Landsholdet
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: Landsholdet
Så kom Kusk på banen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Og masser af roser fra kommentator-teamets fodboldekspert. Loving it !Brodernumsi skrev:Så kom Kusk på banen.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
Det er muligvis min halvmudrede streams skyld, men jeg synes ikke jeg har set alverden til Kusk denne 2. halvleg. Meget ligesom hans spil i AaB, lige for tiden.YesAaBcan skrev:Og masser af roser fra kommentator-teamets fodboldekspert. Loving it !Brodernumsi skrev:Så kom Kusk på banen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det må det være, han har været glimrende.Funky skrev:Det er muligvis min halvmudrede streams skyld, men jeg synes ikke jeg har set alverden til Kusk denne 2. halvleg. Meget ligesom hans spil i AaB, lige for tiden.YesAaBcan skrev:Og masser af roser fra kommentator-teamets fodboldekspert. Loving it !Brodernumsi skrev:Så kom Kusk på banen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Godt så. Det tager jeg til mig.Pastorius skrev:Det må det være, han har været glimrende.Funky skrev:Det er muligvis min halvmudrede streams skyld, men jeg synes ikke jeg har set alverden til Kusk denne 2. halvleg. Meget ligesom hans spil i AaB, lige for tiden.YesAaBcan skrev:Og masser af roser fra kommentator-teamets fodboldekspert. Loving it !Brodernumsi skrev:Så kom Kusk på banen.
Og Nicki Tush-Arm laver en Danish Classic og banker en udmærket mulighed over rammen i sidste sekund. Klasse af en karat som kun den norske liga kan rumme.
-
jensemand57
- Allstar

Nu vil jeg da gerne se vores landshold ha succes. Derfor var det lidt ærgerligt, at vi tabte til Polen. Hovede årsagen til nederlaget, mener jeg var den massive udskiftning, som startede ved starten på anden halvleg. Jeg syntes ikke, at Olsen skulle ha skiftet så meget ud. En succecoplevelse for holdet var vigtigere end spilletid til så mange som muligt. Ok. Det vil måske ha gået udover Kusk, men det er der ikke noget at gøre ved.
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Nogen der ved noget om, at indbyrdes kampe tæller før målscoren i VM-kval'en? Personligt mener jeg indbyrdes kampe tæller først, men jeg har ikke rigtig noget at have det i. På Wikipedia står der ikke noget om indbyrdes, men jeg husker at have læst en artikel i BT, hvor scenarierne var stillet op, som at indbyrdes skulle tælle først. Jeg har ikke kunne finde noget på nogen af forbundenes sider. Pt er Danmark jo a point med Tjekkiet, hvor Danmark er bedst indbyrdes, men har den dårligste målscorer, så det kan jo potentielt blive afgørende.
Længe leve arbejderklassen!
Altid indbyrdes først!Danni skrev:Nogen der ved noget om, at indbyrdes kampe tæller før målscoren i VM-kval'en? Personligt mener jeg indbyrdes kampe tæller først, men jeg har ikke rigtig noget at have det i. På Wikipedia står der ikke noget om indbyrdes, men jeg husker at have læst en artikel i BT, hvor scenarierne var stillet op, som at indbyrdes skulle tælle først. Jeg har ikke kunne finde noget på nogen af forbundenes sider. Pt er Danmark jo a point med Tjekkiet, hvor Danmark er bedst indbyrdes, men har den dårligste målscorer, så det kan jo potentielt blive afgørende.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Er du helt sikker på det?le Cid skrev:Altid indbyrdes først!Danni skrev:Nogen der ved noget om, at indbyrdes kampe tæller før målscoren i VM-kval'en? Personligt mener jeg indbyrdes kampe tæller først, men jeg har ikke rigtig noget at have det i. På Wikipedia står der ikke noget om indbyrdes, men jeg husker at have læst en artikel i BT, hvor scenarierne var stillet op, som at indbyrdes skulle tælle først. Jeg har ikke kunne finde noget på nogen af forbundenes sider. Pt er Danmark jo a point med Tjekkiet, hvor Danmark er bedst indbyrdes, men har den dårligste målscorer, så det kan jo potentielt blive afgørende.
Jeg er ret sikker på, at de sagde på 6'eren forleden, at målscoren talte først, og derfor skulle DK have hentet ind på Tjekkiet, jeg mener Tøffe snakkede om, at det lige netop derfor var meget vigtigt, at vi fik en stor sejr mod Malta.............
Men bare fordi de siger det på tv, så behøver det jo ikke være rigtigt. Til selve slutrunden er reglerne:
Mon så ikke reglerne er de samme i kvalifikationen?5. The ranking of each team in each group shall be determined as follows:
a) greatest number of points obtained in all group matches;
b) goal difference in all group matches;
c) greatest number of goals scored in all group matches.
Hader København!
Målscoren er først, sådan er det stortset i alle turneringer.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg HADER pauser i superligaen for at der skal spilles landsholdsbold. Glæder mig til at få de RIGTIGE rød-hvide på banen igen.
Kunne man for fanden da ikke bare ligge alle landskampe på onsdage og lade ligaerne kører i weekenden.
Nu havde vi også lige fået tanket selvtillid via sejren over BØF og så er der pause!!
Kunne man for fanden da ikke bare ligge alle landskampe på onsdage og lade ligaerne kører i weekenden.
Nu havde vi også lige fået tanket selvtillid via sejren over BØF og så er der pause!!
Jeg følte mig egentlig ret sikker, men nu kommer jeg da lidt i tvivl. Vil prøve at forhøre mig hos ham dér Google...alithebeast skrev:Er du helt sikker på det?le Cid skrev:Altid indbyrdes først!Danni skrev:Nogen der ved noget om, at indbyrdes kampe tæller før målscoren i VM-kval'en? Personligt mener jeg indbyrdes kampe tæller først, men jeg har ikke rigtig noget at have det i. På Wikipedia står der ikke noget om indbyrdes, men jeg husker at have læst en artikel i BT, hvor scenarierne var stillet op, som at indbyrdes skulle tælle først. Jeg har ikke kunne finde noget på nogen af forbundenes sider. Pt er Danmark jo a point med Tjekkiet, hvor Danmark er bedst indbyrdes, men har den dårligste målscorer, så det kan jo potentielt blive afgørende.
Jeg er ret sikker på, at de sagde på 6'eren forleden, at målscoren talte først, og derfor skulle DK have hentet ind på Tjekkiet, jeg mener Tøffe snakkede om, at det lige netop derfor var meget vigtigt, at vi fik en stor sejr mod Malta.............
Men bare fordi de siger det på tv, så behøver det jo ikke være rigtigt. Til selve slutrunden er reglerne:
Mon så ikke reglerne er de samme i kvalifikationen?5. The ranking of each team in each group shall be determined as follows:
Edit: Og så skal man jo passe på med at være skråsikker!
LinkWikipedia skrev:Tie-breaking criteria
The ranking in each group is determined as follows
If two or more teams are equal on the basis of the above three criteria, their rankings shall be determined as follows:
d) greatest number of points obtained in the group matches between the teams concerned;
e) goal difference resulting from the group matches between the teams concerned;
f) greater number of goals scored in all group matches between the teams concerned;
g) greater number of goals scored away from home between the teams concerned (if the tie is only between two teams)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
http://www.bt.dk/fodbold/dbu-bossens-ga ... en-faerdig" onclick="window.open(this.href);return false;
Med denne overskrift er det jo lige før man håber på det sjællandske landshold failer. Hvor jeg dog håber på at den mand snart er fortid og man finder en afløser som ikke er indsylet I DBU's røde tråd og sjællandske rødder.
Med denne overskrift er det jo lige før man håber på det sjællandske landshold failer. Hvor jeg dog håber på at den mand snart er fortid og man finder en afløser som ikke er indsylet I DBU's røde tråd og sjællandske rødder.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Pokkers så kom Diktator Olsens skodhold foran. Vil have den mand og resten af den gustne Brøndbyklan losset langt væk fra eliten i dansk fodbold.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Utroligt at Helenius ikke fik chancen så ringe som Bille Tattoo spillede oppe i angrebet i 2. halvleg

- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Spillede han i angrebet? Jeg troede, at han skulle holde øje hjørneflaget..Elscorpio skrev:Utroligt at Helenius ikke fik chancen så ringe som Bille Tattoo spillede oppe i angrebet i 2. halvleg![]()
Hader København!
Utilpasset Københavner-knajt på middelmådigt Superliganiveau - det vil medierne og nu også Københavns landstræner gerne have. De burde da helt klart bruge yngre kræfter med mere potentiale - Bille bliver aldrig end mediedarling i Suppen/Tippeligaen.alithebeast skrev:Spillede han i angrebet? Jeg troede, at han skulle holde øje hjørneflaget..Elscorpio skrev:Utroligt at Helenius ikke fik chancen så ringe som Bille Tattoo spillede oppe i angrebet i 2. halvleg![]()
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
For pokker hvor er det dog befriende at læse Ankersens kald af DBUs bluff omkring "landsholdet" i dag (a.k.a. Kejserens nye Klæder).
Well done son. Han får en thumbs up herfra.
Bienvenu Bassogog!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Jeg er helt enig, den knægt har nosser af stål. De udtalelser kan gøre ham ret upopulær hos DBU og Morten Olsen, de tåler sjældent krítik.astonvilla skrev:For pokker hvor er det dog befriende at læse Ankersens kald af DBUs bluff omkring "landsholdet" i dag (a.k.a. Kejserens nye Klæder).
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren