Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
FlæskeFrank skrev:Pastorius skrev:Mon ikke den dækker over at den samlede fodboldopinion anser Brøndby som taberen i TV-sagen, bortset fra nogle yderligtgående AaB-fans på debatside.dk der gerne vil have indført en ækvivalent til sharialovgivningen i divisionsforeningens regi.
Jeg synes, at man kan fornemme, at Pastorius ikke er en rigtig fan
Men spøjst, at ingen pressefolk har gået Brøndby på klingen, og spurgt hvorfor har I skiftet standpunkt.
Pressen plejer da ikke at være bange for at jokke på folk, som ligger ned. Men det er måske fordi, at det fra dag 1 har virket til at være luftkastel og meget lidt gennemførlig.
Brøndby har fået en af vennerne som Pressechef, som ved, hvordan man siger at det her er det eneste I får at vide.
PS! jeg er bare fan - på mine egne præmisser :-)
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Jeg håber - af hele mit hjerte og for min sjæls frelses' skyld - at det bliver både første og sidste gang jeg er nødsaget til at skrige:
"KOM SÅ I PISGULE SATAN'ER!"
Bienvenu Bassogog!
-
Hovedet
- Allstar

Desværre synes Brøndby i stadig højere grad at være ledet af nogenlunde kompetente og ædruelige mennesker, så jeg udtrykker bekymring i forhold til antallet af morsomheder, der kommer til at emanere fra den københavnske vestegn de følgende år. De bedste tider fra den kant er ovre :-)
I øvrigt kan jeg godt lide Thomas Frank.
-
Forza
- Allstar

I dag er dagen hvor vi alle må holde med bistandsklienterne over bønderne!
Alt andet end FCM sejr kan bruges!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu ved jeg godt, at man ikke skal bruge fakta til at beskrive hvilken megastorklub Brøndby er.
Men alligevel tankevækkende at siden man begyndte med efterår/forår-turneringen i 1991, så har Brøndby kun vundet 1 mester mere end os. De sidste 15 år har vi vundet lige mange(2000-2014). Brøndby vil nok også pege på, at superligaen blev indført med forårsturneringen 1991, som de vandt. Altså 24 års mesterskaber, hvor de har vundet 6 og vi 4.
Tallene for superligaen siger 10 mesterskaber til FCK, 6 til BIF, 4 til os og et hver til Lyngby, Silkeborg, Herfølge og FCN.
- FlæskeFrank
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
FlæskeFrank skrev:Nu ved jeg godt, at man ikke skal bruge fakta til at beskrive hvilken megastorklub Brøndby er.
Men alligevel tankevækkende at siden man begyndte med efterår/forår-turneringen i 1991, så har Brøndby kun vundet 1 mester mere end os. De sidste 15 år har vi vundet lige mange(2000-2014). Brøndby vil nok også pege på, at superligaen blev indført med forårsturneringen 1991, som de vandt. Altså 24 års mesterskaber, hvor de har vundet 6 og vi 4.
Tallene for superligaen siger 10 mesterskaber til FCK, 6 til BIF, 4 til os og et hver til Lyngby, Silkeborg, Herfølge og FCN.
Men husk nu at Brøndby har gjort sig fortjent til den ensidige fokus fra medierne. De andre klubber kunne bare tage at vinde noget... Det var i hvert fald konklussionen i Fodbold FM's panel, da de tog diskussionen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
Eksil
- Allstar

Hanga skrev:FlæskeFrank skrev:Nu ved jeg godt, at man ikke skal bruge fakta til at beskrive hvilken megastorklub Brøndby er.
Men husk nu at Brøndby har gjort sig fortjent til den ensidige fokus fra medierne. De andre klubber kunne bare tage at vinde noget... Det var i hvert fald konklussionen i Fodbold FM's panel, da de tog diskussionen.
Men det var også som at spørge djævlen om der er rart i helvede. Der var, som jeg husker det, en mand ansat i Brøndby, to journalister ansat på større aviser. Den første havde ligesom sine interesser klart outlined og de to andre vil til deres død forsvare, at de naturligvis gør hvad der er rigtigt.
-
jonas386
- Allstar

Hvis bare det var så vel. Såvidt jeg husker havde 3 ud af 4 et forhold til BIF. Morten Crone og Ole Bruun er begge BIF fans, mens Ole Bjur har været en del af BIF i mange år. Det var helt retarderet.
-
astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
FlæskeFrank skrev:Nu ved jeg godt, at man ikke skal bruge fakta til at beskrive hvilken megastorklub Brøndby er.
Arh, FlæskeFrank, du skal udføre din research lidt bedre: Du glemmer at vore 4 mesterskaber har være utroligt billige, af en lang række (og skiftende) årsager - og de tæller ret beset slet ikke, når boet skal gøres op.
Bienvenu Bassogog!
-
Køllen I Møllen
- Allstar

jonas386 skrev:Hvis bare det var så vel. Såvidt jeg husker havde 3 ud af 4 et forhold til BIF. Morten Crone og Ole Bruun er begge BIF fans, mens Ole Bjur har været en del af BIF i mange år. Det var helt retarderet.
Ikke helt korrekt. Klæstrup er normal vært men var på ferie. Afløseren Morten Crone er Brøndby-fan og tog emnet op. I studiet var Ole Bjuur (tidligere spiller og sportschef i Brøndby), Ole Bruun fra Jydske Vestkysten samt Flemming Fjeldgaard fra Berlingske.
Alle gæster var enige i at det er som det er og at Brøndby bare har flere fans og at det er Brøndby folk vil høre om. Fjeldgaard debatterede som altid sagligt, Ole Bruun var lidt dum at høre på og var egentlig bare imponeret af Brøndby. Men når værten er fan og tager 3 mand i studiet med ensrettede meninger er det svært at tage debatten seriøst. De kritiske spørgsmål blev ikke stillet hvilket jeg efterfølgende påpegede overfor Morten Crone og blev bedt om at "skride".
Janteloven eksisterer IKKE!
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Jeg læste et sted, at man i Esbjerg har den opfattelse, at Ole Bruun er Brøndbyfan. Hvis det er tilfældet, fik Morten Crone da godt nok lige samlet et panel efter hans agenda. Og han fik det endda præsenteret som et panel med jyder som Bruun for at give det en falsk præmisse om objektivitet.
Jeg hørte det program den aften og hører det aldrig igen. Jeg vurderer det lige så legendarisk håbløst som det med koen på Aalborg Stadion og Flemming Tofts Lyngby-indslag i 1991. Her var det så ikke noget, der alene ramte AaB, men som var et sindssygt arrogant forsøg på at kvæle en debat, som tilhængere af stort set alle andre end Brøndby bakker op om.
-
Køllen I Møllen
- Allstar

sulakvelidze skrev:Jeg læste et sted, at man i Esbjerg har den opfattelse, at Ole Bruun er Brøndbyfan. Hvis det er tilfældet, fik Morten Crone da godt nok lige samlet et panel efter hans agenda. Og han fik det endda præsenteret som et panel med jyder som Bruun for at give det en falsk præmisse om objektivitet.
Jeg hørte det program den aften og hører det aldrig igen. Jeg vurderer det lige så legendarisk håbløst som det med koen på Aalborg Stadion og Flemming Tofts Lyngby-indslag i 1991. Her var det så ikke noget, der alene ramte AaB, men som var et sindssygt arrogant forsøg på at kvæle en debat, som tilhængere af stort set alle andre end Brøndby bakker op om.
Helt enig.
Og mht Ole Bruun var han helt sikkert håndplukket fordi han skulle være den Jydske modvægt, altså man stiller en jyde op som værende ham der repræsenterer den "anden" holdning velvidende at han slet ikke har den anden holdning men er helt ok med "københavneriet". Helt sikkert håndplukket til opgaven af Morten Crone.
Ja, i Esbjerg går han for at være Brøndby-fan. Ved ikke om han er direkte fan men han er ihvertfald ikke modstander. I Sdrjydske anklager de ham for at være Esbjerg-fan (Jydske V skulle forestilles at dække hele det sydjyske).
-
jonas386
- Allstar

Køllen I Møllen skrev:jonas386 skrev:Hvis bare det var så vel. Såvidt jeg husker havde 3 ud af 4 et forhold til BIF. Morten Crone og Ole Bruun er begge BIF fans, mens Ole Bjur har været en del af BIF i mange år. Det var helt retarderet.
Men når værten er fan og tager 3 mand i studiet med ensrettede meninger er det svært at tage debatten seriøst. De kritiske spørgsmål blev ikke stillet hvilket jeg efterfølgende påpegede overfor Morten Crone og blev bedt om at "skride".
Hvilket var det jeg ville frem til.
-
Køllen I Møllen
- Allstar

jonas386 skrev:Køllen I Møllen skrev:jonas386 skrev:Hvis bare det var så vel. Såvidt jeg husker havde 3 ud af 4 et forhold til BIF. Morten Crone og Ole Bruun er begge BIF fans, mens Ole Bjur har været en del af BIF i mange år. Det var helt retarderet.
Men når værten er fan og tager 3 mand i studiet med ensrettede meninger er det svært at tage debatten seriøst. De kritiske spørgsmål blev ikke stillet hvilket jeg efterfølgende påpegede overfor Morten Crone og blev bedt om at "skride".
Det ved jeg godt. Ville bare præcisere

-
jonas386
- Allstar

Køllen I Møllen skrev:jonas386 skrev:Køllen I Møllen skrev:jonas386 skrev:Hvis bare det var så vel. Såvidt jeg husker havde 3 ud af 4 et forhold til BIF. Morten Crone og Ole Bruun er begge BIF fans, mens Ole Bjur har været en del af BIF i mange år. Det var helt retarderet.

Arh, min fejl

-
Køllen I Møllen
- Allstar

jonas386 skrev:Køllen I Møllen skrev:jonas386 skrev:Køllen I Møllen skrev:jonas386 skrev:Hvis bare det var så vel. Såvidt jeg husker havde 3 ud af 4 et forhold til BIF. Morten Crone og Ole Bruun er begge BIF fans, mens Ole Bjur har været en del af BIF i mange år. Det var helt retarderet.

Arh, min fejl

Nej, Crones

-
gravballe
- Allstar

med det underskud, så må de da være tæt på at have drænet penge kassen? eller sådan en nedskrivning har måske ingen effekt på kassebeholdningen?
-
seamann
gravballe skrev:med det underskud, så må de da være tæt på at have drænet penge kassen?
Nej, den er ikke påvirket af nedskrivningen.
-
Eksil
- Allstar

Deres nedskrivning er deltvist hvad AaB lavede for i efteråret, hvor banter og sportsbutikker blev nedskrevet til tæt på 0. Denne gang er det bare deres stadtion, som de åbenbart har troet var +100 mio værd.
Bag det ligger der dog stadig et minus på 50 mio, hvilket endda forudsætter salg for 12 mio kr og flere sponsorkroner. Får det endnu et år uden for top 3 kan det altså blive endnu større. Klubben skriver at de satser på et 0 på driften i 2017, men spørgsmålet er om de når derhen før kassen er tom? De har pt. 75 mio kr liggende., så det kan blive svært.