Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
-
GetRekted
- Miniput

- Favoritspiller: Duncan
Frygah skrev:Get Rekted? Circle-jerk?
Vi har vist en ægte internet-kriger her, taget direkte ud af klichéerne fra 4chan, Somethingawful og hvad det ellers hedder.
I øvrigt er der fint plads til fans af andre klubber herinde. Der er både OB og AGF-folk, ligesom der også har været en BIF'er i tidens løb. De formåede dog allesammen at forstå at man som gæst kommer længere med saglige indlæg, uagtet at vi herinde opfører os platte.
Men ja, traktortræk-banneret er så også fejlagtigt lavet, da ikke engang i traktortræk formår man i Herning at vinde?
Nu synes jeg forudantagelserne om hvad jeg er og ikke er skal stoppe - internetkriger betragter jeg ikke mig selv som, og 4chan har jeg ikke bruger på, så drop det bare..
Jeg synes ikke jeg har været andet end saglig, at man stikker en smule til jer kan i vel tage? Jeg forholder mig fuldstændig ukritisk til om der er lavet research inden det banner blev lavet, og jeg kunne egentlig ikke være mere ligeglad. jeg synes bare det er komisk at når man nu gør så meget ud af, hvor meget man "hader" Herning at banneret så falder helt til jorden..
-
Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
GetRekted skrev:Frygah skrev:Get Rekted? Circle-jerk?
Vi har vist en ægte internet-kriger her, taget direkte ud af klichéerne fra 4chan, Somethingawful og hvad det ellers hedder.
I øvrigt er der fint plads til fans af andre klubber herinde. Der er både OB og AGF-folk, ligesom der også har været en BIF'er i tidens løb. De formåede dog allesammen at forstå at man som gæst kommer længere med saglige indlæg, uagtet at vi herinde opfører os platte.
Men ja, traktortræk-banneret er så også fejlagtigt lavet, da ikke engang i traktortræk formår man i Herning at vinde?
Nu synes jeg forudantagelserne om hvad jeg er og ikke er skal stoppe - internetkriger betragter jeg ikke mig selv som, og 4chan har jeg ikke bruger på, så drop det bare..
Jeg synes ikke jeg har været andet end saglig, at man stikker en smule til jer kan i vel tage? Jeg forholder mig fuldstændig ukritisk til om der er lavet research inden det banner blev lavet, og jeg kunne egentlig ikke være mere ligeglad. jeg synes bare det er komisk at når man nu gør så meget ud af, hvor meget man "hader" Herning at banneret så falder helt til jorden..
Der er mindst 2 formaal med den slags bannere/chants. 1) At have noget at staa sammen om, hvor vi og andre kan grine i faellesskab af modstanderen (kommentatoerne syntes ogsaa den var sjov) og her er fordommen om at midtjyder er bonderoeve et klassisk eksempel, uanset om der er hold i det eller ej. Det er noget vi kan grine af sammen. 2) At provokere/ramme modstanderen og deres fans. Her er jeres status som plastikklub, samt det i aldrig vinder guld langt mere effektivt, fordi det faktisk er lidt af et issue for FCM-fans.
Men kritikken om at en eller anden fordom ikke helt passer rammer ved siden af. Tror heller aldrig nogen Koebenhavner er blevet fornaermet over at bliver kaldt cafe boesse.
-
dyhrmaN
- Allstar

Hvad var teksten på sangen om Glenn?
-
Hovedet
- Allstar

dyhrmaN skrev:Hvad var teksten på sangen om Glenn?
Lå - lå - lå - lå - lå - lå - lå - lå - lå - lå -lå -lå - lå - lå - lå - lå - lå - Glen er dum - lå - lå - lå - lå - lå - lå - lå lå - lå - lå - lå
-
Kunji
- Allstar

- Geografisk sted: Hjørring
dyhrmaN skrev:Hvad var teksten på sangen om Glenn?
Der var ikke en sang om Glen og en stolpe. Måske stod det på banneret? Jeg kunne ikke se det fra min position.
Der blev dog sunget Taber-Glen, mens banneret var oppe.
-
Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
GetRekted skrev:Frygah skrev:Get Rekted? Circle-jerk?
Det er vel i samme boldgade som da Brøndby-fans synes det var morsomt at synge "Jyder Boller Grise" når hold fra hovedlandet løb på banen på Bistands-arenaen upåagtet at en smule research MÅSKE kunne have afsløret for dem, at en små-lummer landmand på Falster med kløe i piben ligeså godt KUNNE have stukket sin fedtede pløje-pind durk i bamseøjet på en kommende flæskesteg fremfor en nordjysk ditto thi for sjællændere og andet småt-folk er jyder pr definition bare de mest primitive tosser i dette landbrugs-land, for nu at blive i fordommenes fordummende forunderlige fora. Pointen er at livet godt må være lidt karikeret og generaliserende for fodboldfans, bare det er sjovt så skidt med om der er længere til Øster Hjermitslev end til Nørre Alslev. For AaB-fans er folk fra den ulidelige Herning-egn bønder, bønder og atter bønder. Bønder der tror de lever i Jyllands svar på København, bønder der tror det er sejt at være fra Herning og Ikast og bønder der er ligeså plastic-agtigt kunstige og tåbelige som den opblæste tivoli-fraktion af en fesen fusions-klub de er fans af. Neger-musikanter og retardoes er hvad FCM består af - og sådan er det! Traktor-bønder der bliver erotisk opstemt af brede fælge og bumtji-bumtji bas med bling-bling er hvad fansene på lægterne består af, og derfor håner vi jer med DM i Traktortræk på samme måde som BIFferne hånede bla os med lettere uartig omgang med øfferne (ved faktisk ikke om de bruger den fine sang mere - sidst jeg hørte den var i 1996 - længe inden der var noget der hed FCM-fans), og så er det fuldstændigt ligegyldigt at jeg VED der findes lækre piger fra Herning og omegn der IKKE er hverken bønder eller nærige med brevsprækken, at jeg VED at ikke alle mænd fra Herning er okkenokker, at jeg VED at FCM faktisk godt kan spille ret god fodbold og at Herning er langt mere kendt som tekstil-by end som decideret bonderøvs-by.... Det er ikke det det handler om! FAT DET! It's a joke.....
Og ja - i tilfældet en ret nederen kost fra Sjælland jeg har haft den tvilsomme at ære at stikke pinden i lettere rytmisk gentagende gange efter hinanden i den grad min kropsbygning og smidighed nu engang tillader mig at være rytmisk - så boller jyder rent faktisk også af og til grise!
-
Xerxes
- Miniput

- Geografisk sted: Hou
Jeg forstod banneret med traktortræk som en skjult sviner til, dengang Ikast FS holdte bonderøvsdag på heden. Stort mediestunt med en helvedes masse traktorer som IMO var øredøvende pinligt
Men det lyder ikke til at det var hensigten?
PS: Jeg synes faktisk FCM manden holder en saglig tone, hans uheld er bare, at de foregående i denne tråd ikke kunne gøre det samme
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Glen om Hassans udvisning:
Der er kontakt, men han falder ikke på den kontakt, fordi han er en fair spiller. Da bolden så ryger fra ham, og han reagerer for sent, rammer det ham som en boomerang, at han er fair og ikke falder i første omgang.
Jeg er forvirret. Altså, Hassan falder ikke da han bliver ramt fordi han er en fair spiller, men det at han er så fair rammer ham som en boomerang da han sekundet efter
lader sig falde og forsøger at filme sig til et straffe?
Glen's besked til Hassan er vel i virkeligheden ikke at han skal stoppe med at filme, men at han skal lade sig falde på det rigtige tidspunkt. Ulækker tankegang!
http://www.bold.dk/nyt/riddersholm-fors ... antspiller" onclick="window.open(this.href);return false;
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
af frederikshavneren » 4. dec 2014, 20:49
I det mindste vinder Herning-Ikast ikke The Double

(bagud 0-1 i Esbjerg og har fået smidt F. Dickoh ud)
-
Kunji
- Allstar

- Geografisk sted: Hjørring
Så scorede Tim Sparv selvmål. Det er dog nulbonnen Kristian Bach Bak, der sædvanen tro koger rundt defensivt og fuldstændig sælger Tim Sparv og målmanden.
Den her kommer de ikke tilbage fra.
-
birk
- Allstar

Glenn svarer da rimeligt nok om pokal kampen
Håber trods alt de slår FCK , FCM må gerne blive mestre , i forhold til FCK
-
dyhrmaN
- Allstar

birk skrev:Glenn svarer da rimeligt nok om pokal kampen
Nej
-
thomasjn
- Allstar

Nej! Hellere FCK vinder endnu et mesterskab, som hverken vil styrke eller svække dem end at det går FCM godt. FCM og Brøndby er bare de to klammeste klubber i DK.
-
Alexis
- Landshold

- Favoritspiller: Martin P
Det er meget bedre hvis FCK bliver mestre. På den seriøse side vil det ikke betyde noget for styrkeforholdet mellem os og FCK da de alligevel bare køber hvad de har lyst til og deres position i dansk fodbold er hvad den er. Men gud forbyde at Midtjylland pludselig får muligheden for at tjene en masse penge og pludselig blive anset for en klub som også kan spille med om mesterskabet i ny og næ. På det mindre sportslige plan vil det ærgre mig hvis FCM vinder. Jeg elsker at grine ad dem fordi de bliver ved med at tro på de skal vinde noget år efter år, og de bliver bare ved med at fejle.
Derudover vil jeg hade at Benham får noget som helst ud af hans investering i FCM. De skal have lov til at have underskud på 20-30 mil hver år, for så smutter han nok igen, men hvis de pludselig kommer i Europa og får tid, skal vi nok se på alle hans penge lidt længere tid
-
Yankee
- Allstar

Omvendt ville det være meget signifikant hvis FC København kun havde vundet ét ud af de fire seneste mesterskaber. Det ville markere en foreløbig afslutning på deres hegemoni i dansk fodbold og måske tvinge medierne til at opdage, at det faktisk efterhånden mere er reglen end undtagelsen at guldet havner i provinsen.
-
NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
-
Kontakt:
Yankee skrev:Omvendt ville det være meget signifikant hvis FC København kun havde vundet ét ud af de fire seneste mesterskaber. Det ville markere en foreløbig afslutning på deres hegemoni i dansk fodbold og måske tvinge medierne til at opdage, at det faktisk efterhånden mere er reglen end undtagelsen at guldet havner i provinsen.
Tanken er fin, jeg tror desværre der skal en Celtic eller Rosenborg stime til før mediernes opmærksomhed flytter sig det det mindste.
-
Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Alexis skrev:birk skrev:Glenn svarer da rimeligt nok om pokal kampen
Det er meget bedre hvis FCK bliver mestre. På den seriøse side vil det ikke betyde noget for styrkeforholdet mellem os og FCK da de alligevel bare køber hvad de har lyst til og deres position i dansk fodbold er hvad den er. Men gud forbyde at Midtjylland pludselig får muligheden for at tjene en masse penge og pludselig blive anset for en klub som også kan spille med om mesterskabet i ny og næ. På det mindre sportslige plan vil det ærgre mig hvis FCM vinder. Jeg elsker at grine ad dem fordi de bliver ved med at tro på de skal vinde noget år efter år, og de bliver bare ved med at fejle.
Derudover vil jeg hade at Benham får noget som helst ud af hans investering i FCM. De skal have lov til at have underskud på 20-30 mil hver år, for så smutter han nok igen, men hvis de pludselig kommer i Europa og får tid, skal vi nok se på alle hans penge lidt længere tid
Jeg er nok så åndsvag her at jeg faktisk syntes det er fedt at Bentham er kommet til Danmark, og smider nogle penge i superligaen. Jo, FCM kommer til at købe sig til noget succes, og vi får sværer ved at vinder mesterskaber med den øget konkurrence, men ligaen bliver samtidig mere seværdig og rig på profiler (flere tv-penge og tilskuere). Og en mere samlet front mod de københavnske klubber gavner også i konstruktionen af fremtidige tv-aftaler og mediefokus. Hvis samtidig AGF endelig får styr på sagerne, bliver det faktisk en ret fed liga, med et mere lige styrkeforhold en tidligere.
-
dyhrmaN
- Allstar

MHJ skrev:Alexis skrev:birk skrev:Glenn svarer da rimeligt nok om pokal kampen
Jeg er nok så åndsvag her at jeg faktisk syntes det er fedt at Bentham er kommet til Danmark, og smider nogle penge i superligaen. Jo, FCM kommer til at købe sig til noget succes, og vi får sværer ved at vinder mesterskaber med den øget konkurrence, men ligaen bliver samtidig mere seværdig og rig på profiler (flere tv-penge og tilskuere). Og en mere samlet front mod de københavnske klubber gavner også i konstruktionen af fremtidige tv-aftaler og mediefokus. Hvis samtidig AGF endelig får styr på sagerne, bliver det faktisk en ret fed liga, med et mere lige styrkeforhold en tidligere.
Alt det der ønsker jeg mig også for superligaen. Men det skal ikke ske med den forudsætning at FCM bliver mestre.
FCM bliver danske mestre = X
Alt andet = Y
X < Y
-
jonas386
- Allstar

Til hver en tid hellere FCM end BIF. Det ville på alle måder blive ulideligt for alt og alle. Brøndby regnes stadig som landets næststørste klub på trods af de ikke har præsteret noget af betydning i 10 år. Overvej hysteriet hvis de rent faktisk præsterer igen.