Kan godt være at jeg bare har en dårlig hukommelse, men vil du ikke lige minde mig om, hvem det er du snakker om der?FCM skrev:Ja, for det er jo os, der har fansider for vores sportsdirektør på Facebook......Lindvang skrev:Haha, du prøver som sædvanlig med næb og kløer at forsvare din klubs groteske og usmagelige adfærd, ligemeget hvad det er og hvor ulækkert det er, Kenn. Bliver du aldrig træt af det?
Det er simpelthen så ufatteligt, at I aldrig nogensinde rynker på næsen over de handlinger Ørgaard foretager, men sluger alt råt.
Jeg forsvarer sådan set ikke, hvad FCM gør, men påpeger blot, at det ikke er så meget anderledes end hvad andre klubber gør - heriblandt OB og AaB. AaB har jo også en historik der viser, at de ikke fyrer spillere, der bliver dømt for vold, ligesom OB ikke har problemer med at ansætte spillere, der har siddet i fængsel. Så når fans af de klubber peger fingre af FCM, drejer det sig vist mere om at bruge enhver lejlighed til at kritisere andre, end den reelle substans i kritikken.
Personligt mener jeg det er mere grotesk og usmagelig at mene at folk med voldsdom skal have samfundsmæssig følgestraf bestående af arbejdsløshed end det er, at ansætte folk med voldsdomme.
Hvorfor hade FCM 2
Re: Hvorfor hade FCM 2
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Nu taler jeg for mig selv, men tænkte på INTET tidspunkt, at Arek var/er en forstærkning af jer. Sportsligt kan det muligvis være han er, men der følger så mange andre ting med udenfor banen og omkring hans personlighed der gør, at jeg er alt andet end misundelig og pisset af.FCM skrev:Ja, og det er i virkeligheden dette, der pisser jer af. Fair nok, det er træls at se en konkurrent forstærke sig gratis, men det gør altså ikke kritikken særlig interessant.Lindvang skrev:Man får Danmarks nok bedste målmand kvit og frit
Sikke noget ævl. Solidaritet klubberne imellem? Og det skulle komme fra jer, der netop er mestre i at udnytte Bosman-dommen og hente transferfrie spillere. Senest til stor beklagelse for Vålerenga, der kunne have fået 3 gange så meget for ham I hentede. Klubber konkurrerer mod hinanden om spillere, thats it. Der er da ingen solidaritet.Lindvang skrev:Her udnytter man andres konsekvente og korrekte handling og gør endnu engang noget dybt usmageligt for egen vinding, uden at skele til solidariteten klubberne imellem.
Det hedder jeg altså ikke.Lindvang skrev:Kenn.
Vi har gennem hele debatten snakket etik og moral og hvordan bosman-reglen på nogen måde har med dette at gøre, har jeg svært ved at forstå. Mere uddybende, kan jeg ikke se, hvor det etiske aspekt kommer ind, når du nævner en regel som samtlige klubber benytter sig af og kan benytte sig af. Derimod kan man selv vælge, hvordan man fremstiller sig selv, når man henter "skoleelever" fra Afrika, headhunter unge danske spillere, accepterer flere domme(Zidan) og henter voldssigtede spillere. Det udsender bare et usandsynlig dårligt signal og vidner om utrolig dårlig stil!.
Men vi bliver nok aldrig enige, Kenn.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Velkommen til Herning, en hverdag med vold og indavl.
-
Lindvang
Haha, du er sgu uhjælpelig, Kenn.FCM skrev:Ja, og det er i virkeligheden dette, der pisser jer af. Fair nok, det er træls at se en konkurrent forstærke sig gratis, men det gør altså ikke kritikken særlig interessant.Lindvang skrev:Man får Danmarks nok bedste målmand kvit og frit
Sikke noget ævl. Solidaritet klubberne imellem? Og det skulle komme fra jer, der netop er mestre i at udnytte Bosman-dommen og hente transferfrie spillere. Senest til stor beklagelse for Vålerenga, der kunne have fået 3 gange så meget for ham I hentede. Klubber konkurrerer mod hinanden om spillere, thats it. Der er da ingen solidaritet.Lindvang skrev:Her udnytter man andres konsekvente og korrekte handling og gør endnu engang noget dybt usmageligt for egen vinding, uden at skele til solidariteten klubberne imellem.
Det hedder jeg altså ikke.Lindvang skrev:Kenn.
Det handler da ikke en skid om, at I forstærker jer. Det gør alle klubber. Jeg ville satme ikke kunne sluge, hvis AaB havde hentet polski, ligemeget om han så var verdens bedste målmand. Og jeg håber så sandelig ikke, at min klub på den måde ville pisse OB op og ned ad ryggen, fordi de var tvunget til at fyre deres måske vigtigste spiller. Bosman har vist ikke alverden med dette at gøre. Nu gør du dig vist dummere, end du er, Kenn.
Man kan nok bare konkludere, at dine pointer sætter en tyk streg under, hvad det er for en klub, du følger. For du er akkurat lige så smækfyldt af mangel på stil og format som dem. Det skinner tydeligt igennem.
Lindvang skrev:
Haha, du er sgu uhjælpelig, Kenn.
Det handler da ikke en skid om, at I forstærker jer. Det gør alle klubber. Jeg ville satme ikke kunne sluge, hvis AaB havde hentet polski, ligemeget om han så var verdens bedste målmand. Og jeg håber så sandelig ikke, at min klub på den måde ville pisse OB op og ned ad ryggen, fordi de var tvunget til at fyre deres måske vigtigste spiller. Bosman har vist ikke alverden med dette at gøre. Nu gør du dig vist dummere, end du er, Kenn.
Man kan nok bare konkludere, at dine pointer sætter en tyk streg under, hvad det er for en klub, du følger. For du er akkurat lige så smækfyldt af mangel på stil og format som dem. Det skinner tydeligt igennem.
Det er simpelthen for mærkeligt det her, nu skal jeg til at være enig med Lindvang IGEN!!! (Det er satme en god grund til at hade FCM)
Anyways - Kenn, du forstår jo tydeligvis ikke hvad det er som der argumenteres for her, men allright, FCM er jo "klassens frække dreng". Men at du stille det op som om at vi er misundelige over at i henter gratis forstærkninger, kan jeg kun grine af, for det er da noget af en opdigtet historie.
Hvis du ikke ser en rød tråd i FCMs aggeren, så er det dit problem ikke vores. Fortsæt i bare med at være "klassens frække dreng" - der aldig "får noget", i denne situation, en plastik klub med plastikfans der synes det er ok at have spillere der pander holdkammerater ned(David), stjæler med arme og ben(Mohammed), og tæsker på kvinder(Arek) - som på trods af store armbevægelse ALDRIG har vundet andet en 1. division. Det er jo måden i kan tiltrække profiler på "Når alle broer er brændt, kom til heden, WE DONT GIVE A SHIT".
Rød hele vejen igennem, AaB og Liverpool......
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Du sidder ikke og sammenligner det at en klub henter en spiller hvis kontrakt er udløbet med at en klub henter en spiller efter han er blevet fyret for at være dømt for vold og true folk? Det er jo simpelthen for latterligt at bringe Bosman-dommen ind i en sag som denne. Men igen det kommer ikke bag på mig en FCM fan mener det er to sider af samme sag.FCM skrev: Sikke noget ævl. Solidaritet klubberne imellem? Og det skulle komme fra jer, der netop er mestre i at udnytte Bosman-dommen og hente transferfrie spillere. Senest til stor beklagelse for Vålerenga, der kunne have fået 3 gange så meget for ham I hentede. Klubber konkurrerer mod hinanden om spillere, thats it. Der er da ingen solidaritet.
Det vil jeg da meget gerne. Hukommelsen har jo en tendens til at være lidt ringere, når det gælder egne spillere.....http://www.aabsport.dk/B02F4995-D1D5-46 ... 5B55E0CE5FHanga skrev:Kan godt være at jeg bare har en dårlig hukommelse, men vil du ikke lige minde mig om, hvem det er du snakker om der?
Prøv nu at fange, hvad der diskuteres. Lindvang påstår at der er solidiratet mellem klubberne, men det er igen et eksempel på et argument, der er opfundet til lejligheden og ingen substans har. Gu' fanden er der ej solidaritet mellem klubberne, når det handler om spillere. Det er simpelthen det mest tåbelige argument jeg endnu har hørt.jydenfranord skrev:Du sidder ikke og sammenligner det at en klub henter en spiller hvis kontrakt er udløbet med at en klub henter en spiller efter han er blevet fyret for at være dømt for vold og true folk? Det er jo simpelthen for latterligt at bringe Bosman-dommen ind i en sag som denne. Men igen det kommer ikke bag på mig en FCM fan mener det er to sider af samme sag.FCM skrev: Sikke noget ævl. Solidaritet klubberne imellem? Og det skulle komme fra jer, der netop er mestre i at udnytte Bosman-dommen og hente transferfrie spillere. Senest til stor beklagelse for Vålerenga, der kunne have fået 3 gange så meget for ham I hentede. Klubber konkurrerer mod hinanden om spillere, thats it. Der er da ingen solidaritet.
Handlen med transferfrie spillere er et glimrende eksempel på, at klubberne tænker mere på deres egen økonomi end solidaritet, ligesom der jo findes masser af eksempler på klubber, der har hentet spillere, der er blevet fyret andre steder. Kan Lindvang mon producere et eneste eksempel på denne "solidaritet"? Mon ikke også jeg vil kunne se i jeres tranfertråd og finde indlæg omhandlende muligheden for at skaffe billigere spillere i de norske klubber, der har økonomiske vanskeligheder? Jeg tror det. Så det med ikke at udnytte andres problemer, ligger nok heller ikke så fjernt fra jer.
FCM skrev:Det vil jeg da meget gerne. Hukommelsen har jo en tendens til at være lidt ringere, når det gælder egne spillere.....http://www.aabsport.dk/B02F4995-D1D5-46 ... 5B55E0CE5FHanga skrev:Kan godt være at jeg bare har en dårlig hukommelse, men vil du ikke lige minde mig om, hvem det er du snakker om der?
Sorry, jeg trækker naturligvis alle mine beskyldninger tilbage - for det er klart at det at MP var oppe at toppes med en stiv gut i gaden, kan sidestilles med at Arek slår sin viv til lirekassemand, og true med at slå hende ihjel.
Endnu engang er Debatside.dk sat til vægs af ungerne fra ulvegraven.
Kent, du er åbenbart komplet ude af stand til at skelne mellem at være beruset og komme op at toppes med en anden gut, og så det at man.
1) Stjæler urer, biler og slår kæresten (mohammed)
2) Planlægger og udfører at overfalde en holdkammerat til træning(david)
3) Tæsker sin kone, ved blandt andet at tildele hende flere spark i ansigtet, og true med at slå hende ihjel hvis hun melder det til politiet(arek)
Dertil kommer at du topper det op med at sammenligne det at hente/beholde ovenstående spillere med ikke alene at være involveret i noget fuldemands-skubberi(som de fleste af os har prøvet mere end en gang), men også det at hente spillere på en bosman dom, Kent - du er på dybt vand, selv på heden.
Hvem sidestiller noget?Dahl9000 skrev:Sorry, jeg trækker naturligvis alle mine beskyldninger tilbage - for det er klart at det at MP var oppe at toppes med en stiv gut i gaden, kan sidestilles med at Arek slår sin viv til lirekassemand, og true med at slå hende ihjel.
Jeg har påpeget, at trods nypuritanismen herinde, så er en voldsdom altså ikke lig en fyringsseddel i AaB. Det er faktuelt korrekt.
Men når det er egne spillere, så er det bare lidt fuldemandsskubberi, som vi jo alle gør engang imellem. No big deal...... Der fandt vi vist lige dobbeltmoralen igen.
FCM skrev:Hvem sidestiller noget?Dahl9000 skrev:Sorry, jeg trækker naturligvis alle mine beskyldninger tilbage - for det er klart at det at MP var oppe at toppes med en stiv gut i gaden, kan sidestilles med at Arek slår sin viv til lirekassemand, og true med at slå hende ihjel.
Jeg har påpeget, at trods nypuritanismen herinde, så er en voldsdom altså ikke lig en fyringsseddel i AaB. Det er faktuelt korrekt.
Men når det er egne spillere, så er det bare lidt fuldemandsskubberi, som vi jo alle gør engang imellem. No big deal...... Der fandt vi vist lige dobbeltmoralen igen.
Du mener altså hvis man kommer op at sloges i en brandert (ikke ædruelig) og at slå/tæve sin kone ædrueligt er det samme ???
WOW godt du ikke er dommer
-
jydenfranord
- Allstar

- Kontakt:
Ok det er mig der tager fejl og du har ret. Øv osse nu troede jeg ellers lige jeg havde dig. For du har da ret, det er fuldstændig det samme at hente spillere på en fri-transfer uanset om deres kontrakt er udløbet eller om det er fordi de er fyret for at have tæsket konen. Det er det samme. Det handler begge dele om det menneskelige, det moralske. Dog må man sige at FCM endnu engang lige yder den ekstra indsats, nemlig at hente en arbejdesløs forbryder, tage ham under de beskyttende vinger og give ham mulighed for at komme på fode igen. Det er stort.FCM skrev:Prøv nu at fange, hvad der diskuteres. Lindvang påstår at der er solidiratet mellem klubberne, men det er igen et eksempel på et argument, der er opfundet til lejligheden og ingen substans har. Gu' fanden er der ej solidaritet mellem klubberne, når det handler om spillere. Det er simpelthen det mest tåbelige argument jeg endnu har hørt.jydenfranord skrev:Du sidder ikke og sammenligner det at en klub henter en spiller hvis kontrakt er udløbet med at en klub henter en spiller efter han er blevet fyret for at være dømt for vold og true folk? Det er jo simpelthen for latterligt at bringe Bosman-dommen ind i en sag som denne. Men igen det kommer ikke bag på mig en FCM fan mener det er to sider af samme sag.FCM skrev: Sikke noget ævl. Solidaritet klubberne imellem? Og det skulle komme fra jer, der netop er mestre i at udnytte Bosman-dommen og hente transferfrie spillere. Senest til stor beklagelse for Vålerenga, der kunne have fået 3 gange så meget for ham I hentede. Klubber konkurrerer mod hinanden om spillere, thats it. Der er da ingen solidaritet.
Handlen med transferfrie spillere er et glimrende eksempel på, at klubberne tænker mere på deres egen økonomi end solidaritet, ligesom der jo findes masser af eksempler på klubber, der har hentet spillere, der er blevet fyret andre steder. Kan Lindvang mon producere et eneste eksempel på denne "solidaritet"? Mon ikke også jeg vil kunne se i jeres tranfertråd og finde indlæg omhandlende muligheden for at skaffe billigere spillere i de norske klubber, der har økonomiske vanskeligheder? Jeg tror det. Så det med ikke at udnytte andres problemer, ligger nok heller ikke så fjernt fra jer.
Jeg undre mig stadig over at FCM endnu ikke har modtaget nobels fredspris. Det er jo en klub der udelukkende tænker på det menneskelige aspekt i enhver handel. Hvad enten det drejer sig om afrikanske børn eller voldelige mænd.
Du nævner Martin Pedersen, og ja han blev dømt og han blev i AaB. Men jeg forstår bare ikke helt du nævner ham, for tidligere skrev du jo at du udelukkende var her for at vise hvor dobbelt-moralske fans var fra OB og AaB. Derfor undre det mig at du hiver noget frem som klubben har sagt/gjort. Det burde vel være det som fansene har gjort. Hvad det angår kan jeg fortælle dig at der var delte meninger, der var en del der mente han havde fået sin straf og derfor skulle blive og andre mente han havde modtaget en dom og derfor burde smides på porten. Men sådanne små ting kan store og fantastiske FCM jo ikke tage sig af, det drejer sig jo om det menneskelige......
Derudover bør der være en solidaritet mellem klubberne, hvilket der normalt også er. En ting er hvis en klub er ved at gå neden om og hjem. Det er som oftest klubbens egen skyld, ledelsen har været dårlig, lavet dårlige investeringer osv. Hvor imod ingen klub kan sikre sig imod at deres spillere laver noget rigtigt lort i fritiden. Netop derfor bør samtlige klubber i ligaen holde sig fra en spiller der har gjort det som Arek gjorde.
Arek er en spiller der var flere millioner værd for OB, men man vælger helt fornuftigt at fritstille ham, da ingen klub bør lade en spiller med de tendenser være et forbillede. Men næh nej, FCM kommer da lige ind og snupper ham, for det er jo ligegyldigt med OB, vi skal hjælpe stakkels lille Arek.
Endnu en ting der KRAFTIGT adskiller Martin Pedersens sag fra Arek's, martin Pedersen undskyldte. Arek meldte ud at sagen aldrig var blevet til noget i Polen, det var fordi han var polak han blev dømt, samt at Danmark var et forfærdeligt land for en polak. Og så kan vi derefter se på hvordan han svinede OB og Kim Brink til for at de havde fritstillet ham, og hans agent løj, ja alle kunne kun lyve omkring stakkels lille Arek.
Sidst men ikke mindst, så var jeg en af dem der mente at Martin Pedersen skulle være fyret efter hans dom, så jeg er jo faktisk et gennemført forfærdeligt menneske, der på ingen måde tager hensyn til mine medmennesker.
... og hvis du går ind på vores forum vil du også se, at der er delte meninger om Arek.jydenfranord skrev:Hvad det angår kan jeg fortælle dig at der var delte meninger, der var en del der mente han havde fået sin straf og derfor skulle blive og andre mente han havde modtaget en dom og derfor burde smides på porten. Men sådanne små ting kan store og fantastiske FCM jo ikke tage sig af, det drejer sig jo om det menneskelige......
Hvorfor bør der være det? Og hvor er det, at du ser, at der normalt er det. Kan du give nogle eksempler?jydenfranord skrev:Derudover bør der være en solidaritet mellem klubberne, hvilket der normalt også er.
Ligesom de burde have gjort ved Stig Tøfting, Nocko Jockovic, Martin Pedernen, David Nielsen, Mads Timm mv....jydenfranord skrev:Hvor imod ingen klub kan sikre sig imod at deres spillere laver noget rigtigt lort i fritiden. Netop derfor bør samtlige klubber i ligaen holde sig fra en spiller der har gjort det som Arek gjorde.
Igen vil jeg gerne understrege, at jeg ikke forsvarer Arek. Jeg synes han er en klaphat uden lige, og er ualmindelig uintelligent at høre på, men det gør ikke, at han ikke har lov til at ernære sig selv (så ville David og Martin sgu også have problemer). Han er allerede blevet straffet væsentlig hårdede end andre, der har begået samme forbrydelse, gennem hele den offentlighed der har været om sagen. Men det er den pris man betaler, for at dumme sig som offentlig person.jydenfranord skrev:Endnu en ting der KRAFTIGT adskiller Martin Pedersens sag fra Arek's, martin Pedersen undskyldte. Arek meldte ud at sagen aldrig var blevet til noget i Polen, det var fordi han var polak han blev dømt, samt at Danmark var et forfærdeligt land for en polak. Og så kan vi derefter se på hvordan han svinede OB og Kim Brink til for at de havde fritstillet ham, og hans agent løj, ja alle kunne kun lyve omkring stakkels lille Arek.
Det er jo en helt håbløs form for argumenatation du praktiserer, og at du så forsøger at tilskrive mig, at jeg skulle være nypuritaner - well, det anser jeg som et mislykket forsøg på at fremstille dig selv som interlektuel. Jeg forsøger på INGEN måde at sætte mit eget moralske kodeks på en pedistal, det jeg argumenterer for, er at der er en ganske simpel forskel på de paragraffer jeres spillere har været viklet ind i, og den som MP var indblandet i. Jeg synes også at det er værd at bemærke at en af grundene til at AaB ikke valgte at forlænge med MP var at man ikke ønskede at blive kædet sammen med spillere med diciplinære problemer, altså et ønske som står noget i kontrast til hvad "klassens frække dreng" og kommende mester anno 10/11 ønsker.FCM skrev: Hvem sidestiller noget?
Hvis du, Kent, ikke ønsker at foholde dig til, at det eksempelvis David og Arek lavede, er værer den det MP var indblandet i, ja, så kan jeg godt forstå du prøver at få dig selv til at fremstå mere interlektuel, for så er du fandme ikke for "knøw". AaB valgte jo netop at smide David på porten, da denne sag var langt grovere end den MP var indblandet i, hvilket jo også MEGET tydeligt fremgår af Davids bog, det var jo et planlagt overfald.
Men ok, det kan godt være at du synes det kan sammenlignes, men jeg er da så bare glad for at de danske domstole ikke er enige mig dig, og at man her er i stand til at skelne mellem forbrydelsens omfang, og ikke blot giver samme dom for at køre over for rødt, som for mord.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Der er vældig forskel på graden af vold. Det må sgu være fedt at være familiefar fra heden, og tage sin søn med ind og få et idol der har slæbt hustruen op igennem et etagekompleks i håret.
... og hvor er det typisk at smide misundelig kortet for en fcm mand! kæft en nulbon! haha
!
... og hvor er det typisk at smide misundelig kortet for en fcm mand! kæft en nulbon! haha
- Colt Sivas
- 2. div

Att: Kent
Er personligt ret ligeglad med at Arek er skiftet til FCM. Min klub gjorde, i mine øjne, det rigtige.
Det som jeg ikke "bryder" mig om er, at FCM forsøger at sælge det som om de "hjælper" Arek. Næ kald en spade for en spade. Arek er en god målmand, som FCM kunne få billigt, velvidende hans fortid. Hvorfor det spil for galleriet? Hvis det er hensynet til sponsorer osv., at man spiller "helgen" kortet, burde man måske overveje om man ikke skulle lade være i stedet for. Det er jo lidt - de unge afrikaner er i DK for at studere - parolen om igen. Misforstå mig ikke. Jeg syntes det er alletiders at de får chancen for et godt liv - under ordnet forhold som i FCM. Men sig det dog som det er.
Arek har altså ENDNU ikke afsonet sin straf. Ja da FCM skrev med ham, var ankefristen, endnu ikke udløbet. I en ideel verden burde han vel afsone sin straf inden han begyndte at spille? Det ville være etisk rigtigt i mine øjne. Men næste gang en fodboldspiller bliver dømt for noget - så skriver FCM kontrakt med ham uanset hans niveau? Hvorfor? Ja fordi FCM gerne vil hjælpe personen videre i sit liv 'følig.
Om Arek burde kunne få job igen fordi han er dømt for noget i privatlivet. Men med jobbet som fodboldspiller følger et vist ansvar. Tror du at Jes Dorph stadigvæk ville være tv-vært hvis han havde tæsket konen? Havde en bankansat muligheder for et job i en anden bank hvis han havde nappet af kassen? Hvor mange politiker overlever politisk hvis de kører spritkørsel? I nogen job er der chancer for - hvis man fucker op - så er færdig inden for branchen. Like it or not.
Er personligt ret ligeglad med at Arek er skiftet til FCM. Min klub gjorde, i mine øjne, det rigtige.
Det som jeg ikke "bryder" mig om er, at FCM forsøger at sælge det som om de "hjælper" Arek. Næ kald en spade for en spade. Arek er en god målmand, som FCM kunne få billigt, velvidende hans fortid. Hvorfor det spil for galleriet? Hvis det er hensynet til sponsorer osv., at man spiller "helgen" kortet, burde man måske overveje om man ikke skulle lade være i stedet for. Det er jo lidt - de unge afrikaner er i DK for at studere - parolen om igen. Misforstå mig ikke. Jeg syntes det er alletiders at de får chancen for et godt liv - under ordnet forhold som i FCM. Men sig det dog som det er.
Arek har altså ENDNU ikke afsonet sin straf. Ja da FCM skrev med ham, var ankefristen, endnu ikke udløbet. I en ideel verden burde han vel afsone sin straf inden han begyndte at spille? Det ville være etisk rigtigt i mine øjne. Men næste gang en fodboldspiller bliver dømt for noget - så skriver FCM kontrakt med ham uanset hans niveau? Hvorfor? Ja fordi FCM gerne vil hjælpe personen videre i sit liv 'følig.
Om Arek burde kunne få job igen fordi han er dømt for noget i privatlivet. Men med jobbet som fodboldspiller følger et vist ansvar. Tror du at Jes Dorph stadigvæk ville være tv-vært hvis han havde tæsket konen? Havde en bankansat muligheder for et job i en anden bank hvis han havde nappet af kassen? Hvor mange politiker overlever politisk hvis de kører spritkørsel? I nogen job er der chancer for - hvis man fucker op - så er færdig inden for branchen. Like it or not.
Det er da vist dig, der er en underfrankeret nulbon. Jeg skriver på intet tidspunkt, at I er misundelige. Hverken "pisse af" eller "træls" betyder misundelig. Få dig en synonymordbog, hvis det er for svært.Gentleman Finn skrev:... og hvor er det typisk at smide misundelig kortet for en fcm mand! kæft en nulbon! haha!
Hvor mange gange skal jeg skrive, at jeg netop ikke sammenligner eller sidestiller tingene, før det går ind (se evt starten af det, du citerer mig for)?Dahl9000 skrev:Men ok, det kan godt være at du synes det kan sammenlignes, men jeg er da så bare glad for at de danske domstole ikke er enige mig dig, og at man her er i stand til at skelne mellem forbrydelsens omfang, og ikke blot giver samme dom for at køre over for rødt, som for mord.FCM skrev: Hvem sidestiller noget?
Jeg mener bestemt, at det som Arek gjorde er værre end det MP og David gjorde - og har ingen steder skrevet andet. Jeg har faktisk overhovedet ikke diskuteret det emne. Men giv mig da endelig et link, der beviser det modsatte.
Min pointe er at gloriepudsningen vist foregår lige rigeligt heftigt blandt AaB (og OB-fans), når man ser på, at en voldsdom ikke er ensbetydende med en fyring i AaB, ligesom AaB heller ikke var så forargede over at David slog en holdkammerat ned til træning, at de ikke lige skulle have lidt penge for ham.
FCM er en elendig, møgirriterende fusions-klub, som aldrig kommer til at vinde noget
END OF DISKUSSION
END OF DISKUSSION
If you train hard, you'll not only be hard, you'll be hard to beat.
-
jydenfranord
- Allstar

- Kontakt:
Nå det er det som er problemet, at FCM skulle betale for David. Ja det kan jeg godt se, det er fandme surt at skulle betale for klubbens uendelige godhed overfor menneskeheden. Heldigvis er det da endnu ikke blevet sådan i skal betale noget videre for afrikanerne, lidt husly og mad. Det er hvad der skal til, bare læs Onkel Toms hytte, han var så glad så at man faktisk skulle tro det var FCM han boede ved.......FCM skrev: Hvor mange gange skal jeg skrive, at jeg netop ikke sammenligner eller sidestiller tingene, før det går ind (se evt starten af det, du citerer mig for)?
Jeg mener bestemt, at det som Arek gjorde er værre end det MP og David gjorde - og har ingen steder skrevet andet. Jeg har faktisk overhovedet ikke diskuteret det emne. Men giv mig da endelig et link, der beviser det modsatte.
Min pointe er at gloriepudsningen vist foregår lige rigeligt heftigt blandt AaB (og OB-fans), når man ser på, at en voldsdom ikke er ensbetydende med en fyring i AaB, ligesom AaB heller ikke var så forargede over at David slog en holdkammerat ned til træning, at de ikke lige skulle have lidt penge for ham.