AaB - FCK
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: AaB - FCK
Spørgsmålet er nok mest, om det bliver fodbold- eller tenniscifre.
Jeg forventer kun én ting af dem i aften: At de forsøger at spille med dem, så man i det mindste kan se, at der er noget system, struktur og bund i holdet, og at man dermed kan få gang i nogle hurtige kontraer.
Jeg forventer kun én ting af dem i aften: At de forsøger at spille med dem, så man i det mindste kan se, at der er noget system, struktur og bund i holdet, og at man dermed kan få gang i nogle hurtige kontraer.
Ædruelighedens stemme
Ser gerne at man stiller op med Davidsen og Travis inde i maskinrummet - 4-2-3-1
Jeg synes Jasson i nu to indhop i træk har vist, at han altså er en fin midtbanespiller der tilbyder lidt af det hele i begge ender. Måske det er noget placering der ikke sidder helt i skabet, men han bringer langt mere fysik i duellerne og er bedre til at holde fast i bolden end både Davidsen og Jimenez..
Jeg kan godt være til en 4231, måske noget ala
Müller
Jørgensen-Pudel-Kramer-Arnorsson
Davidsen-Hernes
Jasson-Isak-Widell
Jørgensen
Går ud fra Bruus stadig er ude. Det er ikke fordi jeg tænker Jasson og Widell som decideret fløje, men mere en dynamisk trio der kan rotere lidt mellem hinanden, og placerer sig mere centralt frem for at søge mod kanten.
Jeg er ikke så forhippet på om vi får point eller ej, men jeg vil gerne se en præstation ala den imod FCN og at vi måske bliver lidt skarpere foran mål. FCK har vel Chelsea hjemme torsdag, og man kan da håbe det er noget der sidder i baghovedet hos dem. Jeg tror dog det bliver en rimelig uinteressant 2-0 sejr til gæsterne.
Det vigtige er sådan set at vi kommer nogenlunde spillemæssigt helskindet igennem de to næste kampe, og ikke er kørt helt i kulkælderen til kampen imod SønderjyskE der meget gerne skal give 3 point..
Jeg kan godt være til en 4231, måske noget ala
Müller
Jørgensen-Pudel-Kramer-Arnorsson
Davidsen-Hernes
Jasson-Isak-Widell
Jørgensen
Går ud fra Bruus stadig er ude. Det er ikke fordi jeg tænker Jasson og Widell som decideret fløje, men mere en dynamisk trio der kan rotere lidt mellem hinanden, og placerer sig mere centralt frem for at søge mod kanten.
Jeg er ikke så forhippet på om vi får point eller ej, men jeg vil gerne se en præstation ala den imod FCN og at vi måske bliver lidt skarpere foran mål. FCK har vel Chelsea hjemme torsdag, og man kan da håbe det er noget der sidder i baghovedet hos dem. Jeg tror dog det bliver en rimelig uinteressant 2-0 sejr til gæsterne.
Det vigtige er sådan set at vi kommer nogenlunde spillemæssigt helskindet igennem de to næste kampe, og ikke er kørt helt i kulkælderen til kampen imod SønderjyskE der meget gerne skal give 3 point..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Endnu en massakre i vente.
Marc Nielsen skal holdes langt væk fra kamptruppen.
Marc Nielsen skal holdes langt væk fra kamptruppen.
Med 0 point i 10 kampe mod top 6 er det naturligvis svært at være super optimistisk - men hvis vi skal forsøge at finde det frem, så leverede vi faktisk langt hen af vejen en fin præstation i Parken, og var ikke langt fra at få point med hjem der. FCK er startet foråret godt er måske et lidt bedre sted nu, men de kan også stadig svinge i niveau. Hvis de rammer en dårlig dag og vi rammer en god, så har vi en chance.
Helt åbenlyst skal vi undgå de samme personlige fejl som vi har leveret i de første 2 kampe. Og så skal vi blive markant skarpere når vi kommer op omkring deres felt. Vi kom i mange gode situationer mod FCN men fik alt for sjældent spillet det farligt. John var komplet usynlig og vi fandt ham aldrig i feltet og Ross og Jørgensen havde ikke en god dag.
Situationen lige nu er at vi har mange spillere at vælge mellem på midtbanen mens offensiven virker meget tynd. Hvis Seydel var klar ville jeg naturligvis spille med ham, men det lader jo til at han maksimalt kan spille 15-20 min pt. Jeg er enig i at det pt. virker mere oplagt for os at spille i en 4-2-3-1 med de spillere vi har til rådighed, men det ændrer vores spilkoncept noget. Vigtigst af alt skal vi have John væk fra den 9'er, så ser jeg hellere Ross derinde og så måske overveje Widell eller Jasson på kanten, nu hvor Adedeji virker helt droppet.
Helt åbenlyst skal vi undgå de samme personlige fejl som vi har leveret i de første 2 kampe. Og så skal vi blive markant skarpere når vi kommer op omkring deres felt. Vi kom i mange gode situationer mod FCN men fik alt for sjældent spillet det farligt. John var komplet usynlig og vi fandt ham aldrig i feltet og Ross og Jørgensen havde ikke en god dag.
Situationen lige nu er at vi har mange spillere at vælge mellem på midtbanen mens offensiven virker meget tynd. Hvis Seydel var klar ville jeg naturligvis spille med ham, men det lader jo til at han maksimalt kan spille 15-20 min pt. Jeg er enig i at det pt. virker mere oplagt for os at spille i en 4-2-3-1 med de spillere vi har til rådighed, men det ændrer vores spilkoncept noget. Vigtigst af alt skal vi have John væk fra den 9'er, så ser jeg hellere Ross derinde og så måske overveje Widell eller Jasson på kanten, nu hvor Adedeji virker helt droppet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Forventede minimum 1 point i de tre første kampe. Så forventer det kommer i dag!
- FlæskeFrank
Ud med Kelvin og Ross. Ryk Melker op på kanten, så spil Jasson på 8-positionen.
Müller
KJ - Kramer - Pudel - Arnórsson
Isak - Hernes - Jasson
MJ - Seydel - Widell
Hellere prøve med Seydel i 45-60 minutter end at kigge på Ross og Kelvin, som begge bidrager utrolig lidt offensivt.
Müller
KJ - Kramer - Pudel - Arnórsson
Isak - Hernes - Jasson
MJ - Seydel - Widell
Hellere prøve med Seydel i 45-60 minutter end at kigge på Ross og Kelvin, som begge bidrager utrolig lidt offensivt.
vi skal have et hold af boldspillere, og derfor har jeg prøvet at sætte en 4-3-3 som det jo nok bliver og en alternativ 4-2-3-1
Jeg mener Ross skal på bænken
4-3-3
kj - kramer - pudel - bruus
isak - travis - widell
bomholt - seydel - MJ
Bomholt er ikke et lyn men super god på bolden, og så lad os skubbe MJ i venstre side
4-2-3-1 og ligeså meget 4-5-1 når vi forsvarer
travis - widell
Bomholt - isak - MJ
Seydel
widell får en lidt mere organisatorisk rolle og skal være større bindled ml kæderne, dog med travis som ren 6er. Widell har en kæmpe motor til at bryde modstander også, så kunne være spændende at se om der ikke er point i det her.
Og jeg er helt med på han er endnu bedre offensivt, men jeg vil undgå davidsens manglende spilforståelse ift. positionering og ikke mindst bold behandling
MEN jeg er spændt på hvad man gør - glæder mig
Jeg mener Ross skal på bænken
4-3-3
isak - travis - widell
bomholt - seydel - MJ
Bomholt er ikke et lyn men super god på bolden, og så lad os skubbe MJ i venstre side
4-2-3-1 og ligeså meget 4-5-1 når vi forsvarer
travis - widell
Bomholt - isak - MJ
Seydel
widell får en lidt mere organisatorisk rolle og skal være større bindled ml kæderne, dog med travis som ren 6er. Widell har en kæmpe motor til at bryde modstander også, så kunne være spændende at se om der ikke er point i det her.
Og jeg er helt med på han er endnu bedre offensivt, men jeg vil undgå davidsens manglende spilforståelse ift. positionering og ikke mindst bold behandling
MEN jeg er spændt på hvad man gør - glæder mig
Godt forsøgt Hanga...nå tilbage til virkeligheden... det bliver tungt igen igenHanga skrev: ↑2. mar 2025, 11:15Med 0 point i 10 kampe mod top 6 er det naturligvis svært at være super optimistisk - men hvis vi skal forsøge at finde det frem, så leverede vi faktisk langt hen af vejen en fin præstation i Parken, og var ikke langt fra at få point med hjem der. FCK er startet foråret godt er måske et lidt bedre sted nu, men de kan også stadig svinge i niveau. Hvis de rammer en dårlig dag og vi rammer en god, så har vi en chance.
Eneste håb er, at Neestrup har lidt svært ved at sætte FCK på rette spændingsniveau. Kan håbe det er flade københavnere med Chelsea på hjernen der kommer forbi.
Stop nu med Widell på kanten... Har ikke været på tale siden Hiljemark
Man kan da håbe, at Vejle igen viser deres sande niveau nu her..
Så skal man "kun" finde minimum ét hold mere, som skal holdes under AaB..
Realistisk set så kan det sagtens ende ud med 0 point i fire kampe for AaB.. Hvis Lyngby så har hentet et point, og Vejle 4 point, ja så ser det stadigvæk rigtig godt ud.. Også fordi AaB må kunne sætte nogle kampe sammen med bare en lille smule kvalitet..
Men vi skal helst ikke have Lyngby i gang.. Hvis de begynder at score mål, så bliver de farlige..
Men det er svært at tro på, at de kan noget som helst mod FCK i dag.. Man fristes til at sige, at det er fuldstændig op til FCK, om AaB skal have point i dag..
Så skal man "kun" finde minimum ét hold mere, som skal holdes under AaB..
Realistisk set så kan det sagtens ende ud med 0 point i fire kampe for AaB.. Hvis Lyngby så har hentet et point, og Vejle 4 point, ja så ser det stadigvæk rigtig godt ud.. Også fordi AaB må kunne sætte nogle kampe sammen med bare en lille smule kvalitet..
Men vi skal helst ikke have Lyngby i gang.. Hvis de begynder at score mål, så bliver de farlige..
Men det er svært at tro på, at de kan noget som helst mod FCK i dag.. Man fristes til at sige, at det er fuldstændig op til FCK, om AaB skal have point i dag..
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Alle start 11’er med Marc Nielsen og Ross som navne er useriøse. Hvis bare en af disse er i startopstillingen, så sender vi bare Menno tilbage til Brøndby, med tak for lån.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Du skriver nogle ret useriøse indlæg af og til, synes jeg.1885Cricket skrev: ↑2. mar 2025, 16:09Alle start 11’er med Marc Nielsen og Ross som navne er useriøse. Hvis bare en af disse er i startopstillingen, så sender vi bare Menno tilbage til Brøndby, med tak for lån.
Sent from my Blackberry using Taptips
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Widell helt ude af truppen. Bomholt og Ross fra start. Håber ikke det er noget længerevarende med Widell.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Ærgerligt med Widell, men han skal også bare være klar til nedrykningsspillet. Spændende at se Davidsen og Hernes blive max testet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Et par resultater, der flasker sig for os og pludselig er kampen lidt mere “gratis”. Forventer intet andet end et nederlag, men ét eller tre point her eller næste gang og så en sejr mod SjE, så ser det fornuftigt ud!
nordjyske skriver det er en 4-4-2 men mon ikke det er en 4-2-3-1 med Isak som 10er