Dansk mester 2014
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Re: Dansk mester 2014
Katten herhjemme hedder Danny Califf. Den har faktisk præsteret at redde et skud på mål fra mig. Spillede mod knægten og havde erobret bolden, skød så ned mod hans tomme mål. Så kom katten pludselig løbende foran målet og blev ramt af bolden, så den ikke gik ind! Kan det ikke kvalificere den til holdet ?
- FlæskeFrank
nu skal man ikke jinxe. men jeg kan ikke andet end se at københavn vinder på søndag. det ville komme meget bag på mig hvis de ikke gør.
på den ene side vil jeg gerne at vi vinder mesterskabet på søndag - for så kan vi gå efter the double.
på den anden side vil det os være pisse fedt at få guldet hjemme i aalborg.
på den ene side vil jeg gerne at vi vinder mesterskabet på søndag - for så kan vi gå efter the double.
på den anden side vil det os være pisse fedt at få guldet hjemme i aalborg.
lynge er gud!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Køllen I Møllen skrev:Endnu vigtigere. Nu er der ingen pointe i at parkere bussen. Nu skal de vel prøve at bygge lidt på.Dalbjerg skrev:Lækkert at FCV er reddet... Man kan da håbe, at de lige mister et par procents vilje til at tage de hårde løb..
Er de reddet? Jeg kan ikke overskue at regne det ud, er fanget i en lykkerus over at skulle spille venstre back.
Kæft jeg er ærgerlig og indebrændt!Poker-One-Kenobi skrev:Køllen I Møllen skrev:Endnu vigtigere. Nu er der ingen pointe i at parkere bussen. Nu skal de vel prøve at bygge lidt på.Dalbjerg skrev:Lækkert at FCV er reddet... Man kan da håbe, at de lige mister et par procents vilje til at tage de hårde løb..
Er de reddet? Jeg kan ikke overskue at regne det ud, er fanget i en lykkerus over at skulle spille venstre back.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Midt i al den her taktik snak:-) og guld hold hehe
Er der nogen der ved om billeter bestilt til afsnittet i Slagelse også virker til det bur på langsiden :-) ?
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Er der nogen der ved om billeter bestilt til afsnittet i Slagelse også virker til det bur på langsiden :-) ?
Når nu Kuhn går på dødsdruk på Slagelses bodegaer efter kampen, stille jeg gerne op som substitut for ham og som fredrikshavnerens højrehånd/fluffer
„The less you care, the happier you will be.“
Aaaaaarh, de kan max ende a point med Viborg, og de har +6 i forhold til Viborg.. Så svært at se det kan ske..Poker-One-Kenobi skrev:Køllen I Møllen skrev:Endnu vigtigere. Nu er der ingen pointe i at parkere bussen. Nu skal de vel prøve at bygge lidt på.Dalbjerg skrev:Lækkert at FCV er reddet... Man kan da håbe, at de lige mister et par procents vilje til at tage de hårde løb..
Meeeeeeen selvfølgelig kan det være at FCV bare parkerer bussen på Søndag...
Men hva, det kan jo være at krydset er nok for begge hold.. Tror jeg dog ikke på.. FCK ser altså ikke skarpe ud..
Det er FCK helt sikkert i pokalfinalen, men med vores held smider de det på søndag mod FCM..
Re: Sv: Dansk mester 2014
Det gør det :-) der er åbent i hele udebaneafsnittet.Kristian skrev:Midt i al den her taktik snak:-) og guld hold hehe
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Aftenens resultat giver jo også et dejligt pres på FCK om at de skal præstere mod FCM ellers kan BIF gå forbi dem og snuppe bronze.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Det vigtige er så at FCK skal vinde mod FCM for at være sikker på at holde 3 pladsen :-)Dalbjerg skrev:Aaaaaarh, de kan max ende a point med Viborg, og de har +6 i forhold til Viborg.. Så svært at se det kan ske..Poker-One-Kenobi skrev:Køllen I Møllen skrev:Endnu vigtigere. Nu er der ingen pointe i at parkere bussen. Nu skal de vel prøve at bygge lidt på.Dalbjerg skrev:Lækkert at FCV er reddet... Man kan da håbe, at de lige mister et par procents vilje til at tage de hårde løb..
Meeeeeeen selvfølgelig kan det være at FCV bare parkerer bussen på Søndag...
Men hva, det kan jo være at krydset er nok for begge hold.. Tror jeg dog ikke på.. FCK ser altså ikke skarpe ud..
Det er FCK helt sikkert i pokalfinalen, men med vores held smider de det på søndag mod FCM..
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Og det fedeste ved det hele er, at FCM vil kunne miste 2. pladsen.. Det gad jeg godt se!Provst i Brovst skrev:Aftenens resultat giver jo også et dejligt pres på FCK om at de skal præstere mod FCM ellers kan BIF gå forbi dem og snuppe bronze.
Ska' vi hak'?
Vigtigere: FCK kan med lidt held og dygtighed faktisk ende med sølv og CL-kval. Jeg tror de er tændte.Provst i Brovst skrev:Aftenens resultat giver jo også et dejligt pres på FCK om at de skal præstere mod FCM ellers kan BIF gå forbi dem og snuppe bronze.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Super, takkerZee skrev:Det gør det :-) der er åbent i hele udebaneafsnittet.Kristian skrev:Midt i al den her taktik snak:-) og guld hold hehe
Har hørt bullettiner om, at der kommer ret mange til slagelse:-) hvor er det bare sygt at være AaB mand i øjeblikket:')
Bor Pastorius ikke på Sjælland? Det må da kunne gør det ud for en halv svensker?MHJ skrev:Der er et kaempe underskud af svenske lejesvende i den opstilling. Hvor er Prica's bror/faetter som dominerede debatsiden i perioden foer han roeg til England?PeterS skrev:Med fare for at have undladt de bedste må nedenstående være drømmeholdet.Pastorius skrev:Det ville simpelthen blive et legendarisk hold, der ville overgå det hold der aldrig kom til at spille, da der var snak om en spillerstrejke. Gad vide om man kunne støve hesten op.Køllen I Møllen skrev:Jeg er lige ved at tro at det ville være folk herindefra...Brodernumsi skrev:Sad lige og tænkte det samme, hvem fanden ville vi stille med, hvis vi skulle stille med 3. og 5. valg i midterforsvaret....astonvilla skrev:Jeg finder der morsomt de taler om 3. og 5. valg på nogle positioner. Så mange spillere har vi slet ikke! Vi ville ha meldt afbud til kampen.
Juntaen
MrBang - Provsten - Hesten - Poker
Jonas - Køllen - Fabbe - Yankee
Elscorpio - Brent
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
- Provst i Brovst
- Allstar

Det havde jeg ikke spottet, det er usandsynligt, men det giver ekstra brændstof til FCK (og BIF).MrBangDK skrev:Og det fedeste ved det hele er, at FCM vil kunne miste 2. pladsen.. Det gad jeg godt se!Provst i Brovst skrev:Aftenens resultat giver jo også et dejligt pres på FCK om at de skal præstere mod FCM ellers kan BIF gå forbi dem og snuppe bronze.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
En presset herre i studiet efter kampen

- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, han har godt nok ikke ligefrem Kent's coolness i modgang.PeterS skrev:En presset herre i studiet efter kampen
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Den er i vinkel, jeg er 50% svenskMHJ skrev:Der er et kaempe underskud af svenske lejesvende i den opstilling. Hvor er Prica's bror/faetter som dominerede debatsiden i perioden foer han roeg til England?PeterS skrev:Med fare for at have undladt de bedste må nedenstående være drømmeholdet.Pastorius skrev:Det ville simpelthen blive et legendarisk hold, der ville overgå det hold der aldrig kom til at spille, da der var snak om en spillerstrejke. Gad vide om man kunne støve hesten op.Køllen I Møllen skrev:Jeg er lige ved at tro at det ville være folk herindefra...Brodernumsi skrev:Sad lige og tænkte det samme, hvem fanden ville vi stille med, hvis vi skulle stille med 3. og 5. valg i midterforsvaret....astonvilla skrev:Jeg finder der morsomt de taler om 3. og 5. valg på nogle positioner. Så mange spillere har vi slet ikke! Vi ville ha meldt afbud til kampen.
Juntaen
MrBang - Provsten - Hesten - Poker
Jonas - Køllen - Fabbe - Yankee
Elscorpio - Brent
- Provst i Brovst
- Allstar

De øjne og sveden eller er det tårer?PeterS skrev:En presset herre i studiet efter kampen