Hvorfor hade FCM 2
- Køllen I Møllen
- Allstar

-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Hvorfor hade FCM 2
Hvis du ser efter hvad jeg skriver, er det jo nærmest præcist det. Havde vi ikke vundet mesterskabet, havde vi ikke fået voldsomme ekstraindtægter fra aktieemission (kald du det bare sugardaddies selv om det er fuldkommen volapyk) og sandsynligvis heller ikke fra Europa, hvor vi næppe havde været stærke nok til at kæmpe os i et gruppespil...for i det scenarie havde vi selvfølgelig mistet flere spillere, og vi havde næppe kunnet hente Helenius og Ene, for jeg tror bestemt at succesen i foråret 2014 var skyld i at vi kunne hente et så stort beløb ind i emissionen som tilfældet blev. Vi skulle nok have beholdt skindet på næsen, fordi de sugardaddies du mener vi har, havde garanteret hvad de ville skyde i aktier på forhånd, men den yderligere gevinst kom altså i høj grad fra øvrige aktionærer. Havde vi derimod IKKE haft den forhåndstegnelse fra en gruppe forretningsfolk (som det er ganske normalt ved enhver aktieemission), var vi med al sandsynlighed gået konkurs, spillersalg eller ej. Det tror jeg vi var mange der frygtede i en kort periode. Jeg mener bestemt at det antal aktier som den såkaldte investorgruppe købte, svarede til hvad man på forhånd garanterede ved nytårstid FØR vi blev mestre - dermed havde mesterskabet store konsekvenser for os i positiv retning, de konsekvenser som man i Herning storsatsede på ville dumpe ned i FCM turbanen, da man bl.a. forstærkede sig med en profil som Poulsen i vinterpausen.Mike80 skrev:Det muligt men vi stadig ikkr længere end tænkt scenarie og hypotetiske tanker om det ene og det andet. Logikken svarer imo til at fremhæve jeres kapital tilførsel som en superliga redning baseret på lokale sugardaddys. I var på kanten af fallit og skulle uden håndsrækningen fra lokale rigmænd have solgt massivt ud hvis ikke begære konkurs.Jesper Schmidt skrev:I var så tæt på afgrunden at spillerne i foråret selv skulle have madpakker med når i spillede på udebane!!! Det er satme naivt at tro i bare kunne køre videre med samme trup som sidste sæson, når man sammenholder den forsvundne egenkapital med de meldinger som også kom fra jeres bestyrelse før Benham købte jer. Sviachenko VAR solgt, Igboun var senest røget i vinter, hvis man tager udgangspunkt i forløbet ville være det samme, Poulsen var med høj sandsynlighed også blevet solgt, fordi han var en af de få spillere som er penge værd og samtidig var ejet af FCM, det samme kunne nemt være sket med Duncan og Andersson. Jeg kan simpelthen på ingen måde forestille mig at i havde haft et slagkraftigt hold i denne sæson uden Benhams køb. Til gengæld var i sikkert kommet ret hurtigt tilbage til subtop niveau og jeg tror bestemt i havde kunnet overleve i superligaen.Mike80 skrev:Et lidt ligegyldigt og teoretisk tænkt scenarie, hvor du efter bedste velbefindende opstiller worst case scenarie og feks. Også dømmer spillere ude selvom de var købt før Benham ligesom Igboun også er væk selvom der INGEN bud var på manden forrige sommer, hvilket vi jo har debatteret i andet heensende.jonas386 skrev:Vi kan jo for sjov prøve at se på en ideal opstilling, for FCM, med og uden Benham. Ret mig endelig hvis der er fejl
Med
Halvdelen af denne line-up ville ikke være der hvis ikke Benham var kommet til. Sparv, Dahlin og Larsen var ikke kommet ind, mens Igboun samt Sviatchenko var blevet skippet videre. Ovenidet blev Poulsen såvidt jeg ved hentet sidste vinter hvor økonomien i forvejen var bræk, men hvor i var så tæt på mesterskabet at det ikke måtte glippe, hvilket det gjorde.
- Jeg var iøvrigt i tvivl om hvorvidt Duncan eller Pusic skulle starte i front.
Så tilbage har man følgende.
Muligvis der ville være hentet en forstærkning eller 2 ind fra en lav hylde, men tror du at følgende opstilling ville være blevet danske mestre?
Men FCM førte ved vinterpausen med 8 point til fck efter 2 udekampe i parken! Det var vel og mærke uden Dahlin, pusic og samtidigt med at Erik spillede det som svarede til mindre en 2,5 kamp hele efterårssæsonen.
mike
Var vi ikke blevet mestre havde vi sandsynligvis ikke stået markant meget bedre, så var der også blevet solgt profiler og erstatningerne var kommet fra lavere rangerende klubber til billige penge... Det var en mesterskabskamp med mange konsekvenser på den måde.
I havde skulle sælge wurtz, Risgaard, thomsen, kep, thelander og havde ikke kunne leje enevoldsen og helenius. Jeg tror ikke i med det resterende havde overlevet superligaen og resolverer derfor, at i kun spiller superliga næste sæson som følge af rigmænd som jo reddede det kunstigt højr sportslige setup AaB ellers var et produkt af.
Dette er self. Ikke min holdning men sat på spidsen lidt esesensen af den debatside.dk logik jeg hører iforhold til et midtjysk mesterskab.
Udgangspunktet er jo så iøvrigt også at FCM med Benhams pengetilførsel har overtrådt alt moralsk forkert idet pengene nu er udenlandsk valuta istedet for dk. Kroner. Fcm havde et produkt som kunne tiltrække udenlandsk interesse hvilket i virkeligheden med Benham er rigtigt godt købmandsskab. Der skal mere end grimme gloser og nordjysk bitterhed til at ændre det sybspunkt i min bog. (Men det jo så en halv gammel gennem debateret diskussion)
Mike
Og så elsker jeg altså bare hvordan det lykkes dig at lyde som om du rent faktisk selv tror på det, når du får det til at lyde som om i er så fantastiske at det er jeres "produkt" som var så fantastisk at det kunne tiltrække udenlandsk interesse....den der udenlanske interesse som jeres uudholdelige konfirmant med luftkasterllerne fik i hus fordi han tilfældigvis var gode venner med Benham og solgte ideen, mod naturligvis selv at få en toppost.
Jow jow.
Du tager voldsomt fejl hvis du tror vi er ramt af bitterhed, misundelse osv. osv.
Der er ganske enkelt tale om en forskel i mentalitet - hvor FCM fans står på nakken af hinanden for at hylde og glædes over Benhams overtagelse af FCM, kan jeg garantere at det aldrig ville ske blandt fans hos os. Der ville muligvis være en gruppe som stiltiende accepterede det, men jeg kan garantere at der ville være store protestaktioner, og den eventuelle ejer ville MAKSIMALT blive tolereret. I har en anden kultur i FCM, hvor i mere nærmer jer den måde fans af håndboldklubber gebærder sig... og fred være med det, men det kunne være forfriskende hvis i kunne indse at vi er rigtigt mange der bare ikke bryder os særlig meget om jeres måde - og det har intet med misundelse eller bitterhed at gøre.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Vi var da ikke gået konkurs uden aktie-emissionen. Der var overskud på driften i både 13 og 14. Det kommer man langt med i fodboldverden.Jesper Schmidt skrev:Hvis du ser efter hvad jeg skriver, er det jo nærmest præcist det. Havde vi ikke vundet mesterskabet, havde vi ikke fået voldsomme ekstraindtægter fra aktieemission (kald du det bare sugardaddies selv om det er fuldkommen volapyk) og sandsynligvis heller ikke fra Europa, hvor vi næppe havde været stærke nok til at kæmpe os i et gruppespil...for i det scenarie havde vi selvfølgelig mistet flere spillere, og vi havde næppe kunnet hente Helenius og Ene, for jeg tror bestemt at succesen i foråret 2014 var skyld i at vi kunne hente et så stort beløb ind i emissionen som tilfældet blev. Vi skulle nok have beholdt skindet på næsen, fordi de sugardaddies du mener vi har, havde garanteret hvad de ville skyde i aktier på forhånd, men den yderligere gevinst kom altså i høj grad fra øvrige aktionærer. Havde vi derimod IKKE haft den forhåndstegnelse fra en gruppe forretningsfolk (som det er ganske normalt ved enhver aktieemission), var vi med al sandsynlighed gået konkurs, spillersalg eller ej. Det tror jeg vi var mange der frygtede i en kort periode. Jeg mener bestemt at det antal aktier som den såkaldte investorgruppe købte, svarede til hvad man på forhånd garanterede ved nytårstid FØR vi blev mestre - dermed havde mesterskabet store konsekvenser for os i positiv retning, de konsekvenser som man i Herning storsatsede på ville dumpe ned i FCM turbanen, da man bl.a. forstærkede sig med en profil som Poulsen i vinterpausen.Mike80 skrev:Det muligt men vi stadig ikkr længere end tænkt scenarie og hypotetiske tanker om det ene og det andet. Logikken svarer imo til at fremhæve jeres kapital tilførsel som en superliga redning baseret på lokale sugardaddys. I var på kanten af fallit og skulle uden håndsrækningen fra lokale rigmænd have solgt massivt ud hvis ikke begære konkurs.Jesper Schmidt skrev:I var så tæt på afgrunden at spillerne i foråret selv skulle have madpakker med når i spillede på udebane!!! Det er satme naivt at tro i bare kunne køre videre med samme trup som sidste sæson, når man sammenholder den forsvundne egenkapital med de meldinger som også kom fra jeres bestyrelse før Benham købte jer. Sviachenko VAR solgt, Igboun var senest røget i vinter, hvis man tager udgangspunkt i forløbet ville være det samme, Poulsen var med høj sandsynlighed også blevet solgt, fordi han var en af de få spillere som er penge værd og samtidig var ejet af FCM, det samme kunne nemt være sket med Duncan og Andersson. Jeg kan simpelthen på ingen måde forestille mig at i havde haft et slagkraftigt hold i denne sæson uden Benhams køb. Til gengæld var i sikkert kommet ret hurtigt tilbage til subtop niveau og jeg tror bestemt i havde kunnet overleve i superligaen.Mike80 skrev:Et lidt ligegyldigt og teoretisk tænkt scenarie, hvor du efter bedste velbefindende opstiller worst case scenarie og feks. Også dømmer spillere ude selvom de var købt før Benham ligesom Igboun også er væk selvom der INGEN bud var på manden forrige sommer, hvilket vi jo har debatteret i andet heensende.jonas386 skrev:Vi kan jo for sjov prøve at se på en ideal opstilling, for FCM, med og uden Benham. Ret mig endelig hvis der er fejl
Med
Halvdelen af denne line-up ville ikke være der hvis ikke Benham var kommet til. Sparv, Dahlin og Larsen var ikke kommet ind, mens Igboun samt Sviatchenko var blevet skippet videre. Ovenidet blev Poulsen såvidt jeg ved hentet sidste vinter hvor økonomien i forvejen var bræk, men hvor i var så tæt på mesterskabet at det ikke måtte glippe, hvilket det gjorde.
Muligvis der ville være hentet en forstærkning eller 2 ind fra en lav hylde, men tror du at følgende opstilling ville være blevet danske mestre?
Men FCM førte ved vinterpausen med 8 point til fck efter 2 udekampe i parken! Det var vel og mærke uden Dahlin, pusic og samtidigt med at Erik spillede det som svarede til mindre en 2,5 kamp hele efterårssæsonen.
mike
Var vi ikke blevet mestre havde vi sandsynligvis ikke stået markant meget bedre, så var der også blevet solgt profiler og erstatningerne var kommet fra lavere rangerende klubber til billige penge... Det var en mesterskabskamp med mange konsekvenser på den måde.
I havde skulle sælge wurtz, Risgaard, thomsen, kep, thelander og havde ikke kunne leje enevoldsen og helenius. Jeg tror ikke i med det resterende havde overlevet superligaen og resolverer derfor, at i kun spiller superliga næste sæson som følge af rigmænd som jo reddede det kunstigt højr sportslige setup AaB ellers var et produkt af.
Dette er self. Ikke min holdning men sat på spidsen lidt esesensen af den debatside.dk logik jeg hører iforhold til et midtjysk mesterskab.
Udgangspunktet er jo så iøvrigt også at FCM med Benhams pengetilførsel har overtrådt alt moralsk forkert idet pengene nu er udenlandsk valuta istedet for dk. Kroner. Fcm havde et produkt som kunne tiltrække udenlandsk interesse hvilket i virkeligheden med Benham er rigtigt godt købmandsskab. Der skal mere end grimme gloser og nordjysk bitterhed til at ændre det sybspunkt i min bog. (Men det jo så en halv gammel gennem debateret diskussion)
Mike
Og så elsker jeg altså bare hvordan det lykkes dig at lyde som om du rent faktisk selv tror på det, når du får det til at lyde som om i er så fantastiske at det er jeres "produkt" som var så fantastisk at det kunne tiltrække udenlandsk interesse....den der udenlanske interesse som jeres uudholdelige konfirmant med luftkasterllerne fik i hus fordi han tilfældigvis var gode venner med Benham og solgte ideen, mod naturligvis selv at få en toppost.
Jow jow.
Du tager voldsomt fejl hvis du tror vi er ramt af bitterhed, misundelse osv. osv.
Der er ganske enkelt tale om en forskel i mentalitet - hvor FCM fans står på nakken af hinanden for at hylde og glædes over Benhams overtagelse af FCM, kan jeg garantere at det aldrig ville ske blandt fans hos os. Der ville muligvis være en gruppe som stiltiende accepterede det, men jeg kan garantere at der ville være store protestaktioner, og den eventuelle ejer ville MAKSIMALT blive tolereret. I har en anden kultur i FCM, hvor i mere nærmer jer den måde fans af håndboldklubber gebærder sig... og fred være med det, men det kunne være forfriskende hvis i kunne indse at vi er rigtigt mange der bare ikke bryder os særlig meget om jeres måde - og det har intet med misundelse eller bitterhed at gøre.
At aktie-emissionen så var en forudsætning for en sund videreudviklingen af klubben, er så en anden sag.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
quote="doukas"]
At aktie-emissionen så var en forudsætning for en sund videreudviklingen af klubben, er så en anden sag.[/quote]
AaB regnskab:
2003: -20
2003: - 2 mio
2004: -7 mio
2005: -6 mio
2006: 5 mio
2007: -5 mio
2008: 31 mio
2009: -90 mio
2010: -50 mio
2011: -39
2012: -14
2013: -27
Minus 222 millioner over 11 sæsoner, og kun med et reelt plus i 2008 hvor i præsterede champions league efter en drømmelodtrækning i kvalen mod Kaunus.
Købe mesterskaber?
Mike
Vi var da ikke gået konkurs uden aktie-emissionen. Der var overskud på driften i både 13 og 14. Det kommer man langt med i fodboldverden.Jesper Schmidt skrev:Hvis du ser efter hvad jeg skriver, er det jo nærmest præcist det. Havde vi ikke vundet mesterskabet, havde vi ikke fået voldsomme ekstraindtægter fra aktieemission (kald du det bare sugardaddies selv om det er fuldkommen volapyk) og sandsynligvis heller ikke fra Europa, hvor vi næppe havde været stærke nok til at kæmpe os i et gruppespil...for i det scenarie havde vi selvfølgelig mistet flere spillere, og vi havde næppe kunnet hente Helenius og Ene, for jeg tror bestemt at succesen i foråret 2014 var skyld i at vi kunne hente et så stort beløb ind i emissionen som tilfældet blev. Vi skulle nok have beholdt skindet på næsen, fordi de sugardaddies du mener vi har, havde garanteret hvad de ville skyde i aktier på forhånd, men den yderligere gevinst kom altså i høj grad fra øvrige aktionærer. Havde vi derimod IKKE haft den forhåndstegnelse fra en gruppe forretningsfolk (som det er ganske normalt ved enhver aktieemission), var vi med al sandsynlighed gået konkurs, spillersalg eller ej. Det tror jeg vi var mange der frygtede i en kort periode. Jeg mener bestemt at det antal aktier som den såkaldte investorgruppe købte, svarede til hvad man på forhånd garanterede ved nytårstid FØR vi blev mestre - dermed havde mesterskabet store konsekvenser for os i positiv retning, de konsekvenser som man i Herning storsatsede på ville dumpe ned i FCM turbanen, da man bl.a. forstærkede sig med en profil som Poulsen i vinterpausen.Mike80 skrev:Det muligt men vi stadig ikkr længere end tænkt scenarie og hypotetiske tanker om det ene og det andet. Logikken svarer imo til at fremhæve jeres kapital tilførsel som en superliga redning baseret på lokale sugardaddys. I var på kanten af fallit og skulle uden håndsrækningen fra lokale rigmænd have solgt massivt ud hvis ikke begære konkurs.Jesper Schmidt skrev:I var så tæt på afgrunden at spillerne i foråret selv skulle have madpakker med når i spillede på udebane!!! Det er satme naivt at tro i bare kunne køre videre med samme trup som sidste sæson, når man sammenholder den forsvundne egenkapital med de meldinger som også kom fra jeres bestyrelse før Benham købte jer. Sviachenko VAR solgt, Igboun var senest røget i vinter, hvis man tager udgangspunkt i forløbet ville være det samme, Poulsen var med høj sandsynlighed også blevet solgt, fordi han var en af de få spillere som er penge værd og samtidig var ejet af FCM, det samme kunne nemt være sket med Duncan og Andersson. Jeg kan simpelthen på ingen måde forestille mig at i havde haft et slagkraftigt hold i denne sæson uden Benhams køb. Til gengæld var i sikkert kommet ret hurtigt tilbage til subtop niveau og jeg tror bestemt i havde kunnet overleve i superligaen.Mike80 skrev:Et lidt ligegyldigt og teoretisk tænkt scenarie, hvor du efter bedste velbefindende opstiller worst case scenarie og feks. Også dømmer spillere ude selvom de var købt før Benham ligesom Igboun også er væk selvom der INGEN bud var på manden forrige sommer, hvilket vi jo har debatteret i andet heensende.jonas386 skrev:Vi kan jo for sjov prøve at se på en ideal opstilling, for FCM, med og uden Benham. Ret mig endelig hvis der er fejl
Med
mike
Mike
Jow jow.
At aktie-emissionen så var en forudsætning for en sund videreudviklingen af klubben, er så en anden sag.[/quote]
AaB regnskab:
Minus 222 millioner over 11 sæsoner, og kun med et reelt plus i 2008 hvor i præsterede champions league efter en drømmelodtrækning i kvalen mod Kaunus.
Købe mesterskaber?
Mike
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Mike80 skrev:quote="doukas"]Vi var da ikke gået konkurs uden aktie-emissionen. Der var overskud på driften i både 13 og 14. Det kommer man langt med i fodboldverden.Jesper Schmidt skrev:Hvis du ser efter hvad jeg skriver, er det jo nærmest præcist det. Havde vi ikke vundet mesterskabet, havde vi ikke fået voldsomme ekstraindtægter fra aktieemission (kald du det bare sugardaddies selv om det er fuldkommen volapyk) og sandsynligvis heller ikke fra Europa, hvor vi næppe havde været stærke nok til at kæmpe os i et gruppespil...for i det scenarie havde vi selvfølgelig mistet flere spillere, og vi havde næppe kunnet hente Helenius og Ene, for jeg tror bestemt at succesen i foråret 2014 var skyld i at vi kunne hente et så stort beløb ind i emissionen som tilfældet blev. Vi skulle nok have beholdt skindet på næsen, fordi de sugardaddies du mener vi har, havde garanteret hvad de ville skyde i aktier på forhånd, men den yderligere gevinst kom altså i høj grad fra øvrige aktionærer. Havde vi derimod IKKE haft den forhåndstegnelse fra en gruppe forretningsfolk (som det er ganske normalt ved enhver aktieemission), var vi med al sandsynlighed gået konkurs, spillersalg eller ej. Det tror jeg vi var mange der frygtede i en kort periode. Jeg mener bestemt at det antal aktier som den såkaldte investorgruppe købte, svarede til hvad man på forhånd garanterede ved nytårstid FØR vi blev mestre - dermed havde mesterskabet store konsekvenser for os i positiv retning, de konsekvenser som man i Herning storsatsede på ville dumpe ned i FCM turbanen, da man bl.a. forstærkede sig med en profil som Poulsen i vinterpausen.Mike80 skrev:Det muligt men vi stadig ikkr længere end tænkt scenarie og hypotetiske tanker om det ene og det andet. Logikken svarer imo til at fremhæve jeres kapital tilførsel som en superliga redning baseret på lokale sugardaddys. I var på kanten af fallit og skulle uden håndsrækningen fra lokale rigmænd have solgt massivt ud hvis ikke begære konkurs.Jesper Schmidt skrev:I var så tæt på afgrunden at spillerne i foråret selv skulle have madpakker med når i spillede på udebane!!! Det er satme naivt at tro i bare kunne køre videre med samme trup som sidste sæson, når man sammenholder den forsvundne egenkapital med de meldinger som også kom fra jeres bestyrelse før Benham købte jer. Sviachenko VAR solgt, Igboun var senest røget i vinter, hvis man tager udgangspunkt i forløbet ville være det samme, Poulsen var med høj sandsynlighed også blevet solgt, fordi han var en af de få spillere som er penge værd og samtidig var ejet af FCM, det samme kunne nemt være sket med Duncan og Andersson. Jeg kan simpelthen på ingen måde forestille mig at i havde haft et slagkraftigt hold i denne sæson uden Benhams køb. Til gengæld var i sikkert kommet ret hurtigt tilbage til subtop niveau og jeg tror bestemt i havde kunnet overleve i superligaen.Mike80 skrev:Et lidt ligegyldigt og teoretisk tænkt scenarie, hvor du efter bedste velbefindende opstiller worst case scenarie og feks. Også dømmer spillere ude selvom de var købt før Benham ligesom Igboun også er væk selvom der INGEN bud var på manden forrige sommer, hvilket vi jo har debatteret i andet heensende.jonas386 skrev:Vi kan jo for sjov prøve at se på en ideal opstilling, for FCM, med og uden Benham. Ret mig endelig hvis der er fejl
Med
mike
Mike
Jow jow.
At aktie-emissionen så var en forudsætning for en sund videreudviklingen af klubben, er så en anden sag.
AaB havde overskud på driften i 2013, og havde også kun et mindre underskud på driften i 2012. Det er gået i den rigtige retning med økonomien et stykke tid, og AaB var ikke gået konkurs uden aktie-emissionen.Mike80 skrev:AaB regnskab:
Købe mesterskaber?
Mike
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Ork sørme!
Vi har købt mesterskaber - bl.a. med vores super-angriber: Nogle bygninger til utroligt mange millioner!
Vi har købt mesterskaber - bl.a. med vores super-angriber: Nogle bygninger til utroligt mange millioner!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Hahahaha! Ja, i sidste sæson købte vi simpelthen mesterskabet med et spillerbudget, der var nummer 8 eller 9 i Superligaen. Christ, det er noget af det dummeste, jeg nogensinde har læst.Mike80 skrev:Minus 222 millioner over 11 sæsoner, og kun med et reelt plus i 2008 hvor i præsterede champions league efter en drømmelodtrækning i kvalen mod Kaunus.
Købe mesterskaber?
Mike
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Jo større underskud, jo større favorit er man til at vinde guld! Det giver da sig selv...
1 2 3 Jimmy er en mur!
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Så, ind på jeres værelser. alle sammen.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
Hahahahaha. Det kan du da godt gøre bedreMike80 skrev:Hej Arent.Arendt skrev:Nu begynder du decideret at blive irriterende. Du vil ikke forholde dig til virkeligheden, og så har du ekstremt mange stave- og kommafejl. Det begynder at tegne sig et billede af, at du er en midtjysk fan på internettet, som ligesom Glenn, altid forsvarer FCM, selvom det i denne sag ikke er korrekt.Mike80 skrev:Mit indlæg fra dengang er skrevet i forlængelse af den sørgelige tone jeg synes man udtrykker med indlæg om voldtægt af sine børn og skære halsen over på et menneske for at skide i hullet! Derfor er det et naturligt sted, at starte med at forholde sig til disse, som oplæg til mit modsvar.
Nej jeg synes ikke mine indlæg fra dengang er ude af kontekst men tværtimod et godt skridt ned fra incest voldtægt af børn og halshugning, selvom om også jeg gennem tiden har modereret min tone fra det over 4 år gamle indlæg du bringer ind i debatten.
Kan vi komme tilbage til debatten og lade Jonas svare for sig selv? Jeg har hørt din holdning til mig og tak for den samt forholdt mig til mit 4 år gamle indlæg. Ville være synd hvis noget så ligegyldigt som dit indtryk af mig som debatør skulle afspore debatten.
Ja, jeg fik en advarsel for min tone dengang. Ked af at ødelægge din pointe.
Mike
Det er et faktum, at FCK havde et bud på Erik Sviatchenko i sommers. Det blev afbrudt i sidste øjeblik, da Benham smed penge i klubben. Herudover kunne i hente Tim Sparv, som har været en af jeres bedste defensive spillere, Lasse Heinze, Jim Larsen, Marco Priis Jørgensen, Patryk Wolanski, Marcos Urena og Kristoffer Olsson.
I havde et rigtig flot efterår, fordi i kunne beholde jeres profiler og hente nye spillere ind. Så kom transfervinduet i vinters, hvor i købte Olsson og Urena fri fra Arsenal og Kuban Krasnodar, mens i hentede herudover Martin Pusic for 7.5 mio. kr. og Johan Dahlin ind fra tyrkisk fodbold. Det er faktuelt, at der var et bud på Sylvester Igboun fra Kina.
Her er linket: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... j-til-kina
Det kan herfor konkluderes, at i med Benhams mange millioner kunne beholde Sviatchenko og Igboun, mens andre profiler ligeledes kunne være blevet solgt. Herudover kunne i hente Tim Sparv, Lasse Heinze, Jim Larsen, Marco Priis Jørgensen, Patryk Wolanski, Marcos Urena, Kristoffer Olsson, Martin Pusic og Martin Dahlin ind. Det er 6 spillere i startopstillingen og 10 spillere i alt.
SÅ FAT DOG, at Benhams millioner har købt mesterskabet for jer. Det er hans millioner, som har sørget for kontinuiteten i truppen, da der ellers havde været udsalg på Heden.
Det er en farce, at denne tråd er på så mange sider, men vi hader FCM.
En grund til det er fx dig, som er subjektiv og usaglig i din argumentation.
En anden grund er Glenn, som når han taber, altid skal negligere modstanderens præstation og i stedet fremhæve, at det var Midtjyllands fejl, som afgjorde kampen. Det har Jan Bech fra Brøndby også bemærket.
En tredje grund er, at i fastholder, at i pointmæssigt har fået 2. flest point i Superligaen i 10 år. Det handler om at vinde, og her kan i ikke lægge jeres point sammen.
En fjerde grund er jeres træner, som altid skal fremhæve sin egenskab som menneskelig intelligent. Det er altid hele mennesker, som i skal dyrke. Nu hvor i har vundet, så handler det pludselig ikke længere om dette. Vi hader den dobbeltmoral, som præger jeres klub.
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... play-op-r/
En femte grund er jeres rovdrift på talenter i stedet for at skabe dem i jeres region. Viktor Fischer, Marco Larsen, André Rømer og Lasse Vigen er gode eksempler på dette.
Forhold til dig til dette indlæg i stedet for at bebrejde andre brugere på dette debatforum. Hvis det er så dårligt, så er du velkommen til at blive inde på Ulvegraven, som du med alt respekt ikke tilføjer meget værdi til. Det er komisk, at du bliver hyldet derinde
Tak for også din holdning til mig som debatør. Måske i snart skulle oprette en "Hvorfor hade mike" tråd så vi slipper for at afspore de oprindelige debatter og i samtidigt kan få afløb for jered galde.
Du vinder ikke terræn i en debat med mig fordi du starter med at kalde mig irreterende og bruge udtryk som "FAT DET DOG". Fint at du vil bidrage med din holdning men det bliver altså ikke en sandhed blot fordi du ekstra sur og irreteret og råber højt op om at nu må vi forstå du har ret. Du vinder også sjældent meget terræn i en diskution ved at ligge dig på rykken, og råbe højt i den rigtige verden uden for internettet.
Men som sagt fint med også dit indspark. Jeg kan glæde dig med at jeg allerede har forholdt mig til nærmest samtlige af dine punkter, som du meget nemt finder svar på ved at læse mine tidligere indlæg igennem.
Har du store problemer med min stavning og mangel på kommaer er du selfølgelig også altid velkommen til IKKE at læse mine indlæg.
Mike
For det første starter du med at stave mit navn forkert, for det andet giver du mig et eksempel, hvor du anfører, at det ikke nytter noget at ligge sig ned på ryggen og råbe. Hvem gør det? Jeg har aldrig hørt noget lignende.
Hvilket i mit indlæg er ikke sandhed? Det vil jeg med glæde høre!
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
For det første er du stadig velkommen til ikke at læse mine indlæg hvis gramatik og stavedelen betyder så meget for dig.Arendt skrev:Hahahahaha. Det kan du da godt gøre bedreMike80 skrev:Hej Arent.Arendt skrev:Nu begynder du decideret at blive irriterende. Du vil ikke forholde dig til virkeligheden, og så har du ekstremt mange stave- og kommafejl. Det begynder at tegne sig et billede af, at du er en midtjysk fan på internettet, som ligesom Glenn, altid forsvarer FCM, selvom det i denne sag ikke er korrekt.Mike80 skrev:Mit indlæg fra dengang er skrevet i forlængelse af den sørgelige tone jeg synes man udtrykker med indlæg om voldtægt af sine børn og skære halsen over på et menneske for at skide i hullet! Derfor er det et naturligt sted, at starte med at forholde sig til disse, som oplæg til mit modsvar.
Nej jeg synes ikke mine indlæg fra dengang er ude af kontekst men tværtimod et godt skridt ned fra incest voldtægt af børn og halshugning, selvom om også jeg gennem tiden har modereret min tone fra det over 4 år gamle indlæg du bringer ind i debatten.
Kan vi komme tilbage til debatten og lade Jonas svare for sig selv? Jeg har hørt din holdning til mig og tak for den samt forholdt mig til mit 4 år gamle indlæg. Ville være synd hvis noget så ligegyldigt som dit indtryk af mig som debatør skulle afspore debatten.
Mike
Det er et faktum, at FCK havde et bud på Erik Sviatchenko i sommers. Det blev afbrudt i sidste øjeblik, da Benham smed penge i klubben. Herudover kunne i hente Tim Sparv, som har været en af jeres bedste defensive spillere, Lasse Heinze, Jim Larsen, Marco Priis Jørgensen, Patryk Wolanski, Marcos Urena og Kristoffer Olsson.
I havde et rigtig flot efterår, fordi i kunne beholde jeres profiler og hente nye spillere ind. Så kom transfervinduet i vinters, hvor i købte Olsson og Urena fri fra Arsenal og Kuban Krasnodar, mens i hentede herudover Martin Pusic for 7.5 mio. kr. og Johan Dahlin ind fra tyrkisk fodbold. Det er faktuelt, at der var et bud på Sylvester Igboun fra Kina.
Det kan herfor konkluderes, at i med Benhams mange millioner kunne beholde Sviatchenko og Igboun, mens andre profiler ligeledes kunne være blevet solgt. Herudover kunne i hente Tim Sparv, Lasse Heinze, Jim Larsen, Marco Priis Jørgensen, Patryk Wolanski, Marcos Urena, Kristoffer Olsson, Martin Pusic og Martin Dahlin ind. Det er 6 spillere i startopstillingen og 10 spillere i alt.
SÅ FAT DOG, at Benhams millioner har købt mesterskabet for jer. Det er hans millioner, som har sørget for kontinuiteten i truppen, da der ellers havde været udsalg på Heden.
En anden grund er Glenn, som når han taber, altid skal negligere modstanderens præstation og i stedet fremhæve, at det var Midtjyllands fejl, som afgjorde kampen. Det har Jan Bech fra Brøndby også bemærket.
En tredje grund er, at i fastholder, at i pointmæssigt har fået 2. flest point i Superligaen i 10 år. Det handler om at vinde, og her kan i ikke lægge jeres point sammen.
En fjerde grund er jeres træner, som altid skal fremhæve sin egenskab som menneskelig intelligent. Det er altid hele mennesker, som i skal dyrke. Nu hvor i har vundet, så handler det pludselig ikke længere om dette. Vi hader den dobbeltmoral, som præger jeres klub.
En femte grund er jeres rovdrift på talenter i stedet for at skabe dem i jeres region. Viktor Fischer, Marco Larsen, André Rømer og Lasse Vigen er gode eksempler på dette.
Forhold til dig til dette indlæg i stedet for at bebrejde andre brugere på dette debatforum. Hvis det er så dårligt, så er du velkommen til at blive inde på Ulvegraven, som du med alt respekt ikke tilføjer meget værdi til. Det er komisk, at du bliver hyldet derinde
Tak for også din holdning til mig som debatør. Måske i snart skulle oprette en "Hvorfor hade mike" tråd så vi slipper for at afspore de oprindelige debatter og i samtidigt kan få afløb for jered galde.
Du vinder ikke terræn i en debat med mig fordi du starter med at kalde mig irreterende og bruge udtryk som "FAT DET DOG". Fint at du vil bidrage med din holdning men det bliver altså ikke en sandhed blot fordi du ekstra sur og irreteret og råber højt op om at nu må vi forstå du har ret. Du vinder også sjældent meget terræn i en diskution ved at ligge dig på rykken, og råbe højt i den rigtige verden uden for internettet.
Men som sagt fint med også dit indspark. Jeg kan glæde dig med at jeg allerede har forholdt mig til nærmest samtlige af dine punkter, som du meget nemt finder svar på ved at læse mine tidligere indlæg igennem.
Har du store problemer med min stavning og mangel på kommaer er du selfølgelig også altid velkommen til IKKE at læse mine indlæg.
Mike![]()
For det første starter du med at stave mit navn forkert, for det andet giver du mig et eksempel, hvor du anfører, at det ikke nytter noget at ligge sig ned på ryggen og råbe. Hvem gør det? Jeg har aldrig hørt noget lignende.
For det andet "råber" man på skrift når man skriver: SÅ FAT DOG! Før man kommer med en holdning. (Jeg har heller ikke hørt noget lignende)
Du misser sandheden når du påstår Benhams penge var den primære grund til et midtjysk meaterskab. (Uden jeg dog tror det vækker den forventede glæde ved at høre det)
Mike
Okay, makker.Mike80 skrev:For det første er du stadig velkommen til ikke at læse mine indlæg hvis gramatik og stavedelen betyder så meget for dig.Arendt skrev:Hahahahaha. Det kan du da godt gøre bedreMike80 skrev:Hej Arent.Arendt skrev:Nu begynder du decideret at blive irriterende. Du vil ikke forholde dig til virkeligheden, og så har du ekstremt mange stave- og kommafejl. Det begynder at tegne sig et billede af, at du er en midtjysk fan på internettet, som ligesom Glenn, altid forsvarer FCM, selvom det i denne sag ikke er korrekt.Mike80 skrev:Mit indlæg fra dengang er skrevet i forlængelse af den sørgelige tone jeg synes man udtrykker med indlæg om voldtægt af sine børn og skære halsen over på et menneske for at skide i hullet! Derfor er det et naturligt sted, at starte med at forholde sig til disse, som oplæg til mit modsvar.
Mike
Mike![]()
For det andet "råber" man på skrift når man skriver: SÅ FAT DOG! Før man kommer med en holdning. (Jeg har heller ikke hørt noget lignende)
Du misser sandheden når du påstår Benhams penge var den primære grund til et midtjysk meaterskab. (Uden jeg dog tror det vækker den forventede glæde ved at høre det)
Mike
Med tilgang af 9 nye spillere og bevarelse af Svia samt Igboun hvordan kan det så ikke være Benhams mesterskab?
Hvad mener du, er sandheden? Jeg er sikker på, at din sportsdirektør er uenig med dig og enig med mig. Det vil jeg rigtig gerne have et svar til
http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... k-rigmand/
Ligesom vi kunne købe et mesterskab primært ved at udbygge point hen over efteråret med plus på transferbudgettet efter salg af 2 topprofiler samt Erik (Som jo nu også kun kan tilskrives Benham) til rådighed 2,5 kampe.le Cid skrev:Ork sørme!
..Og iøvrigt med et spiller budget overgået af både nr. 2 og 3. Købt mesterskab?!! -Hahahaha. Ja, i har ret:) Sådanne udsagn er sgu sjove og det dummeste jeg nogensinde har hørt.
Mike
Ok. Du har lige et spørgsmål mere? Som sagt ville du nemt kunne finde svaret tidligere i mine indlæg men gør det gerne nemmere for dig og gentager mig selv.Arendt skrev:Okay, makker.Mike80 skrev:For det første er du stadig velkommen til ikke at læse mine indlæg hvis gramatik og stavedelen betyder så meget for dig.Arendt skrev:Hahahahaha. Det kan du da godt gøre bedreMike80 skrev:Hej Arent.Arendt skrev:Nu begynder du decideret at blive irriterende. Du vil ikke forholde dig til virkeligheden, og så har du ekstremt mange stave- og kommafejl. Det begynder at tegne sig et billede af, at du er en midtjysk fan på internettet, som ligesom Glenn, altid forsvarer FCM, selvom det i denne sag ikke er korrekt.Mike80 skrev:Mit indlæg fra dengang er skrevet i forlængelse af den sørgelige tone jeg synes man udtrykker med indlæg om voldtægt af sine børn og skære halsen over på et menneske for at skide i hullet! Derfor er det et naturligt sted, at starte med at forholde sig til disse, som oplæg til mit modsvar.
Mike
Mike![]()
Mike
Med tilgang af 9 nye spillere og bevarelse af Svia samt Igboun hvordan kan det så ikke være Benhams mesterskab?
Hvad mener du, er sandheden? Jeg er sikker på, at din sportsdirektør er uenig med dig og enig med mig. Det vil jeg rigtig gerne have et svar til![]()
http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... k-rigmand/
Jeg mener primært at mesterskabet blev vundet med en solid stamme af egne talenter og spillere som også var i klubben sidste sæson.
Hvis vi tager de 11 mest benyttede spillere i sæsonen er kun til sparv eneste indkøb med flere kampe end konkurenten på pladsen. (Og izunna har faktisk spillet 23 kampe)
6 af de mest benyttede er spillere fra eget akademi.
Vi sagde i sommers farvel til Juelsgaard og Løssl (store profiler) og erstattede med egne unge spillere samt en tranferfri Jim Larsen og 1,5 mio købet Sparv.
Vi udbyggede herefter et forspring på 8 point med 2 kampe i parken. Jeg synes ikke primært vores styrke kan ses som et produkt af Benhams indtog.
Men jeg gentager mig selv og du må læse op på tråden hvis du vil have flere detaljer.
mike
Ok. Du har lige et spørgsmål mere? Som sagt ville du nemt kunne finde svaret tidligere i mine indlæg men gør det gerne nemmere for dig og gentager mig selv.
Jeg mener primært at mesterskabet blev vundet med en solid stamme af egne talenter og spillere som også var i klubben sidste sæson.
Hvis vi tager de 11 mest benyttede spillere i sæsonen er kun til sparv eneste indkøb med flere kampe end konkurenten på pladsen. (Og izunna har faktisk spillet 23 kampe)
Vi sagde i sommers farvel til Juelsgaard og Løssl (store profiler) og erstattede med egne unge spillere samt en tranferfri Jim Larsen og 1,5 mio købet Sparv.
Vi udbyggede herefter et forspring på 8 point med 2 kampe i parken. Jeg synes ikke primært vores styrke kan ses som et produkt af Benhams indtog.
Men jeg gentager mig selv og du må læse op på tråden hvis du vil have flere detaljer.
mike[/quote]
1. Benham stoppede Sviatchenko købet. http://www.bold.dk/nyt/avis-fcm-stopped ... henko-koeb
2. De 6 mest benyttede spillere er Jesper Lauridsen, Jakob Poulsen, Sly, Tim Sparv, Patrick Banggaard og Andre Rømer. Jeg tæller tre fra jeres akademi. Det er jo ikke korrekte udsagn, som du kommer med. Ps. Patrick Banggard blev købt i Vejle som 18-årig og kan ikke medregnes som jeres spiller. http://www.superstats.dk/hold/sason?id=5
3. I er økonomisk afhængige af Benham. http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... k-rigmand/
4. I har været ekstremt afhængige af Pusic' mål i foråret.
Ps. Izunna har spillet 22 kampe, og Jim Larsen blev ikke hentet på fri transfer
mike[/quote]
1. Benham stoppede Sviatchenko købet. http://www.bold.dk/nyt/avis-fcm-stopped ... henko-koeb
2. De 6 mest benyttede spillere er Jesper Lauridsen, Jakob Poulsen, Sly, Tim Sparv, Patrick Banggaard og Andre Rømer. Jeg tæller tre fra jeres akademi. Det er jo ikke korrekte udsagn, som du kommer med. Ps. Patrick Banggard blev købt i Vejle som 18-årig og kan ikke medregnes som jeres spiller. http://www.superstats.dk/hold/sason?id=5
3. I er økonomisk afhængige af Benham. http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... k-rigmand/
1. Benham stoppede Sviatchenko købet. http://www.bold.dk/nyt/avis-fcm-stopped ... henko-koebArendt skrev:Ok. Du har lige et spørgsmål mere? Som sagt ville du nemt kunne finde svaret tidligere i mine indlæg men gør det gerne nemmere for dig og gentager mig selv.
mike
2. De 6 mest benyttede spillere er Jesper Lauridsen, Jakob Poulsen, Sly, Tim Sparv, Patrick Banggaard og Andre Rømer. Jeg tæller tre fra jeres akademi. Det er jo ikke korrekte udsagn, som du kommer med. Ps. Patrick Banggard blev købt i Vejle som 18-årig, og kan ikke medregnes som jeres spiller. http://www.superstats.dk/hold/sason?id=5
1. Ja har aldrig sagt andet?
2.Jegg skriver ikke de 6 mest benyttede spillere men 6 af de mest benyttede. Altså som i 6 af de 11 på banen.
3. Ja, men det ikke ensbetydende med at vi sportslig præsterer til mesterskab. (Brøndby afhængig og Jan B, OB af leasy, AaB af lokale investorer)
4. Dit udsagn! Duncan kunne da ligeså godt have spillet og scoret målene.
Du har fået dine 100 spærgsmål til proffeseren og jeg har endnu ikke svaret på noget jeg ikke tidligere i tråden har skrevet. Hvis du vil debattere videre må du gennemlæse mine indlæg. Det må være rimeligt så jeg ikke fortsat afkræves samme svar igen, igen.
mike
-
sulakvelidze
- Allstar

Nej, hvor sjovt! Så er jeg ikke på din ignore-liste længere!Mike80 skrev:Ligesom vi kunne købe et mesterskab primært ved at udbygge point hen over efteråret med plus på transferbudgettet efter salg af 2 topprofiler samt Erik (Som jo nu også kun kan tilskrives Benham) til rådighed 2,5 kampe.le Cid skrev:Ork sørme!
..Og iøvrigt med et spiller budget overgået af både nr. 2 og 3. Købt mesterskab?!! -Hahahaha. Ja, i har ret:) Sådanne udsagn er sgu sjove og det dummeste jeg nogensinde har hørt.
Mike
Det er lidt det samme, som når du ikke kan beslutte dig for, om du har skrevet dit sidste indlæg herinde eller ej og vender tilbage efter at have smækket med døren. Men helt generelt er du jo også noget svingende. For nogle måneder siden beskrev du selv FCM som en båd, der kun holdt sig flydende takket være Benham. Og nu mener du, at I også have vundet mesterskabet uden ham.
Stakkels Mike. Du kæmper desperat mod knaldhårde facts, og helt seriøst forstår jeg ikke, hvorfor din kamp er så vigtig for dig. Jeg kender personligt to FCM-tilhængere, som ikke lægger skjul på, at mesterskabet kom til heden takket være Benham. Den ene har endda sagt, at han hellere ville have vundet det i 2014. Men han er selvfølgelig stadig glad for det i år, og det bør du da også bare være og så skide hul i, at ikke alle køber din propaganda om, at I også havde vundet det uden Benhams hjælp.
Men okay...måske er mindreværdet i virkeligheden så stort, at du ikke kan leve uden maksimal anerkendelse. Dit efterhånden ret vilde korstog om FCM's storhed er i hvert fald påfaldende.
Hej sule.sulakvelidze skrev:Nej, hvor sjovt! Så er jeg ikke på din ignore-liste længere!Mike80 skrev:Ligesom vi kunne købe et mesterskab primært ved at udbygge point hen over efteråret med plus på transferbudgettet efter salg af 2 topprofiler samt Erik (Som jo nu også kun kan tilskrives Benham) til rådighed 2,5 kampe.le Cid skrev:Ork sørme!
MikeEller det er jeg måske nu - igen. Men ikke i morgen. Til gengæld så helt sikkert derefter igen. Især hvis jeg skriver "prostitution" eller "Glens hvide puder". Så er jeg definitivt på ignore - for evigt! Hvilket jeg så åbenbart ikke er alligevel. Men sådan er det jo med rasende internetkrigere som dig. I kan simpelthen ikke lade være.
Det er lidt det samme, som når du ikke kan beslutte dig for, om du har skrevet dit sidste indlæg herinde eller ej og vender tilbage efter at have smækket med døren. Men helt generelt er du jo også noget svingende. For nogle måneder siden beskrev du selv FCM som en båd, der kun holdt sig flydende takket være Benham. Og nu mener du, at I også have vundet mesterskabet uden ham.
Stakkels Mike. Du kæmper desperat mod knaldhårde facts, og helt seriøst forstår jeg ikke, hvorfor din kamp er så vigtig for dig. Jeg kender personligt to FCM-tilhængere, som ikke lægger skjul på, at mesterskabet kom til heden takket være Benham. Den ene har endda sagt, at han hellere ville have vundet det i 2014. Men han er selvfølgelig stadig glad for det i år, og det bør du da også bare være og så skide hul i, at ikke alle køber din propaganda om, at I også havde vundet det uden Benhams hjælp.
Men okay...måske er mindreværdet i virkeligheden så stort, at du ikke kan leve uden maksimal anerkendelse. Dit efterhånden ret vilde korstog om FCM's storhed er i hvert fald påfaldende.
Som skrevet tidligere kan man vælge at læse seneste indlæg, som en del af ignore funktionen, hvis man er så "heldig" at være online i det øjeblik du skriver. (Og jeg lader mig stadig friste fra tid til anden)
Men jeg kan gennemgående fornemme jeg stadig er dit topenme når du øjner muligheden. Meget flatterende. (Men også lidt ynkeligt hvis du spørger mig? Jeg må godt nok gøre ondt i sule verden)
Mike
-
sulakvelidze
- Allstar

Jeg "øjner muligheden" for at svare på dine indlæg, når jeg ser dig skrive noget eventyrligt bras. Sådan er det med de her debatfora, Mike. Og tro det eller ej, men du skriver faktisk fra tid til anden noget forfærdeligt vrøvl. Jeg har aldrig overvejet at skære ned på mine svar på indlæg fra dig bare fordi du har mig på ignore. Jeg finder det bare komisk, at du lige har svaret på et indlæg fra mig, når du tidligere har garanteret helt sikkert aldrig nogensinde at gøre det igen! Som sagt: Sådan er det jo med jer internetkrigere...Mike80 skrev:Hej sule.sulakvelidze skrev:Nej, hvor sjovt! Så er jeg ikke på din ignore-liste længere!Mike80 skrev:Ligesom vi kunne købe et mesterskab primært ved at udbygge point hen over efteråret med plus på transferbudgettet efter salg af 2 topprofiler samt Erik (Som jo nu også kun kan tilskrives Benham) til rådighed 2,5 kampe.le Cid skrev:Ork sørme!
MikeEller det er jeg måske nu - igen. Men ikke i morgen. Til gengæld så helt sikkert derefter igen. Især hvis jeg skriver "prostitution" eller "Glens hvide puder". Så er jeg definitivt på ignore - for evigt! Hvilket jeg så åbenbart ikke er alligevel. Men sådan er det jo med rasende internetkrigere som dig. I kan simpelthen ikke lade være.
Som skrevet tidligere kan man vælge at læse seneste indlæg, som en del af ignore funktionen, hvis man er så "heldig" at være online i det øjeblik du skriver. (Og jeg lader mig stadig friste fra tid til anden)
Men jeg kan gennemgående fornemme jeg stadig er dit topenme når du øjner muligheden. Meget flatterende. (Men også lidt ynkeligt hvis du spørger mig? Jeg må godt nok gøre ondt i sule verden)
Mike
Din ambivalens er komisk, Mike. Det er den både i forhold til dine udmeldinger om din aktivitet herinde og når du beskriver FCM som en båd, der kun kan flyde med hjælp fra Benham - for så få måneder senere at gå i korstog for at underkende hans betydning for jeres mesterskab. At jeg reagerer på det, må du hjertens gerne bruge til at ophøje dig selv. Hvis det kan hjælpe på mindreværdet, er det jo alle tiders.
Og igen: Jeg forstår helt seriøst ikke, hvorfor denne kamp for at underkende Benhams betydning er så vigtig for dig. Som sagt har jeg FCM-bekendte, som ikke har de fjerneste problemer med at tilskrive Benham æren for mesterskabet. Jeg mener endda også, at Glen har været ude og sige noget i den retning. Og selv din ven FCM-Kent vil ikke gå så langt som at påstå, at mesterskabet også var kommet uden Benham. (Jeg kan dog tage fejl, for jeg har ikke muligvis ikke læst alt fra FCM-Kent).
Det undrer mig for det første, at du ikke selv kan se det åbenlyse, når folk præsenterer klare facts for dig. Men fred være med det. Jeg fatter bare ikke, hvorfor denne kamp er så vigtig for dig, at du vil ofre så stor en del af din tid blandt os debatside-tosser, du i forvejen ringeagter så meget.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Nu er det ikke fordi jeg vil diskutere om vi var gået konkurs eller ej, for det er ligegyldigt for alt andet end sammenligningen i denne forbindelse, men vi stod i foråret med en negativ egenkapital, og skulle betale et stort to-cifret millionbeløb til spillerforeningen, samtidig med at man må formode klubbens lånemuligheder var begrænsede, da man i forvejen havde lånt penge af moderklubben. Jo vi var efter min mening så meget på kanten af konkurs at aktieemissionen (den del som var forhåndsgaranteret) var absolut nødvendig, hvis vi ser bort fra alle de ekstraindtægter vi senere fik ud af mesterskabet. Et mesterskab som så ikke bare skabte store indtægter via UEFA, men også var kraftigt medvirkende til det store salg af aktier til emissionen.doukas skrev:
Vi var da ikke gået konkurs uden aktie-emissionen. Der var overskud på driften i både 13 og 14. Det kommer man langt med i fodboldverden.
2014 sæsonen var en balancegang på et knivsæg for AaB, men det endte jo som bekendt nogenlunde.
Men i modsætning til FCM og Benham, så skyldtes de store problemer med økonomien jo ikke dyre spillerindkøb, men fortidens synder, i form af ejerskab i butikker og først og fremmest den skrækkelige feriepengesag.