VFF - AaB (Generalprøven)
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
VFF - AaB (Generalprøven)
Forventet startopstilling:
Müller
Kallesøe - Olsson - Arnarsson - Nielsen
Bomholt - Håpnes - Børsting
Jørgensen - John - Ross
Müller
Jørgensen - John - Ross
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: VFF - AaB (Generalprøven)
Nye tider...DarkHorse9000 skrev: ↑12. jul 2025, 10:12Forventet startopstilling:
Müller
Jørgensen - John - Ross
Ædruelighedens stemme
- KongGulerod
- Landshold

Jeg har godt nok ikke meget fidus til Arnorsson. Synes han har set utroligt svag ud siden han er kommet tilbage fra sin skade. Særligt kampen mod Silkeborg, der angiveligt fik Menno fyret, var helt skidt. Med andre ord, der skal hentes en ny CB ind hurtigst muligt.
Jørgensen er ikke med. Nogen der ved hvorfor?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja han er vel næppe ved at blive solgt. For så havde de meldt det ud i en fondsbørsmeddelelse.
------------------------------------------------
Lidt hårdt at dømme ham ude på baggrund af det.KongGulerod skrev: ↑12. jul 2025, 10:59Jeg har godt nok ikke meget fidus til Arnorsson. Synes han har set utroligt svag ud siden han er kommet tilbage fra sin skade. Særligt kampen mod Silkeborg, der angiveligt fik Menno fyret, var helt skidt. Med andre ord, der skal hentes en ny CB ind hurtigst muligt.
Det var jo en taktisk hjerneblødning af Menno at forsøge med højt pres i Silkeborg kombineret med Arnorsson i det centrale forsvar.
Jeg synes har leverede nogle rigtig gode præstationer på backen inden sin skade, han er kun 18 år så vidt jeg husker, så det kan sagtens blive rigtig godt.
Fin start af AaB de første 5 minutter. John ser rapfodet ud nok engang, Olsson og Makolli har afværget fint, der har været et par rigtig fine momenter med højt pres/genpres.
Lidt underligt at mangle kommentering - er jeg den eneste som kun har kamp-lyd?
Lidt underligt at mangle kommentering - er jeg den eneste som kun har kamp-lyd?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Synes allerede den nye nordmand ser ret spændende ud efter 10min.
Så vidt jeg ved mangler kommentator fordi Nordjyske bare har fået lov til at vise Viborgs stream. Synes jeg de nævnte i Ripodsten.
Første 10 gået, AaB har da været klart bedst. Ross også godt med i nogle offensive aktioner. Makolli og Olsson også rigtig stærke i dueller og boldomgang. Viborg har sat sig lidt mere på spillet.
-
DonSilicone
- 1. div

- Geografisk sted: Aalborg
Ja, ok start af AaB - det samme kan man ikke sige om kameramanden
Ross ligner jo nærmest en genfødt spiller under Bo Zinck. Nu havde han lige en skævert, men ellers. Olsson bliver en gevinst, men har også kæmpe forventninger til ham.
Bomholt er vel den bedste spiller i 1.div efterhånden?
Ross i en fornuftig afslutningssituation på kanten af feltet, skyder efter fjerne hjørne men høvler bolden langt over.
Viborg har skruet op for hårdheden i tacklingerne. Kampbilkedet er, at AaB skal forsøge at slippe ud af Viborgs fysik med hurtigt spil - og det kan i flere momenter lade sig gøre. Faktisk en del fine sekvenser med førstegangs-pasninger.
Lund må hive en halvstor tv-redning frem på hvad der lignede en Ross-afslutning. Sad lidt for tæt på ham.
Meget opløftende første 20 min. Pudel (som jeg elsker) ville have svært ved at slå Olsson og Makolli af holdkortet, sådan som de har set ud her i starten.
Viborg har skruet op for hårdheden i tacklingerne. Kampbilkedet er, at AaB skal forsøge at slippe ud af Viborgs fysik med hurtigt spil - og det kan i flere momenter lade sig gøre. Faktisk en del fine sekvenser med førstegangs-pasninger.
Lund må hive en halvstor tv-redning frem på hvad der lignede en Ross-afslutning. Sad lidt for tæt på ham.
Meget opløftende første 20 min. Pudel (som jeg elsker) ville have svært ved at slå Olsson og Makolli af holdkortet, sådan som de har set ud her i starten.
Var det ik Børsting med afslutningen?Funky skrev: ↑12. jul 2025, 12:19Ross i en fornuftig afslutningssituation på kanten af feltet, skyder efter fjerne hjørne men høvler bolden langt over.
Måske, det kan jeg slet ikke afvise.Martino1 skrev: ↑12. jul 2025, 12:20Var det ik Børsting med afslutningen?Funky skrev: ↑12. jul 2025, 12:19Ross i en fornuftig afslutningssituation på kanten af feltet, skyder efter fjerne hjørne men høvler bolden langt over.
Jeg kan godt lide Bomholt, men synes det er alt for tidligt at udnævne ham som den bedste i ligaen. Han havde gode kampe i sidste sæson, men også en hel del mindre gode (sammen med resten af holdet). Håber og tror på at se ham holde et mere konstant højt niveau i den her sæson.
Lyder spændende med Ross. Jeg er først lige logget på stream, så nåede efter hans skævert lige at tænke, at alt er ved det gamle. Edit: Men måske det faktisk var Børsting
Elsker Pudel, men han får svært ved at spille sig på holdet. Tak for lort Wichmann for at bruge kj som hcb i stedet for makolli. Hvad tænker manden på?
Den store skævert var Ross, og den store chance var Børsting, som jeg så det.Sauer skrev: ↑12. jul 2025, 12:22Jeg kan godt lide Bomholt, men synes det er alt for tidligt at udnævne ham som den bedste i ligaen. Han havde gode kampe i sidste sæson, men også en hel del dårlige kampe (sammen med resten af holdet). Håber at se ham holde et mere konstant højt niveau i den her sæson.
Lyder spændende med Ross. Jeg er først lige logget på stream, så nåede efter hans skævert lige at tænke, at alt er ved det gamle. Edit: Men måske det faktisk var Børsting![]()
Bomholt er bare så dejlig rolig på bolden, det får vi brug for. Her virker den nye nordmand virkelig også lovende. Han er i hvert fald markant mere boldsikker end Kasper Davidsen. Han virker lidt som Regista type, hvis man skal bruge FM-termer.
Enig, Makolli ser fin ud især i sit duelspil - men ham og Kallesøe har givet en del rum væk, som de skal have afstemt. Savner mere energi fra Kallesøe - husker ham som et stort energibundt i Randers-tiden.
Ellers matcher vi Viborg flot - især i duelspillet er det opløftende.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Drejer det kamera ved håndsving?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.