Dansk(e) hold i Europa
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: Dansk(e) hold i Europa
ÅGF flirter godt nok med at blive sammenlignet med det gule sygesikringsbevis = ubrugeligt i europa! Nu vandt de godt nok 2-1 over Sabah, men kun med hiv, sving og en millimetertynd offside der til sidst redder dem.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Re: Dansk(e) hold i Europa
Enig med B93. Det blev nærmest en gimmick den måde påtog sig alt det der på ifht. det er en klub fra 1893.RicoBR02 skrev: ↑3. aug 2026, 19:08Nu er folk fra Kolding ikke så pisse irriterende, b93 derimod, dem har jeg absolut intet godt at sige om. Naturvin på stadion? Vor herre bevares..Gnu skrev: ↑3. aug 2026, 14:05Du kan ikke bilde mig ind, at hvis - lad os sige - Kolding, eller B93 eller Middelfart udråbte sig som klassens frække dreng, så ville det med det samme udløse en rivalisering.RicoBR02 skrev: ↑3. aug 2026, 11:04Det har intet med resultater at gøre, det handler om at de udråbte sig selv som det ene og det andet. Jeg hader agf mindst ligeså meget og guderne skal da vide at det heller ikke har noget med resultater at gøre..Gnu skrev: ↑3. aug 2026, 10:17Og samtidig lavede de resultater som var bedre end Ikasts, så tak for at understrege min pointe.RicoBR02 skrev: ↑31. jul 2026, 22:24Rivaliseringen startede da Herning begyndte at kalde sig klassens frække dreng og føre sig frem som konger af Danmark. At deres fans så hurtigt udråbte sig som nogle af de bedste i Danmark gjorde det ikke bedre og disco Glen og bak bak bak bak bak satte bare punktum...Gnu skrev: ↑31. jul 2026, 08:57
Det bliver jo ikke mindre fjollet af, at nogle andre har opført ligeså fjollet engang for 10-15 år siden.
I gamle dage var der jo heller ikke en eneste AaB'er, der tog notits af Ikast. Det var bare en ligegyldig klub, som engang imellem havde et par sæsoner i Superligaen inden de forsvandt igen. Rivaliseringen startede først, da FC Midtjylland begyndte at lave resultater.
Uden sådan et kende klubben mega indgående er det i hvert fald bare ikke noget den har slået sig op på før nuværende ejerskab og deres tur op i 1.div.
Det er ikke så meget fordi, at det de står for ikke lige er det jeg står for. Det er mere det, at det virker så påtaget, at det bliver forlorrent.
RAUS RAUS SSE!