Tal ordentligt.Forza skrev:Det er da til at brække sig over at læse det med at deres tilskueropbakning er så stor i Nordjylland.
Men så ved man da hvad nordjyske bistandsklienter/HG'ere for deres tid til at gå med.
Brøndby
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Re: Brøndby
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Køllen I Møllen
- Allstar

KarmaGnu skrev:Tal ordentligt.Forza skrev:Det er da til at brække sig over at læse det med at deres tilskueropbakning er så stor i Nordjylland.
Men så ved man da hvad nordjyske bistandsklienter/HG'ere for deres tid til at gå med.
Janteloven eksisterer IKKE!
Klart.Pastorius skrev:Hva satan - en fritænker...Eksil skrev:Så slap da af med den religiøse indstilling.Forza skrev:Det er da til at brække sig over at læse det med at deres tilskueropbakning er så stor i Nordjylland.
Folk må se hvem de vil eller lade være, stavsbånden er ophævet og gælder heller ikke for fodboldklubber.
Selvfølgelig skal vi da på et AaB-forum være forargede over at ikke alle nordjyder har set lyset. Bussen kommer forhåbentlig ikke ind i nordjylland igen, når den først en gang har været over grænsen.
Ved du hvad? Kan vi ikke flytte stadion på den rigtige side af fjoden, brænde broen ned og stoppe tunellen. Så slipper vi helt for at der kommer nye mennesker idéer osv ind.
Mon ikke vi kan blive enige om, at det er ok, at der findes enkelte fans af andre klubber i lokalområdet. Det er bare antallet, som er alt for højt!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Fair nok med mig, jeg bor på Sjælland og kommer ikke til hverken Aalborg eller Vendsyssel i tide og utide længere. Bare AaB bliver ved med at vinde er jeg glad.Eksil skrev:Klart.Pastorius skrev:Hva satan - en fritænker...Eksil skrev:Så slap da af med den religiøse indstilling.Forza skrev:Det er da til at brække sig over at læse det med at deres tilskueropbakning er så stor i Nordjylland.
Folk må se hvem de vil eller lade være, stavsbånden er ophævet og gælder heller ikke for fodboldklubber.
Selvfølgelig skal vi da på et AaB-forum være forargede over at ikke alle nordjyder har set lyset. Bussen kommer forhåbentlig ikke ind i nordjylland igen, når den først en gang har været over grænsen.
Ved du hvad? Kan vi ikke flytte stadion på den rigtige side af fjoden, brænde broen ned og stoppe tunellen. Så slipper vi helt for at der kommer nye mennesker idéer osv ind.
PS! Stadion ligger på den rigtige side af fjorden. Al den snak om at det er finere at være vendelbo end nordjyde er bare mindreværdskomplexer over at der kun findes små beboelsesenklaver, og ikke en rigtig by nord for fjorden.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Naturligvis er det finere at være veldelbo. Hvis du er født syd for fjorden er du praktisk talt fra RandersPastorius skrev:Fair nok med mig, jeg bor på Sjælland og kommer ikke til hverken Aalborg eller Vendsyssel i tide og utide længere. Bare AaB bliver ved med at vinde er jeg glad.Eksil skrev:Klart.Pastorius skrev:Hva satan - en fritænker...Eksil skrev:Så slap da af med den religiøse indstilling.Forza skrev:Det er da til at brække sig over at læse det med at deres tilskueropbakning er så stor i Nordjylland.
PS! Stadion ligger på den rigtige side af fjorden. Al den snak om at det er finere at være vendelbo end nordjyde er bare mindreværdskomplexer over at der kun findes små beboelsesenklaver, og ikke en rigtig by nord for fjorden.
Før det her løber af sporet - det giver ikke mening at hidse sig op over hvem andre folk holder med, uanset hvor de bor.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jeg er sikker på at der er bistandsklienter/HG'ere der bliver stødt over det. Hvorfor lader man så ikke bare være med at bruge disse ord nedladende? Hvor er den hvide ridder der forsvarer bistandsklienter/HG'ere? Nogle af dem kunne jo faktisk have en anden baggrund end etnisk dansk, måske endda være dem der du ved.Køllen I Møllen skrev:KarmaGnu skrev:Tal ordentligt.Forza skrev:Det er da til at brække sig over at læse det med at deres tilskueropbakning er så stor i Nordjylland.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Den Jan Lund, som udtaler sig i artiklen, skulle vel aldrig være....Flower skrev:http://onside.dk/nordjyske-broendby-fan ... foer-derby
Brøndby Support Nordjylland har så stor tilslutning, at de nu har investeret i deres egen bus.
TADAA!
https://www.youtube.com/watch?v=zkveIBq13PI" onclick="window.open(this.href);return false;
Fremragende program iøvrigt, det kunne være man snart skulle hove "Dahlgårds Tivoli" frem igen.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
AHAHAHAHHA!Valsted skrev:Den Jan Lund, som udtaler sig i artiklen, skulle vel aldrig være....Flower skrev:http://onside.dk/nordjyske-broendby-fan ... foer-derby
Brøndby Support Nordjylland har så stor tilslutning, at de nu har investeret i deres egen bus.
TADAA!
https://www.youtube.com/watch?v=zkveIBq13PI" onclick="window.open(this.href);return false;
Fremragende program iøvrigt, det kunne være man snart skulle hove "Dahlgårds Tivoli" frem igen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Fordi din IQ tydeligvis ikke kan klare en uddannelse skal du ikke føle dig ramt i denne sammenhæng. Bare rolig: jeg har højere tankere om Brøndby fans end jeg har dig på trods af du holder med AaB.Gnu skrev:Tal ordentligt.Forza skrev:Det er da til at brække sig over at læse det med at deres tilskueropbakning er så stor i Nordjylland.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hey, fuck dig. Jeg har bl.a. en HG. Og kunne du i det mindste ikke afholde dig fra at lave stavefejl i samme linje hvor du pisser på en uddannelse?Forza skrev:Det er da til at brække sig over at læse det med at deres tilskueropbakning er så stor i Nordjylland.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
hehe, jo point taken. Og tillykke med "huen".MHJ skrev:Hey, fuck dig. Jeg har bl.a. en HG. Og kunne du i det mindste ikke afholde dig fra at lave stavefejl i samme linje hvor du pisser på en uddannelse?Forza skrev:Det er da til at brække sig over at læse det med at deres tilskueropbakning er så stor i Nordjylland.
Jeg ked af det, vi er allerede løbet af sporet, og toget kan ikke stoppes.Eksil skrev: Naturligvis er det finere at være veldelbo. Hvis du er født syd for fjorden er du praktisk talt fra Randers![]()
Før det her løber af sporet - det giver ikke mening at hidse sig op over hvem andre folk holder med, uanset hvor de bor.
Dit argument holder slet ikke. Jeg er født syd for fjorden, men jeg synes nu alligevel det er at stramme den at sige at Buenos Aires er praktisk talt det samme som Randers. Derimod vil jeg til hver en tid holde på at enhver der er født i en by med mindre end 5-6 millioner indbyggere er en bonderøv.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar

Mon ikke det giver mere mening at sætte "gåseøjne" om "tillykke", i stedet for "huen"? Jeg mener, du er vel ikke i tvivl om hvorvidt det rent faktisk er en hue?Forza skrev:hehe, jo point taken. Og tillykke med "huen".MHJ skrev:Hey, fuck dig. Jeg har bl.a. en HG. Og kunne du i det mindste ikke afholde dig fra at lave stavefejl i samme linje hvor du pisser på en uddannelse?Forza skrev:Det er da til at brække sig over at læse det med at deres tilskueropbakning er så stor i Nordjylland.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
http://pulptastic.com/37-quotation-mark-fails/" onclick="window.open(this.href);return false;MHJ skrev:Mon ikke det giver mere mening at sætte "gåseøjne" om "tillykke", i stedet for "huen"? Jeg mener, du er vel ikke i tvivl om hvorvidt det rent faktisk er en hue?Forza skrev:hehe, jo point taken. Og tillykke med "huen".MHJ skrev:Hey, fuck dig. Jeg har bl.a. en HG. Og kunne du i det mindste ikke afholde dig fra at lave stavefejl i samme linje hvor du pisser på en uddannelse?Forza skrev:Det er da til at brække sig over at læse det med at deres tilskueropbakning er så stor i Nordjylland.
Jo det er jeg lidt, for den er jo lilla hvilket bestemt indikerer at det ikke er en studenterhue - det er nærmere et bevis på mangel af evner.MHJ skrev:Mon ikke det giver mere mening at sætte "gåseøjne" om "tillykke", i stedet for "huen"? Jeg mener, du er vel ikke i tvivl om hvorvidt det rent faktisk er en hue?Forza skrev:hehe, jo point taken. Og tillykke med "huen".MHJ skrev:Hey, fuck dig. Jeg har bl.a. en HG. Og kunne du i det mindste ikke afholde dig fra at lave stavefejl i samme linje hvor du pisser på en uddannelse?Forza skrev:Det er da til at brække sig over at læse det med at deres tilskueropbakning er så stor i Nordjylland.
Handler vel nærmere om hvordan man er som person, tænker jeg. Man kan sagtens være en bonderøv selvom man skulle være født i en by med +7 mil indbyggerePastorius skrev:Jeg ked af det, vi er allerede løbet af sporet, og toget kan ikke stoppes.Eksil skrev: Naturligvis er det finere at være veldelbo. Hvis du er født syd for fjorden er du praktisk talt fra Randers![]()
Dit argument holder slet ikke. Jeg er født syd for fjorden, men jeg synes nu alligevel det er at stramme den at sige at Buenos Aires er praktisk talt det samme som Randers. Derimod vil jeg til hver en tid holde på at enhver der er født i en by med mindre end 5-6 millioner indbyggere er en bonderøv.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Same same. Snup en BreezerPastorius skrev:Jeg ked af det, vi er allerede løbet af sporet, og toget kan ikke stoppes.Eksil skrev: Naturligvis er det finere at være veldelbo. Hvis du er født syd for fjorden er du praktisk talt fra Randers![]()
- Buzz Killington
- Allstar

Er det ikke 'pink' der er konventionen på ironi herinde, og ikke 'lilla'? Og jeg er helt med på det ikke er en 'studenterhue', men at det er en 'hue' (eller en hat om man vil) kommer man sgu ikke udenom. Så hvis du vil fremhæve ironi, skulle du have sat anførselstegn om "tillykke", da det netop havde indikeret at du ikke var synderligt imponeret over denne specifikke hue.Forza skrev:Jo det er jeg lidt, for den er jo lilla hvilket bestemt indikerer at det ikke er en studenterhue - det er nærmere et bevis på mangel af evner.MHJ skrev:Mon ikke det giver mere mening at sætte "gåseøjne" om "tillykke", i stedet for "huen"? Jeg mener, du er vel ikke i tvivl om hvorvidt det rent faktisk er en hue?Forza skrev:hehe, jo point taken. Og tillykke med "huen".MHJ skrev:Hey, fuck dig. Jeg har bl.a. en HG. Og kunne du i det mindste ikke afholde dig fra at lave stavefejl i samme linje hvor du pisser på en uddannelse?Forza skrev:Det er da til at brække sig over at læse det med at deres tilskueropbakning er så stor i Nordjylland.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Brøndby laver spin på hvad som helst når som helst i øjeblikket. Nu fremstilles det faktum, at de sender 1 bus (altså én bus i ental!) fra Nordjylland til kampen mod FCK som om, der i Nordjylland findes en regulær folkebevægelse, der har tillagt sig Brøndbys gule farver. Hvis det var tilfældet, kan man altså kun undre sig over, hvor alle disse femtekolonnenordjyder befinder sig, når Brøndby spiller i Aalborg...