Hahaha genialt
Fedt der er stille
Yes - det er beskrevet i tråden: Sports excellence 22
Tjek. Har ikke læst op. Finder det lige :-)

Ingen i truppen har jo formået at vise noget særligt mindeværdigt i dette forår. Det er så gennemgående, at det peger på mere overordnede og strukturelle problemer. Selv truppens bedste offensive spiller, Normann, ender som en skygge af sig selv.

Vi spiller mod et hold i dag som slet ikke møder op til kampen, altså kom nu lidt.. Hvis Højer fortsætter, ja så er det direkte mod 2. div...Funky skrev: ↑30. maj 2026, 21:33Efter at have funderet lidt over kampen i dag og også hørt Højer og Møller i post-match interviews, så er jeg af den overbevisning, at det ikke er nu, man skal fyre Højer. Jeg synes for det første, det var vigtigt at se, at han faktisk kunne sende et hold på banen, som ville gøre det bedre end sidste kamp, med en helt ok 1. Halvleg - det vidner for mig at se om, at han nok ikke har tabt omklædningsrummet. Dernæst synes jeg, han er rimeligt klar i sit tilbageblik på sæsonen, hvor han også kan identificere egne fejl. Endeligt lyder det bare som om, han og Møller for længst har lagt planer for, hvordan man skal komme videre fra denne lortesæson, og vi HAR altså bare brug for lidt kontinuitet. Jeg har ikke behov for, at bestyrelsen nu skal vise “handlekraft” med en trænerfyring. Det lyder i øvrigt som om, bestyrelsen også har rigeligt andet at arbejde med…
Kom med en 2-3 stabile, erfarne spillere (gerne flere også, men nu prøver jeg lige med lidt realisme), drop nu det gøgl med Noel på venstreback, få Pudel og Helenius tilbage og klar til sæsonstart, og få så i øvrigt ryddet ud i overskudslageret.
Jeg er ca lige så ligeglad med Køge, som jeg var i sidste kamp med Århus Fremad. AaB skal gøre deres uanset.Sapiens skrev: ↑30. maj 2026, 22:05Vi spiller mod et hold i dag som slet ikke møder op til kampen, altså kom nu lidt.. Hvis Højer fortsætter, ja så er det direkte mod 2. div...Funky skrev: ↑30. maj 2026, 21:33Efter at have funderet lidt over kampen i dag og også hørt Højer og Møller i post-match interviews, så er jeg af den overbevisning, at det ikke er nu, man skal fyre Højer. Jeg synes for det første, det var vigtigt at se, at han faktisk kunne sende et hold på banen, som ville gøre det bedre end sidste kamp, med en helt ok 1. Halvleg - det vidner for mig at se om, at han nok ikke har tabt omklædningsrummet. Dernæst synes jeg, han er rimeligt klar i sit tilbageblik på sæsonen, hvor han også kan identificere egne fejl. Endeligt lyder det bare som om, han og Møller for længst har lagt planer for, hvordan man skal komme videre fra denne lortesæson, og vi HAR altså bare brug for lidt kontinuitet. Jeg har ikke behov for, at bestyrelsen nu skal vise “handlekraft” med en trænerfyring. Det lyder i øvrigt som om, bestyrelsen også har rigeligt andet at arbejde med…
Kom med en 2-3 stabile, erfarne spillere (gerne flere også, men nu prøver jeg lige med lidt realisme), drop nu det gøgl med Noel på venstreback, få Pudel og Helenius tilbage og klar til sæsonstart, og få så i øvrigt ryddet ud i overskudslageret.
Enig i det heleFunky skrev: ↑30. maj 2026, 21:33Efter at have funderet lidt over kampen i dag og også hørt Højer og Møller i post-match interviews, så er jeg af den overbevisning, at det ikke er nu, man skal fyre Højer. Jeg synes for det første, det var vigtigt at se, at han faktisk kunne sende et hold på banen, som ville gøre det bedre end sidste kamp, med en helt ok 1. Halvleg - det vidner for mig at se om, at han nok ikke har tabt omklædningsrummet. Dernæst synes jeg, han er rimeligt klar i sit tilbageblik på sæsonen, hvor han også kan identificere egne fejl. Endeligt lyder det bare som om, han og Møller for længst har lagt planer for, hvordan man skal komme videre fra denne lortesæson, og vi HAR altså bare brug for lidt kontinuitet. Jeg har ikke behov for, at bestyrelsen nu skal vise “handlekraft” med en trænerfyring. Det lyder i øvrigt som om, bestyrelsen også har rigeligt andet at arbejde med…