Hvis de har NemID, ja.Køllen I Møllen skrev:Man kan vel oprette sin kæreste, mor, nabo eller sin hamster?jonas386 skrev:Satans også at man har oprettet en konto for længe siden, og ikke kan benytte sig af tilbuddet.
Næsten gratis AaB trøje - også udebane
Re: Næsten gratis AaB trøje - også udebane
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ja, måske er det bare mig men jeg kan rigtig godt lide at modtage en bekræftigelse på mail efter at have sendt en bestillingPastorius skrev:Når man har gennemført står der bare noget med at man vil modtage den, hvis man har en nyoprettet konto og indsat 200,-Køllen I Møllen skrev:Er der nogen der har modtaget nogen form for kvittering for bestilling af trøje via Danske spil?
OT : Findes der virkelig hamstere i 2014 der ikke har fået NemId endnu?
Janteloven eksisterer IKKE!
Enig, jeg ville også gerne have haft en.Køllen I Møllen skrev:Ja, måske er det bare mig men jeg kan rigtig godt lide at modtage en bekræftigelse på mail efter at have sendt en bestillingPastorius skrev:Når man har gennemført står der bare noget med at man vil modtage den, hvis man har en nyoprettet konto og indsat 200,-Køllen I Møllen skrev:Er der nogen der har modtaget nogen form for kvittering for bestilling af trøje via Danske spil?
OT : Findes der virkelig hamstere i 2014 der ikke har fået NemId endnu?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det har du da også ret i. Jeg finder en løsning.Køllen I Møllen skrev:Man kan vel oprette sin kæreste, mor, nabo eller sin hamster?jonas386 skrev:Satans også at man har oprettet en konto for længe siden, og ikke kan benytte sig af tilbuddet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
oprettede en konto i konens navn, smed 200 på fcm vinder idag.. i kan takke mig senere når mine penge er tabt.. mine spil går aldrig hjem....
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Så er konen kommet på danskespil.dk - og sønneke får snart sin første AaB trøje. 500kr. i butikken er simpelthen for meget.. Så hellere 200kr og en 5 ugers lottokupon (med SIKKER gevinst...)!! Man er vel Nordjyde!
Ska' vi hak'?
Godt at få de unge ind i noget hasardspilMrBangDK skrev:Så er konen kommet på danskespil.dk - og sønneke får snart sin første AaB trøje. 500kr. i butikken er simpelthen for meget.. Så hellere 200kr og en 5 ugers lottokupon (med SIKKER gevinst...)!! Man er vel Nordjyde!
Er det forresten en form for sponsorat fra danske spil eller skyder klubben penge i det her?
Har forsøgt at google mig frem og kan ikke finde noget ligende for andre klubber.
Skød forresten mine 200 kr. i en FCK sejer over SønDerJYskE - hvilket ikke gav det forventede afkast
Har forsøgt at google mig frem og kan ikke finde noget ligende for andre klubber.
Skød forresten mine 200 kr. i en FCK sejer over SønDerJYskE - hvilket ikke gav det forventede afkast
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Er der overhovedet nogen der har modtaget en AaB-trøje?
Hair is not a right: it´s a privilege!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Nej, men til gengæld lader det til at vi allesammen har brændt 200kr af på Ikast-sejr igår. Og ingen klager over detTrickster skrev:Er der overhovedet nogen der har modtaget en AaB-trøje?
- MrBangDK
- Allstar

De samler op hver 14. dag... Så mon ikke de nok skal komme?!
Ska' vi hak'?
Vil lige melde ind, at jeg også venter på en trøje fra Danske Spil. Jeg tilmeldte mig d. 11. marts og har endnu ikke fået en trøje.
Så er den på vej
Hej,
Tak for din interesse i vores AaB kampagne.
Jeg skriver blot for at informere om, at din AaB trøje bliver afsendt i løbet af næste uge.
Hav en rigtig god weekend!
Med venlig hilsen
Danske Licens Spil A/S
Mikkel Liechti
Affiliate Coordinator
Hej,
Jeg skriver blot for at informere om, at din AaB trøje bliver afsendt i løbet af næste uge.
Med venlig hilsen
Danske Licens Spil A/S
Mikkel Liechti
Affiliate Coordinator
Den røde/lilla udebanetrøje minder meget om et eller andet hold, men kan ikke huske hjem. Kan i huske hvem?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg har fået en mail om at trøjen er udsolgt men forventes fremsende indenfor 65 dage!!! Det er 2 måneder. Ikke voldsomt imponerende.Eksil skrev:Så er den på vej
Hej,
Med venlig hilsen
Danske Licens Spil A/S
Mikkel Liechti
Affiliate Coordinator
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
65 dage her as well. Jeg håber din trøje er i stykker, Eksil.Køllen I Møllen skrev:Jeg har fået en mail om at trøjen er udsolgt men forventes fremsende indenfor 65 dage!!! Det er 2 måneder. Ikke voldsomt imponerende.Eksil skrev:Så er den på vej
Hej,
Med venlig hilsen
Danske Licens Spil A/S
Mikkel Liechti
Affiliate Coordinator
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Gratis ting går aldrig af mode i det nordjyske....
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
Jeg har ingen mail fået.Flower skrev:65 dage her as well. Jeg håber din trøje er i stykker, Eksil.Køllen I Møllen skrev:Jeg har fået en mail om at trøjen er udsolgt men forventes fremsende indenfor 65 dage!!! Det er 2 måneder. Ikke voldsomt imponerende.Eksil skrev:Så er den på vej
Hej,
Med venlig hilsen
Danske Licens Spil A/S
Mikkel Liechti
Affiliate Coordinator
EDIT: Sørme jo - den var røget direkte i arkivet
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- MrBangDK
- Allstar

Der er så mange koner der har fået sig en konto hos Danske Spil - min egen inkl.!!! 
Ska' vi hak'?
Flower skrev:65 dage her as well. Jeg håber din trøje er i stykker, Eksil.Køllen I Møllen skrev:nej, har lige fået en ekstra mail. den bliver signeret af hele truppen og der bliver hæftet en plovmand påEksil skrev:Så er den på vej
Hej,
Med venlig hilsen
Danske Licens Spil A/S
Mikkel Liechti
Affiliate Coordinator
Jeg har fået en mail om at trøjen er udsolgt men forventes fremsende indenfor 65 dage!!! Det er 2 måneder. Ikke voldsomt imponerende.