Hvorfor hade FCM 2
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Re: Hvorfor hade FCM 2
Det var da meget sjovere de failede som sædvanlig og knækkede nakken økonomisk, så ku det være man kunne blive fri for at høre på de oplæste idioter fra heden 
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
FC Midtjylland må gerne vinde ligaen , hvis det er enten dem eller Fck
Når vi ikke selv kan, så hellere EFBbirk skrev:FC Midtjylland må gerne vinde ligaen , hvis det er enten dem eller Fck
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Alle andre end FC'erne (og Brøndby). På den anden side ville jeg næsten sælge hvad som helst for en Brøndby nedrykning/konkurs
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
brøndby og vestsjælland som nedrykkere, afrika går konkurs, cafe drengene vinder ikke mesterskabet, går det i opfyldelse, kunne jeg godt få lidt våde drømme.MHJ skrev:Alle andre end FC'erne (og Brøndby). På den anden side ville jeg næsten sælge hvad som helst for en Brøndby nedrykning/konkurs
lynge er gud!
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Jeg vil hellere have en labdance af en svedig, olieindsmurt Klaus Bondam hver fredag resten af mit liv, som skylles efter med en halv liter lunken batterisyre og sæson 15 af Vild med Dans, end at se FCM vinde mesterskabet.
http://aoh.dk/artikel/vandaliserede-fcm ... gen-maskot" onclick="window.open(this.href);return false;
Hold kæft hvor er det godt!
Hold kæft hvor er det godt!
http://tvmidtvest.dk/indhold/fcm-fans-haevner-sig" onclick="window.open(this.href);return false;
UBM svarer igen!!!
Dont fuck.
UBM svarer igen!!!
Dont fuck.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
- Steve-Dave
- Landshold

Kawe, kawe nar.
Velklædt i Jack and Jones.

Hvad hører han? Jeg forestiller mig hyletonen fra det gamle DR prøvebillede eller det her: http://www.youtube.com/watch?v=kFb_l1mrxK8

Velklædt i Jack and Jones.

Hvad hører han? Jeg forestiller mig hyletonen fra det gamle DR prøvebillede eller det her: http://www.youtube.com/watch?v=kFb_l1mrxK8

Jeg hæfter mig særligt ved, at de har valgt Hernings smukkeste attraktion som scene for billederne. Der er sgu dejligt.
Jeg magter det ikke! Nu er der altså snart nogen, der er nød til at stikke en kæp i hjulet på bastardklubben. Det er en af mine største mareridt, at de skulle løbe med mesterskabet. Tanken om Kristian Bræk & co. med pokalen giver mig tynd mave.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Med risiko for life-time ban fra debatsiden og ting der er meget værre, så letter jeg altså på hatten for bønderne på Heden. Især Sly.
Bienvenu Bassogog!
Kom så Viborg... 
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Jeg håber helt sikkert på Vib'år' på lørdag og hader fc muhjylland forfærdeligt, men jeg kan kun bifalde stort, at Fedt-Glen mandag aften går ud til sine fans, griber en megafon og gejler kurven op forud for næste lørdags Hovedvej 12-derby.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 098576.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
glenn er cool
glenn er cool
AaB - the Nordic gateway to Europe
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

"Sly." Påfør dig selv passende afstrafning, det der er for grimt.astonvilla skrev:Med risiko for life-time ban fra debatsiden og ting der er meget værre, så letter jeg altså på hatten for bønderne på Heden. Især Sly.
Jeg kan godt lide FCMs måde at spille på, det er dejligt direkte fodbold, og mindre ligegyldigt boldflytteri. Jeg vil dog hade at se dem som mestre, men sådan har jeg det nu med alle hold der ikke er AaB.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Køllen I Møllen
- Allstar

Mindst ligeså kikset som AK47 og Duncan. Stop de rædderlige tilnavne og kald spillerne ved navn. Det eneste tilnavn der holder er Pølsen!Poker-One-Kenobi skrev:"Sly." Påfør dig selv passende afstrafning, det der er for grimt.astonvilla skrev:Med risiko for life-time ban fra debatsiden og ting der er meget værre, så letter jeg altså på hatten for bønderne på Heden. Især Sly.
Janteloven eksisterer IKKE!
Har det ambivalent med, at FCM skulle tage skabet. Den klub jeg ville hade mest at se lykkedes eller i værste fald blive mester er Brøndby. Derudover vil man selvfølgelig altid se andre end kedelige og forudsigelige FCK blive mestre. På den anden side er jeg virkelig ikke hooked på, at den anden klub skulle blive FCM. De er godt nok ikke den irriterende noisy neighbour de var engang, men mon ikke mesterskab ville gøre dem til det igen. Derudover ville et mesterskab kunne sætte dem foran os i et par år, hvilket jeg heller ikke bryder mig om. Faktisk ville det være meget bedre, at FCM blev tvunget til at sælge ud og skulle til at starte den proces vi startede for år tilbage. Hvis der endelig var andre jyske hold end os der skulle tage skabet så jeg hellere det blev Esbjerg, men det er fordi jeg synes de har haft en flot langsigtet rød tråd i deres klub på trods af nedrykningen og de nu høster frugterne så det kan man kun lette på hatten for rent fodboldfagligt + de næppe vil blive så ulidelige at høre på som GF'erne eller bønderne.
Men jeg er selvfølgelig optimist og tror på, at vi holder os til i toppen og snupper hele skidtet selv når bønderne får gummiben.
Men jeg er selvfølgelig optimist og tror på, at vi holder os til i toppen og snupper hele skidtet selv når bønderne får gummiben.