Hvorfor hade FCM 2
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Re: Hvorfor hade FCM 2
Kim Christensen er da spot on. Det ville klæde Martin P at søge en form for forbindelse mellem hjernen og handlingerne på banen.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- Steve-Dave
- Landshold

Det er rigtigt. Men Kim Christensens kommentar om at "heldigvis er vores spillere noget mere fornuftige og laver ikke sådan nogle ting." er noget pis at lukke ud, når man i samme kamp kunne se Mikkel Thygesen tyre Risgaard i nokerne.Konsulenten skrev:Kim Christensen er da spot on. Det ville klæde Martin P at søge en form for forbindelse mellem hjernen og handlingerne på banen.
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Det kan du have ret i. Mikkel Thygesen slår mig heller ikke ligefrem som den mest overfrankerede kuvert i den indavlede bunke lortepost fra Herning. Alene hans vamle tribals og konstant blanke "Jeg forstår ikke helt, hvad der foregår" udtryk, giver da anledning til at sætte spørgsmålstegn ved idiotens kromosomopbygning.Steve-Dave skrev:Det er rigtigt. Men Kim Christensens kommentar om at "heldigvis er vores spillere noget mere fornuftige og laver ikke sådan nogle ting." er noget pis at lukke ud, når man i samme kamp kunne se Mikkel Thygesen tyre Risgaard i nokerne.Konsulenten skrev:Kim Christensen er da spot on. Det ville klæde Martin P at søge en form for forbindelse mellem hjernen og handlingerne på banen.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
Nakken bad mig tjekke denne kommentar ud - det resulterede i jeg sad nede på kontoret og skraldgrinede. Mine kollegaer tror jeg er idiot. Dette er uden sammenligning det mest underholdende jeg nogensinde har læst på debatsiden! Jamen, jeg griner stadig.Konsulenten skrev: Det kan du have ret i. Mikkel Thygesen slår mig heller ikke ligefrem som den mest overfrankerede kuvert i den indavlede bunke lortepost fra Herning. Alene hans vamle tribals og konstant blanke "Jeg forstår ikke helt, hvad der foregår" udtryk, giver da anledning til at sætte spørgsmålstegn ved idiotens kromosomopbygning.
Allan Kuhn er Liverpool fan!
Samme her! En yderst velformuleret og sofistikeret sviner! I love it.Gerrard skrev:Nakken bad mig tjekke denne kommentar ud - det resulterede i jeg sad nede på kontoret og skraldgrinede. Mine kollegaer tror jeg er idiot. Dette er uden sammenligning det mest underholdende jeg nogensinde har læst på debatsiden! Jamen, jeg griner stadig.Konsulenten skrev: Det kan du have ret i. Mikkel Thygesen slår mig heller ikke ligefrem som den mest overfrankerede kuvert i den indavlede bunke lortepost fra Herning. Alene hans vamle tribals og konstant blanke "Jeg forstår ikke helt, hvad der foregår" udtryk, giver da anledning til at sætte spørgsmålstegn ved idiotens kromosomopbygning.
- Glenn Francisco
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Frederiksen
- Geografisk sted: København
HAHA!Det kan du have ret i. Mikkel Thygesen slår mig heller ikke ligefrem som den mest overfrankerede kuvert i den indavlede bunke lortepost fra Herning. Alene hans vamle tribals og konstant blanke "Jeg forstår ikke helt, hvad der foregår" udtryk, giver da anledning til at sætte spørgsmålstegn ved idiotens kromosomopbygning.
Hermed et rigtig godt bud på årets indlæg på debatsiden
Fantastisk
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Smukt skrevetKonsulenten skrev:Det kan du have ret i. Mikkel Thygesen slår mig heller ikke ligefrem som den mest overfrankerede kuvert i den indavlede bunke lortepost fra Herning. Alene hans vamle tribals og konstant blanke "Jeg forstår ikke helt, hvad der foregår" udtryk, giver da anledning til at sætte spørgsmålstegn ved idiotens kromosomopbygning.
-
direktøren for det hele
- Superliga

at hade fcm, er lidt ligesom at tage temperaturen på en fræk sveske..
det falder en naturligt, det føles godt og efter lidt tid, kører det på rutinen
det falder en naturligt, det føles godt og efter lidt tid, kører det på rutinen
er joan ørtings sexolog. og stolt medlem af team sheen..!
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Hvorfor hade FCM? Hmmm...
1: De stemmer allesammen borgerligt, i værste fald Venstre.
2: De er en flok bonderøve
3: Årets største begivenheder på de kanter er Traktor-træk og HalBal med Kandis
4: De er en plastik-klub uden historie
5: De påstår alligevel at de HAR en historie....
6: De dyrker "hvid" slavehandel (nu er det godt nok sorte spillere, men I ved hvad jeg mener...)
7: En møgirriterende klokke på Plastik-arenaen...
8: Erik Rasmussens tuderi...
9: Før ham var det Ole Pedersens tuderi
10: Efter dem kommer Thomasberg og tuder... (Bare vent)
11: Spar som sponsor? Den holder ikke.
12: Når nu man ikke HAR nogen historie, kan man da bare hugge fra dem, der har - tjek bare deres logo og sammenlign med f.eks. Wolves i England.
6: De dyrker "hvid" slavehandel (nu er det godt nok sorte spillere, men I ved hvad jeg mener...)
12: Når nu man ikke HAR nogen historie, kan man da bare hugge fra dem, der har - tjek bare deres logo og sammenlign med f.eks. Wolves i England.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Apropos tuderi:
jens fup skrev:Hvis det havde været den anden vej rundt, så havde MP sgu fået gult kort for at filme! Den svagpisser af en parodi på en international dommer har altid forfulgt AaB og ville aldrig dømme til fordel for os, om vi så havde ham til at dømme i samtlige kampe i sæsonen. Tak Himlen for at der kun er max. 2 år til Katastrofe-Claus stopper....
-
Lindvang
9: Hvem er Ole Pedersen?jens fup skrev:Hvorfor hade FCM? Hmmm...
12: Wolves og Charlton in combi!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Følger du slet ikke med i hvad der foregår nede på heden? Der er selvfølgelig tale om den omtalte Genbrugskoordinator Bent Ole Pedersen...Lindvang skrev:9: Hvem er Ole Pedersen?
http://www.noedhjaelp.dk/sider_paa_hjem ... ik_i_ikast
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Lindvang
Haha... Fuck, jeg er dårlig til at holde mig opdateret med nyheder!
Anne-Grethe Bjarup Riis eller hvad fanden hun nu hedder...
Hun kan virkelig bringe mit pis i kog!
Hun kan virkelig bringe mit pis i kog!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- MichaelLarsen
- Landshold

Er hun den bedre halvdel til en spiller i FCM ellers skal det vel over i "Det pisser mig af" tråden - pæn kost iøvrigt 
Non scholae, sed vitae discimus
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Modsat DS hvor vi er alle er?jens fup skrev:1: De stemmer allesammen borgerligt, i værste fald Venstre.
Kandis som iøvrigt er nordjyder? (Deacon eller Gitte må gerne korrigere her)jens fup skrev:3: Årets største begivenheder på de kanter er Traktor-træk og HalBal med Kandis
Hvorfor ikke?jens fup skrev:11: Spar som sponsor? Den holder ikke.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
Hvad?Martin skrev:Modsat DS hvor vi er alle er?jens fup skrev:1: De stemmer allesammen borgerligt, i værste fald Venstre.
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Det er det jeg efterlyser svaret på. Synes at påstanden er latterlig og har mange implikationer, som jeg godt gad se uddybet.limey skrev:Hvad?Martin skrev:Modsat DS hvor vi er alle er?jens fup skrev:1: De stemmer allesammen borgerligt, i værste fald Venstre.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
Jamen det har du ret i. Herning har i flere omgange haft socialdemokratiske borgmestre. Jeg forstår bare ikke hvad du skriver i dit oprindelige svar.Martin skrev: Det er det jeg efterlyser svaret på. Synes at påstanden er latterlig og har mange implikationer, som jeg godt gad se uddybet.