Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 28. apr 2014, 22:16

Flower skrev:
white splash skrev:
NIN den fromme skrev:Han nævner ikke med et ord, at han har indgivet en klage.
Tror heller ikke han har indgivet en klage, det var kun ren klynkeri.
Det var dog kun med et halv øre jeg hørte det, men min kammerat sagde at der var indgivet klage, som jeg valgte at stole på.
Jeg undskylder hvis i fik kaffen galt i halsen :S
Jeg kan godt forstå, hvis din kammerat har hørt det sådan, det var utrolig patetisk at høre på. Og at TV3 så samtidig skøjter totalt hen over de to episoder i den modsatte ende, siger vel alt.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 28. apr 2014, 22:20

Kors da hvor er Glenn totalt blottet for format. I går kunne man sidde og krumme tæer over et tv-interview med ham, hvori han fastslår at han skam godt ved, hvor dygtig han selv er. Krydsklip til samme mandsperson, som springer rundt som en anden Wilbek på steroider, i åbenlys beruselse over sig selv, før han galoperer ned over plænen med et gigantisk banner. Bunden var nået. Indtil i aften.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

fish
Superliga
Superliga

Indlæg af fish » 28. apr 2014, 22:22

NIN den fromme skrev:
Flower skrev:
white splash skrev:
NIN den fromme skrev:Han nævner ikke med et ord, at han har indgivet en klage.
Tror heller ikke han har indgivet en klage, det var kun ren klynkeri.
Det var dog kun med et halv øre jeg hørte det, men min kammerat sagde at der var indgivet klage, som jeg valgte at stole på.
Jeg undskylder hvis i fik kaffen galt i halsen :S
Jeg kan godt forstå, hvis din kammerat har hørt det sådan, det var utrolig patetisk at høre på. Og at TV3 så samtidig skøjter totalt hen over de to episoder i den modsatte ende, siger vel alt.
Man kan vel heller ikke anklage TV3 for at være kritisk i studiet, det er helt vildt som der mangler modspil. At Glenn kan få lov til at fyre sådan en svada af uden at de går det mindste til ham er helt sort.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 28. apr 2014, 22:22

Funky skrev:Kors da hvor er Glenn totalt blottet for format. I går kunne man sidde og krumme tæer over et tv-interview med ham, hvori han fastslår at han skam godt ved, hvor dygtig han selv er. Krydsklip til samme mandsperson, som springer rundt som en anden Wilbek på steroider, i åbenlys beruselse over sig selv, før han galoperer ned over plænen med et gigantisk banner. Bunden var nået. Indtil i aften.
Læg der til, at han hylder Esbjerg som forårets hold. Det siger sig, nu vi har klasket dem to gange og slået FCK og Brøndby.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 28. apr 2014, 22:25

NIN den fromme skrev:
Funky skrev:Kors da hvor er Glenn totalt blottet for format. I går kunne man sidde og krumme tæer over et tv-interview med ham, hvori han fastslår at han skam godt ved, hvor dygtig han selv er. Krydsklip til samme mandsperson, som springer rundt som en anden Wilbek på steroider, i åbenlys beruselse over sig selv, før han galoperer ned over plænen med et gigantisk banner. Bunden var nået. Indtil i aften.
Læg der til, at han hylder Esbjerg som forårets hold. Det siger sig, nu vi har klasket dem to gange og slået FCK og Brøndby.
Og skovlet flere point ind.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 28. apr 2014, 22:26

Han har ikke klaget, men han sagde, at "andre" (underforstået: DBU) burde tage den op som en disciplinærsag. Han ville dog helst ikke sige det direkte, men gentog så igen og rundede af med, at han ikke ville kommentere sagen. Altså lige efter at have gjort det to gange.

Grundlæggende fik vi vist bare udpenslet forskellen på Glen Riddersholm og Kent Nielsen. Kent har bare så meget mere format, at han aldrig kunne finde på den slags groteske flæben for åben skærm. Og han er samtidig så meget mand, at han tør sige sin mening utvetydigt uden at skulle dække sig ind med en kvindagtig tilføjelse om, at han slet ikke vil sige noget.

Og så var det da godt nok også den vildeste omgang hykleri af Glen. Jeg mindes ikke, at han krævede karantæne til Izunna, da han slap for rødt mod SønderjyskE. Han brugte ham da også ugen efter mod AaB.

Tidligere på foråret var jeg til min egen skræk begyndt at synes lidt om Glen. Men efterhånden har hans tåbelige og evige spin da godt nok banket mit syn på ham i bund. Den mand kan jo dårligt åbne sin midtjyske kæft uden enten at forherlige sin klub ("VI vil være bedst til mennesker" - WTF!!!) eller køre spin om dommere og modstandere.

Han virker ærligt talt fejlcastet til topfodbold og grundlæggende bare som et fremmedelement blandt toptrænere med rutine, overblik og format.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 28. apr 2014, 22:31

Ham glenn rittersport smelter vist bare her i varmen :-)

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 28. apr 2014, 22:31

Glenn Riddersholm er bare et kæmpe dræn uden nogen former for format. At han whiner på denne måde kan på ingen måde overraske. Lad ham dog, det er tegn på desperation.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 28. apr 2014, 22:44

http://www.bt.dk/superligaen/glen-ridde ... -AaBs-held" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvor er det dog patetisk. Manden ER jo en kæmpe-baby!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. apr 2014, 22:47

sulakvelidze skrev:Han har ikke klaget, men han sagde, at "andre" (underforstået: DBU) burde tage den op som en disciplinærsag. Han ville dog helst ikke sige det direkte, men gentog så igen og rundede af med, at han ikke ville kommentere sagen. Altså lige efter at have gjort det to gange.

Grundlæggende fik vi vist bare udpenslet forskellen på Glen Riddersholm og Kent Nielsen. Kent har bare så meget mere format, at han aldrig kunne finde på den slags groteske flæben for åben skærm. Og han er samtidig så meget mand, at han tør sige sin mening utvetydigt uden at skulle dække sig ind med en kvindagtig tilføjelse om, at han slet ikke vil sige noget.

Og så var det da godt nok også den vildeste omgang hykleri af Glen. Jeg mindes ikke, at han krævede karantæne til Izunna, da han slap for rødt mod SønderjyskE. Han brugte ham da også ugen efter mod AaB.

Tidligere på foråret var jeg til min egen skræk begyndt at synes lidt om Glen. Men efterhånden har hans tåbelige og evige spin da godt nok banket mit syn på ham i bund. Den mand kan jo dårligt åbne sin midtjyske kæft uden enten at forherlige sin klub ("VI vil være bedst til mennesker" - WTF!!!) eller køre spin om dommere og modstandere.

Han virker ærligt talt fejlcastet til topfodbold og grundlæggende bare som et fremmedelement blandt toptrænere med rutine, overblik og format.
Mon han så også synes Duncan skulle have haft karantæne efter han scorede med hånden i 5. runde? Så havde han ikke været med i Aalborg i den efterfølgende 1-1 kamp. Og han havde ikke kunnet score FCM's eneste mål i næste rundes uafgjorte. Dvs det har direkte indflydelse på mesterskabskampen at han scorede med hånden og ikke blev straffet!!! Snyd. Tyveri.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 28. apr 2014, 23:39

Kan i så være søde ved Glen. Glen repræsenterer noget af det smukkeste ved Danmark; at alle har en chance. Glen har bevist at man på trods af mentalt handicap og genetisk degenering (indavl?) sagtens kan blive til noget, f.eks. cheftræner i FCM.

Magnussen
1. div
1. div
Geografisk sted: Kbh

Indlæg af Magnussen » 29. apr 2014, 10:08

Har haft lidt svært ved at hade Glen efter hans discoshow i studiet sidste år. ;)
Der er sgu et eller andet ved mandens fremtræden foran et kamera der er garant for at få smilet frem.

Seneste eksempel må være efter Esbjerg kampen, hvor manden får placeret sig foran et banner der på fornemste vis giver ham gyldne horn!
http://www.bold.dk/nyt/FCM-traener-Den- ... roem-lever" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 29. apr 2014, 10:23

Magnussen skrev:Har haft lidt svært ved at hade Glen efter hans discoshow i studiet sidste år. ;)
Der er sgu et eller andet ved mandens fremtræden foran et kamera der er garant for at få smilet frem.

Seneste eksempel må være efter Esbjerg kampen, hvor manden får sig placeret sig foran et banner der på fornemste vis giver ham gyldne horn!
http://www.bold.dk/nyt/FCM-traener-Den- ... roem-lever" onclick="window.open(this.href);return false;
Synes mere det minder om det der omgiver Jesus hoved. Ved ikke lige hvad det hedder. Måske Helligånden?

Billede Billede
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Magnussen
1. div
1. div
Geografisk sted: Kbh

Indlæg af Magnussen » 29. apr 2014, 10:45

doukas skrev:
Magnussen skrev:Har haft lidt svært ved at hade Glen efter hans discoshow i studiet sidste år. ;)

Seneste eksempel må være efter Esbjerg kampen, hvor manden får sig placeret sig foran et banner der på fornemste vis giver ham gyldne horn!
Synes mere det minder om det der omgiver Jesus hoved. Ved ikke lige hvad det hedder. Måske Helligånden?

Billede Billede
For pokker det er godt set!
Det er jo helt klart en glorie der stråler omkring Glens hoved!

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 29. apr 2014, 10:50

Jeg kan ikke holde mig tilbage, er jeg den eneste der kan se det?

Billede
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 29. apr 2014, 10:52

doukas skrev:

Billede Billede
Den kristne gud er en treenighed der består af Jesus, Gud og Helligånden - disse tre er en enhed, et samlet hele.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

fish
Superliga
Superliga

Indlæg af fish » 29. apr 2014, 16:30

Efter en god nats søvn er der største raseri over seneste Glenn og TV3 stunt taget af. I dag har jeg ikke andet end et skulder træk til overs.
Jeg priser mig derimod lykkelig for AaBs ledelse og trænere der ikke har behov for at flyve op i situationer som denne. Og har lidt mere koldt vand i årerne end os på debat siden.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 29. apr 2014, 20:11

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 222619.htm

"Jeg vil snyde"

Dobbeltmoralske Saukerl!
Hader København!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 29. apr 2014, 20:36

alithebeast skrev:http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 222619.htm

"Jeg vil snyde"

Dobbeltmoralske Saukerl!
Junior udbrød helt spontant: Hold da kæft en blærerøv!"
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. apr 2014, 20:37

alithebeast skrev:http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 222619.htm

"Jeg vil snyde"

Dobbeltmoralske Saukerl!
Trods de sidste dages tåbelige, dobbeltmoralske udtalelser lægger jeg kortene på bordet. Jeg kan godt lide Glenn Riddersholm. Han virker meget sympatisk og jeg har forståelse for hans frustrationer i forbindelse med OB-kampen. Jeg har tidligere kaldt ham nogle ting i denne tråd som jeg faktisk fortryder. Selvfølgelig er manden ikke dum. Tvivler på at han læser med herinde men de FCM-fans der gør skal alligevel vide at jeg beklager mine udbrud. Glenn er ok :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar