Potentiel Superligastrejke
- Tifosa9000
- Drenge

Re: Potentiel Superligastrejke
FCK lægger også pres på SF http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... oreningen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sv: Potentiel Superligastrejke
De overlever ikke med det pres der kommer nu! håber det bedsteTifosa9000 skrev:FCK lægger også pres på SF http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... oreningen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Tifosa9000 skrev:FCK lægger også pres på SF http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... oreningen/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Retov"Vi repræsenterer 1.223 spillere i dansk fodbold, hvor vi tilmed har fået over 100 nye medlemmer op til forhandlingerne. I FCK er vi repræsenteret med to ud af tre spillere, og også her står vi sammen"
Det er simpelthen ikke rigtigt. Udover at det er daarlig stil at offentligt udvise mangel paa respekt overfor egne medlemmer ved saadan en udtalelse, saa repraesenterer FCK, FCM og AaB medlemmerne SF's vigtigste vaaben i denne konflikt. Og uden disse spillere mangler de en stor del af deres forhandlingskraeft.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det er da klart når folk bare bliver meldt ind uden videre.hvor vi tilmed har fået over 100 nye medlemmer op til forhandlingerne
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
"Her lægger han vægt på, at FCK-truppen ikke fylder ret meget i store billede. "MHJ skrev:Tifosa9000 skrev:FCK lægger også pres på SF http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... oreningen/" onclick="window.open(this.href);return false;- Retov"Vi repræsenterer 1.223 spillere i dansk fodbold, hvor vi tilmed har fået over 100 nye medlemmer op til forhandlingerne. I FCK er vi repræsenteret med to ud af tre spillere, og også her står vi sammen"
Det er simpelthen ikke rigtigt. Udover at det er daarlig stil at offentligt udvise mangel paa respekt overfor egne medlemmer ved saadan en udtalelse, saa repraesenterer FCK, FCM og AaB medlemmerne SF's vigtigste vaaben i denne konflikt. Og uden disse spillere mangler de en stor del af deres forhandlingskraeft.
Netop det der viser SF holdning over de 60 spillere i AaB, FCM og FCK som ironisk nok er deres bedste trumf. Tak for jeres tillid, I betyder ikke en skid for os.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Dyb respekt. Jeg håber på en tilsvarende udmelding fra AaB truppen, men det kommer desværre ikke til at ske.Tifosa9000 skrev:FCK lægger også pres på SF http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... oreningen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lækkert at se professionelle mennesker tage ansvar og melde fra overfor deres uansvarlige fagforening. Forventer også at Øland's lakajer bliver mere medgørlige nu hvor deres eneste trumfkort bliver spillet ud af deres hænder.
Meld jer ud og få det cirkus overstået!
Meld jer ud og få det cirkus overstået!
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Det handler om signalværdi og frygten for at komme til at stå svækket i forhandlingerne. Retov og alle andre i SF er da udmærket klar over med hvilken vægt superligaspillerne og ikke mindst de tre implicerede klubber opretholder i forhold til gennemsnittet af medlemmerne. Så kan der komme nok så mange nye medlemmer til. Med dagens udvikling og det pres der nu er på SF, først fra AaB trekløveret og nu FCK truppen for at finde en løsning, så prøver Retrov at signalere fortsat styrke og at de står usvækket overfor divisionsforeningen krav. Det ved han ikke passer og det ved Divisonsforeningen.fish skrev:Netop det der viser SF holdning over de 60 spillere i AaB, FCM og FCK som ironisk nok er deres bedste trumf. Tak for jeres tillid, I betyder ikke en skid for os.MHJ skrev:Tifosa9000 skrev:FCK lægger også pres på SF http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... oreningen/" onclick="window.open(this.href);return false;- Retov"Vi repræsenterer 1.223 spillere i dansk fodbold, hvor vi tilmed har fået over 100 nye medlemmer op til forhandlingerne. I FCK er vi repræsenteret med to ud af tre spillere, og også her står vi sammen"
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Hva snakker du om?frederikshavneren skrev:Dyb respekt. Jeg håber på en tilsvarende udmelding fra AaB truppen, men det kommer desværre ikke til at ske.Tifosa9000 skrev:FCK lægger også pres på SF http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... oreningen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vi her sku da sendt vore 3 tungeste kanoner derover på en flyver anført af Würtz - og ikke bare et fesent stykke papir.
Bienvenu Bassogog!
- Buzz Killington
- Allstar

Du har ret. Og han kan næsten ikke sige andet end han gør. Men man må gå ud fra at dem han forsøger at signalere til (egne medlemmer og DF) alligevel godt kan gennemskue denne svækkelse. Der hvor han alligevel virker uprofessionel er hvor han negligerer f.eks. bl.a. FCK'erne på den der "vi kan da sagtens klare os uden jer!!" facon. Udover det potentielt skaber splid indenfor gruppen, så får det ham til at virke desperat (tomme trommer og alt det der). Han kunne have kommunikeret det samme, meget mere elegant.NIN den fromme skrev:Det handler om signalværdi og frygten for at komme til at stå svækket i forhandlingerne. Retov og alle andre i SF er da udmærket klar over med hvilken vægt superligaspillerne og ikke mindst de tre implicerede klubber opretholder i forhold til gennemsnittet af medlemmerne. Så kan der komme nok så mange nye medlemmer til. Med dagens udvikling og det pres der nu er på SF, først fra AaB trekløveret og nu FCK truppen for at finde en løsning, så prøver Retrov at signalere fortsat styrke og at de står usvækket overfor divisionsforeningen krav. Det ved han ikke passer og det ved Divisonsforeningen.fish skrev:Netop det der viser SF holdning over de 60 spillere i AaB, FCM og FCK som ironisk nok er deres bedste trumf. Tak for jeres tillid, I betyder ikke en skid for os.MHJ skrev:Tifosa9000 skrev:FCK lægger også pres på SF http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... oreningen/" onclick="window.open(this.href);return false;- Retov"Vi repræsenterer 1.223 spillere i dansk fodbold, hvor vi tilmed har fået over 100 nye medlemmer op til forhandlingerne. I FCK er vi repræsenteret med to ud af tre spillere, og også her står vi sammen"
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Derudover må man stille sig spørgsmålet om SF har læst sit bagland ordentligt, når det nu kommer til dette her? SF må jo uden tvivl have skullet opdatere baglandet, og nu er en central del af det bagland altså ved at få nok. Det kunne jo tyde på at de har fået samme indtryk som den offentlige dækning af situationen, nemlig at SF i realiteten ikke har villet forhandle, men blot have alle deres krav gennemført, og så færdig.
Men rart at få bekræftet der nu er et internt pres på SF, så de ikke bare kan sidde med armene over kors og sige "Mere!" hver gang DF har forsøgt.
Men rart at få bekræftet der nu er et internt pres på SF, så de ikke bare kan sidde med armene over kors og sige "Mere!" hver gang DF har forsøgt.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Jeg kan lige forestille mig PK i telefonen til Würtz. "Du er sq nødt til at komme, de er ved at f#%$# vores CHL op."astonvilla skrev:Hva snakker du om?frederikshavneren skrev:Dyb respekt. Jeg håber på en tilsvarende udmelding fra AaB truppen, men det kommer desværre ikke til at ske.Tifosa9000 skrev:FCK lægger også pres på SF http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... oreningen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vi her sku da sendt vore 3 tungeste kanoner derover på en flyver anført af Würtz - og ikke bare et fesent stykke papir.
- Tifosa9000
- Drenge

Endelig et tiltrængt grin i den her ikke særligt sjove farce! Lad os for guds skyld håbe, at vores trekløver snart får yderligere heltestatus...fish skrev:Jeg kan lige forestille mig PK i telefonen til Würtz. "Du er sq nødt til at komme, de er ved at f#%$# vores CHL op."astonvilla skrev:Hva snakker du om?frederikshavneren skrev:Dyb respekt. Jeg håber på en tilsvarende udmelding fra AaB truppen, men det kommer desværre ikke til at ske.Tifosa9000 skrev:FCK lægger også pres på SF http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... oreningen/" onclick="window.open(this.href);return false;
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Jeg ser for mig Würtz sparker døren op - med knopperne forest - og mens røgen lægger sig toner Würtz, Augo og Risgård frem....Øland sidder og klynker og ryster ovre i et hjørne.fish skrev:Jeg kan lige forestille mig PK i telefonen til Würtz. "Du er sq nødt til at komme, de er ved at f#%$# vores CHL op."astonvilla skrev:Hva snakker du om?frederikshavneren skrev:Dyb respekt. Jeg håber på en tilsvarende udmelding fra AaB truppen, men det kommer desværre ikke til at ske.Tifosa9000 skrev:FCK lægger også pres på SF http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... oreningen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lad forhandlingerne begynde.
Bienvenu Bassogog!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
5 timer til deadline.
Find nu et kompromis som begge parter kan acceptere
Find nu et kompromis som begge parter kan acceptere
Du virker usandsynligt godt inde i forhandlingerne. Kan du ikke komme med nogle flere insider-informationer?Frygah skrev:Derudover må man stille sig spørgsmålet om SF har læst sit bagland ordentligt, når det nu kommer til dette her? SF må jo uden tvivl have skullet opdatere baglandet, og nu er en central del af det bagland altså ved at få nok. Det kunne jo tyde på at de har fået samme indtryk som den offentlige dækning af situationen, nemlig at SF i realiteten ikke har villet forhandle, men blot have alle deres krav gennemført, og så færdig.
Med fare for at komme til at lyde som "Manden i lufthavnen".
Aalborg Centrum for 20 minutter siden.
En bil kommer trillende forbi med en person der har AaB-polo på hvor jeg lige netop når at høre ordet "strejke" i forbifarten. Jeg tænker at det er radionyhederne eller lignende. Bilen parkerer længere nede af gaden og da jeg går forbi den kan jeg høre personen snakker i telefonen over bilens anlæg med vinduerne åben. Der bliver sagt noget i stil med "Nu hvor der efter al sandsynlighed ikke kommer en aftale i aften" mens jeg går forbi bilen. Da jeg 10 minutter senere kommer gående forbi igen holder bilen stadig ind og der bliver sagt noget i stil med "Nu har vi/jeg gjort så meget for dig.."
Jeg så ikke hvem den unge mand var og kunne heller ikke genkende stemmen på ham han snakkede med, men det lød som en mand på 30-40 år der talte i et meget bestemt toneleje. Det virker HELT vanvittigt at man sidder og snakker over bilens anlæg om sådan noget, men ikke desto mindre er historien god nok.
En bil kommer trillende forbi med en person der har AaB-polo på hvor jeg lige netop når at høre ordet "strejke" i forbifarten. Jeg tænker at det er radionyhederne eller lignende. Bilen parkerer længere nede af gaden og da jeg går forbi den kan jeg høre personen snakker i telefonen over bilens anlæg med vinduerne åben. Der bliver sagt noget i stil med "Nu hvor der efter al sandsynlighed ikke kommer en aftale i aften" mens jeg går forbi bilen. Da jeg 10 minutter senere kommer gående forbi igen holder bilen stadig ind og der bliver sagt noget i stil med "Nu har vi/jeg gjort så meget for dig.."
Jeg så ikke hvem den unge mand var og kunne heller ikke genkende stemmen på ham han snakkede med, men det lød som en mand på 30-40 år der talte i et meget bestemt toneleje. Det virker HELT vanvittigt at man sidder og snakker over bilens anlæg om sådan noget, men ikke desto mindre er historien god nok.
- Buzz Killington
- Allstar

Haha! Genialt. Lige det traaden manglede!Farmer skrev:Med fare for at komme til at lyde som "Manden i lufthavnen".
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Hvordan kan du ikke blive på stedet og fake en snørrebåndsbinding? Vi vil have noget info nu!!!!Farmer skrev:Med fare for at komme til at lyde som "Manden i lufthavnen".
1 2 3 Jimmy er en mur!
En reporter uden for døren i forligsinstitutionen meddelte for minutter siden, at AaB, FCK og FC Midtjylland uanset forhandlingerne i øvrigt vil få lov til at spille kampene i Europa som normalt.
BoT skrev: Du virker usandsynligt godt inde i forhandlingerne. Kan du ikke komme med nogle flere insider-informationer?