Brøndby

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar

Re: Brøndby

Indlæg af jonas386 » 14. feb 2014, 18:10

AaBs snut var sgu da højere da vi lå i bunden end det er nu.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Indlæg af Vestegnsgaesten » 14. feb 2014, 18:28

jonas386 skrev:AaBs snut var sgu da højere da vi lå i bunden end det er nu.
Ja, det blev det efter den - iøvrigt gode - tv kampagne man kørte da lokummet var ved at brænde på... Men der blev godt nok også høvlet mange fribilletter ud til sponsorerne i samme kampagne...
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 14. feb 2014, 20:49

Vestegnsgaesten jeg forstår simpelthen ikk du gider komme og blande dig. Lige meget hvor mange ting du hiver frem, som du synes er åh så fantastisk. Så vil størstedelen af os herinde synes i er en lorte klub, som er bygget af lort af lorte personer. Vi er rigtig mange herinde, som vil hade Brøndby til den dag i går konkurs og formentlig også derefter. Lige meget hvad du siger, så vil det ikke kunne ændre på dette.
De eneste gode ting jeg kan sige om bif det er at de har gode fans, som desværre opfører sig som aber, og at i destruere jer selv.
Det eneste nyttige i gør, det er at vi har fjende nummer et og det er lige meget hvad stillingen siger. Vi hader jer.

Det er vores holdning og der er da helt sikkert nogen der synes det samme om os, men for fanden, jeg sidder sq da ikk og bræger AaB på deres forum.
Kan du have en rigtig god weekend og et ønske om en forfærdelig kamp på søndag i næste uge :-)

Jeg har skrevet det på min telefon, mens jeg sidder og skider, så der er sikkert mange stavefejl :-)

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 14. feb 2014, 20:58

Zee skrev: Jeg har skrevet det på min telefon, mens jeg sidder og skider, så der er sikkert mange stavefejl :-)
Et kig i kummen minder også en så dejligt om Brøndby. :cheers:
Hader København!

awnaw
2. div
2. div

Indlæg af awnaw » 14. feb 2014, 22:44

Vestegnsgaesten skrev:Men der blev godt nok også høvlet mange fribilletter ud til sponsorerne i samme kampagne.
AaB's første hjemmekamp mod Sønderjyske i rædselssæson 2010/11 i 10. spillerunde trak 3680 tilskuere på et tidspunkt, hvor klubben var placeret som nummer 11 i tabellen. Da de to klubber igen mødte hinanden i Aalborg i 32. spillerunde var 11725 mennesker til stede, hvor afstanden til stregen var tre point. Hvor stor en del af de mere end 8000 flere tilskuere til sidstnævnte kamp gik igennem tælleanlæggene med en fribillet i hånden?

Jeg spørger såmænd bare, da jeg ikke selv har set nogen opgørelse over antallet af fribilletter til kampene i foråret 2011, men du kan måske fortælle lidt om, hvor mange det drejer sig om, og hvad det i grunden er, du vil frem til?

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div

Indlæg af Vestegnsgaesten » 14. feb 2014, 22:46

Zee skrev:Vestegnsgaesten jeg forstår simpelthen ikk du gider komme og blande dig. Lige meget hvor mange ting du hiver frem, som du synes er åh så fantastisk. Så vil størstedelen af os herinde synes i er en lorte klub, som er bygget af lort af lorte personer. Vi er rigtig mange herinde, som vil hade Brøndby til den dag i går konkurs og formentlig også derefter. Lige meget hvad du siger, så vil det ikke kunne ændre på dette.
De eneste gode ting jeg kan sige om bif det er at de har gode fans, som desværre opfører sig som aber, og at i destruere jer selv.
Det eneste nyttige i gør, det er at vi har fjende nummer et og det er lige meget hvad stillingen siger. Vi hader jer.

Det er vores holdning og der er da helt sikkert nogen der synes det samme om os, men for fanden, jeg sidder sq da ikk og bræger AaB på deres forum.
Kan du have en rigtig god weekend og et ønske om en forfærdelig kamp på søndag i næste uge :-)

Jeg har skrevet det på min telefon, mens jeg sidder og skider, så der er sikkert mange stavefejl :-)
Tro det eller lad være... Der er faktisk gæsteprofiler inde på de fleste foraer.. Vi har sågar fckere inde på blokken ( bifsite ) fordi de synes deres eget er for kedeligt. Jeg er nok bare mere aktiv end de fleste andre - jeg er debattør/kværulant af natur :cool:

Når jeg skriver er jeg bedøvende ligeglad med hvad du og andre måtte mene om Brøndby If - i har en medfødt ret til at hade os hvis det er sjovt. Jeg skriver desuden udelukkende på tråde hvor BIF er omtalt - kunne ikke drømme om at skrive i jeres egne tråde der omhandler spillere ( bortset fra Kusk) kampe osv. Som udgangspunkt er jeg ikke ude på at provokere - men når den ene usande antagelse tager over fra den anden bliver jeg det måske en lille smule alligevel. Men det er faktisk hyggeligt at besøge andre sites. - det er berigende at se andre vinkler på tingene....

Hvad angår kampen næste søndag har jeg flere gange drømt at vi tilgiver Zohore for hans fortid hos det hvide skrald simpelthen på grund af hans hattrick og tre assists i 6-0 sejren over jer ;)
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div

Indlæg af Vestegnsgaesten » 14. feb 2014, 22:53

awnaw skrev:
Vestegnsgaesten skrev:Men der blev godt nok også høvlet mange fribilletter ud til sponsorerne i samme kampagne.
AaB's første hjemmekamp mod Sønderjyske i rædselssæson 2010/11 i 10. spillerunde trak 3680 tilskuere på et tidspunkt, hvor klubben var placeret som nummer 11 i tabellen. Da de to klubber igen mødte hinanden i Aalborg i 32. spillerunde var 11725 mennesker til stede, hvor afstanden til stregen var tre point. Hvor stor en del af de mere end 8000 flere tilskuere til sidstnævnte kamp gik igennem tælleanlæggene med en fribillet i hånden?

Jeg spørger såmænd bare, da jeg ikke selv har set nogen opgørelse over antallet af fribilletter til kampene i foråret 2011, men du kan måske fortælle lidt om, hvor mange det drejer sig om, og hvad det i grunden er, du vil frem til?
Det får du ikke ud af nogen af klubberne... Til Vores hjemmekamp i næstsidste spillerunde mod FCN i 12/13 var der 22000 tilskuere. Nordeatribunen som er sponsorbilletter var propfyldt ligesom Loxam - ligeledes sponsorbilletter - var det. Der har været gættet løs i fankredse hvor de fleste antager at 50-60 % var sponsorbilletter - det tror jeg ikke er helt ved siden af!!

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 14. feb 2014, 22:55

Men selvom du blander dig, så ændrer det ikke på vores holdning :-)
Ang. Zohore, så sker det ALDRIG! ;-)

awnaw
2. div
2. div

Indlæg af awnaw » 14. feb 2014, 23:10

Vestegnsgaesten skrev:Det får du ikke ud af nogen af klubberne...
Det er jeg godt klar over, men det lader til at du ved en masse, som vi andre ikke gør.
Vestegnsgaesten skrev:Til Vores hjemmekamp i næstsidste spillerunde mod FCN i 12/13 var der 22000 tilskuere. Nordeatribunen som er sponsorbilletter var propfyldt ligesom Loxam - ligeledes sponsorbilletter - var det. Der har været gættet løs i fankredse hvor de fleste antager at 50-60 % var sponsorbilletter - det tror jeg ikke er helt ved siden af!!
Jeg vil gerne høre, hvad din pointe i din påstand om, at der var mange fribilletter i omløb til AaB's hjemmekampe i foråret 2011, er? Jeg siger ikke, at fribilletter ikke eksisterer i Aalborg, men anfægter du validiteten i AaB's tilskuersnit på hjemmebane i den omtalte periode med den begrundelse, at nogle Brøndby-tilhængere har gættet på, at der til en hjemmekamp på Vestegnen muligvis var 50-60% sponsorbilletter i omløb, eller er det svært for dig at at anerkende, at Aalborg stod sammen om AaB i en tid, hvor lokummet for alvor brændte på?

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div

Indlæg af Vestegnsgaesten » 14. feb 2014, 23:38

awnaw skrev:
Vestegnsgaesten skrev:Det får du ikke ud af nogen af klubberne...
Det er jeg godt klar over, men det lader til at du ved en masse, som vi andre ikke gør.
Vestegnsgaesten skrev:Til Vores hjemmekamp i næstsidste spillerunde mod FCN i 12/13 var der 22000 tilskuere. Nordeatribunen som er sponsorbilletter var propfyldt ligesom Loxam - ligeledes sponsorbilletter - var det. Der har været gættet løs i fankredse hvor de fleste antager at 50-60 % var sponsorbilletter - det tror jeg ikke er helt ved siden af!!
Jeg vil gerne høre, hvad din pointe i din påstand om, at der var mange fribilletter i omløb til AaB's hjemmekampe i foråret 2011, er? Jeg siger ikke, at fribilletter ikke eksisterer i Aalborg, men anfægter du validiteten i AaB's tilskuersnit på hjemmebane i den omtalte periode med den begrundelse, at nogle Brøndby-tilhængere har gættet på, at der til en hjemmekamp på Vestegnen muligvis var 50-60% sponsorbilletter i omløb, eller er det svært for dig at at anerkende, at Aalborg stod sammen om AaB i en tid, hvor lokummet for alvor brændte på?
Hvad angår det første: jeg ved sandsynligvis ikke meget mere end du gør. Men det er klart klubberne ikke melder ud hvor mange sponsor/fribilletter der er til den enkelte kamp. Det ville devaluere tilskuertallene - især i de perioder hvor man skulle vise sammenhold udadtil....

Jeg anfægter ingenlunde AaB's tilskuertal - tilskuertallene bliver beregnet ud fra hvor mange der går igennem tælleaparatet og ikke hvor mange der betaler for deres billetter. Jeg bor og arbejder selv i området - som lønslave - og min virksomhed ( der har et meget lille sponsorat i AaB ) fik da godt nok de billetter vi kunne bruge. Ligesom mine sønner gennem deres fodboldklub ( landsbyklub ) fik fribilletter. Det får hverken de eller vi i samme grad længere...

Der var jo ligesom også en grund til at man lancerede den massive medie og tvkampagne i hele Nordjylland - man skulle nå de folk man ikke havde haft før!!!

Priser er den nemmeste måde at kontrollere opbakningen på - vores snit på VP er på 16500 i denne sæson - en stigning på 65% i forhold til året før! Sjovt nok kommer denne stigning samtidig med at billetpriserne er skåret kraftigt ligesom prisen på sæsonkortene er faldet med 40%... Så er der også råd til mere øl på stadion :cheers:

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div

Indlæg af Vestegnsgaesten » 14. feb 2014, 23:41

Zee skrev:Men selvom du blander dig, så ændrer det ikke på vores holdning :-)
Ang. Zohore, så sker det ALDRIG! ;-)
Jeg vil ikke ændre jeres holdninger - i er uden for pædagogisk rækkevidde :D

Ang Zohore - bare vent og se :thumbsup: især nu når Lasse er væk! Det kribler og jeg glæder mig - skal selvf. Med en af Brøndby support Nordjyllands busser derover så det har krævet en fridag om mandagen :cheers:

awnaw
2. div
2. div

Indlæg af awnaw » 15. feb 2014, 00:16

Vestegnsgaesten skrev:Hvad angår det første: jeg ved sandsynligvis ikke meget mere end du gør. Men det er klart klubberne ikke melder ud hvor mange sponsor/fribilletter der er til den enkelte kamp. Det ville devaluere tilskuertallene - især i de perioder hvor man skulle vise sammenhold udadtil....

Jeg anfægter ingenlunde AaB's tilskuertal - tilskuertallene bliver beregnet ud fra hvor mange der går igennem tælleaparatet og ikke hvor mange der betaler for deres billetter. Jeg bor og arbejder selv i området - som lønslave - og min virksomhed ( der har et meget lille sponsorat i AaB ) fik da godt nok de billetter vi kunne bruge. Ligesom mine sønner gennem deres fodboldklub ( landsbyklub ) fik fribilletter. Det får hverken de eller vi i samme grad længere...

Der var jo ligesom også en grund til at man lancerede den massive medie og tvkampagne i hele Nordjylland - man skulle nå de folk man ikke havde haft før!!!

Priser er den nemmeste måde at kontrollere opbakningen på - vores snit på VP er på 16500 i denne sæson - en stigning på 65% i forhold til året før! Sjovt nok kommer denne stigning samtidig med at billetpriserne er skåret kraftigt ligesom prisen på sæsonkortene er faldet med 40%... Så er der også råd til mere øl på stadion :cheers:
Nu er det ikke fordi jeg vitterligt tror, at du har kendskab til antallet af fribilletter.

Jeg savner stadig et svar på, hvad du vil frem til med nedenstående bemærkning, nu hvor du erkender, at ingen for så vidt ved, hvor mange fribilletter AaB smed efter sponsorerne.
Vestegnsgaesten skrev: Ja, det blev det efter den - iøvrigt gode - tv kampagne man kørte da lokummet var ved at brænde på... Men der blev godt nok også høvlet mange fribilletter ud til sponsorerne i samme kampagne...
Ja, og Brøndbys tilskuerfremgang kommer sjovt nok også i kølvandet på en kæmpe millionindsprøjtning, dyre indkøb af spillere samt elimineringen af en truende konkurs. Billetprisen er ikke nødvendigvis afgørende for, hvorvidt man tager til bold på stadion eller ej.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. feb 2014, 02:01

Vestegnsgaesten skrev:
Det er simpelthen for dumt det du skriver. Men det understreger jo blot mine fordomme om Brøndby-fans.
Det er egentlig meget sødt at du forklarer at I ikke hader os fordi vi er små og ligegyldige og I er så store og vigtige. Jeg mener ikke I er en skid større end os. I har flere fans takket være medierne men en fodboldklub er så meget andet end antallet af medløbere.
Hvor skriver jeg at i er små og ligegyldige? Det eneste jeg beskriver er grunden til at vi har et hadefuldt forhold til AGF og FCK.. At du så tolker det nderledes må stå for din egen regning...

At du så skriver at du ikke mener vi er større end jer beskriver jo netop din egen arrogance. Selv i 00erne som var vores ringeste vandt vi mere end jer - 2 mesterskaber og tre pokaltitler samtidig med at vi har en hel del flere tilskuere... Vi har jo set hvad der sker i AaB når i roder rundt i bunden - i trækker ikke 10000 på hjemmebane så den med medløbere kan du også godt arkivere... Der er vist ikke nogen der holder med BIF i dag pga succes og alligevel har vi suverænt flest tilskuere!
At du mener (tror?) at der kun er 100 hooligans og ballademagere i Brøndby kan man kun grine ad. Enten lyver du eller også er du blandt de førnævnte 90%. Jeg er egentlig ligeglad hvilken kategori du tilhører.
Uanset du ikke mener at vi er "store" nok (selvom jeg er sikker på at du kun skriver det for at provokere) så hader jeg din lorte-klub med af hele mit hjerte. Når Brøndby spiller håber jeg som udgangspunkt på at alle 11 spillere brækker begge ben. Det lyder nok meget usympatisk og er det sikkert også. Men sådan har jeg det. Og jeg kan komme dig i forkøbet og fortælle dig at det bestemt ikke er mindreværdskomplekser så spar dig besværet.
Igen viser du dig som den fordomsfulde klaphat! Du aner ikke hvad du snakker om og slynger bare et eller andet ud. De ekstreme grupper er ikke ret store og kommer ikke i feks hytten og på andre samlingssteder. Og nej - der er ikke nogen der betragter det som en rivalisering når AaB er på besøg - vi kan normalvis ikke høre de 20-40 stk der står i udebaneafsnittet!! Det er lidt federe når vi spiller i Aalborg - så skal der som regel lidt mere vokal på for at overdøve jeres : AaB klap klap klap....AaB klap klap klap....AaB klap klap klap
Du slynger en masse lort ud. Jeg orker ikke begynde en debat der ikke fører til noget. I er en klub fyldt til bristepunktet med udskud og ballademagere. Det er fakta. Håber du snart bliver smidt ud fra dette forum for jeg er pissetræt af dine arrogante løgne.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 15. feb 2014, 03:14

Livet er for kort til at hade en fodbold klub. Had i fodbold er fjollet efter min mening. Men grunden til at Brøndby er den klub jeg ønkser det går mindst godt for i Dk, er egenlig ikke Brøndbys skyld, men mest de danske medier og især viashit. Deres formidling af dansk fodbold er til grin. 25års ensigdig fokusering på de to kjøwenhavner klubber har jo givet dem flest fans, de største sponsoer, det er jo en synergi der er ekstrem konkurrence forvridne. Derfor håber jeg det går skidt for Brøndby og FCK, det er dne eneste måde vi kan komme viashits klamme dækning til livs på.

Dette er skrevet kl lort i en mindre brandert, og giver sikkert ingen mening.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div

Indlæg af Vestegnsgaesten » 15. feb 2014, 07:54

awnaw skrev:
Vestegnsgaesten skrev:Hvad angår det første: jeg ved sandsynligvis ikke meget mere end du gør. Men det er klart klubberne ikke melder ud hvor mange sponsor/fribilletter der er til den enkelte kamp. Det ville devaluere tilskuertallene - især i de perioder hvor man skulle vise sammenhold udadtil....

Nu er det ikke fordi jeg vitterligt tror, at du har kendskab til antallet af fribilletter.

Jeg savner stadig et svar på, hvad du vil frem til med nedenstående bemærkning, nu hvor du erkender, at ingen for så vidt ved, hvor mange fribilletter AaB smed efter sponsorerne.
Vestegnsgaesten skrev: Ja, det blev det efter den - iøvrigt gode - tv kampagne man kørte da lokummet var ved at brænde på... Men der blev godt nok også høvlet mange fribilletter ud til sponsorerne i samme kampagne...
Ja, og Brøndbys tilskuerfremgang kommer sjovt nok også i kølvandet på en kæmpe millionindsprøjtning, dyre indkøb af spillere samt elimineringen af en truende konkurs. Billetprisen er ikke nødvendigvis afgørende for, hvorvidt man tager til bold på stadion eller ej.
Så længe en klub ikke oplyser hvor mange fribilletter der bliver delt ud kender man ikke antallet. Men man må da stærkt formode at når der pludselig kommer en del ekstra ud til sponsore og samarbejdsklubber er det fordi man ønsker større opbakning! Der er ikke nogen klubber der fordobler deres tilskuertal på 3-4 kampe uden at der er gjort noget ekstraordinært. De mange fribilletter på Brøndby stadion var meget tydelige for os der kommer regelmæssigt på stadion - især fordi det var de "forkerte" tribuner der blev fyldt...

Billetpriserne -trorjeg- meget afgørende for hvor mange du trækker på stadion - især i dk hvor vi ikke har samme befolkningsgrundlag og historie som de har i feks England. Specielt på Vestegnen hvor gennemsnitsindkomsten ikke er blandt de højeste.

awnaw
2. div
2. div

Indlæg af awnaw » 15. feb 2014, 12:54

Vestegnsgaesten skrev:Så længe en klub ikke oplyser hvor mange fribilletter der bliver delt ud kender man ikke antallet. Men man må da stærkt formode at når der pludselig kommer en del ekstra ud til sponsore og samarbejdsklubber er det fordi man ønsker større opbakning! Der er ikke nogen klubber der fordobler deres tilskuertal på 3-4 kampe uden at der er gjort noget ekstraordinært. De mange fribilletter på Brøndby stadion var meget tydelige for os der kommer regelmæssigt på stadion - især fordi det var de "forkerte" tribuner der blev fyldt...

Billetpriserne -trorjeg- meget afgørende for hvor mange du trækker på stadion - især i dk hvor vi ikke har samme befolkningsgrundlag og historie som de har i feks England. Specielt på Vestegnen hvor gennemsnitsindkomsten ikke er blandt de højeste.
Det er netop min pointe. Ingen ved, hvor mange fribilletter der er delt ud, men du antager - fordi din virksomhed og dine sønner er blevet tilbudt billetter, og fordi der antageligt var mange fribilletter i omløb til en Brøndby-kamp - at der "godt nok også [blev] høvlet mange fribilletter ud til sponsorerne i samme kampagne" i foråret 2011 til AaB's kampe. Jeg forstår stadigvæk ikke, hvad du prøver at sige. Jeg blev ikke tilbudt nogle fribilletter i perioden, hvilket må være ensbetydende med, at alle betalte fuld pris. Det er vel en rimelig konklusion, hvis det er ud fra lignende parametre, at du drager din egen.

Dine gisninger er med andre ord lige så gode (eller dårlige), som mine, og så er vi tilbage ved denne bemærkning:
Vestegnsgaesten skrev: Vi har jo set hvad der sker i AaB når i roder rundt i bunden - i trækker ikke 10000 på hjemmebane så den med medløbere kan du også godt arkivere...
Hertil påpeger en debattør urigtigheden i dit udsagn. AaB fordoblede næsten tilskuersnittet i foråret 2011 (5110 i snit i efteråret mod 9107 i foråret), hvor AaB's udgangspunkt i tabellen var en flot sidsteplads. To gange trak vi over 10000 på hjemmebane i perioden, og det skyder du ned med bemærkningen om de mange fribilletter, som du tror en masse mennesker har fået. Så spørger jeg igen: Hvad det er, du vil frem til? Mener du så ikke, at AaB kan trække mange tilskuere på stadion i trængselstider, selvom dette netop var tilfældet?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. feb 2014, 14:40

awnaw skrev:
Vestegnsgaesten skrev:Så længe en klub ikke oplyser hvor mange fribilletter der bliver delt ud kender man ikke antallet. Men man må da stærkt formode at når der pludselig kommer en del ekstra ud til sponsore og samarbejdsklubber er det fordi man ønsker større opbakning! Der er ikke nogen klubber der fordobler deres tilskuertal på 3-4 kampe uden at der er gjort noget ekstraordinært. De mange fribilletter på Brøndby stadion var meget tydelige for os der kommer regelmæssigt på stadion - især fordi det var de "forkerte" tribuner der blev fyldt...

Det er netop min pointe. Ingen ved, hvor mange fribilletter der er delt ud, men du antager - fordi din virksomhed og dine sønner er blevet tilbudt billetter, og fordi der antageligt var mange fribilletter i omløb til en Brøndby-kamp - at der "godt nok også [blev] høvlet mange fribilletter ud til sponsorerne i samme kampagne" i foråret 2011 til AaB's kampe. Jeg forstår stadigvæk ikke, hvad du prøver at sige. Jeg blev ikke tilbudt nogle fribilletter i perioden, hvilket må være ensbetydende med, at alle betalte fuld pris. Det er vel en rimelig konklusion, hvis det er ud fra lignende parametre, at du drager din egen.

Dine gisninger er med andre ord lige så gode (eller dårlige), som mine, og så er vi tilbage ved denne bemærkning:
Vestegnsgaesten skrev: Vi har jo set hvad der sker i AaB når i roder rundt i bunden - i trækker ikke 10000 på hjemmebane så den med medløbere kan du også godt arkivere...
Hertil påpeger en debattør urigtigheden i dit udsagn. AaB fordoblede næsten tilskuersnittet i foråret 2011 (5110 i snit i efteråret mod 9107 i foråret), hvor AaB's udgangspunkt i tabellen var en flot sidsteplads. To gange trak vi over 10000 på hjemmebane i perioden, og det skyder du ned med bemærkningen om de mange fribilletter, som du tror en masse mennesker har fået. Så spørger jeg igen: Hvad det er, du vil frem til? Mener du så ikke, at AaB kan trække mange tilskuere på stadion i trængselstider, selvom dette netop var tilfældet?
Jeg vil anbefale at ignorere ham. Han er fuld af løgnehistorier.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 15. feb 2014, 16:22

http://nordjyske.dk/nyheder/politiet-ov ... 4-02ee4e27" onclick="window.open(this.href);return false;

BIF fans, de er som regel ude over kanten. Godt Politi arbejde.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 24. feb 2014, 10:46

selvfølgelig går brøndby fri!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 224378.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
lynge er gud!

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 24. feb 2014, 12:03

Ifølge DBU kontaktede Per Rud ikke Kusks agent mht en handel, men for en "generel samtale".

Måske havde Kusk nogle billige vinterdæk til salg? :thumbsdown:

Besvar