Hvorfor hade FCM 2
Re: Hvorfor hade FCM 2
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- doukas
- Allstar

- Indlæg: 4630
- Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: Hvorfor hade FCM 2
Hvad fanden handler det om? Er det en invitation til udeholdets fans i forbindelse med EL? Er det forretnings relateret? Hvis det er, s gad vide hvor mange multinationale virksomheder der har hjemme i Herning om omegn og som man kan lave buisness relations med? Er det leflen for scouts? Måske kun koknepperne ved det....le Cid skrev:dåwl never walk alone!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Elscorpio
- Allstar

- Indlæg: 4465
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Re: Hvorfor hade FCM 2
[quote="le Cid"]dåwl never walk alone
Nu skal boenderne fra Heden ikke bage stoerre broed op end de selv kan bage.
Vil grine min roev i laser, hvis de bliver slaaet ud. Saa er det lige pludseligt ikke saa internationalt mere.
- MrBangDK
- Allstar

- Indlæg: 5102
- Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Re: Hvorfor hade FCM 2
" UEFA will pronounce our opponent"... Så må vi håbe de kan udtale det rigtigt...
Det må simpelthen være en joke... Ellers så grænser det godt nok til noget af det mest absurde jeg nogensinde har set!
Det må simpelthen være en joke... Ellers så grænser det godt nok til noget af det mest absurde jeg nogensinde har set!
Ska' vi hak'?
- Elscorpio
- Allstar

- Indlæg: 4465
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Re: Hvorfor hade FCM 2
plus der er en stavefejl i deres "internationale" måde at annoncere kampen på.
Tråden her skulle hellere hedde: hvorfor man griner af bønderne.
Tråden her skulle hellere hedde: hvorfor man griner af bønderne.
-
Mebega
- Ynglinge

- Indlæg: 97
- Tilmeldt: 8. apr 2008, 15:25
- Favoritspiller: Johan Cruijff
- Geografisk sted: Leuven, Vlaams-Brabant
Re: Hvorfor hade FCM 2
http://www.kibaekmaskinstation.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;doukas skrev:Hvad fanden handler det om? Er det en invitation til udeholdets fans i forbindelse med EL? Er det forretnings relateret? Hvis det er, s gad vide hvor mange multinationale virksomheder der har hjemme i Herning om omegn og som man kan lave buisness relations med? Er det leflen for scouts? Måske kun koknepperne ved det....le Cid skrev:dåwl never walk alone!
En 'local' og 'homegrown' maskinstation med et uhørt og stort potentiale til at drille de store af slagsen europæisk. Læg dertil at 30% af de ansatte kommer fra samarbejdsmaskinstationen i Lagos, har man en virksomhed, der går en meget spændende fremtid i møde. Særligt er medarbejderen Abassi Goodluck Moses Adeyemi interessant. Han er for nyligt blevet udråbt til alletiders største talent i branchen af maskinstationen selv og har lynhurtigt integreret sig i metropolen Herning. Potentielle partnere kan evt. lande i den internationale lufthavn i Stauning og så nyde den herlige duft af kolort hele vejen fra vestkysten til Herning fra bagsædet af en Ferguson.
"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more."
- George Smith Patton, Jr.
- George Smith Patton, Jr.
- Buzz Killington
- Allstar

- Indlæg: 9845
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Hvorfor hade FCM 2
Sidder og ser OB - FCM, og hvor er det skønt at kommentatorene ikke helt kan skjule at de også foragter FCM. Samtidig fantastisk at se Duncan gang på gang brokke sig over sine medspilleres uduelighed.
Må deres klub rådne op.
Må deres klub rådne op.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Re: Hvorfor hade FCM 2
For hulan de blev spillet ud af banen i 2.halvleg. Bak kan ikke binde sløjfer, ha ha. 2min om at binde sin støvle den nar.
Re: Hvorfor hade FCM 2
Det må de da have en assistent til! :-)Since skrev:For hulan de blev spillet ud af banen i 2.halvleg. Bak kan ikke binde sløjfer, ha ha. 2min om at binde sin støvle den nar.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Re: Hvorfor hade FCM 2
Det gør Duncan jo altid. Det gjorde han også den korte periode hos os. Hvilket er en af grundene til at jeg er glad for han ikk skulle til AaB. Hans opgivende attitude pisser mig i den grad af. Fint at sende ham til Møgjylland.MHJ skrev:Sidder og ser OB - FCM, og hvor er det skønt at kommentatorene ikke helt kan skjule at de også foragter FCM. Samtidig fantastisk at se Duncan gang på gang brokke sig over sine medspilleres uduelighed.
Må deres klub rådne op.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Indlæg: 4982
- Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Re: Hvorfor hade FCM 2
Tjaa jeg havde ikke brokket mig over hvis det var lykkedes os at få hentet Duncan til klubben 3-4 år. Manden er garant for et pænt antal mål pr sæson, og det kunne vi godt bruge i AaB.Zee skrev:Det gør Duncan jo altid. Det gjorde han også den korte periode hos os. Hvilket er en af grundene til at jeg er glad for han ikk skulle til AaB. Hans opgivende attitude pisser mig i den grad af. Fint at sende ham til Møgjylland.MHJ skrev:Sidder og ser OB - FCM, og hvor er det skønt at kommentatorene ikke helt kan skjule at de også foragter FCM. Samtidig fantastisk at se Duncan gang på gang brokke sig over sine medspilleres uduelighed.
Må deres klub rådne op.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
jydenfranord
- Allstar

- Indlæg: 3393
- Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Re: Hvorfor hade FCM 2
Men spørgsmålet er bare hvor sund han er at have i truppen? Vi har mange unge spillere, og det tyder ikke på det bliver mindre i fremtiden. Da han var i Brøndby var der ekstremt store problemer i truppen, om han var skyld i dem, det skal jeg lade være usagt, men naturligvis var han en del af dem. Jeg tror bare ikke Duncan er en spiller som de helt unge kan læne sig op ad. Men det kan jo ske vi finder ud af det i FCM, da de jo også har en hel del unge spillere.Mr. Larsen skrev:Tjaa jeg havde ikke brokket mig over hvis det var lykkedes os at få hentet Duncan til klubben 3-4 år. Manden er garant for et pænt antal mål pr sæson, og det kunne vi godt bruge i AaB.Zee skrev:Det gør Duncan jo altid. Det gjorde han også den korte periode hos os. Hvilket er en af grundene til at jeg er glad for han ikk skulle til AaB. Hans opgivende attitude pisser mig i den grad af. Fint at sende ham til Møgjylland.MHJ skrev:Sidder og ser OB - FCM, og hvor er det skønt at kommentatorene ikke helt kan skjule at de også foragter FCM. Samtidig fantastisk at se Duncan gang på gang brokke sig over sine medspilleres uduelighed.
Må deres klub rådne op.
Re: Hvorfor hade FCM 2
top 5 grunde til ikk at brænde hærnings lorte klub + stadion ned til grunden, og pisse i asken.
1:
2:
3:
4:
5:
1:
2:
3:
4:
5:
lynge er gud!
- Buzz Killington
- Allstar

- Indlæg: 9845
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Hvorfor hade FCM 2
Næsten enig. Dog 4: den høje pris på tændstikker og benzin.12mand skrev:top 5 grunde til ikk at brænde hærnings lorte klub + stadion ned til grunden, og pisse i asken.
1:
2:
3:
4:
5:
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Re: Hvorfor hade FCM 2
1: RIGTIG mange AaB-fans ville skulle finde noget andet at kaste deres indebrændthed og smålighed over. Evt nogle af vores egne spillere. På den måde er FCM vist en meget god ventil.12mand skrev:top 5 grunde til ikk at brænde hærnings lorte klub + stadion ned til grunden, og pisse i asken.
1:
2:
3:
4:
5:
Re: Hvorfor hade FCM 2
http://www.black-wolves.com/ulvegraven/ ... =1&t=96450" onclick="window.open(this.href);return false;
Undskylder at jeg ikke lige retter fokus mod selve kampen, men ..
You'll never walk alone?!! Hvad sker der?! Black flag flying high tilbage, tak!
Re: Hvorfor hade FCM 2
Spillede de rent faktisk You'll never walk alone i dag, eller?DEG skrev:http://www.black-wolves.com/ulvegraven/ ... =1&t=96450Undskylder at jeg ikke lige retter fokus mod selve kampen, men ..
You'll never walk alone?!! Hvad sker der?! Black flag flying high tilbage, tak!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Re: Hvorfor hade FCM 2
DiskoGlenn har lige pinpointed det nuværende problem i Muuh FC. på DR: "Vi er ikke tætte bagi" 
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
- NIN
- Allstar

- Indlæg: 2791
- Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Re: Hvorfor hade FCM 2
Haha, ja det var en ærlig udlægning af hedens problem. Løsningen må dog være lige for:YesAaBcan skrev:DiskoGlenn har lige pinpointed det nuværende problem i Muuh FC. på DR: "Vi er ikke tætte bagi"
Re: Hvorfor hade FCM 2
http://blogs.sporten.dk/2012/10/08/pinl ... dtjylland/
Fjeldgaards blog om økonomien i FCM.
Det bliver ikke så sjovt for dem i det næste stykke tid
Fjeldgaards blog om økonomien i FCM.
Det bliver ikke så sjovt for dem i det næste stykke tid
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)
(Monrad og Rislund)


