Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Flower » 22. apr 2014, 13:01

Don Dirk skrev:
Bech skrev:
Funky skrev:
Brent skrev:Så så man lige Glenn løbe med et stort klamt fcm flag ned mod deres tilskuere, den man er kaw med kaw på.
Det bliver SÅ grimt, hvis de ender med at vinde guld. Jeg tror man skal indtage bevidsthedsudvidende psykofarmica for at kunne forestille sig, hvad Glenn mon finder på.
http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/ ... 172514.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

JEG DØR AF GRIN!!! HAHAHHAAHHAAHHAHAHHA
Det er det sjoveste nogensinde. Man kan bare se at den mand INGEN motorik har.

Hold kæft hvor må man føle sig latterlig når man står og hylder den mand. Shit is funny!!
Alla heter Glenn................ :S
- Winning doesn't really matter as long as you win.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 22. apr 2014, 13:07

Hehe, jeg er helt pjattet med de synger den sang, det er jo ikke fordi det var en sang mod Göteborg i første omgang. Indtil de så havde selvironi nok til selv at bruge den.

Det virker iøvrigt også lidt mærkeligt at tage et flag på størrelse med et hus ned til fansene, for så at smide det på jorden så snart man kommer derned. Han skulle jo bare have flaget med et Spar flag, eller et andet sponsor flag, så havde det været perfekt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 22. apr 2014, 14:02

jonas386 skrev:Hehe, jeg er helt pjattet med de synger den sang, det er jo ikke fordi det var en sang mod Göteborg i første omgang. Indtil de så havde selvironi nok til selv at bruge den.

Det virker iøvrigt også lidt mærkeligt at tage et flag på størrelse med et hus ned til fansene, for så at smide det på jorden så snart man kommer derned. Han skulle jo bare have flaget med et Spar flag, eller et andet sponsor flag, så havde det været perfekt.
Han ligner en jubelidiot der ikke aner hvad han skal gøre med flaget. Og så løber han som en spasser.

En del af mig syntes det er livbekræftende at han virker så umiddelbar og barnlig, lidt som hvis man ser en gut med downs der rider karusel i tivoli. Men en større del af mig syntes han er en mega kaw repræsentant for en mega kaw klub
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 22. apr 2014, 14:28

Jeg har det lidt på samme måde. Jeg kan godt li Riddersholm fordi han virker glad for det han laver, og laver nogle spontane og oprigtige jubelscener indimellem. Men det virker lidt uprofessionelt, og det er sgu lidt sværere at sætte sig i respekt i svære tider når man har følelserne så meget uden på tøjet i situationerne. Se bare på Henrik Clausen i OB hvor spillerne syntes han var lidt til grin pga lamme jubelscener og andet. Jeg ville feks synes det var lidt pinligt hvis Kent kom ned efter en kamp for at minde os om at næste runde var mod de helt store rivaler, åbenbart.
Og derfor kan jeg også bedre li en fyr som Kent, som træner, der trodsalt stadig holder en distance til fansene. Folk som Colin Todd, Thomas Frank, Kent Nielsen og Ove Christensen (samt Ove Pedersen også) har jeg stor respekt for da der ikke er så meget pis, og man skal ikke hele tiden høre på tamme undskyldninger for det ene og det andet. Og man ved bare det er folk der aldrig stiller sig tilfredse før de er i mål.

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af 9520AaB » 22. apr 2014, 18:33

FCM har travlt med at gøre os til favoritter pga det lettest program til slut!! SAY WHAT FC Muuuh, vi møder OB ude på lørdag, hvis de er så lette, hvorfor har i så tabt 2 gange til dem her i foråret?

Sent from my iPad using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 23. apr 2014, 10:14

Jeg elsker Glen. Oprigtigt.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 23. apr 2014, 10:25

9520AaB skrev:FCM har travlt med at gøre os til favoritter pga det lettest program til slut!! SAY WHAT FC Muuuh, vi møder OB ude på lørdag, hvis de er så lette, hvorfor har i så tabt 2 gange til dem her i foråret?

Vi ER favoritter. Og vi HAR det nemmeste program.
Janteloven eksisterer IKKE!

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af 9520AaB » 23. apr 2014, 11:00

Køllen I Møllen skrev:
9520AaB skrev:FCM har travlt med at gøre os til favoritter pga det lettest program til slut!! SAY WHAT FC Muuuh, vi møder OB ude på lørdag, hvis de er så lette, hvorfor har i så tabt 2 gange til dem her i foråret?

Vi ER favoritter. Og vi HAR det nemmeste program.
I denne sæson har vi fået 1 point på Sjælland. Hvordan kampe mod FC Nordsjælland og FC Vestsjælland kan blive nemme kampe, kan jeg simpelthen ikke se.
Men hvis vi falder i trylledrikken på Fyn lørdag, såååå måske;-)
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 23. apr 2014, 11:17

Kampene mod Esbjerg hjemme og Vestsjælland ude bliver helt sikkert de vanskeligste. Begge hold har meget at spille for, Esbjerg er rigtig godt kørende pt., mens FCV har et godt tag på os. OB og FCN kan vel realistisk set hverken komme i nedrykningsfare eller når en europæisk billet, og desuden virker begge hold temmeligt svage for tiden.

Den sidste kamp mod AGF er på flere måder en joker. Kæmper AGF direkte mod nedrykning og vi direkte for mesterskabet, kan det gå alle veje. Men som AGF har præsteret dette forår, er vi naturligvis storfavoritter.

Vi bør kunne hente mellem 8 og 11 point i disse kampe, og FCM skal altså både til Esbjerg og Brøndby, ligesom de har FCK hjemme. Vi er favoritter - men kun svagt. 51% til os, 45% til FCM og 4% til FCK.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 23. apr 2014, 13:48

Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at havde vi haft Glen til rådighed som en anden fanebærende og moralsk Mel Gibson indpisker i 1864 ved Dybbøl, så havde Preussen og Østrig talt midtjysk i dag.

Billede

Billede

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 23. apr 2014, 13:53

bold.dk skrev:Sikke en fantastisk dum udmeldelse, vi er vel alle klar over, at FCM er bedst i DK til at udvikle talenter, fordi de har investeret så meget i deres akademi.
http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... id=3597689
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 23. apr 2014, 23:27

Bech skrev:
Funky skrev:
Brent skrev:Så så man lige Glenn løbe med et stort klamt fcm flag ned mod deres tilskuere, den man er kaw med kaw på.
Det bliver SÅ grimt, hvis de ender med at vinde guld. Jeg tror man skal indtage bevidsthedsudvidende psykofarmica for at kunne forestille sig, hvad Glenn mon finder på.
http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/ ... 172514.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

JEG DØR AF GRIN!!! HAHAHHAAHHAAHHAHAHHA
Hvor meget kiksethed kan man lige samle i ét klip? Det fortjener næsten en eller anden award! Man ved jo snart ikke hvor man skal begynde eller hvad der er værst. Er det hans løbestil, som jeg ikke har set magen, siden specialklassen holdt frikvarter i folkeskolen? Er det albue-lapperne på hans fine Jack&Jones jakkesæt? Er det "mode"halstørklædet på trods af 15 graders varme? Eller er det "alla heter Glenn" kvitteringen fra landbrugsskolens udsendte?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 24. apr 2014, 13:51

Han har åbenbart fødselsdag i dag, Disco, og det fejrer FCM med dette flotte billede på Facebook.

Billede

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar

Indlæg af Hanga » 24. apr 2014, 21:56

Billede

Sikke en flot tifo at præstere til deres "fantastiske" derby, og udførslen er til UG.

P.S. Bemærk den poetiske sangtekst på storskærmen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 24. apr 2014, 22:04

Hanga skrev:Billede

Sikke en flot tifo at præstere til deres "fantastiske" derby, og udførslen er til UG.

De skal dog alligevel have point for at det er lykkedes dem at sy 30-40 sorte affaldssække sammen uden at det går fra hinanden igen. Det tror jeg ikke jeg havde kunnet. De skulle dog nok have renset dem, for der er et par hvide klatter rundt omkring.

Eller er det sådan noget plastik landmænd bruge til at dræbe bjørneklo med? Og det hvide er gift? Tør man håbe?
Janteloven eksisterer IKKE!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 25. apr 2014, 03:05

Køllen I Møllen skrev:
Hanga skrev:Billede

De skal dog alligevel have point for at det er lykkedes dem at sy 30-40 sorte affaldssække sammen uden at det går fra hinanden igen. Det tror jeg ikke jeg havde kunnet. De skulle dog nok have renset dem, for der er et par hvide klatter rundt omkring.

Eller er det sådan noget plastik landmænd bruge til at dræbe bjørneklo med? Og det hvide er gift? Tør man håbe?
Hvad sker der lige for hvor sørgmodige de kranier ser ud? For slet ikke at snakke om korset i panderne på dem :)

Teksten er fremragende.... intet mindre. Jeg er sikker på der er en rimsmed der, som har et fast arbejde at se frem mod som lyriker til sangene der synges for fuld skrald til alle de mange lokale fætter/kusine fester.

P.S. Iøvrigt hedder sangen da vist O Tannenbaum, og ikke Oh, Tannenbaum

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar

Indlæg af Hanga » 25. apr 2014, 09:00

Jesper Schmidt skrev: Hvad sker der lige for hvor sørgmodige de kranier ser ud? For slet ikke at snakke om korset i panderne på dem :)
Sidste gang de mødtes havde Viborg en "dødningehoved" tifo, så går ud fra, at det er mening bag at de skal se sørgelige ud. Det ændrer dog ikke ved, at den er ekstrem grim.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 27. apr 2014, 20:34

http://www.black-wolves.com/ulvegraven/ ... &start=210" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er rent guld det her
Forskellen på en 1. Og en 2. Plads i ligaen kan lige nu beskrives ret kort og præcist: Dennis Mogensen.. Gav de 2 frastjåldne fcm point til AaB igår.. 4 point som kan blive 100mio værd! Vildt.,
Uanset hvordan du vender og drejer den, så "forærer" dommeren med meget stor sandsynlighed AaB 2 point!!
Der er vel ikke en eneste landsdel i hele Danmark med fans med så lidt realitetssans og så lidt selvkritik som AaB-fans. De er simpelthen så farvede at de sammenligner 2 nærkampsituationer hvor der kan fløjtes begge veje med en feberredning der får Maradona til at ligne en dame-håndboldspiller og en tydelig hands og straffespark.
AABernes mantra på de forskellige fora lader til at være at Sønderjyske blev bortdømt mod os i vores 2-0 mod dem og at det derfor går lige op.

Det taler for sig selv.

Det her mesterskab bliver ekstra lækkert når man ser på FCM'ernes tuderi. Og ja, vi holder den hele vejen hjem. Udover Proj3ct er der ingen af dem der forholder sig til andet end Würtz hands, og derfor har dommeren jo naturligvis givet AaB mesterskabet. Det er slet ikke FCM der selv har pisset det væk eller noget. Det er Dennis Mogensen der har taget de stakkels FCM fans fortjente trofæ direkte ud af hænderne på dem.

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 27. apr 2014, 21:43

Så er der dybdeborende interview med fesne Glenn - the definition of kaw på onesided

I guder en tumpe
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 27. apr 2014, 22:01

Det er i hvert fald påfaldende hvor meget krudt man vælger at fokusere på "hånd-episoden" alt efter om man læser på OB's forum eller på Ulvegraven. Fynboerne er meget mere afklarede med, at der var fejlkendelser begge veje og mange mener at AaB's sejr var fortjent, imens man i Midtjylland tilsyneladende synes, at dommeren allerede har afgjort mesterskabet med denne fejlkendelse.

Besvar