Hvorfor hade FCM 2
Re: Hvorfor hade FCM 2
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
jeg har lagt champagnen på køl, til når taberne drejer nøglen om
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
AaB disker vel op med gratis øl, til næste hjemmekamp, hvis det sker.Martin Bak skrev:jeg har lagt champagnen på køl, til når taberne drejer nøglen om
Det her kan man næsten ikke hade - det er i hvert fald svært at holde silet tilbage.
Udover de ikke kan skrive dansk, så er de ligefrem vilde med (deres) DNA.
fra: http://www.bt.dk/superligaen/fcm-boss-d ... -dette-herHan fik søndag et velment råd fra den hårde kerne af FCM-fans, der var taget turen fra Herning til Brøndby for at se deres hold slutte 2016 af med tredje nederlag på stribe. ’DBU-sønnen fjerne klubbens DNA’ stod der på et banner, der blev rullet ud både i pausen og efter de 90 minutter.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Aah, Pastorius. Det skulle jo ske.Pastorius skrev:Det her kan man næsten ikke hade - det er i hvert fald svært at holde silet tilbage.
fra: http://www.bt.dk/superligaen/fcm-boss-d ... -dette-herHan fik søndag et velment råd fra den hårde kerne af FCM-fans, der var taget turen fra Herning til Brøndby for at se deres hold slutte 2016 af med tredje nederlag på stribe. ’DBU-sønnen fjerne klubbens DNA’ stod der på et banner, der blev rullet ud både i pausen og efter de 90 minutter.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Tja, men i det mindste ikke på et banner der bliver omtalt i den københavnske verdenspresse.Buzz Killington skrev:Aah, Pastorius. Det skulle jo ske.Pastorius skrev:Det her kan man næsten ikke hade - det er i hvert fald svært at holde silet tilbage.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
En spiller med FCM DNA må være efterkommer til Steinlein, Ørgaard eller Riddersholm (skræmmende hvis bare en af de tre har formeret sig). Kristian Gak Gach har næppe børn er er gamle nok til Superligaen selvom rovdrift på børn selvfølgelig aldrig har holdt FCM tilbage.
RAUS RAUS SSE!
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... sk/6450795
Rasmus Ankersen MENER at de følger reglerne. Men er ikke helt sikker åbenbart.
På kant med reglerne... Det er en del af klubbens DNA!9000AA skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... sk/6450795
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Smid hvad I har i hænderne! Handball Club Midtjylland spiller netop op nu mod Kolding Idrætsforening Kolding København...
Længe leve arbejderklassen!
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Handball Club Midtjylland har så vidt jeg ved hverken noget at gøre med Football Club Midtjylland, eller med Football Club Midtjylland Håndbold.Danni skrev:Smid hvad I har i hænderne! Handball Club Midtjylland spiller netop op nu mod Kolding Idrætsforening Kolding København...
Til gengæld er der guldkorn fra Steinlein til Tipsbladet:
- Jeg regner med, at det bliver et stille vindue, men det har jeg gjort de seneste fire vinduer - vi i Midtjylland plejer jo nok at få lidt gang i den.
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Heldigvis er jeg ikke forpligtet ud over mine evner. Det der blev åbenbart for svært for mig:-)Jesper Schmidt skrev:Handball Club Midtjylland har så vidt jeg ved hverken noget at gøre med Football Club Midtjylland, eller med Football Club Midtjylland Håndbold.Danni skrev:Smid hvad I har i hænderne! Handball Club Midtjylland spiller netop op nu mod Kolding Idrætsforening Kolding København...
Til gengæld er der guldkorn fra Steinlein til Tipsbladet:
- Jeg regner med, at det bliver et stille vindue, men det har jeg gjort de seneste fire vinduer - vi i Midtjylland plejer jo nok at få lidt gang i den.
Længe leve arbejderklassen!
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Steinlein i bold.dk om Mikael Uhre:
- Vi har da forespurgt på ham, det gør vi jo med mange spillere. Men det var nu mest for at drille Haysen (sportschef Hans Jørgen Haysen i SønderjyskE, red.).
Dejligt at blive mindet om hvorfor vi har denne tråd.
- Vi har da forespurgt på ham, det gør vi jo med mange spillere. Men det var nu mest for at drille Haysen (sportschef Hans Jørgen Haysen i SønderjyskE, red.).
Hvor er det pinligt og arrogant. Tag nu bare de briller af og sæt dig ned igen...Jesper Schmidt skrev:Steinlein i bold.dk om Mikael Uhre:
Manglende klasse er jo en del af FCM's DNA.Jesper Schmidt skrev:Steinlein i bold.dk om Mikael Uhre:
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
I høj grad- men jeg kunne nu godt tænke mig det var Allan Gaarde der var lidt små-arrogant oven på at have plukket de tre bedste spillere fra en direkte konkurrent.Hanga skrev:Manglende klasse er jo en del af FCM's DNA.Jesper Schmidt skrev:Steinlein i bold.dk om Mikael Uhre:
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Hvis det var Gaarde som havde lavet det nummer der, kørte jeg med glæde til Herning for at hente FCM Brillen og proppede den et sted hen på vores tårnhøje sportdirektør hvor solen aldrig skinner...Yankee skrev:I høj grad- men jeg kunne nu godt tænke mig det var Allan Gaarde der var lidt små-arrogant oven på at have plukket de tre bedste spillere fra en direkte konkurrent.Hanga skrev:Manglende klasse er jo en del af FCM's DNA.Jesper Schmidt skrev:Steinlein i bold.dk om Mikael Uhre: