Selvfølgelig, men er de kun butikker?Eksil skrev:Der er et fast udbud og høj efterspørgsel = høj pris. Fodboldklubber er også butikker.
Hvorfor hade FCM 2
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Hvorfor hade FCM 2
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Lige præcis. Monopolet og irrationaliten gør, at FCM helt selv bestemmer prisen. Princippet om efterspørgsel og udbud giver kun mening at bruge i det tilfælde, hvor der er et frit marked med konkurrence, hvis du ønsker at diskutere markedsprisen.Eksil skrev:Der er et fast udbud og høj efterspørgsel = høj pris. Fodboldklubber er også butikker.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Om så de satte prisen til 1500 pr stk ville der blive udsolgt - der er tilpas nok Manure fans i Danmark der vil anse det her som billigere end alternativet at tage til England og se dem.doukas skrev:Lige præcis. Monopolet og irrationaliten gør, at FCM helt selv bestemmer prisen. Princippet om efterspørgsel og udbud giver kun mening at bruge i det tilfælde, hvor der er et frit marked med konkurrence, hvis du ønsker at diskutere markedsprisen.Eksil skrev:Der er et fast udbud og høj efterspørgsel = høj pris. Fodboldklubber er også butikker.
Personligt gider jeg ikke have ondt i røven over ALT hvad de foretager sig - det er to klamme hold, klubber og fans der spiller en ligegyldig kamp lad da for fanden dem ruinere hinanden.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Hvis billetterne blev revet væk, så er det et tegn på at 700 kr. var billigt, for billigt.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Måske ikke kun, men de er heller ikke de eneste virksomheder der har loyale kunder. Eksempelvis er Coca Cola heller ikke kun et firma der sælger brunt sukkervand, men det afholder dem da ikke for at sælge deres vare for de tredobbelte. Tværtimod.Buzz Killington skrev:Selvfølgelig, men er de kun butikker?Eksil skrev:Der er et fast udbud og høj efterspørgsel = høj pris. Fodboldklubber er også butikker.
Det her svarer lidt til at blive sur over, at klubber sælger deres spillere dyrest muligt.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
FCM kan godt gå hen og overraske i morgen aften. Man Utd. er ikke hvad de har været og de har gang i en svær sæson. Hvis man sammenligner med det hold vi mødte i Aalborg i 2008 med profiler som Ronaldo, Rooney, Berbatov, Nani, Giggs og Tevez på banen så holder det nuværende skadesplagede United slet ikke samme niveau. Utd. har ikke de profiler de tidligere havde og de har problemer med at tiltrække de absolutte topspillere.
Derudover er der også den ubekendte faktor om hvilken tilgang Utd. har til at deltage i en for dem inferiør turnering som EL.
Jeg tror slet ikke at Utd. står så skidt til FCM. Herningenserne er et fysisk meget stærkt hold som plejer at kværne de fleste modstandere. Det var ikke noget tilfælde at de fysisk og tempomæssigt sagtens kunne være med mod Southampton, mens de derimod blev spillet ud af brættet mod teknisk stærke Napoli.
FCM vinder 2-1
Derudover er der også den ubekendte faktor om hvilken tilgang Utd. har til at deltage i en for dem inferiør turnering som EL.
Jeg tror slet ikke at Utd. står så skidt til FCM. Herningenserne er et fysisk meget stærkt hold som plejer at kværne de fleste modstandere. Det var ikke noget tilfælde at de fysisk og tempomæssigt sagtens kunne være med mod Southampton, mens de derimod blev spillet ud af brættet mod teknisk stærke Napoli.
FCM vinder 2-1
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Hvorfor hade FCM 2
Det er en midtjysk sandhed, at deres talenter er verdens bedste, og klarer sig meget bedre end AaB's i udlandet. Det kan derfor undre mig, at sidde at se Lasse Nielsen spille med i knockout fasen i CHL!!. Burde det ikke være Simon Kjær eller Sviatchenko??
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
frederikshavneren
- Allstar

Meget flot mål af Wolfsburg kort før pausen, men det skyldes også halvsvagt forsvarsspil af Lasse.9520AaB skrev:Det er en midtjysk sandhed, at deres talenter er verdens bedste, og klarer sig meget bedre end AaB's i udlandet. Det kan derfor undre mig, at sidde at se Lasse Nielsen spille med i knockout fasen i CHL!!. Burde det ikke være Simon Kjær eller Sviatchenko??
-
Gamen
Ja, de har desværre slet ikke, hverken på midtbanen eller i forsvaret, været ligeså gode som det var tilfældet i udekampene mod Valencia og Lyon. Alt for nervøst, og alt for mange fejl.frederikshavneren skrev:
Meget flot mål af Wolfsburg kort før pausen, men det skyldes også halvsvagt forsvarsspil af Lasse.
- Buzz Killington
- Allstar

Du kom vist til at poste i den forkerte tråd Frede. Tror denne her passer bedre til så optimistiske udmeldinger omkring FCMfrederikshavneren skrev:FCM kan godt gå hen og overraske i morgen aften. Man Utd. er ikke hvad de har været og de har gang i en svær sæson. Hvis man sammenligner med det hold vi mødte i Aalborg i 2008 med profiler som Ronaldo, Rooney, Berbatov, Nani, Giggs og Tevez på banen så holder det nuværende skadesplagede United slet ikke samme niveau. Utd. har ikke de profiler de tidligere havde og de har problemer med at tiltrække de absolutte topspillere.
FCM vinder 2-1
viewtopic.php?f=11&t=16107
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Gamen
Buzz Killington skrev: Du kom vist til at poste i den forkerte tråd Frede. Tror denne her passer bedre til så optimistiske udmeldinger omkring FCM
viewtopic.php?f=11&t=16107
Kan vi lige blive fri for, at der blæser de mindste positive vinde herinde ifht. FC Midtjylland. Jeg håber de taber 5-0 og at alle deres spillere bliver skadet, og så håber jeg at Stålbrillen bagefter skal kalde det den flotteste præstation nogensinde af et dansk hold, så han kan blive hånet side op og side ned.
Jeg skal da gerne være ærlig og sige, at jeg hader FC Midtjylland, og de tabere der kalder sig FC Midtjylland-fans. Færdig, slut.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Jeg synes bare, at det er fedt, at denne tråd er tilbage på sporet igen.
Jeg hader fcm og håber de får læsterlige klø i aften (også selvom man u også er lort).
Jeg hader fcm og håber de får læsterlige klø i aften (også selvom man u også er lort).
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu snakkede FCM om, at deres verdensstjernetalenter var blevet solgt til udlandet og de derfor var nød til at hente verdensstjernetalenter i udlandet.
En af dem, som der var store forventninger til var Morten Knudsen, som blev solgt til Inter i jan. 2013. Han spiller i dag som 20 årig i serie C...
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mort ... siden-u15/
En af dem, som der var store forventninger til var Morten Knudsen, som blev solgt til Inter i jan. 2013. Han spiller i dag som 20 årig i serie C...
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mort ... siden-u15/
- FlæskeFrank
Hvorfor hade FCM 2
De er heller ikke alt for imponerede over FCM's meritter i Manchester.
http://www.90min.com/posts/2964020-5-th ... _aid=35331
http://www.90min.com/posts/2964020-5-th ... _aid=35331
Ja takMogens skrev:Jeg synes bare, at det er fedt, at denne tråd er tilbage på sporet igen.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -liverpool
Mon heller ikke Tim Sparv jubler i aften, hvis han, gud forbyde det, scorer mod United?
Mon heller ikke Tim Sparv jubler i aften, hvis han, gud forbyde det, scorer mod United?
- Buzz Killington
- Allstar

-
frederikshavneren
- Allstar

Så kom FCM bagud på et kludemål. Herningenserne har ellers gjort det rigtig godt, de har spillet godt og haft kampens to største chancer som de burde have scoret på.
Kadlec kan ikke have spillet ret meget FIFA.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.