Potentiel Superligastrejke

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Tifosa9000
Drenge
Drenge

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Tifosa9000 » 14. aug 2014, 17:19

FCK lægger også pres på SF http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... oreningen/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Re: Sv: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Kristian » 14. aug 2014, 17:25

Tifosa9000 skrev:FCK lægger også pres på SF http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... oreningen/" onclick="window.open(this.href);return false;
De overlever ikke med det pres der kommer nu! håber det bedste

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 14. aug 2014, 17:25

Tifosa9000 skrev:FCK lægger også pres på SF http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... oreningen/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Vi repræsenterer 1.223 spillere i dansk fodbold, hvor vi tilmed har fået over 100 nye medlemmer op til forhandlingerne. I FCK er vi repræsenteret med to ud af tre spillere, og også her står vi sammen"
- Retov

Det er simpelthen ikke rigtigt. Udover at det er daarlig stil at offentligt udvise mangel paa respekt overfor egne medlemmer ved saadan en udtalelse, saa repraesenterer FCK, FCM og AaB medlemmerne SF's vigtigste vaaben i denne konflikt. Og uden disse spillere mangler de en stor del af deres forhandlingskraeft.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 14. aug 2014, 17:28

hvor vi tilmed har fået over 100 nye medlemmer op til forhandlingerne
Det er da klart når folk bare bliver meldt ind uden videre.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

fish
Superliga
Superliga

Indlæg af fish » 14. aug 2014, 17:34

MHJ skrev:
"Vi repræsenterer 1.223 spillere i dansk fodbold, hvor vi tilmed har fået over 100 nye medlemmer op til forhandlingerne. I FCK er vi repræsenteret med to ud af tre spillere, og også her står vi sammen"
- Retov

Det er simpelthen ikke rigtigt. Udover at det er daarlig stil at offentligt udvise mangel paa respekt overfor egne medlemmer ved saadan en udtalelse, saa repraesenterer FCK, FCM og AaB medlemmerne SF's vigtigste vaaben i denne konflikt. Og uden disse spillere mangler de en stor del af deres forhandlingskraeft.
"Her lægger han vægt på, at FCK-truppen ikke fylder ret meget i store billede. "

Netop det der viser SF holdning over de 60 spillere i AaB, FCM og FCK som ironisk nok er deres bedste trumf. Tak for jeres tillid, I betyder ikke en skid for os.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 14. aug 2014, 17:39

Dyb respekt. Jeg håber på en tilsvarende udmelding fra AaB truppen, men det kommer desværre ikke til at ske.

Brugeravatar
Durianz
Drenge
Drenge
Geografisk sted: Hamburg

Indlæg af Durianz » 14. aug 2014, 17:39

Lækkert at se professionelle mennesker tage ansvar og melde fra overfor deres uansvarlige fagforening. Forventer også at Øland's lakajer bliver mere medgørlige nu hvor deres eneste trumfkort bliver spillet ud af deres hænder.
Meld jer ud og få det cirkus overstået!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 14. aug 2014, 17:45

fish skrev:
MHJ skrev:
- Retov

Netop det der viser SF holdning over de 60 spillere i AaB, FCM og FCK som ironisk nok er deres bedste trumf. Tak for jeres tillid, I betyder ikke en skid for os.
Det handler om signalværdi og frygten for at komme til at stå svækket i forhandlingerne. Retov og alle andre i SF er da udmærket klar over med hvilken vægt superligaspillerne og ikke mindst de tre implicerede klubber opretholder i forhold til gennemsnittet af medlemmerne. Så kan der komme nok så mange nye medlemmer til. Med dagens udvikling og det pres der nu er på SF, først fra AaB trekløveret og nu FCK truppen for at finde en løsning, så prøver Retrov at signalere fortsat styrke og at de står usvækket overfor divisionsforeningen krav. Det ved han ikke passer og det ved Divisonsforeningen.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 14. aug 2014, 17:49

frederikshavneren skrev:
Dyb respekt. Jeg håber på en tilsvarende udmelding fra AaB truppen, men det kommer desværre ikke til at ske.
Hva snakker du om?
Vi her sku da sendt vore 3 tungeste kanoner derover på en flyver anført af Würtz - og ikke bare et fesent stykke papir.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 14. aug 2014, 17:52

NIN den fromme skrev:
fish skrev:
MHJ skrev:
- Retov

Det handler om signalværdi og frygten for at komme til at stå svækket i forhandlingerne. Retov og alle andre i SF er da udmærket klar over med hvilken vægt superligaspillerne og ikke mindst de tre implicerede klubber opretholder i forhold til gennemsnittet af medlemmerne. Så kan der komme nok så mange nye medlemmer til. Med dagens udvikling og det pres der nu er på SF, først fra AaB trekløveret og nu FCK truppen for at finde en løsning, så prøver Retrov at signalere fortsat styrke og at de står usvækket overfor divisionsforeningen krav. Det ved han ikke passer og det ved Divisonsforeningen.
Du har ret. Og han kan næsten ikke sige andet end han gør. Men man må gå ud fra at dem han forsøger at signalere til (egne medlemmer og DF) alligevel godt kan gennemskue denne svækkelse. Der hvor han alligevel virker uprofessionel er hvor han negligerer f.eks. bl.a. FCK'erne på den der "vi kan da sagtens klare os uden jer!!" facon. Udover det potentielt skaber splid indenfor gruppen, så får det ham til at virke desperat (tomme trommer og alt det der). Han kunne have kommunikeret det samme, meget mere elegant.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 14. aug 2014, 17:56

Derudover må man stille sig spørgsmålet om SF har læst sit bagland ordentligt, når det nu kommer til dette her? SF må jo uden tvivl have skullet opdatere baglandet, og nu er en central del af det bagland altså ved at få nok. Det kunne jo tyde på at de har fået samme indtryk som den offentlige dækning af situationen, nemlig at SF i realiteten ikke har villet forhandle, men blot have alle deres krav gennemført, og så færdig.

Men rart at få bekræftet der nu er et internt pres på SF, så de ikke bare kan sidde med armene over kors og sige "Mere!" hver gang DF har forsøgt.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

fish
Superliga
Superliga

Indlæg af fish » 14. aug 2014, 18:03

astonvilla skrev:
frederikshavneren skrev:
Hva snakker du om?
Vi her sku da sendt vore 3 tungeste kanoner derover på en flyver anført af Würtz - og ikke bare et fesent stykke papir.
Jeg kan lige forestille mig PK i telefonen til Würtz. "Du er sq nødt til at komme, de er ved at f#%$# vores CHL op."

Brugeravatar
Tifosa9000
Drenge
Drenge

Indlæg af Tifosa9000 » 14. aug 2014, 18:33

fish skrev:
astonvilla skrev:
frederikshavneren skrev:
Hva snakker du om?
Jeg kan lige forestille mig PK i telefonen til Würtz. "Du er sq nødt til at komme, de er ved at f#%$# vores CHL op."
Endelig et tiltrængt grin i den her ikke særligt sjove farce! Lad os for guds skyld håbe, at vores trekløver snart får yderligere heltestatus...

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 14. aug 2014, 18:50

fish skrev:
astonvilla skrev:
frederikshavneren skrev:
Hva snakker du om?
Jeg ser for mig Würtz sparker døren op - med knopperne forest - og mens røgen lægger sig toner Würtz, Augo og Risgård frem....Øland sidder og klynker og ryster ovre i et hjørne.

Lad forhandlingerne begynde.
Bienvenu Bassogog!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 14. aug 2014, 18:58

5 timer til deadline.
Find nu et kompromis som begge parter kan acceptere

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 14. aug 2014, 19:13

Frygah skrev:Derudover må man stille sig spørgsmålet om SF har læst sit bagland ordentligt, når det nu kommer til dette her? SF må jo uden tvivl have skullet opdatere baglandet, og nu er en central del af det bagland altså ved at få nok. Det kunne jo tyde på at de har fået samme indtryk som den offentlige dækning af situationen, nemlig at SF i realiteten ikke har villet forhandle, men blot have alle deres krav gennemført, og så færdig.

Men rart at få bekræftet der nu er et internt pres på SF, så de ikke bare kan sidde med armene over kors og sige "Mere!" hver gang DF har forsøgt.
Du virker usandsynligt godt inde i forhandlingerne. Kan du ikke komme med nogle flere insider-informationer?

Farmer
1. div
1. div
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Farmer » 14. aug 2014, 19:20

Med fare for at komme til at lyde som "Manden i lufthavnen".

Aalborg Centrum for 20 minutter siden.

En bil kommer trillende forbi med en person der har AaB-polo på hvor jeg lige netop når at høre ordet "strejke" i forbifarten. Jeg tænker at det er radionyhederne eller lignende. Bilen parkerer længere nede af gaden og da jeg går forbi den kan jeg høre personen snakker i telefonen over bilens anlæg med vinduerne åben. Der bliver sagt noget i stil med "Nu hvor der efter al sandsynlighed ikke kommer en aftale i aften" mens jeg går forbi bilen. Da jeg 10 minutter senere kommer gående forbi igen holder bilen stadig ind og der bliver sagt noget i stil med "Nu har vi/jeg gjort så meget for dig.."

Jeg så ikke hvem den unge mand var og kunne heller ikke genkende stemmen på ham han snakkede med, men det lød som en mand på 30-40 år der talte i et meget bestemt toneleje. Det virker HELT vanvittigt at man sidder og snakker over bilens anlæg om sådan noget, men ikke desto mindre er historien god nok.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 14. aug 2014, 19:25

Farmer skrev:Med fare for at komme til at lyde som "Manden i lufthavnen".

En bil kommer trillende forbi med en person der har AaB-polo på hvor jeg lige netop når at høre ordet "strejke" i forbifarten. Jeg tænker at det er radionyhederne eller lignende. Bilen parkerer længere nede af gaden og da jeg går forbi den kan jeg høre personen snakker i telefonen over bilens anlæg med vinduerne åben. Der bliver sagt noget i stil med "Nu hvor der efter al sandsynlighed ikke kommer en aftale i aften" mens jeg går forbi bilen. Da jeg 10 minutter senere kommer gående forbi igen holder bilen stadig ind og der bliver sagt noget i stil med "Nu har vi/jeg gjort så meget for dig.."

Jeg så ikke hvem den unge mand var og kunne heller ikke genkende stemmen på ham han snakkede med, men det lød som en mand på 30-40 år der talte i et meget bestemt toneleje. Det virker HELT vanvittigt at man sidder og snakker over bilens anlæg om sådan noget, men ikke desto mindre er historien god nok.
Haha! Genialt. Lige det traaden manglede!
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 14. aug 2014, 19:26

Farmer skrev:Med fare for at komme til at lyde som "Manden i lufthavnen".

Hvordan kan du ikke blive på stedet og fake en snørrebåndsbinding? Vi vil have noget info nu!!!!
1 2 3 Jimmy er en mur!

Freddie
Allstar
Allstar

Indlæg af Freddie » 14. aug 2014, 19:28

En reporter uden for døren i forligsinstitutionen meddelte for minutter siden, at AaB, FCK og FC Midtjylland uanset forhandlingerne i øvrigt vil få lov til at spille kampene i Europa som normalt.
BoT skrev: Du virker usandsynligt godt inde i forhandlingerne. Kan du ikke komme med nogle flere insider-informationer?

Besvar