Aalborg Portland Park
Kl. 14.00
TV3 sport/Viaplay
Dommer: Mads Kristoffer Kristoffersen
Karantæner: Oumar Diakhite
Skader: Otoa, Ross
Müller
Jørgensen, Kramer, Pudel, Jimenez
Bruus, Davidsen, Widell
Jørgensen, Helenius, Jasson

KME skrev:AaB-Sønderjyske
Aalborg Portland Park
Kl. 14.00
TV3 sport/Viaplay
Dommer: Mads Kristoffer Kristoffersen
Karantæner: Oumar Diakhite
Skader: Otoa, Ross
Müller
Jørgensen, Kramer, Pudel, Jimenez
Bruus, Davidsen, Widell
Jørgensen, Helenius, Jasson
![]()

Enig det er virkelig en af de der kampe hvor vi gerne skal have minimum uafgjort. Det er to meget lige hold som jeg ser det. Jeg håber at vi kommer ud med den rette tænding og får kvalitet i spillet og presspillet ret hurtigt. Jeg tror Sønderjyske vil spille ret klogt og kalkuleret og køre kontra mod et svækket AaB forsvar. Hvis Pudel starter håber jeg godt nok at ham viser noget helt andet end vi har set fra ham hidtil.
Eller i stedet for Jasson. Synes han til tider har set lidt rundtosset ud de seneste kampe.Jakobsen skrev: ↑29. sep 2024, 11:56Jeg er spændt på om vi spiller Helenius på top igen.
Han fik ikke meget chance for at vise sig frem mod FCK, men han bidrog mod Lyngby. Jeg vil hellere spille med Helenius end "Aussie Safranko" i hvert fald. Jeg er dog også fin tilfreds, hvis man smider MJ ind foran.
Jeg ser gerne den her start 11
Müller
KJ, Kramer, Pudel, Bruus
Davidsen, Jimenez, Jasson
MJ, Helenius, Widell
Nogen snakker Bommeren i start 11 og kan godt se ideen, men det må være i stedet for Jimenez eller Davidsen så.

dumt Jasson er en af dem der trækker flest frispask imod sig...Sauer skrev: ↑29. sep 2024, 12:36Eller i stedet for Jasson. Synes han til tider har set lidt rundtosset ud de seneste kampe.Jakobsen skrev: ↑29. sep 2024, 11:56Jeg er spændt på om vi spiller Helenius på top igen.
Han fik ikke meget chance for at vise sig frem mod FCK, men han bidrog mod Lyngby. Jeg vil hellere spille med Helenius end "Aussie Safranko" i hvert fald. Jeg er dog også fin tilfreds, hvis man smider MJ ind foran.
Jeg ser gerne den her start 11
Müller
KJ, Kramer, Pudel, Bruus
Davidsen, Jimenez, Jasson
MJ, Helenius, Widell
Nogen snakker Bommeren i start 11 og kan godt se ideen, men det må være i stedet for Jimenez eller Davidsen så.

Enig det er ikke der Ross kommer til at se bedst ud. Men hey, hvis det betyder Iredale er på bænken så fint nok1885Cricket skrev: ↑29. sep 2024, 13:04Ååh, vi er tilsyneladende ikke færdig med at se en ikke angriber som 9’er.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Spil nu bare med Helenius alle andre er pisse ringe som 9 erAlexis skrev: ↑29. sep 2024, 13:14Enig det er ikke der Ross kommer til at se bedst ud. Men hey, hvis det betyder Iredale er på bænken så fint nok1885Cricket skrev: ↑29. sep 2024, 13:04Ååh, vi er tilsyneladende ikke færdig med at se en ikke angriber som 9’er.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig. Gætter på tanken er at der er mere fremtid i Ross, men vi kæmper om at undgå nedrykning, og Helenius er vores bedste angriberhit666 skrev: ↑29. sep 2024, 13:32Spil nu bare med Helenius alle andre er pisse ringe som 9 erAlexis skrev: ↑29. sep 2024, 13:14Enig det er ikke der Ross kommer til at se bedst ud. Men hey, hvis det betyder Iredale er på bænken så fint nok1885Cricket skrev: ↑29. sep 2024, 13:04Ååh, vi er tilsyneladende ikke færdig med at se en ikke angriber som 9’er.
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
Jeg er heller ikke stor fan af Ross som angriber (eller andre steder for den sags skyld), men udfordringen er vel, at Helenius (eller andre) ikke er markant bedre.troelsh skrev: ↑29. sep 2024, 13:53Enig. Gætter på tanken er at der er mere fremtid i Ross, men vi kæmper om at undgå nedrykning, og Helenius er vores bedste angriberhit666 skrev: ↑29. sep 2024, 13:32Spil nu bare med Helenius alle andre er pisse ringe som 9 erAlexis skrev: ↑29. sep 2024, 13:14Enig det er ikke der Ross kommer til at se bedst ud. Men hey, hvis det betyder Iredale er på bænken så fint nok1885Cricket skrev: ↑29. sep 2024, 13:04Ååh, vi er tilsyneladende ikke færdig med at se en ikke angriber som 9’er.

Helt enig.Kunji skrev: ↑29. sep 2024, 14:00Jeg er heller ikke stor fan af Ross som angriber (eller andre steder for den sags skyld), men udfordringen er vel, at Helenius (eller andre) ikke er markant bedre.troelsh skrev: ↑29. sep 2024, 13:53Enig. Gætter på tanken er at der er mere fremtid i Ross, men vi kæmper om at undgå nedrykning, og Helenius er vores bedste angriberhit666 skrev: ↑29. sep 2024, 13:32Spil nu bare med Helenius alle andre er pisse ringe som 9 erAlexis skrev: ↑29. sep 2024, 13:14Enig det er ikke der Ross kommer til at se bedst ud. Men hey, hvis det betyder Iredale er på bænken så fint nok1885Cricket skrev: ↑29. sep 2024, 13:04Ååh, vi er tilsyneladende ikke færdig med at se en ikke angriber som 9’er.
Jeg er dog også klar til, at give Helenius chancen i et par kampe i streg.