AaB - Brøndby Søndag d 18/8
AaB - Brøndby Søndag d 18/8
Udsolgt stadion og en sydende vesttribune!
Det her kan blive en magisk aften! Sæt igang!
Det her kan blive en magisk aften! Sæt igang!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: AaB - Brøndby Søndag d 18/8
Sjældent har jeg glædet mig så meget til en tur på stadion.
Nogen, som kender til skadesstatus på Kasper Jørgensen, Noel og Davidsen?
Nogen, som kender til skadesstatus på Kasper Jørgensen, Noel og Davidsen?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg er ved at dø af spænding. Glæder mig næsten til kampen er overstået.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Nordjyske (Simon Ydesen) skriver, at alle var på træningsbanen i går (undtagen Noel, som fik fri for at passe sin skolestart) - Pudel og Kasper J trænede dog for sig selv, men de er begge tæt på kampklar igen. I Kaspers tilfælde måske allerede til søndagens kamp.
Derudover står der, at der måske allerede er en midtbanespiller på plads i denne uge - det arbejdes der i hvert fald intenst på
Så Brøndbys europakamp imod Legia i går. Ligesom i den første kamp synes jeg de var det næstbedste hold det meste af tiden, og navnlig Suzuki ligner en skygge af den spiller han var i foråret. Mange dumme boldtab, ikke meget succes med udfordringerne og dårlige afslutninger.
Forhåbentlig møder vi et skuffet BIF-hold, som føler at de bliver uretfærdigt bedømt i pressen.
Og så har Menno selvfølgelig noget førstehåndskendskab til deres spillestil og styrker/svagheder, som jeg tænker vi kan udnytte.
Jeg tror på de tre point, og en uafgjort er selvfølgelig også fint.
Müller
Jørgensen-Kramer-Diakhite-Otoa
Jasson-Jimenez-Davidsen
Jørgensen-Iredale-Widell
Forhåbentlig møder vi et skuffet BIF-hold, som føler at de bliver uretfærdigt bedømt i pressen.
Og så har Menno selvfølgelig noget førstehåndskendskab til deres spillestil og styrker/svagheder, som jeg tænker vi kan udnytte.
Müller
Jasson-Jimenez-Davidsen
Jørgensen-Iredale-Widell
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
R Rosenberg
- Allstar

Kæft, jeg kan godt lide, at vi har en spiller i startopstillingen, som får fri pga skolestart!AaB-Jones skrev: ↑16. aug 2024, 10:23Nordjyske (Simon Ydesen) skriver, at alle var på træningsbanen i går (undtagen Noel, som fik fri for at passe sin skolestart) - Pudel og Kasper J trænede dog for sig selv, men de er begge tæt på kampklar igen. I Kaspers tilfælde måske allerede til søndagens kamp.
Derudover står der, at der måske allerede er en midtbanespiller på plads i denne uge - det arbejdes der i hvert fald intenst på![]()
Og lad os så mose BIF. Med et mål af MJ og hul på bylden til Iredale.
Ædruelighedens stemme
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Udsolgt stadion mod Brøndby og ikke store forventninger. Hvornår skete det sidst, august 1994?
#4-1
#4-1
- FlæskeFrank
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Hvor så du den henne? Du gav forhåbentlig ikke penge for at se en BiF-kamp?jonas386 skrev: ↑16. aug 2024, 10:42Så Brøndbys europakamp imod Legia i går. Ligesom i den første kamp synes jeg de var det næstbedste hold det meste af tiden, og navnlig Suzuki ligner en skygge af den spiller han var i foråret. Mange dumme boldtab, ikke meget succes med udfordringerne og dårlige afslutninger.
Müller
Jasson-Jimenez-Davidsen
Jørgensen-Iredale-Widell
Københavner-medierne er sikkert bias, men de mente at Suzuki spillede en af sine bedste kampe længe, og at BiF sad på store dele af kampen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Tak for informativ updateAaB-Jones skrev: ↑16. aug 2024, 10:23Nordjyske (Simon Ydesen) skriver, at alle var på træningsbanen i går (undtagen Noel, som fik fri for at passe sin skolestart) - Pudel og Kasper J trænede dog for sig selv, men de er begge tæt på kampklar igen. I Kaspers tilfælde måske allerede til søndagens kamp.
Derudover står der, at der måske allerede er en midtbanespiller på plads i denne uge - det arbejdes der i hvert fald intenst på![]()
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Det var på bold+. Har købt det fordi jeg bruger Frederik Ingemanns optakter til PL-manager.Brodernumsi skrev: ↑16. aug 2024, 12:51Hvor så du den henne? Du gav forhåbentlig ikke penge for at se en BiF-kamp?jonas386 skrev: ↑16. aug 2024, 10:42Så Brøndbys europakamp imod Legia i går. Ligesom i den første kamp synes jeg de var det næstbedste hold det meste af tiden, og navnlig Suzuki ligner en skygge af den spiller han var i foråret. Mange dumme boldtab, ikke meget succes med udfordringerne og dårlige afslutninger.
Müller
Jasson-Jimenez-Davidsen
Jørgensen-Iredale-Widell![]()
Københavner-medierne er sikkert bias, men de mente at Suzuki spillede en af sine bedste kampe længe, og at BiF sad på store dele af kampen.
Synes godt nok Suzuki havde voldsomt mange boldtab, dårlige berøringer og endte ofte i ingenmandsland. Synes også han umiddelbart var en af de dårligere af deres startere.
I det hele taget Synes jeg heller ikke BIF var særligt gode. De havde nogle perioder med godt presspil, og hvor Legia havde svært ved at afvise dem helt, men uden at de blev sådan rigtigt farlige. Man kan måske argumentere for at de blev snydt for et straffespark, men ellers var det ikke en kamp hvor jeg havde en fornemmelse af, at BIF burde være den klare vinder.
Ja, og Noel har faktisk gjort det godt. Ikke givet at Marc Nielsen bare sætter sig på den plads.R Rosenberg skrev: ↑16. aug 2024, 11:00Kæft, jeg kan godt lide, at vi har en spiller i startopstillingen, som får fri pga skolestart!AaB-Jones skrev: ↑16. aug 2024, 10:23Nordjyske (Simon Ydesen) skriver, at alle var på træningsbanen i går (undtagen Noel, som fik fri for at passe sin skolestart) - Pudel og Kasper J trænede dog for sig selv, men de er begge tæt på kampklar igen. I Kaspers tilfælde måske allerede til søndagens kamp.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Den tør jeg godt kalde nu - Noel beholder den plads. Vanvittigt talent i mine øjne. jeg er mere tryg ved ham defensivt end offensivt, men det skal han nok få lagt på sit spil. Islændinge har en fremragende mentalitet, han er søn af en tidligere professionel sportsmand og han viser allerede ironman mentalitet.Raptorr skrev: ↑16. aug 2024, 14:53Ja, og Noel har faktisk gjort det godt. Ikke givet at Marc Nielsen bare sætter sig på den plads.R Rosenberg skrev: ↑16. aug 2024, 11:00Kæft, jeg kan godt lide, at vi har en spiller i startopstillingen, som får fri pga skolestart!AaB-Jones skrev: ↑16. aug 2024, 10:23Nordjyske (Simon Ydesen) skriver, at alle var på træningsbanen i går (undtagen Noel, som fik fri for at passe sin skolestart) - Pudel og Kasper J trænede dog for sig selv, men de er begge tæt på kampklar igen. I Kaspers tilfælde måske allerede til søndagens kamp.
Det er tydeligt, at modstanderne prøver eller nogle af dem prøver, at stresse ham i løbet af kampene, men han er ret kold den unge herre. Fed type.
Vi må bare give IAO, at han, sammen med Figo, har skabt gode forudsætninger for vores yngre spillere - Arnor, Davidsen, Ross, Otoa og Bomholt.
Lol. Inge Andre havde kørt den her klub i graven, hvis han havde fået tid og lov. Han skal ikke have ros for noget som helst.
-
R Rosenberg
- Allstar

Watch out - shitstorm incoming.Dennis Nielsen skrev: ↑16. aug 2024, 15:02Den tør jeg godt kalde nu - Noel beholder den plads. Vanvittigt talent i mine øjne. jeg er mere tryg ved ham defensivt end offensivt, men det skal han nok få lagt på sit spil. Islændinge har en fremragende mentalitet, han er søn af en tidligere professionel sportsmand og han viser allerede ironman mentalitet.Raptorr skrev: ↑16. aug 2024, 14:53Ja, og Noel har faktisk gjort det godt. Ikke givet at Marc Nielsen bare sætter sig på den plads.R Rosenberg skrev: ↑16. aug 2024, 11:00Kæft, jeg kan godt lide, at vi har en spiller i startopstillingen, som får fri pga skolestart!AaB-Jones skrev: ↑16. aug 2024, 10:23Nordjyske (Simon Ydesen) skriver, at alle var på træningsbanen i går (undtagen Noel, som fik fri for at passe sin skolestart) - Pudel og Kasper J trænede dog for sig selv, men de er begge tæt på kampklar igen. I Kaspers tilfælde måske allerede til søndagens kamp.
Det er tydeligt, at modstanderne prøver eller nogle af dem prøver, at stresse ham i løbet af kampene, men han er ret kold den unge herre. Fed type.
Vi må bare give IAO, at han, sammen med Figo, har skabt gode forudsætninger for vores yngre spillere - Arnor, Davidsen, Ross, Otoa og Bomholt.
Ædruelighedens stemme
Hvilket egentlig er synd, dennis har jo ret..R Rosenberg skrev: ↑16. aug 2024, 16:19Watch out - shitstorm incoming.Dennis Nielsen skrev: ↑16. aug 2024, 15:02Den tør jeg godt kalde nu - Noel beholder den plads. Vanvittigt talent i mine øjne. jeg er mere tryg ved ham defensivt end offensivt, men det skal han nok få lagt på sit spil. Islændinge har en fremragende mentalitet, han er søn af en tidligere professionel sportsmand og han viser allerede ironman mentalitet.Raptorr skrev: ↑16. aug 2024, 14:53Ja, og Noel har faktisk gjort det godt. Ikke givet at Marc Nielsen bare sætter sig på den plads.R Rosenberg skrev: ↑16. aug 2024, 11:00Kæft, jeg kan godt lide, at vi har en spiller i startopstillingen, som får fri pga skolestart!AaB-Jones skrev: ↑16. aug 2024, 10:23Nordjyske (Simon Ydesen) skriver, at alle var på træningsbanen i går (undtagen Noel, som fik fri for at passe sin skolestart) - Pudel og Kasper J trænede dog for sig selv, men de er begge tæt på kampklar igen. I Kaspers tilfælde måske allerede til søndagens kamp.
"Vi må bare give Per Søndergaard, at han har skabt gode forudsætninger for vores yngre spillere - Kusk, Thomsen, Helenius, Ahlmann og Lucas Andersen".
- AaB fan, 2012
- AaB fan, 2012
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Tænker også Gaarde Den Mægtige skal have lidt ros for at smide penge efter træningsfaciliteterne.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Han er en væsentlig årsag til, at vi har Otoa, Ross,Bomholt, Davidsen og Arnor på holdet.
Det må du jo leve med eller endnu bedre skrive en artikel i Tipsbladet, hvor du arbejder med din håbløse forudindtaget tankegang.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

RicoBR02 skrev: ↑16. aug 2024, 16:31Hvilket egentlig er synd, dennis har jo ret..R Rosenberg skrev: ↑16. aug 2024, 16:19Watch out - shitstorm incoming.Dennis Nielsen skrev: ↑16. aug 2024, 15:02Den tør jeg godt kalde nu - Noel beholder den plads. Vanvittigt talent i mine øjne. jeg er mere tryg ved ham defensivt end offensivt, men det skal han nok få lagt på sit spil. Islændinge har en fremragende mentalitet, han er søn af en tidligere professionel sportsmand og han viser allerede ironman mentalitet.Raptorr skrev: ↑16. aug 2024, 14:53Ja, og Noel har faktisk gjort det godt. Ikke givet at Marc Nielsen bare sætter sig på den plads.R Rosenberg skrev: ↑16. aug 2024, 11:00Kæft, jeg kan godt lide, at vi har en spiller i startopstillingen, som får fri pga skolestart!AaB-Jones skrev: ↑16. aug 2024, 10:23
Nordjyske (Simon Ydesen) skriver, at alle var på træningsbanen i går (undtagen Noel, som fik fri for at passe sin skolestart) - Pudel og Kasper J trænede dog for sig selv, men de er begge tæt på kampklar igen. I Kaspers tilfælde måske allerede til søndagens kamp.
Iao skulle netop gøre vores akademi bedre og tilfældigvis er der nu en masse unge, der spiller i suppen og præsterer godt.
Det skal de - iao og Figo - have ros for. Uanset om de sædvanlige kælder mennesker bliver stresset over det.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Bomholt, Noel og Davidsen kom forresten til AaB under Gaarde, fra samarbejdsklubber. Ross har "altid" været her. Otoa kom ca. samme dag som Inge officielt smuttede - efter at have været sygemeldt i en længere periode.Dennis Nielsen skrev: ↑16. aug 2024, 18:22Han er en væsentlig årsag til, at vi har Otoa, Ross,Bomholt, Davidsen og Arnor på holdet.
Det må du jo leve med eller endnu bedre, skrive en artikel i Tipsbladet, hvor du arbejder med din håbløse forudindtaget tankegang.
Ikke at jeg vil give Gaarde kredit for at vi alle dage har haft et fornuftigt talentsamarbejde i nordjylland. Men jeg vil da meget gerne høre helt konkret hvad det er du mener Inge skal have kredit for her, i de små 2 år han var aktiv i klubben?
Og Figo nåede også kun at være her et par år i denne omgang. Anders Damgaard har haft flere år til at påvirke talentarbejdet denne gang, end Figo.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus