Det er nok til ikke at se det programJLB skrev:Så var der sgu dømt Hekler i Fodbold uden filter
Hvorfor hade FCM 2
Re: Hvorfor hade FCM 2
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)
(Monrad og Rislund)
Ja, og det var sgu ikke noget kønt syn...JLB skrev:Så var der sgu dømt Hekler i Fodbold uden filter
Nu har jeg ikke set programmet... Blev han smidt ud fra stadion igen, eller hvordan?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
De afholder det i gylletanken på heden, hvor publikum kan komme med inputjonas386 skrev:Nu har jeg ikke set programmet... Blev han smidt ud fra stadion igen, eller hvordan?
Hvem der bare var irsk
Kan man kræve erstatning for Heklers enorme korpus på sit TV. Det var jo lige før TV'et var ved at sprængt grundet Heklers enorme korpus.
Hvad stod der egentlig på deres banner? Jeg læste det som (frit fra hukommelsen):" Det eneste hul du har efterladt er Lærke Møllers"... Men det kan jeg ikke få til at passe sammen da Lærke Møller trodsalt spiller håndbold i FCM, og kan dårligt forestille mig nogen der ville bruge et andet medlem af klubben negativt for at få ram på en tidligere spiller. Så er der nogen der kan hjælpe?
Du så rigtigt...jonas386 skrev:Hvad stod der egentlig på deres banner? Jeg læste det som (frit fra hukommelsen):" Det eneste hul du har efterladt er Lærke Møllers"... Men det kan jeg ikke få til at passe sammen da Lærke Møller trodsalt spiller håndbold i FCM, og kan dårligt forestille mig nogen der ville bruge et andet medlem af klubben negativt for at få ram på en tidligere spiller. Så er der nogen der kan hjælpe?
Hvem der bare var irsk
Sig du tager pis på mig. For ellers er det godt nok langt ude... Jeg troede ikke engang koknepperne kunne finde på noget så sygeligt. - Sørgeligt.JLB skrev:Du så rigtigt...jonas386 skrev:Hvad stod der egentlig på deres banner? Jeg læste det som (frit fra hukommelsen):" Det eneste hul du har efterladt er Lærke Møllers"... Men det kan jeg ikke få til at passe sammen da Lærke Møller trodsalt spiller håndbold i FCM, og kan dårligt forestille mig nogen der ville bruge et andet medlem af klubben negativt for at få ram på en tidligere spiller. Så er der nogen der kan hjælpe?
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Det siger jo alt om den klub at deres officielle fanklubs tifo gruppe laver sådan et banner. Der er intet format blandt deres fans. Fair nok de er efter Thyge, det er en del af gamet, men at blande en anden person ind i det, ydermere en person der er tilknyttet deres egen klub, det er simpelthen for lavt.JLB skrev:Du så rigtigt...jonas386 skrev:Hvad stod der egentlig på deres banner? Jeg læste det som (frit fra hukommelsen):" Det eneste hul du har efterladt er Lærke Møllers"... Men det kan jeg ikke få til at passe sammen da Lærke Møller trodsalt spiller håndbold i FCM, og kan dårligt forestille mig nogen der ville bruge et andet medlem af klubben negativt for at få ram på en tidligere spiller. Så er der nogen der kan hjælpe?
Thygesen...Holm-o1 skrev:Hvem er den henvendt til? Så det ikke lige.
Hvem der bare var irsk
Mikkel Thygesen går jeg udfra... Han datede da hvertfald Lærke Møller i en overgang så vidt jeg husker. Derfor virker det ret usmageligt IMO... Altså ikke over for Thyge, men mere Lærke Møller.Holm-o1 skrev:Hvem er den henvendt til? Så det ikke lige.
Så nu er Enevoldsen hulfætter med Thygesen, stakkels ham..jonas386 skrev:Mikkel Thygesen går jeg udfra... Han datede da hvertfald Lærke Møller i en overgang så vidt jeg husker. Derfor virker det ret usmageligt IMO... Altså ikke over for Thyge, men mere Lærke Møller.Holm-o1 skrev:Hvem er den henvendt til? Så det ikke lige.
..
-
A_Strandfelt
- Allstar

Banneret giver også anledning til stor debat på Ulvegraven, som jeg lige tjekkede:
Så du synes altså det er helt i orden at svine en håndboldspiller fra FCM for at få "ram" på Thyge?
Det banner var usmageligt og upassende, der kunne have været lavet masser af andre bannere som ville give samme pointe.
Det var direkte barnligt og vi bør sgu kunne holde os hævet over den slags mudderkastning.
FY for s.... Hvor var det skuffende, en dag hvor man også samlede ind til TIFO.Hvis det er sådan nogle bannere vores tilskud skal gå til, må jeg sige på manges vegne, at der ikke kommer flere penge derfra. Hvor var det synd for Rikke Møller, at I ikke kunne finde på andet. Da Thyge spillede i FCM var han OK, hvad er det for nogle usportslige fans der er forfattere til den behandling??
Det er da altid noget at deres egne "fans" kan se det vamle i banneret. Hvad Lærke Møller så nogensinde har set i Thyge er lidt en gåde for mig.
EDIT: Kan se (jvf tråden) at det åbenbart er UBM der står bag, og ikke den officielle fan klub. Det er da altid noget.
EDIT: Kan se (jvf tråden) at det åbenbart er UBM der står bag, og ikke den officielle fan klub. Det er da altid noget.
Jeg mindes at der blev råbt en del temmeligt usmagelige kommentarer om Brian Laudrups kone efter Brian på Aalborg stadion, da han i sin tid gæstede med FCK...jydenfranord skrev:Det siger jo alt om den klub at deres officielle fanklubs tifo gruppe laver sådan et banner. Der er intet format blandt deres fans. Fair nok de er efter Thyge, det er en del af gamet, men at blande en anden person ind i det, ydermere en person der er tilknyttet deres egen klub, det er simpelthen for lavt.JLB skrev:Du så rigtigt...jonas386 skrev:Hvad stod der egentlig på deres banner? Jeg læste det som (frit fra hukommelsen):" Det eneste hul du har efterladt er Lærke Møllers"... Men det kan jeg ikke få til at passe sammen da Lærke Møller trodsalt spiller håndbold i FCM, og kan dårligt forestille mig nogen der ville bruge et andet medlem af klubben negativt for at få ram på en tidligere spiller. Så er der nogen der kan hjælpe?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Spillede hun også håndbold for AaB eller hvordan skal sammenligningen forståes?Funky skrev:Jeg mindes at der blev råbt en del temmeligt usmagelige kommentarer om Brian Laudrups kone efter Brian på Aalborg stadion, da han i sin tid gæstede med FCK...jydenfranord skrev:Det siger jo alt om den klub at deres officielle fanklubs tifo gruppe laver sådan et banner. Der er intet format blandt deres fans. Fair nok de er efter Thyge, det er en del af gamet, men at blande en anden person ind i det, ydermere en person der er tilknyttet deres egen klub, det er simpelthen for lavt.JLB skrev:Du så rigtigt...jonas386 skrev:Hvad stod der egentlig på deres banner? Jeg læste det som (frit fra hukommelsen):" Det eneste hul du har efterladt er Lærke Møllers"... Men det kan jeg ikke få til at passe sammen da Lærke Møller trodsalt spiller håndbold i FCM, og kan dårligt forestille mig nogen der ville bruge et andet medlem af klubben negativt for at få ram på en tidligere spiller. Så er der nogen der kan hjælpe?
Også var der også episoden med Martin Schmidt som ikke var så heldig igen. Så det er jo ikke fordi vi selv er rene på den sti, men okay, hverken Brian Laudrups kone eller Martin Schmidts mor var en del af AaB, såååååå (Funky skrev:Jeg mindes at der blev råbt en del temmeligt usmagelige kommentarer om Brian Laudrups kone efter Brian på Aalborg stadion, da han i sin tid gæstede med FCK...jydenfranord skrev:Det siger jo alt om den klub at deres officielle fanklubs tifo gruppe laver sådan et banner. Der er intet format blandt deres fans. Fair nok de er efter Thyge, det er en del af gamet, men at blande en anden person ind i det, ydermere en person der er tilknyttet deres egen klub, det er simpelthen for lavt.JLB skrev:Du så rigtigt...jonas386 skrev:Hvad stod der egentlig på deres banner? Jeg læste det som (frit fra hukommelsen):" Det eneste hul du har efterladt er Lærke Møllers"... Men det kan jeg ikke få til at passe sammen da Lærke Møller trodsalt spiller håndbold i FCM, og kan dårligt forestille mig nogen der ville bruge et andet medlem af klubben negativt for at få ram på en tidligere spiller. Så er der nogen der kan hjælpe?
BTW:
Et UBM medlem forsvarer "værket"
Ja, så er det selvfølgelig i orden... Så længe hun ikke har hængt sig selv, så er der ingen skade sket i denne sammenhæng. Og man er åbenbart til "at brække sig over" hvis man tænker over de folk der evt bliver ramt her.Totalt harmløst banner som Saemala siger. Lærke Møller har sq nok ikke hængt sig selv ude i baggangen over den der. Thyge fik den behandling som han havde fortjent og det er vel egentligt det der tæller.
I har godt nok bare en splint i røven over ALT der ikke er af ''ROLIGAN KULTUR'', det er virkelig til at brække sig over nogle gang.
Hvad han er på ved jeg ikke, jeg kunne høre FCM i 10 minutter og det var til sidst, ellers var de ellers overmatchet på tribunen...Fuck it! Vi slog Brøndby både på tribunen og banen, så et banner burde vel ikke overskygge det, så lad det nu ligge folkens.
Er det ikke komplet ligegyldigt?Yngvesson skrev:Spillede hun også håndbold for AaB eller hvordan skal sammenligningen forståes?Funky skrev:Jeg mindes at der blev råbt en del temmeligt usmagelige kommentarer om Brian Laudrups kone efter Brian på Aalborg stadion, da han i sin tid gæstede med FCK...jydenfranord skrev:Det siger jo alt om den klub at deres officielle fanklubs tifo gruppe laver sådan et banner. Der er intet format blandt deres fans. Fair nok de er efter Thyge, det er en del af gamet, men at blande en anden person ind i det, ydermere en person der er tilknyttet deres egen klub, det er simpelthen for lavt.JLB skrev:Du så rigtigt...jonas386 skrev:Hvad stod der egentlig på deres banner? Jeg læste det som (frit fra hukommelsen):" Det eneste hul du har efterladt er Lærke Møllers"... Men det kan jeg ikke få til at passe sammen da Lærke Møller trodsalt spiller håndbold i FCM, og kan dårligt forestille mig nogen der ville bruge et andet medlem af klubben negativt for at få ram på en tidligere spiller. Så er der nogen der kan hjælpe?
Manden har ret. Idiot-kulturen har efterhånden trange kår.jonas386 skrev: BTW:
Et UBM medlem forsvarer "værket"
Ja, så er det selvfølgelig i orden... Så længe hun ikke har hængt sig selv, så er der ingen skade sket i denne sammenhæng.Totalt harmløst banner som Saemala siger. Lærke Møller har sq nok ikke hængt sig selv ude i baggangen over den der. Thyge fik den behandling som han havde fortjent og det er vel egentligt det der tæller.
I har godt nok bare en splint i røven over ALT der ikke er af ''ROLIGAN KULTUR'', det er virkelig til at brække sig over nogle gang.
Hvad han er på ved jeg ikke, jeg kunne høre FCM i 10 minutter og det var til sidst, ellers var de ellers overmatchet på tribunen...Fuck it! Vi slog Brøndby både på tribunen og banen, så et banner burde vel ikke overskygge det, så lad det nu ligge folkens.