Landsholdet

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar

Re: Landsholdet

Indlæg af jonas386 » 5. mar 2014, 20:56

Det undrer mig lidt man udtager Jesper Juelsgaard for så at smide Peter Ankersen på backen. Man har problemer på den venstre back, og det ville give bedre mening at prøve med et reelt alternativ fremfor at tage en højreback og smide derover.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 5. mar 2014, 21:04

Bozak skrev:Kusk starter på bænken:
...
Emil Larsen har overhalet Kusk?
Se på Google maps, Odense er tættere på de "landsdækkende" redaktioner på rådhuspladsen end Ålleren er.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 5. mar 2014, 21:29

jonas386 skrev:Det undrer mig lidt man udtager Jesper Juelsgaard for så at smide Peter Ankersen på backen. Man har problemer på den venstre back, og det ville give bedre mening at prøve med et reelt alternativ fremfor at tage en højreback og smide derover.
Det er typisk Olsen. Kan han ikke bare vælge en middelmådig venstreback som ikke er Simon Poulsen og bruge den samme fast. Ankersen er god, men jeg ser ham ikke som en god venstre back. Han er derimod sammen med Dalle topkandidat til at tage over for Lars Jacobsen. Fremfor at misbruge Ankersen i højre burde man begynde at udfase Lars Jacobsen.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 5. mar 2014, 21:33

Gaaaaaaab.... hold k*** hvor er landsholdet dog kedelig 9 ud af 10 gange.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 6. mar 2014, 12:17

God kamp af Kusken. Dog overraskende (og alligevel ikke) at MO vælger en Emil Larsen da lige er kommet tilbage fra en skade fremfor en Kusk i topform som starter, Iøvrigt blev det da fik vi da i hvert fald set at Juhlsgaard ikke kunne være med som back på det hold.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Since
1. div
1. div

Indlæg af Since » 6. mar 2014, 21:24

Danmark (4-3-3): Kasper Schmeichel - Lars Jacobsen, Simon Kjær, Daniel Agger, Peter Ankersen - William Kvist, Casper Sloth, Jakob Poulsen - Emil Larsen, Nicklas Bendtner, Michael Krohn-Dehli

Endnu en ny venstreback.
Emil larsen har ikke overhalet kusk. Han har altid været foran kusk. Dog var det en fejl at han var udtaget, da han slet ikke er i form efter sin skade. Men typisk Morten Olsen.
Kusk gjorde det godt da han kom ind, og han skal nok blive god i fremtiden hvis hans udvikling fortsætter. Bare han ikke laver en helenius.

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 6. mar 2014, 22:24

Er det ikke lige tidligt nok at kalde det "en Helenius"?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 6. mar 2014, 23:02

Since skrev:
Danmark (4-3-3): Kasper Schmeichel - Lars Jacobsen, Simon Kjær, Daniel Agger, Peter Ankersen - William Kvist, Casper Sloth, Jakob Poulsen - Emil Larsen, Nicklas Bendtner, Michael Krohn-Dehli

Endnu en ny venstreback.
Emil larsen har ikke overhalet kusk. Han har altid været foran kusk. Dog var det en fejl at han var udtaget, da han slet ikke er i form efter sin skade. Men typisk Morten Olsen.
Kusk gjorde det godt da han kom ind, og han skal nok blive god i fremtiden hvis hans udvikling fortsætter. Bare han ikke laver en helenius.
Nemlig. Morten Olsen foretrækker Emil Larsen, det er ganske tydeligt. Kusk er rigtig god, men ud fra Danmarks spilsystem kan jeg sagtens forstå hvorfor M. Olsen satser på E. Larsen fremfor Kusk. Københavneren er hurtigere, fysisk stærkere samt kan bruge begge ben. I topform er E. Larsen en super spiller, der har store individuelle kvaliteter.
Kusk mangler især den sidste afgørende hurtighed, hvilket EL har.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 13. mar 2014, 07:15

Sikke moden Bendtner er blevet:

http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_ ... 237188.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 13. mar 2014, 13:52

Morten Olsen må smide ham ud nu, manden tror jo at han kan tillade sig alt. Han er helt blæst. Ærgerligt manden ikke bare finder en klub og spiller bold.
Der står jo ikke skrevet i grundloven , at han skal skeje ud hver 2 måned. Det er vel ikke mere end 14 dage siden, at han i JP, fulgte sig forfulgt osv. Han mente kun at spritkørslen var det eneste man kunne klandre ham for :
Han tror jo at ham og kæresten er Danmarks svar på David Beckham og frue.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 13. mar 2014, 14:41

birk skrev:Morten Olsen må smide ham ud nu, manden tror jo at han kan tillade sig alt. Han er helt blæst. Ærgerligt manden ikke bare finder en klub og spiller bold.
Der står jo ikke skrevet i grundloven , at han skal skeje ud hver 2 måned. Det er vel ikke mere end 14 dage siden, at han i JP, fulgte sig forfulgt osv. Han mente kun at spritkørslen var det eneste man kunne klandre ham for :
Den mand har et seriøst personlighedsproblem. Er enig i at MO må smide ham på porten medmindre han snart fatter alvorden.

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 13. mar 2014, 14:43

Morten vil ikke gøre noget ifølge EB nu her, det er sgu en skandale.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 13. mar 2014, 15:20

Ved man om det er rigtigt, eller om det bare er en historie fundet på af en der mangler lidt opmærksomhed. Jeg er helt med på at bashe Bendtner, men han er også rimelig nem at finde på ting om fordi folk æder alt råt. Jeg kunne vel gå til pressen og sige han havde bidt hovedet af alle mine hundehvalpe, og folk ville tro det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 13. mar 2014, 15:43

birk skrev:Morten vil ikke gøre noget ifølge EB nu her, det er sgu en skandale.
Enig. Hvad skulle sidste gang de gav ham karantæne for landsholdet så til for? (han var alligevel ikke aktuel det de kampe så det var jo blot spil for galleriet).

Tror MO er så besluttet på at sikre sit eftermæle som landstræner at han ikke tør agere i forhold til Bendtner da han ubetinget er vores bedste angriber uagtet af alle hans skandaler.

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 13. mar 2014, 17:15

Så længe Bendtner leverer på landsholdet, skal han spille. Hvad han ellers render og laver af dumheder i sit privatliv er fuldstændig ligegyldigt i den sammenhæng.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 13. mar 2014, 21:41

birk skrev:Morten Olsen må smide ham ud nu, manden tror jo at han kan tillade sig alt. Han er helt blæst. Ærgerligt manden ikke bare finder en klub og spiller bold.
Helt enig med dig. Han er vores bedste angriber på landsholdet(hvis han vel og mærke kan finde en klub til juni), men det må efterhånden skade hans omdømme med alle de byture han render på som ender i den kulørte presse. Sørgeligt han ikke bliver mere voksen.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 13. mar 2014, 22:44

Gnu skrev:Så længe Bendtner leverer på landsholdet, skal han spille. Hvad han ellers render og laver af dumheder i sit privatliv er fuldstændig ligegyldigt i den sammenhæng.
Det ved jeg sgu ikke. Landsholdet har allerede et imageproblem og har mistet sin folkelighed. Saa at distancere sig fra usympatiske personer er nok ikke en helt vanvittig ide. Ligesom det er tilfaeldet med mange andre professioner, er man her en klar repraesentant udadtil, om man har fodboldtroeje/uniform paa eller ej. Og naar en fodboldmillionaer saadan ter sig som en forkaelet lille dreng kunne man se det som en gylden mulighed for i det mindste at sende et signal om at han boer tage sig sammen, baade for Bendtners egen skyld, men ogsaa for fremtidige landsholdsspilleres skyld, der skal vide at det ikke passer til arbejdet, at blive taget med bukserne nede. Det er jo heller ikke tilfaeldigt at det netop var Bendter der fik karantaene efter Paddy Power fiaskoen.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 14. mar 2014, 00:53

I guder, hvor burde Bendtner under en træner, som turde/gad sætte ham på plads. Olsen tør jo ikke og i Arsenal er Bendtner trods alt en lille lort så Wenger kan lave standard-tingene med en bøde og en alvorlig samtale rimeligt gratis, da han anyway ikke skal spille. Wenger er nok dybest set ligeglad nu hvor han er fri for Bendtner om få måneder - så længe han ikke laver ballade i truppen er han "ligegyldig". Bendtner burde et sted hen, hvor han konkurrerer med en angriber på eget niveau og med en træner som ikke tolererer noget pis. Det sker nok ikke da Bendtner sikkert vælger den storklub, som vil give ham en masse penge for at være 4-5 valg. Og fortsætter han sådan bør han ikke være førstevalg på landsholdet.

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 14. mar 2014, 11:33

MHJ skrev:
Gnu skrev:Så længe Bendtner leverer på landsholdet, skal han spille. Hvad han ellers render og laver af dumheder i sit privatliv er fuldstændig ligegyldigt i den sammenhæng.
Det ved jeg sgu ikke. Landsholdet har allerede et imageproblem og har mistet sin folkelighed. Saa at distancere sig fra usympatiske personer er nok ikke en helt vanvittig ide. Ligesom det er tilfaeldet med mange andre professioner, er man her en klar repraesentant udadtil, om man har fodboldtroeje/uniform paa eller ej. Og naar en fodboldmillionaer saadan ter sig som en forkaelet lille dreng kunne man se det som en gylden mulighed for i det mindste at sende et signal om at han boer tage sig sammen, baade for Bendtners egen skyld, men ogsaa for fremtidige landsholdsspilleres skyld, der skal vide at det ikke passer til arbejdet, at blive taget med bukserne nede. Det er jo heller ikke tilfaeldigt at det netop var Bendter der fik karantaene efter Paddy Power fiaskoen.
Den bedste måde at sikre folkelig opbakning på, er ved at vinde nogle fodboldkampe, og der har vi brug for Bendtner på banen. Usympatisk eller ej og uanset klubkarriere, har han leveret for landsholdet.
Så er det da rigtigt, at man kan forbedre sit image ved fx at løsne lidt på slipseknuden og tage kosteskaftet ud af røven, men med fyringen af Lars Behrendt ser det nu også ud til, at vinden blæser i den retning.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Kempes
1. div
1. div

Indlæg af Kempes » 24. maj 2014, 09:31

Fik morgenkaffen galt i halsen da jeg på jp.dk læste dette citat fra Morten Olsen

"Vi skal også være realistiske, og det ville være totalt naivt at spille med Michael Krohn-Dehli ved siden af William Kvist, ligesom det ville være det, hvis AaB spillede med Kasper Risgård ved siden af Rasmus Würtz i kvalifikationen til Champions League."

Skal han nu også til at blande sig i AaBs startopstilling?

Besvar