Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 5. dec 2014, 14:16

For mig er der to mulige udfald i superligaen.

AaB vinder guld eller nogle andre vinder guld.
Det ene udfald er fantastisk og det andet er ad helvede til. Der findes ikke yderligere gradbøjninger.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 5. dec 2014, 17:08

MHJ skrev:
Alexis skrev:
birk skrev:Glenn svarer da rimeligt nok om pokal kampen
Håber trods alt de slår FCK , FCM må gerne blive mestre , i forhold til FCK
Det er meget bedre hvis FCK bliver mestre. På den seriøse side vil det ikke betyde noget for styrkeforholdet mellem os og FCK da de alligevel bare køber hvad de har lyst til og deres position i dansk fodbold er hvad den er. Men gud forbyde at Midtjylland pludselig får muligheden for at tjene en masse penge og pludselig blive anset for en klub som også kan spille med om mesterskabet i ny og næ. På det mindre sportslige plan vil det ærgre mig hvis FCM vinder. Jeg elsker at grine ad dem fordi de bliver ved med at tro på de skal vinde noget år efter år, og de bliver bare ved med at fejle.

Derudover vil jeg hade at Benham får noget som helst ud af hans investering i FCM. De skal have lov til at have underskud på 20-30 mil hver år, for så smutter han nok igen, men hvis de pludselig kommer i Europa og får tid, skal vi nok se på alle hans penge lidt længere tid
Jeg er nok så åndsvag her at jeg faktisk syntes det er fedt at Bentham er kommet til Danmark, og smider nogle penge i superligaen. Jo, FCM kommer til at købe sig til noget succes, og vi får sværer ved at vinder mesterskaber med den øget konkurrence, men ligaen bliver samtidig mere seværdig og rig på profiler (flere tv-penge og tilskuere). Og en mere samlet front mod de københavnske klubber gavner også i konstruktionen af fremtidige tv-aftaler og mediefokus. Hvis samtidig AGF endelig får styr på sagerne, bliver det faktisk en ret fed liga, med et mere lige styrkeforhold en tidligere.
Vi kunne i samme ombæring så håbe, at OB begynder at leve op til potentialet og overhaler os i toppen. Og hvis Esbjerg så også for alvor rykker, og en rigmand udefra sender Randers FC op over os, så er vi ved at være der med AaB som kronisk blød mellemvare sæson efter sæson. Skidt med det, hvis bare Superligaen er fed!

Beklager sarkasmen, og dit synspunkt er selvfølgelig rimeligt nok. Jeg er bare så dybt uenig, at jeg må sige det imod. Jeg kan slet ikke glæde mig over, at en dansk klub er kommet på udenlandske hænder. Jeg synes, det er en fuldkommen skandale, at de æreløse og historieløse bønder fra Herning bare lader det ske, og at de i deres jagt på det mesterskab, de måske slet ikke har et naturligt potentiale til at nå, vil sælge sig selv til udlandet for at køre videre med et budget, de ellers ikke er i nærheden af at kunne finansiere.

Hvis FCM vandt mesterskabet på traditionel facon, ville det være nemmere at kapere. Men de gør det, fordi de har solgt sig selv til en udenlandsk milliardær. I ren prostitution rækker de ud efter guldet, mens de bukker sig forover og lader sig tage af en mand med så mange penge, at han uden videre kan lave om på en forholdsvis lille liga som den danske. Jeg gruer for, at FCM har sat gang i en udvikling, der vil tiltrække mere eller mindre lyssky milliardærer til dansk fodbold, men jeg er glad for, at AaB aldrig synker så dybt som at overlade sig selv til en mand som Benham. Hvis AaB igen skulle nærme sig afgrunden, foretrækker jeg til enhver tid konkurs frem for at se AaB solgt til udlandet.

Det gør FCM ikke. De vil hellere leve af penge, de kun kan få ved at sælge sig selv og agere legetøj for en rig mand med FM-drømme. Det er skammeligt, og det er pinligt, at deres fans slet ikke har brokket sig over det. Men det siger jo måske meget om dem. De har slugt Benham-klatten råt, mens de har drømt om det guld, de ikke kan få på andre måder. Fy for satan!

Når alt det er sagt, vil jeg så også lige tilføje, at jeg trods alt hellere ser FCM løbe med guldet end Brøndby. Men det er i den grad et valg mellem pest og kolera.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 5. dec 2014, 17:54

sulakvelidze skrev:
MHJ skrev:
Alexis skrev:
birk skrev:Glenn svarer da rimeligt nok om pokal kampen
Håber trods alt de slår FCK , FCM må gerne blive mestre , i forhold til FCK
Det er meget bedre hvis FCK bliver mestre. På den seriøse side vil det ikke betyde noget for styrkeforholdet mellem os og FCK da de alligevel bare køber hvad de har lyst til og deres position i dansk fodbold er hvad den er. Men gud forbyde at Midtjylland pludselig får muligheden for at tjene en masse penge og pludselig blive anset for en klub som også kan spille med om mesterskabet i ny og næ. På det mindre sportslige plan vil det ærgre mig hvis FCM vinder. Jeg elsker at grine ad dem fordi de bliver ved med at tro på de skal vinde noget år efter år, og de bliver bare ved med at fejle.

Derudover vil jeg hade at Benham får noget som helst ud af hans investering i FCM. De skal have lov til at have underskud på 20-30 mil hver år, for så smutter han nok igen, men hvis de pludselig kommer i Europa og får tid, skal vi nok se på alle hans penge lidt længere tid
Jeg er nok så åndsvag her at jeg faktisk syntes det er fedt at Bentham er kommet til Danmark, og smider nogle penge i superligaen. Jo, FCM kommer til at købe sig til noget succes, og vi får sværer ved at vinder mesterskaber med den øget konkurrence, men ligaen bliver samtidig mere seværdig og rig på profiler (flere tv-penge og tilskuere). Og en mere samlet front mod de københavnske klubber gavner også i konstruktionen af fremtidige tv-aftaler og mediefokus. Hvis samtidig AGF endelig får styr på sagerne, bliver det faktisk en ret fed liga, med et mere lige styrkeforhold en tidligere.
Vi kunne i samme ombæring så håbe, at OB begynder at leve op til potentialet og overhaler os i toppen. Og hvis Esbjerg så også for alvor rykker, og en rigmand udefra sender Randers FC op over os, så er vi ved at være der med AaB som kronisk blød mellemvare sæson efter sæson. Skidt med det, hvis bare Superligaen er fed!

Beklager sarkasmen, og dit synspunkt er selvfølgelig rimeligt nok. Jeg er bare så dybt uenig, at jeg må sige det imod. Jeg kan slet ikke glæde mig over, at en dansk klub er kommet på udenlandske hænder. Jeg synes, det er en fuldkommen skandale, at de æreløse og historieløse bønder fra Herning bare lader det ske, og at de i deres jagt på det mesterskab, de måske slet ikke har et naturligt potentiale til at nå, vil sælge sig selv til udlandet for at køre videre med et budget, de ellers ikke er i nærheden af at kunne finansiere.

Hvis FCM vandt mesterskabet på traditionel facon, ville det være nemmere at kapere. Men de gør det, fordi de har solgt sig selv til en udenlandsk milliardær. I ren prostitution rækker de ud efter guldet, mens de bukker sig forover og lader sig tage af en mand med så mange penge, at han uden videre kan lave om på en forholdsvis lille liga som den danske. Jeg gruer for, at FCM har sat gang i en udvikling, der vil tiltrække mere eller mindre lyssky milliardærer til dansk fodbold, men jeg er glad for, at AaB aldrig synker så dybt som at overlade sig selv til en mand som Benham. Hvis AaB igen skulle nærme sig afgrunden, foretrækker jeg til enhver tid konkurs frem for at se AaB solgt til udlandet.

Det gør FCM ikke. De vil hellere leve af penge, de kun kan få ved at sælge sig selv og agere legetøj for en rig mand med FM-drømme. Det er skammeligt, og det er pinligt, at deres fans slet ikke har brokket sig over det. Men det siger jo måske meget om dem. De har slugt Benham-klatten råt, mens de har drømt om det guld, de ikke kan få på andre måder. Fy for satan!

Når alt det er sagt, vil jeg så også lige tilføje, at jeg trods alt hellere ser FCM løbe med guldet end Brøndby. Men det er i den grad et valg mellem pest og kolera.
Nu var FCM jo allerede en sjaelloes klub, saa de mister i mine oejne intet ved denne manoevre. Og alt det jeg skrev var under forudsaetningen af at vi forbliver nogenlunde konkurencedygtige i DK, og rent faktisk har et koncept med talentudvikling god oekonomi der kan baere at de andre klubber ikke balancerer paa fallittens rand. I min droemmeverden bestaar superligaen af klubber der alle har nogenlunde styr paa oekonomien, men hvor vi alligevel etablerer os i toppen.

Saa alt hvad jeg skrev skulle ses i lys af at jeg faktisk har stor tillid til klubbens fremtid som tophold - dvs. top 5 et par mesterskaber per aarti eller bedre.

Og det skulle bestemt ikke forstaas som at jeg haaber FCM bliver mestre. Hellere FCK. Og jeg ville faa den ondeste skadefro paa hvis FCM igen i aar bliver indhentet efter at have vaeret langt foran. Fuck det ville vaere laekkert.

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 5. dec 2014, 22:46

FCM må ikke blive mester. De var heldige de fandt, en der gad smide en stor bunke penge ind i klubben, de var ellers lige igang med at holde brand udsalg, efter deres mesterskab glippede, dette er nok sidste chance for dem, får de det ikke denne her gang, sker det aldrig. Hvis FCM først får et mesterskab, så bliver de sværer at have med at gøre frem over. Det vil være langt bedre for os, hvis FCK tog det, da de har pengene lige meget hvad, og det ikke vil flytte meget på styrke forholdet.

nik
Landshold
Landshold

Indlæg af nik » 6. dec 2014, 17:28

Hvis FC.M forsætter med at spille som nu, vil de være meget værdige mestre, de er de klart bedste i ligaen, de spiller flot fremadrettet spil. De har en bred trup så de kan tåle skader, så heller dem end dem fra Sjælland

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 7. dec 2014, 12:11

gravballe skrev:FCM må ikke blive mester. De var heldige de fandt, en der gad smide en stor bunke penge ind i klubben, de var ellers lige igang med at holde brand udsalg, efter deres mesterskab glippede, dette er nok sidste chance for dem, får de det ikke denne her gang, sker det aldrig. Hvis FCM først får et mesterskab, så bliver de sværer at have med at gøre frem over. Det vil være langt bedre for os, hvis FCK tog det, da de har pengene lige meget hvad, og det ikke vil flytte meget på styrke forholdet.
Hvis ikke FCK snart vinder noget igen må de skære ned. Det er ikke holdbart for dem, at bruge 60-80 mio kr. (eller hvad der svarer til det dobbelte af AaBs trups værdi?), uden at de får mere end flotte bronzemedaljer og imponerende nederlag til Helsinki. Heldigvis er det ikke en plads i CL givet med et mesterskab, hvilket gør det langt mindre værd. Reelt fik FCN +200 mio kr for deres mens AaB vel hentede langt under det halve.

Among
Junior
Junior

Indlæg af Among » 7. dec 2014, 14:17

Hvis AaB skal udvikle sig som klub, med mere interesse, flere tilskuere og bedre økonomi til følge, så forudsætter det, at også Superligaen udvikles i en positiv retning. Og hver gang en klub kan fravriste FCK mesterskabet, ser jeg det som positivt for underholdningsværdien som helhed og dermed også for AaB.

Det er fair nok, at der i det daglige er noget rivalisering mellem klubberne, der gør, at man i situationen håber, at ærkerivalerne taber - det lever ligaen også af - men i det større perspektiv kan det næppe være gavnligt for Superligaen, hvis FCK uden større udfordringer skulle gå hen og vinde mesterskabet hvert år - heller ikke for AaB.

Det bedste, der kan ske for underholdningsværdien, er, at fronterne trækkes hårdt op. Med et mesterskab til FCM i denne sæson, tror jeg, at der vil være lagt op til en meget interessant og intens 15/16-sæson, hvor FCK for alvor vil være tvunget til at levere, mens FCM vil skulle forsøge at fastholde sin position. Derforuden vil AaB selvsagt skulle forsøge at bygge videre, og skabe resultater, med det store talentfokus, samtidig med at Brøndby naturligvis også vil begynde at forvente et afkast af de massive investeringer. Jeg forudser, at der vil være lagt op til mange spændende derbyer og fodboldoplevelser, som er det, som ligaen i bund og grund er hovedleverandør af.

Selvfølgelig kunne jeg også godt finde hold, jeg hellere så vinde mesterskabet end FCM - det ville fx ikke gøre mig noget med et Randers-mesterskab - men hvis valget står mellem et FCM-mesterskab og et FCK-mesterskab, vil jeg helt sikkert foretrække det første. På den lange bane mener jeg, at AaB vil have de bedste forudsætninger for at udvikle sig, hvis ligaen er drevet af en tæt og uforudsigelig konkurrence.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 7. dec 2014, 20:51

Among skrev:Hvis AaB skal udvikle sig som klub, med mere interesse, flere tilskuere og bedre økonomi til følge, så forudsætter det, at også Superligaen udvikles i en positiv retning. Og hver gang en klub kan fravriste FCK mesterskabet, ser jeg det som positivt for underholdningsværdien som helhed og dermed også for AaB.

Det er fair nok, at der i det daglige er noget rivalisering mellem klubberne, der gør, at man i situationen håber, at ærkerivalerne taber - det lever ligaen også af - men i det større perspektiv kan det næppe være gavnligt for Superligaen, hvis FCK uden større udfordringer skulle gå hen og vinde mesterskabet hvert år - heller ikke for AaB.

Det bedste, der kan ske for underholdningsværdien, er, at fronterne trækkes hårdt op. Med et mesterskab til FCM i denne sæson, tror jeg, at der vil være lagt op til en meget interessant og intens 15/16-sæson, hvor FCK for alvor vil være tvunget til at levere, mens FCM vil skulle forsøge at fastholde sin position. Derforuden vil AaB selvsagt skulle forsøge at bygge videre, og skabe resultater, med det store talentfokus, samtidig med at Brøndby naturligvis også vil begynde at forvente et afkast af de massive investeringer. Jeg forudser, at der vil være lagt op til mange spændende derbyer og fodboldoplevelser, som er det, som ligaen i bund og grund er hovedleverandør af.

Selvfølgelig kunne jeg også godt finde hold, jeg hellere så vinde mesterskabet end FCM - det ville fx ikke gøre mig noget med et Randers-mesterskab - men hvis valget står mellem et FCM-mesterskab og et FCK-mesterskab, vil jeg helt sikkert foretrække det første. På den lange bane mener jeg, at AaB vil have de bedste forudsætninger for at udvikle sig, hvis ligaen er drevet af en tæt og uforudsigelig konkurrence.
Vi er helt enige om, at det er sundt andre end FCK vinder, men så lad det da blive f.eks. OB eller EfB - for guds skyld ikke FCM eller BIF.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 7. dec 2014, 20:54

Haha! De smider hele lortet igen. Dadadadada I'm lovin' it.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. dec 2014, 21:47

Det var da rettidig omhu at Glen fortalte vidt og bredt om hvordan det ville være umuligt for FCK at hente 14 point...

Heldigvis kan de kære ulve jo til sommer stadig tænke tilbage på den store dag i 2012 hvor man vandt sit enestående trofæ:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... lantic-cup" onclick="window.open(this.href);return false;

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 7. dec 2014, 22:20

Jeg tror ikke, at FCM smider det. Det ville simpelthen være så skandaløst dårligt at få gummiben to år i træk, at jeg ikke engang tiltror Glen Riddersholm evnen til et så historisk vildt fuck up.

Men selv om de er på vej mod guld, kan man heldigvis stadig grine af dem og deres imponerende evne til at se komisk dumme ud selv på en førsteplads. For hvor er det dog grinagtig dumt, at man sparer syv (??!!) spillere og ryger ud af pokalturneringen for at være frisk til en topkamp - for så også at tabe den kamp med 0-3. Det er så dumt, at det er sjovt.

Men den, der ler sidst, ler som bekendt bedst. Og jeg er stadig sikker på, at FCM løfter trofæet efter sidste spilledag. På trods af et kæmpestort hul i klubkassen og et underskud, der nærmest er grotesk i forhold til omsætningen, taler de jo åbent om at øge forbruget endnu mere og forstærke en i forvejen meget stor og stærk spillertrup. Sådan er det at være legetøj for en milliardær, der ikke stiller det mindste krav om økonomisk mådehold. Mens andre trænere må forholde sig til deres klubs indtægter, skal Glen på shopping i vinterpausen, selv om pengene reelt ikke er til det.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Re: Sv: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kristian » 7. dec 2014, 22:46

sulakvelidze skrev:Jeg tror ikke, at FCM smider det. Det ville simpelthen være så skandaløst dårligt at få gummiben to år i træk, at jeg ikke engang tiltror Glen Riddersholm evnen til et så historisk vildt fuck up.

Men selv om de er på vej mod guld, kan man heldigvis stadig grine af dem og deres imponerende evne til at se komisk dumme ud selv på en førsteplads. For hvor er det dog grinagtig dumt, at man sparer syv (??!!) spillere og ryger ud af pokalturneringen for at være frisk til en topkamp - for så også at tabe den kamp med 0-3. Det er så dumt, at det er sjovt.

Men den, der ler sidst, ler som bekendt bedst. Og jeg er stadig sikker på, at FCM løfter trofæet efter sidste spilledag. På trods af et kæmpestort hul i klubkassen og et underskud, der nærmest er grotesk i forhold til omsætningen, taler de jo åbent om at øge forbruget endnu mere og forstærke en i forvejen meget stor og stærk spillertrup. Sådan er det at være legetøj for en milliardær, der ikke stiller det mindste krav om økonomisk mådehold. Mens andre trænere må forholde sig til deres klubs indtægter, skal Glen på shopping i vinterpausen, selv om pengene reelt ikke er til det.

Har efterhånden set superliga så mange år, at det med at tro at FCM køre det guld hjem er helt hen i skoven.

folk lader sig rive med med medierne og deres guldsnak. Der er 48 point tilbage nu og de har kun 8 point forspring. Det kan vise sig at være 5 point efter næste runde. når vi nærmer os de sidste 4-5 kampe kan vi snakke om det. Men lad nu bare medierne rive sig selv med pg få lagt presset over på FCM. Så kan vi i ro og mag spille et konge forår og slutte som top 4:-)

Man kan ikke vide sig sikker med noget i ligaen mere da holdene er så lige kontra for 10 år siden.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 7. dec 2014, 23:27

Citat Ståle fra nyhed på bold:

"- Historisk set vakler de jo altid. Men om det sker nu, er jeg mere tvivlende. En gang skal jo være den første. De har en bred trup, og de må jo lære efter at have mislykkes hver gang, både i pokalen og i mesterskabskampen", siger Solbakken.

Det er en så åbenlys sviner! Jeg elsker det!
Ståle har jeg ellers ikke meget tilovers for, men her fik han sku' pluspoints i min bog. Fedt at en mand, der selv er ret opblæst, kan se at FCM er endnu mere opblæste.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 7. dec 2014, 23:31

dyhrmaN skrev:Citat Ståle fra nyhed på bold:

"- Historisk set vakler de jo altid. Men om det sker nu, er jeg mere tvivlende. En gang skal jo være den første. De har en bred trup, og de må jo lære efter at have mislykkes hver gang, både i pokalen og i mesterskabskampen", siger Solbakken.

Ståle har jeg ellers ikke meget tilovers for, men her fik han sku' pluspoints i min bog. Fedt at en mand, der selv er ret opblæst, kan se at FCM er endnu mere opblæste.
Han gjorde også Glenn tydeligt irriteret og nervøs i studiet efter kampen.

Glenn: "Vi fik ikke gummiben sidste år."
Ståle: "Hvis man taber de sidste fire kampe, så er det gummiben."

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 7. dec 2014, 23:33

Det er sgu lækkert. Så har han lært lidt af tiden i AaB, altså at foragte FCM

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. dec 2014, 23:50

sulakvelidze skrev:Jeg tror ikke, at FCM smider det. Det ville simpelthen være så skandaløst dårligt at få gummiben to år i træk, at jeg ikke engang tiltror Glen Riddersholm evnen til et så historisk vildt fuck up.

FCM smed måske nok sølvet sidste år pga. gummiben, men guldet tabte de fordi de, bortset fra deres stærke start på sæsonen, ikke var lige så gode som vi var. Der var jo ikke tale om at vi hentede dem på en kort slutspurt, men at vi konsekvent scorede lige så mange, og flere point end de gjorde, frem mod det tidspunkt hvor vi indhentede dem i tabellen. Til slut fik de gummiben, der gjorde at de ikke var i stand til at presse os til sidst, og som gjorde at de smed sølvet til FCK. Men jeg mener bestemt ikke de tabte guldet fordi de fik gummiben, de tabte guldet fordi de ikke var det bedste hold.

Jeg tror heller ikke nødvendigvis de får gummiben i år, men jeg er overbevist om at de får en nedtur på et tidspunkt, og får de den inden de får slået et større hul til FCK, så FCK kommer tæt på dem... ja så kan alt ske, og sidste års oplevelse vil uundgåeligt komme frem til overfladen.

Personligt tror jeg de smider forspringet. Jeg tror det kommer til at sidde dybt i dem, at de i praksis næsten kunne være blevet mestre i dag, og at de nu hele vinteren kan gå og tænke over hvor stor en forskel der er på at være 14 point eller 8 point foran FCK. Og så tror jeg ikke på at Glen og hans flyvske facon er i stand til at få dem til at præstere det ekstra som skal til, og få holdets spændingsniveau til at ligge på det optimale.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 8. dec 2014, 00:09

Uagtet nederlaget i Teletubby Arenaen så er Herning-Ikast naturligvis stadigvæk gigantisk guldfavorit. De har et meget komfortabelt forspring på 8 point, og hvis man tager målscoren med så har de reelt et forspring på 9 point.

Det kræver en stor forårsnedtur hvis midtjyderne skal smide et så stort forspring. Derudover har jeg svært ved at forestille mig at FCK samler tæt på maksimumpoint i forårssæsonen, da de skal indhente et så stort forspring har de nærmest ikke råd til svipsere.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. dec 2014, 00:24

frederikshavneren skrev:Uagtet nederlaget i Teletubby Arenaen så er Herning-Ikast naturligvis stadigvæk gigantisk guldfavorit. De har et meget komfortabelt forspring på 8 point, og hvis man tager målscoren med så har de reelt et forspring på 9 point.

Det kræver en stor forårsnedtur hvis midtjyderne skal smide et så stort forspring. Derudover har jeg svært ved at forestille mig at FCK samler tæt på maksimumpoint i forårssæsonen, da de skal indhente et så stort forspring har de nærmest ikke råd til svipsere.
Jeg ser det ikke som mere komfortabelt end at forfølgeren blot skal hente 4-5 point, før de er i en langt mindre presset situation end det førerhold som har haft et forspring på 11 point, og chancen til at gøre det til 14.

De er stadig favoritter, men heller ikke mere end det. Taber FCM den første kamp samtidig med en FCK sejr, vil jeg godt se hvordan de reagerer på det efterfølgende, det vil blive et næsten umenneskeligt pres, specielt med sidste forår i bagagen.

Alexis
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Martin P

Indlæg af Alexis » 8. dec 2014, 06:49

De 8 point der er fra FCM ned til FCK var der altså også efter 30 spillerunder sidste år, og det fik de smidt væk. Det kan sagtens lade sig gøre, og tror faktisk også FCK tager den

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 8. dec 2014, 07:15

Pastorius skrev:

Han gjorde også Glenn tydeligt irriteret og nervøs i studiet efter kampen.

Glenn: "Vi fik ikke gummiben sidste år."
Ståle: "Hvis man taber de sidste fire kampe, så er det gummiben."
Jeg er et svagt individ - jeg evner ganske enkelt ikke at forholde mig objektivt til udsagnet om, at det er bedre for ligaen og AaB, hvis FCM vinder mesterskabet frem for FCK. Ikke så længe Riddersholm er frontman for foretagendet, og selv uden ham bliver det svært.

Besvar