AaB - HB Køge 30.05.2026

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4100
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af baresi » 30. maj 2026, 15:57

haghdk skrev:
30. maj 2026, 15:56
Lyfe skrev:
30. maj 2026, 15:42
Kan ikke læse banneret på vest, hvad står der?
"Kan I kende energiniveauet?"
Hahaha genialt
Fedt der er stille

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1663
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Lyfe » 30. maj 2026, 16:11

Ved godt det ikke hører til i en kamp tråd men der sker så lidt i den så smider lige et rygte.
Jens Rasmussen vil ikke smide flere penge i klubben.
Ballade i bestyrelsen og der har været krisemøde her i ugen.
Nogen der har hørt det også og kan bekræfte?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8734
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Forza » 30. maj 2026, 16:14

Lyfe skrev:
30. maj 2026, 16:11
Ved godt det ikke hører til i en kamp tråd men der sker så lidt i den så smider lige et rygte.
Jens Rasmussen vil ikke smide flere penge i klubben.
Ballade i bestyrelsen og der har været krisemøde her i ugen.
Nogen der har hørt det også og kan bekræfte?
Yes - det er beskrevet i tråden: Sports excellence 22
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8734
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Forza » 30. maj 2026, 16:17

I klassisk AaB fashion de senere år, så ligner det at vi ender med ikke engang at kunne vinde nedrykningsspillet. Der er vist en halv mil. ekstra i indtægt fra 7. til 8. pladsen, som man også pisser væk.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1663
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Lyfe » 30. maj 2026, 16:17

Forza skrev:
30. maj 2026, 16:14
Lyfe skrev:
30. maj 2026, 16:11
Ved godt det ikke hører til i en kamp tråd men der sker så lidt i den så smider lige et rygte.
Jens Rasmussen vil ikke smide flere penge i klubben.
Ballade i bestyrelsen og der har været krisemøde her i ugen.
Nogen der har hørt det også og kan bekræfte?
Yes - det er beskrevet i tråden: Sports excellence 22
Tjek. Har ikke læst op. Finder det lige :-)
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1663
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Lyfe » 30. maj 2026, 16:32

Kelvin John har godt nok intet vist i dag!
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3180
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af troelsh » 30. maj 2026, 16:36

Lyfe skrev:
30. maj 2026, 16:32
Kelvin John har godt nok intet vist i dag!
Det er snart et år siden han har vist noget

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 452
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Krage » 30. maj 2026, 17:03

Nå kedelig kamp men vi fik da med mere held end forstand 7. Pladsen... Men hold nu op hvor er der mørke skyer over klubben :thumbsdown:

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af doukas » 30. maj 2026, 17:04

Hvordan skal I andre fejre sejren om kvalifikationsspillet? :aabfan:
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7611
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af R Rosenberg » 30. maj 2026, 17:04

Vinder af slutspillet. Det er sgu stærkt! Tænker, at horder vil forsamles på Nytorv og i Gaden senere.

Hvornår er der planlagt fejring med spillerne på det gamle rådhus på Gammeltorv?
Ædruelighedens stemme

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3958
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Hovedet » 30. maj 2026, 17:04

troelsh skrev:
30. maj 2026, 16:36
Lyfe skrev:
30. maj 2026, 16:32
Kelvin John har godt nok intet vist i dag!
Det er snart et år siden han har vist noget
Åh, der var jo den sagnomspundne assist mod B 93 tilbage i efteråret :aabfan:

Brugeravatar
MarkyMark
2. div
2. div
Indlæg: 141
Tilmeldt: 8. nov 2022, 14:11
Favoritspiller: Munken
Geografisk sted: Kastetvej

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af MarkyMark » 30. maj 2026, 18:32

doukas skrev:
30. maj 2026, 17:04
Hvordan skal I andre fejre sejren om kvalifikationsspillet? :aabfan:
Med gravøl...for jeg tror oprigtigt det er sidste gang i meget lang tid vi "vinder" noget.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16010
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Funky » 30. maj 2026, 18:57

troelsh skrev:
30. maj 2026, 16:36
Lyfe skrev:
30. maj 2026, 16:32
Kelvin John har godt nok intet vist i dag!
Det er snart et år siden han har vist noget
Ingen i truppen har jo formået at vise noget særligt mindeværdigt i dette forår. Det er så gennemgående, at det peger på mere overordnede og strukturelle problemer. Selv truppens bedste offensive spiller, Normann, ender som en skygge af sig selv.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 697
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af AlbertE » 30. maj 2026, 20:06

doukas skrev:
30. maj 2026, 17:04
Hvordan skal I andre fejre sejren om kvalifikationsspillet? :aabfan:
Høj hat & champagne! we are the chaaampiooooons :aabfan: :aabfan:

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 452
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Krage » 30. maj 2026, 20:40

Ah det må være simply the best! :aabfan:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16010
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Funky » 30. maj 2026, 21:33

Efter at have funderet lidt over kampen i dag og også hørt Højer og Møller i post-match interviews, så er jeg af den overbevisning, at det ikke er nu, man skal fyre Højer. Jeg synes for det første, det var vigtigt at se, at han faktisk kunne sende et hold på banen, som ville gøre det bedre end sidste kamp, med en helt ok 1. Halvleg - det vidner for mig at se om, at han nok ikke har tabt omklædningsrummet. Dernæst synes jeg, han er rimeligt klar i sit tilbageblik på sæsonen, hvor han også kan identificere egne fejl. Endeligt lyder det bare som om, han og Møller for længst har lagt planer for, hvordan man skal komme videre fra denne lortesæson, og vi HAR altså bare brug for lidt kontinuitet. Jeg har ikke behov for, at bestyrelsen nu skal vise “handlekraft” med en trænerfyring. Det lyder i øvrigt som om, bestyrelsen også har rigeligt andet at arbejde med…

Kom med en 2-3 stabile, erfarne spillere (gerne flere også, men nu prøver jeg lige med lidt realisme), drop nu det gøgl med Noel på venstreback, få Pudel og Helenius tilbage og klar til sæsonstart, og få så i øvrigt ryddet ud i overskudslageret.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 317
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Sapiens » 30. maj 2026, 22:05

Funky skrev:
30. maj 2026, 21:33
Efter at have funderet lidt over kampen i dag og også hørt Højer og Møller i post-match interviews, så er jeg af den overbevisning, at det ikke er nu, man skal fyre Højer. Jeg synes for det første, det var vigtigt at se, at han faktisk kunne sende et hold på banen, som ville gøre det bedre end sidste kamp, med en helt ok 1. Halvleg - det vidner for mig at se om, at han nok ikke har tabt omklædningsrummet. Dernæst synes jeg, han er rimeligt klar i sit tilbageblik på sæsonen, hvor han også kan identificere egne fejl. Endeligt lyder det bare som om, han og Møller for længst har lagt planer for, hvordan man skal komme videre fra denne lortesæson, og vi HAR altså bare brug for lidt kontinuitet. Jeg har ikke behov for, at bestyrelsen nu skal vise “handlekraft” med en trænerfyring. Det lyder i øvrigt som om, bestyrelsen også har rigeligt andet at arbejde med…

Kom med en 2-3 stabile, erfarne spillere (gerne flere også, men nu prøver jeg lige med lidt realisme), drop nu det gøgl med Noel på venstreback, få Pudel og Helenius tilbage og klar til sæsonstart, og få så i øvrigt ryddet ud i overskudslageret.
Vi spiller mod et hold i dag som slet ikke møder op til kampen, altså kom nu lidt.. Hvis Højer fortsætter, ja så er det direkte mod 2. div...

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16010
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Funky » 30. maj 2026, 22:14

Sapiens skrev:
30. maj 2026, 22:05
Funky skrev:
30. maj 2026, 21:33
Efter at have funderet lidt over kampen i dag og også hørt Højer og Møller i post-match interviews, så er jeg af den overbevisning, at det ikke er nu, man skal fyre Højer. Jeg synes for det første, det var vigtigt at se, at han faktisk kunne sende et hold på banen, som ville gøre det bedre end sidste kamp, med en helt ok 1. Halvleg - det vidner for mig at se om, at han nok ikke har tabt omklædningsrummet. Dernæst synes jeg, han er rimeligt klar i sit tilbageblik på sæsonen, hvor han også kan identificere egne fejl. Endeligt lyder det bare som om, han og Møller for længst har lagt planer for, hvordan man skal komme videre fra denne lortesæson, og vi HAR altså bare brug for lidt kontinuitet. Jeg har ikke behov for, at bestyrelsen nu skal vise “handlekraft” med en trænerfyring. Det lyder i øvrigt som om, bestyrelsen også har rigeligt andet at arbejde med…

Kom med en 2-3 stabile, erfarne spillere (gerne flere også, men nu prøver jeg lige med lidt realisme), drop nu det gøgl med Noel på venstreback, få Pudel og Helenius tilbage og klar til sæsonstart, og få så i øvrigt ryddet ud i overskudslageret.
Vi spiller mod et hold i dag som slet ikke møder op til kampen, altså kom nu lidt.. Hvis Højer fortsætter, ja så er det direkte mod 2. div...
Jeg er ca lige så ligeglad med Køge, som jeg var i sidste kamp med Århus Fremad. AaB skal gøre deres uanset.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Kunji » 30. maj 2026, 23:09

Jeg tror slet ikke, vi har pengene til at prioritere en fyring af Højer. Jeg tænker, man beholder ham minimum 6 mdr. mere og prioriterer de sølle kroner på ny(e) spillere.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 2079
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af 634 » 31. maj 2026, 17:22

Funky skrev:
30. maj 2026, 21:33
Efter at have funderet lidt over kampen i dag og også hørt Højer og Møller i post-match interviews, så er jeg af den overbevisning, at det ikke er nu, man skal fyre Højer. Jeg synes for det første, det var vigtigt at se, at han faktisk kunne sende et hold på banen, som ville gøre det bedre end sidste kamp, med en helt ok 1. Halvleg - det vidner for mig at se om, at han nok ikke har tabt omklædningsrummet. Dernæst synes jeg, han er rimeligt klar i sit tilbageblik på sæsonen, hvor han også kan identificere egne fejl. Endeligt lyder det bare som om, han og Møller for længst har lagt planer for, hvordan man skal komme videre fra denne lortesæson, og vi HAR altså bare brug for lidt kontinuitet. Jeg har ikke behov for, at bestyrelsen nu skal vise “handlekraft” med en trænerfyring. Det lyder i øvrigt som om, bestyrelsen også har rigeligt andet at arbejde med…

Kom med en 2-3 stabile, erfarne spillere (gerne flere også, men nu prøver jeg lige med lidt realisme), drop nu det gøgl med Noel på venstreback, få Pudel og Helenius tilbage og klar til sæsonstart, og få så i øvrigt ryddet ud i overskudslageret.
Enig i det hele
Bestyrelsen er tilsyneladende slet ikke i en forfatning til at kunne skifte i daglig ledelse, alene derfor er Steffen Højer fredet.
Jeg havde ikke mulighed for at være på Stadion og heller ikke se kampen på TV, men når selvmål begynder at score kamp afgørende for AaB, er AaB i en god retning. Dejligt at komme på sommerferie med denne afslutning på sæsonen
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Besvar