Dansk mester 2014
Re: Dansk mester 2014
Og samtidig er FCM langtfra samme hold som i efteråret.
Jeg tror FCK bliver 2'er. Det skulle ikke undre mig hvis FCM bliver 4'er eller sådan. Deres nedsmeltning er ekstrem.
Jeg tror FCK bliver 2'er. Det skulle ikke undre mig hvis FCM bliver 4'er eller sådan. Deres nedsmeltning er ekstrem.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Bortset fra deres indbyrdes møde i næstsidste spillerunde kan vi ik regne med at Ikast og FCK sætter point til. Det vil være meget glædeligt hvis de snubler, men vi kan ik regne med at det sker.
Nu er det helt op til os selv. Med 4 points forspring har vi i princippet råd til at dumme os én gang, hvilket jeg desværre tror sker allerede i aften.
Jeg tror at FCK bliver meget stærke nu. Stålmanden får snart gang i Cornelius Blisand, hvilket vil gøre københavnerne meget farlige. Ikast kommer vel også i gang på et tidspunkt.
Vi er i en favorabel position, men der er bestemt intet afgjort endnu. Der skal hentes mange point hvis vi skal blive mestre.
Nu er det helt op til os selv. Med 4 points forspring har vi i princippet råd til at dumme os én gang, hvilket jeg desværre tror sker allerede i aften.
Jeg tror at FCK bliver meget stærke nu. Stålmanden får snart gang i Cornelius Blisand, hvilket vil gøre københavnerne meget farlige. Ikast kommer vel også i gang på et tidspunkt.
Vi er i en favorabel position, men der er bestemt intet afgjort endnu. Der skal hentes mange point hvis vi skal blive mestre.
Vi har begået en "sandsynlighedsberegner" på http://www.superstats.dk/hvem-vinder-guld/
Tag den ikke for mere end den er :-)
Øv, så kom I mig i forkøbet. Havde netop opdateret excel arket fra nedrykningskampen i 2011. Fandt det meget passende at bruge det i et år hvor vi kæmper om guld :-)henrik skrev:Vi har begået en "sandsynlighedsberegner" på http://www.superstats.dk/hvem-vinder-guld/
https://dl.dropboxusercontent.com/u/403 ... g_2014.xls" onclick="window.open(this.href);return false;
Også en måde at illustrere det på. Thumbs up herfra.
På førnævnte side har vi i øvrigt fået tilføjet et søjlediagram der viser placeringerne 1-12, ud fra de indtastede odds
-
frederikshavneren
- Allstar

Med aftenens sejr i Viborg er der maksimalt pres på FCM og FCK. Begge hold har svære kampe i de kommende dage, men mon ikke at FCK hiver en snæver sejr i land i Slagelse. FCM derimod får det svært i Århus. AGF er langsomt på vej mod bedre tider og det er bare et spørgsmål om tid før de kommer på pointtavlen igen.
Det vil være skæbnens ironi hvis Danny Olsen gør det onde mod sin tidligere klub.
Det vil være skæbnens ironi hvis Danny Olsen gør det onde mod sin tidligere klub.
et slagelse hold der pakker sig fuldstændig. jeg tror på en 0-0 eller en smal sejr til slagelse.frederikshavneren skrev:Med aftenens sejr i Viborg er der maksimalt pres på FCM og FCK. Begge hold har svære kampe i de kommende dage, men mon ikke at FCK hiver en snæver sejr i land i Slagelse. FCM derimod får det svært i Århus. AGF er langsomt på vej mod bedre tider og det er bare et spørgsmål om tid før de kommer på pointtavlen igen.
lynge er gud!
Re: Sv: Dansk mester 2014
Der er bestemt muligheder for at vi har lagt mere afstand efter denne runde men jeg tror også mest på Slagelse, de hvide er for skidt kørende.12mand skrev:et slagelse hold der pakker sig fuldstændig. jeg tror på en 0-0 eller en smal sejr til slagelse.frederikshavneren skrev:Med aftenens sejr i Viborg er der maksimalt pres på FCM og FCK. Begge hold har svære kampe i de kommende dage, men mon ikke at FCK hiver en snæver sejr i land i Slagelse. FCM derimod får det svært i Århus. AGF er langsomt på vej mod bedre tider og det er bare et spørgsmål om tid før de kommer på pointtavlen igen.
Det luger godt nok noget af ædelt metal
Er det på nogen måde muligt at skaffe billetter til AGF kampen den 18 maj?
Er det på nogen måde muligt at skaffe billetter til AGF kampen den 18 maj?
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Er AGF ikke det ringeste hold AaB har mødt hele sæsonen?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Alle andre muligheder, end AaB´s officielle billetsalg, er stadig helt åbne..!!PeterLB skrev:Er det på nogen måde muligt at skaffe billetter til AGF kampen den 18 maj?
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
Jeg håber virkelig ikke, at der er nogle (/særlig mange) fans, som bevidst har hamstret for at sælge til overpris til medfans, som en kæmpenar inde på Bold.dk fortalte, at han havde gjort. Man bliver sgu så rasende, at man næsten har lyst til at politianmelde sådan nogle svin.
Og så håber jeg virkelig heller ikke, at der findes idioter, der begynder at købe til udebaneafsnittet nu. EDIT: Nå, udebaneafsnittet er heldigvis lukket for onlinesalg nu.
Og så håber jeg virkelig heller ikke, at der findes idioter, der begynder at købe til udebaneafsnittet nu. EDIT: Nå, udebaneafsnittet er heldigvis lukket for onlinesalg nu.
Man hører jo en af grundende til at ligaen skulle være så svag er fordi der er så lave pointtal. Hvis vi nu skulle vinde resten af vores kampe vil vi ende på 70 point, som er ret standard for at vinde suppen. Gad vide hvad argumentet så er?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Enig.Kenneth K skrev:Jeg håber virkelig ikke, at der er nogle (/særlig mange) fans, som bevidst har hamstret for at sælge til overpris til medfans, som en kæmpenar inde på Bold.dk fortalte, at han havde gjort. Man bliver sgu så rasende, at man næsten har lyst til at politianmelde sådan nogle svin.
Kan dog tilføje, at mange aktionærer har været hurtig ude, og bestille billetter til GF kampen, udover mine to sæsonkort, har jeg "hamstret" 4 aktionærbilletter, disse dog ikke til videresalg, men er givet væk til AaB venner, der ikke selv nåede det. Så på den måde tror jeg også at der blev hurtigt udsolgt.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Men er der nogen der ligger inde med et par af disse famøse billetter

Og som de meget gerne vil sælge ?
Og som de meget gerne vil sælge ?
Fandens osse, det var da det tyndestes straffe i mands minde til fck
AaB - the Nordic gateway to Europe
-
frederikshavneren
- Allstar

Ja det var meget tyndt, men det er som forventet at FCK vinder i Slagelse. Det kan godt være at FCK fik foræret et straffespark, men vi fik jo også afgørende dommerhjælp i går aftes.Brent skrev:Fandens osse, det var da det tyndestes straffe i mands minde til fck
Edit: Bittert at Thomas Mikkelsen ikke reddede straffesparket. Det var dælme ringe sparket af Cornelius Blisand.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg mener slet, slet, slet OVERHOVEDET ikke at det tynde røde kort igår var kampafgørende. Vi var mange niveauer over Viborg både før og efter. Der er slet ingen tvivl om at vi havde vundet alligevel.frederikshavneren skrev:Ja det var meget tyndt, men det er som forventet at FCK vinder i Slagelse. Det kan godt være at FCK fik foræret et straffespark, men vi fik jo også afgørende dommerhjælp i går aftes.Brent skrev:Fandens osse, det var da det tyndestes straffe i mands minde til fck
Edit: Bittert at Thomas Mikkelsen ikke reddede straffesparket. Det var dælme ringe sparket af Cornelius Blisand.
Janteloven eksisterer IKKE!
Amen for helvede Thiago, den skal jo bare bankes i mål...... for helvede FCK er pivringe og heldige, ærgeligt de skal stikke med 3 point fra sådan en jammerlig forestilling.
AaB - the Nordic gateway to Europe
Nejnejnejnejnej Thiago...
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14