Agger havde 11 kampe i træk ubesejret en uge med en lille skade hvorefter Rogers smed ham på bænken. Det synes jeg personligt ikke var en fair behandling. Muligvis farvet.limey skrev:
Jeg er meget forundret over at I virkelig mener sådan. Selvfølgelig skal man gå efter spilletid, men hvorfor dog ikke vælge et sted der matcher ens niveau, når man nu er en af de få danskere der har talent til Europas større klubber? Og hvorfor siger du, at han fik en dårlig behandling i L'Pool? De har nærmest ikke spillet bedre siden 80'erne, efter at Rodgers valgte at midtbanen skulle være teknisk stærk og midterforsvaret først og fremmest skulle være fysisk stærk. Det var vel vigtigere for klubben at de rent faktisk spillede godt, end at Agger skulle spille hver gang, eller hvordan?
Og er det virkelig den store forstærkning? For det første er manden skadet hveranden sæson og når han først skal til at spille triste udekampe i Slagelse og Haderslev i november, kunne jeg godt forestille mig, at den gode Daniel vil løbe lidt tør for motivation.
Jeg er med på at han burde have fundet en klub på et højre niveau i udlandet givet hans alder og kvaliteter. Men hvis manden har en klub følelse for Liverpool og derfor ikke ønsker at skifte en anden PL klub og henvendelser fra Spanien Italien og Tyskland ikke har kastet noget af sig skulle han så vælge f.eks en hollandsk klub? Skulle lave en Bendtner og tage et år på bænken i Liverpool med lidt udsigt til spilletid men konge løn? Eller skal han tage hjem til moderklubben og give noget tilbage? Jeg kan kun respektere hans valg selv om det er dårligt for dansk landshold fodbold at han ikke bliver sparret på højt niveau hver uge.
Om det er en forstærkning er dit gæt lige så godt som mit. Agger har nu aldrig slået mig som en der ikke giver 100% i alle kampe og jeg tror hans tilstedeværelse vil give hele holdet et løft . Så jeg tror ikke de kampe på halvtomme stadions vil betyde noget for ham. Men enig i at skaderne kan komme og derudover må man stille sig det spørgsmål om ikke 30m + hvad nu de finder ud af med talenter kunne være brugt langt bedre på 2 3 spillere der tilsammen kunne tage Brøndby længere?