Superliga 2015/16

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
seamann

Re: Superliga 2015/16

Indlæg af seamann » 30. dec 2015, 15:17

Sauer skrev:Hvem faxer den hér til spillertruppen? Bare sådan til motivation..

http://www.bt.dk/superligaen/18-ekspert ... e-spillere
Hold nu op.

Men det bekræfter et tidligere indlæg af hovedet, tror jeg nok:

Agger er fremragende, Kahlenberg er fremragende, Brøndby er fremragende.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 30. dec 2015, 16:53

limey skrev:

Jeg har aldrig fattet den hype der er omkring Agger. Han må være alletiders mest overvurderede danske fodboldspiller. Alene i dette efterår har han lavet gigabrølere på stribe som har afgjort kampe både hos BIF og landsholdet. Bevares, han havde en flot topniveau i en eller to sæsoner i Liverpool, men hans bundniveau har altid været horribelt lavt. Han er skødesløs i sit spil, laver dumme frispark, lider i udpræget grad af stjernenykker og så er han meget skadet. Jeg er i hvert fald ikke misundelig på at han render rundt derovre.
Det er jo tydeligvis commedy, og på ret højt "internationalt" niveau :D :D :D

"Brøndby er stadig 30 procent bedre med Daniel Agger på banen. Han er måske den spiller i Superligaen, der betyder mest for sit hold."

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 30. dec 2015, 16:56

seamann skrev:

Hold nu op.

BiF har tre spillere i top 10. Vildt nok der.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 30. dec 2015, 17:12

Buzz Killington skrev:
seamann skrev:

Hold nu op.

BiF har tre spillere i top 10. Vildt nok der.
Fordelingen af stemmer på de forskellige hold ser således ud:

FCK - 50
FCM - 40
BIF - 38
OB - 9
AaB - 5
Sønderjyske - 1

Jeg kan se, at der mangler en stemme, før det går op, men jeg gider sgu ikke til at tælle igen..

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 30. dec 2015, 17:15

Utroligt at de ubetydelige hold som AaB og SønderjyskE ikke kender deres plads i hierarkiet.

Med så mange internationale stjerner i ligaen bliver det vel ikke et billigt mesterskab i år ?
- FlæskeFrank

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 30. dec 2015, 17:20

Sauer skrev:Fordelingen af stemmer på de forskellige hold ser således ud:

FCK - 50
FCM - 40
BIF - 38
OB - 9
AaB - 5
Sønderjyske - 1

Jeg kan se, at der mangler en stemme, før det går op, men jeg gider sgu ikke til at tælle igen..
Det er Bruninho fra FCN, som også har fået en stemme.

Bemærk at afstemningen er gjort før Ove P blev træner i Hobro. Så mindst de sidste 2-3 kampe i superligaen er ikke medregnet.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 30. dec 2015, 17:22

FlæskeFrank skrev:Utroligt at de ubetydelige hold som AaB og SønderjyskE ikke kender deres plads i hierarkiet.

Med så mange internationale stjerner i ligaen bliver det vel ikke et billigt mesterskab i år ?
Schors og Gaarde må ha' investeret i en Amiga, så vi kan få skabt noget buzz om vores spillere.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 30. dec 2015, 17:23

Nu er præstationer i kampe jo åbenlyst heller ikke en faktor der spiller ind.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 30. dec 2015, 17:25

jonas386 skrev:Nu er præstationer i kampe jo åbenlyst heller ikke en faktor der spiller ind.
Og alligevel er der flere eksperter, der hæfter sig ved, at flere af spillerne nødvendigvis må være i top 10 nu, selvom de ikke var det for et halvt år siden. Dertil kommer så de store navne.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 30. dec 2015, 17:41

Sauer skrev:
jonas386 skrev:Nu er præstationer i kampe jo åbenlyst heller ikke en faktor der spiller ind.
Og alligevel er der flere eksperter, der hæfter sig ved, at flere af spillerne nødvendigvis må være i top 10 nu, selvom de ikke var det for et halvt år siden. Dertil kommer så de store navne.
Hvilket netop er problemet. Agger sætter folk som nummer 1 selvom han langt fra har været den bedste siden han kom hjem. Durmisi har været god i et halvt år, og er selvfølgelig foran både Thomsen, Würtz eller Risgaard der har præsteret på højt niveau i betydeligt længere tid.
Dermed ikke sagt at de 3 burde være med på en top 10, men de burde være foran flere af spillerne på listen. Det er jo ren automatpilot.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 30. dec 2015, 17:46

jonas386 skrev:
Sauer skrev:
Hvilket netop er problemet. Agger sætter folk som nummer 1 selvom han langt fra har været den bedste siden han kom hjem. Durmisi har været god i et halvt år, og er selvfølgelig foran både Thomsen, Würtz eller Risgaard der har præsteret på højt niveau i betydeligt længere tid.
Dermed ikke sagt at de 3 burde være med på en top 10, men de burde være foran flere af spillerne på listen. Det er jo ren automatpilot.
Tror, vi er enige :)

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 30. dec 2015, 19:04

Det er som det plejer. AaB bliver altid undervurderet da vi for de landsdækkende medier er marginalt mere interessant end klubber som Horsens og Viborg.

'Den der lever stille lever godt' synes at være mantraet på Hornevej, det har sine fordele men har også den ulempe at vi nemt overses og dermed har svært ved at promovere vores spillere samt hente flere sponsor kroner.

Absurd at Spalvis og Ene ikke er med på listen.

salling23
Superliga
Superliga

Indlæg af salling23 » 30. dec 2015, 20:02

Crone har fået en del spørgsmål og undrende bemærkninger fra mange AGF fans - netop omkring manglen på AaB spillere. F.eks. Spalvis i stedet for en Kahlenberg, der kun har spillet 9 kampe.
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 30. dec 2015, 21:09

salling23 skrev:Crone har fået en del spørgsmål og undrende bemærkninger fra mange AGF fans - netop omkring manglen på AaB spillere. F.eks. Spalvis i stedet for en Kahlenberg, der kun har spillet 9 kampe.

Haha, og så virker han nærmest forundret over, at nogen overhovedet kan finde på et foreslå en AaB-spiller.

Det sjoveste ved denne liste er dog, at de selv samme eksperter om et halvt år, når AaB har vundet mesterskabet, sætter i med sangen om, at AaB altid underspiller og gør alt for at gå under radaren. Ja, det tror fanden, at AaB ryger under radaren. Ikke engang når Lukas Spalvis på en halv sæson scorer sølle fire mål færre end tidligere topscorere som Cornelius og N'Doye gjorde på en hel sæson, ser eksperterne noget særligt i ham. Jamen, jøsses!

Jeg er ikke overrasket over, at eksperterne overser Enevoldsen, Thomsen og Würtz. Ikke at det er fair, men den slags er man alligevel så vant til. Men Spalvis har altså nu scoret tre mål færre end sidste års topscorer, Marvin Pusic, gjorde i hele sæsonen. Kunne man forestille sig Cornelius eller en hvilken som helst fra FCK eller Brøndby præstere noget lignende og blive nedvurderet så vildt af de såkaldte eksperter? Nej, vel.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 31. dec 2015, 01:25

"Eksperterne er blevet bedt om at se bort fra tidligere tiders meritter og formsving" I see...Man ser åbenbart også bort fra det hav af fejl, Agger har lavet denne sæson.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 31. dec 2015, 12:12

"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 31. dec 2015, 12:32

Fint. Giv de københavnere noget modspil. Det virker.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Superliga 2015/16

Indlæg af 9520AaB » 31. dec 2015, 13:00

Kan lige supplere med, at jeg sidste år var meget kritisk overfor Morten Crone på Twitter. Satte bla spørgsmålstegn ved hans evige Københavneri. Dette er resulteret i at han har blokeret mig der. Altså en jounalist, der ikke mener at man må ytre sig modsat hans holdninger.

seamann

Indlæg af seamann » 31. dec 2015, 13:13

9520AaB skrev:Kan lige supplere med, at jeg sidste år var meget kritisk overfor Morten Crone på Twitter. Satte bla spørgsmålstegn ved hans evige Københavneri. Dette er resulteret i at han har blokeret mig der. Altså en jounalist, der ikke mener at man må ytre sig modsat hans holdninger.
Man kan ikke fortænke ham, det er hans levebrød at lave københavneri. Uden dette, ville han blive fyret.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 31. dec 2015, 15:46

9520AaB skrev:Kan lige supplere med, at jeg sidste år var meget kritisk overfor Morten Crone på Twitter. Satte bla spørgsmålstegn ved hans evige Københavneri. Dette er resulteret i at han har blokeret mig der. Altså en jounalist, der ikke mener at man må ytre sig modsat hans holdninger.
Akkurat samme oplevelse har jeg. Han blokerede også mig fordi jeg var uenig med ham i en alm tone.
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar