Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 5043
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af le Cid » 8. aug 2012, 16:31

Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 8. aug 2012, 16:41

Hvad fanden handler det om? Er det en invitation til udeholdets fans i forbindelse med EL? Er det forretnings relateret? Hvis det er, s gad vide hvor mange multinationale virksomheder der har hjemme i Herning om omegn og som man kan lave buisness relations med? Er det leflen for scouts? Måske kun koknepperne ved det....
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Elscorpio » 8. aug 2012, 17:30

[quote="le Cid"]dåwl never walk alone![/quo

Nu skal boenderne fra Heden ikke bage stoerre broed op end de selv kan bage.
Vil grine min roev i laser, hvis de bliver slaaet ud. Saa er det lige pludseligt ikke saa internationalt mere.

:D

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5102
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af MrBangDK » 8. aug 2012, 19:04

" UEFA will pronounce our opponent"... Så må vi håbe de kan udtale det rigtigt...

Det må simpelthen være en joke... Ellers så grænser det godt nok til noget af det mest absurde jeg nogensinde har set!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Elscorpio » 8. aug 2012, 19:18

plus der er en stavefejl i deres "internationale" måde at annoncere kampen på.

Tråden her skulle hellere hedde: hvorfor man griner af bønderne.

Mebega
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 97
Tilmeldt: 8. apr 2008, 15:25
Favoritspiller: Johan Cruijff
Geografisk sted: Leuven, Vlaams-Brabant

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mebega » 9. aug 2012, 00:44

doukas skrev:
Hvad fanden handler det om? Er det en invitation til udeholdets fans i forbindelse med EL? Er det forretnings relateret? Hvis det er, s gad vide hvor mange multinationale virksomheder der har hjemme i Herning om omegn og som man kan lave buisness relations med? Er det leflen for scouts? Måske kun koknepperne ved det....
http://www.kibaekmaskinstation.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
En 'local' og 'homegrown' maskinstation med et uhørt og stort potentiale til at drille de store af slagsen europæisk. Læg dertil at 30% af de ansatte kommer fra samarbejdsmaskinstationen i Lagos, har man en virksomhed, der går en meget spændende fremtid i møde. Særligt er medarbejderen Abassi Goodluck Moses Adeyemi interessant. Han er for nyligt blevet udråbt til alletiders største talent i branchen af maskinstationen selv og har lynhurtigt integreret sig i metropolen Herning. Potentielle partnere kan evt. lande i den internationale lufthavn i Stauning og så nyde den herlige duft af kolort hele vejen fra vestkysten til Herning fra bagsædet af en Ferguson.
"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more."
- George Smith Patton, Jr.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9845
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Buzz Killington » 10. aug 2012, 20:21

Sidder og ser OB - FCM, og hvor er det skønt at kommentatorene ikke helt kan skjule at de også foragter FCM. Samtidig fantastisk at se Duncan gang på gang brokke sig over sine medspilleres uduelighed.

Må deres klub rådne op.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Since
1. div
1. div
Indlæg: 406
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Since » 10. aug 2012, 22:44

For hulan de blev spillet ud af banen i 2.halvleg. Bak kan ikke binde sløjfer, ha ha. 2min om at binde sin støvle den nar.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 5043
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af le Cid » 11. aug 2012, 07:35

Since skrev:For hulan de blev spillet ud af banen i 2.halvleg. Bak kan ikke binde sløjfer, ha ha. 2min om at binde sin støvle den nar.
Det må de da have en assistent til! :-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af BoomZ0R » 11. aug 2012, 23:00

MHJ skrev:Sidder og ser OB - FCM, og hvor er det skønt at kommentatorene ikke helt kan skjule at de også foragter FCM. Samtidig fantastisk at se Duncan gang på gang brokke sig over sine medspilleres uduelighed.

Må deres klub rådne op.
Det gør Duncan jo altid. Det gjorde han også den korte periode hos os. Hvilket er en af grundene til at jeg er glad for han ikk skulle til AaB. Hans opgivende attitude pisser mig i den grad af. Fint at sende ham til Møgjylland.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4982
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mr. Larsen » 12. aug 2012, 00:38

Zee skrev:
MHJ skrev:Sidder og ser OB - FCM, og hvor er det skønt at kommentatorene ikke helt kan skjule at de også foragter FCM. Samtidig fantastisk at se Duncan gang på gang brokke sig over sine medspilleres uduelighed.

Må deres klub rådne op.
Det gør Duncan jo altid. Det gjorde han også den korte periode hos os. Hvilket er en af grundene til at jeg er glad for han ikk skulle til AaB. Hans opgivende attitude pisser mig i den grad af. Fint at sende ham til Møgjylland.
Tjaa jeg havde ikke brokket mig over hvis det var lykkedes os at få hentet Duncan til klubben 3-4 år. Manden er garant for et pænt antal mål pr sæson, og det kunne vi godt bruge i AaB.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jydenfranord » 12. aug 2012, 06:54

Mr. Larsen skrev:
Zee skrev:
MHJ skrev:Sidder og ser OB - FCM, og hvor er det skønt at kommentatorene ikke helt kan skjule at de også foragter FCM. Samtidig fantastisk at se Duncan gang på gang brokke sig over sine medspilleres uduelighed.

Må deres klub rådne op.
Det gør Duncan jo altid. Det gjorde han også den korte periode hos os. Hvilket er en af grundene til at jeg er glad for han ikk skulle til AaB. Hans opgivende attitude pisser mig i den grad af. Fint at sende ham til Møgjylland.
Tjaa jeg havde ikke brokket mig over hvis det var lykkedes os at få hentet Duncan til klubben 3-4 år. Manden er garant for et pænt antal mål pr sæson, og det kunne vi godt bruge i AaB.
Men spørgsmålet er bare hvor sund han er at have i truppen? Vi har mange unge spillere, og det tyder ikke på det bliver mindre i fremtiden. Da han var i Brøndby var der ekstremt store problemer i truppen, om han var skyld i dem, det skal jeg lade være usagt, men naturligvis var han en del af dem. Jeg tror bare ikke Duncan er en spiller som de helt unge kan læne sig op ad. Men det kan jo ske vi finder ud af det i FCM, da de jo også har en hel del unge spillere.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 12mand » 9. sep 2012, 13:42

top 5 grunde til ikk at brænde hærnings lorte klub + stadion ned til grunden, og pisse i asken.

1:
2:
3:
4:
5:
lynge er gud!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9845
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Buzz Killington » 9. sep 2012, 15:22

12mand skrev:top 5 grunde til ikk at brænde hærnings lorte klub + stadion ned til grunden, og pisse i asken.

1:
2:
3:
4:
5:
Næsten enig. Dog 4: den høje pris på tændstikker og benzin.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4125
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af BoT » 10. sep 2012, 09:34

12mand skrev:top 5 grunde til ikk at brænde hærnings lorte klub + stadion ned til grunden, og pisse i asken.

1:
2:
3:
4:
5:
1: RIGTIG mange AaB-fans ville skulle finde noget andet at kaste deres indebrændthed og smålighed over. Evt nogle af vores egne spillere. På den måde er FCM vist en meget god ventil.

Brugeravatar
DEG
2. div
2. div
Indlæg: 122
Tilmeldt: 21. aug 2010, 20:37
Favoritspiller: Kusk

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af DEG » 23. sep 2012, 23:31

http://www.black-wolves.com/ulvegraven/ ... =1&t=96450" onclick="window.open(this.href);return false;
Undskylder at jeg ikke lige retter fokus mod selve kampen, men ..

You'll never walk alone?!! Hvad sker der?! Black flag flying high tilbage, tak!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12537
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 24. sep 2012, 00:29

DEG skrev:http://www.black-wolves.com/ulvegraven/ ... =1&t=96450
Undskylder at jeg ikke lige retter fokus mod selve kampen, men ..

You'll never walk alone?!! Hvad sker der?! Black flag flying high tilbage, tak!
Spillede de rent faktisk You'll never walk alone i dag, eller?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af YesAaBcan » 7. okt 2012, 21:58

DiskoGlenn har lige pinpointed det nuværende problem i Muuh FC. på DR: "Vi er ikke tætte bagi" :thumbsup:
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2791
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 8. okt 2012, 01:36

YesAaBcan skrev:DiskoGlenn har lige pinpointed det nuværende problem i Muuh FC. på DR: "Vi er ikke tætte bagi" :thumbsup:
Haha, ja det var en ærlig udlægning af hedens problem. Løsningen må dog være lige for:

Billede

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af salling23 » 8. okt 2012, 20:55

http://blogs.sporten.dk/2012/10/08/pinl ... dtjylland/
Fjeldgaards blog om økonomien i FCM.
Det bliver ikke så sjovt for dem i det næste stykke tid
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Besvar