I wan't photo proofNIN den fromme skrev:Jeg er 100% sikker på der kommer en løsning på en eller anden måde, så vi stiller med stærkeste hold på onsdag. Så sikker faktisk, at gør der ikke, køber jeg tre FCM klistermærker og sætter på min bil i et år.Hanga skrev:Er du stadig så skråsikker?Køllen I Møllen skrev:Jeg er ikke, og har aldrig været, et eneste sekund i tvivl om at vi spiller på Onsdag. Så ro på. Selvfølgelig finder de en løsning. Eller lader Europa-holdene spille i det mindste.
Potentiel Superligastrejke
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Re: Potentiel Superligastrejke
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Det kræver vist en advokat og en længere sagsbehandlingfrederikshavneren skrev:Tja de kan melde sig ud af SF.doukas skrev:Hør nu her venner. Jeg er 100 % sikker på ingen i og omkring AaB ønsker at stejke. Selvom vi allesammen er pisse skuffet den mulige konflikt, så kan vi sgu da ikke bebrejde spillerne for at støtte solidarisk, heller ikke selvom SF er nogle pengegriske svin. Og det er jo dejligt at se Würtz, Ris og Augo på eget initiativ prøve at støtte klubben og os fans.
Lad nu være med lade vreden gå ud over klubben og spillerne. Vi har gang i så mange gode ting, som ingen gang en konflikt burde kunne ødelægge
Selvfølgelig skal spillerne ikke melde sig ud, men prøve at påvirke tingene indefra, andet skaber unødigt spild i truppen
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Solidariteten kan de stikke op et vist sted, de har allerede brugt vores (og 2 andre klubbers spillere) som pressionsmiddel og spekuleret over detaljer, noget der ikke burde være nok til at udløse strejke.
-
frederikshavneren
- Allstar

Imponerende at du kan se så lyst på situationen.doukas skrev:Det kræver vist en advokat og en længere sagsbehandlingfrederikshavneren skrev:Tja de kan melde sig ud af SF.doukas skrev:Hør nu her venner. Jeg er 100 % sikker på ingen i og omkring AaB ønsker at stejke. Selvom vi allesammen er pisse skuffet den mulige konflikt, så kan vi sgu da ikke bebrejde spillerne for at støtte solidarisk, heller ikke selvom SF er nogle pengegriske svin. Og det er jo dejligt at se Würtz, Ris og Augo på eget initiativ prøve at støtte klubben og os fans.
Lad nu være med lade vreden gå ud over klubben og spillerne. Vi har gang i så mange gode ting, som ingen gang en konflikt burde kunne ødelægge![]()
Selvfølgelig skal spillerne ikke melde sig ud, men prøve at påvirke tingene indefra, andet skaber unødigt spild i truppen
Det her er vel den største katastrofe i klubbens mangeårige historie hvis der ikke kan stilles med det bedste hold på onsdag.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Det vil altså sige, at et samlet nederlag mod APOEL er en katastrofe for klubbens fremtid - også med det bedste hold? Hvorfor egentlig?frederikshavneren skrev:Imponerende at du kan se så lyst på situationen.doukas skrev:Det kræver vist en advokat og en længere sagsbehandlingfrederikshavneren skrev:Tja de kan melde sig ud af SF.doukas skrev:Hør nu her venner. Jeg er 100 % sikker på ingen i og omkring AaB ønsker at stejke. Selvom vi allesammen er pisse skuffet den mulige konflikt, så kan vi sgu da ikke bebrejde spillerne for at støtte solidarisk, heller ikke selvom SF er nogle pengegriske svin. Og det er jo dejligt at se Würtz, Ris og Augo på eget initiativ prøve at støtte klubben og os fans.
Lad nu være med lade vreden gå ud over klubben og spillerne. Vi har gang i så mange gode ting, som ingen gang en konflikt burde kunne ødelægge![]()
Det her er vel den største katastrofe i klubbens mangeårige historie hvis der ikke kan stilles med det bedste hold på onsdag.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Få nu prioriteterne på plads TV2News - vi gider ikke høre mere om nødhjælp i Ukraine.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Tabber vi med det bedste hold over to kampe - fair nok, sådan er spillet (på banen) men taber vi fordi en latterlig konflikt forhindrer os i at forfølge vores chance for at komme i CL. det er en katastrofe.sulakvelidze skrev:Det vil altså sige, at et samlet nederlag mod APOEL er en katastrofe for klubbens fremtid - også med det bedste hold? Hvorfor egentlig?frederikshavneren skrev:Imponerende at du kan se så lyst på situationen.doukas skrev:Det kræver vist en advokat og en længere sagsbehandlingfrederikshavneren skrev:Tja de kan melde sig ud af SF.doukas skrev:Hør nu her venner. Jeg er 100 % sikker på ingen i og omkring AaB ønsker at stejke. Selvom vi allesammen er pisse skuffet den mulige konflikt, så kan vi sgu da ikke bebrejde spillerne for at støtte solidarisk, heller ikke selvom SF er nogle pengegriske svin. Og det er jo dejligt at se Würtz, Ris og Augo på eget initiativ prøve at støtte klubben og os fans.
-
frederikshavneren
- Allstar

Du misforstår mig. Det er den største katastrofe hvis vi må stille med et sekundahold på onsdag.sulakvelidze skrev:Det vil altså sige, at et samlet nederlag mod APOEL er en katastrofe for klubbens fremtid - også med det bedste hold? Hvorfor egentlig?frederikshavneren skrev:Imponerende at du kan se så lyst på situationen.doukas skrev:Det kræver vist en advokat og en længere sagsbehandlingfrederikshavneren skrev:Tja de kan melde sig ud af SF.doukas skrev:Hør nu her venner. Jeg er 100 % sikker på ingen i og omkring AaB ønsker at stejke. Selvom vi allesammen er pisse skuffet den mulige konflikt, så kan vi sgu da ikke bebrejde spillerne for at støtte solidarisk, heller ikke selvom SF er nogle pengegriske svin. Og det er jo dejligt at se Würtz, Ris og Augo på eget initiativ prøve at støtte klubben og os fans.
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Det synes jeg, er skarpt nok analyseret, for det har du jo ret i. Går man planken ud, har man skabt en masse ødelæggelse, og man står i en situation, der minder mere om tidspunktet, hvor DF lockoutvarslede.le Cid skrev:Kunne man ikke forestille sig, at SF i sidste sekund siger ok - vi tager sgu det tilbud, som ligger på bordet nu? Skulle strejken først blive en realitet, så har de ikke CL kvalen som pressionsmiddel længere, og deres forhandlingssituation vil være markant svækket!
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
http://www.bt.dk/fodbold/spillerne-stro ... ndlingerne" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Hvis ikke de kommer ud nu her, er det vel et godt tegn. Et tegn på der er fortsatte forhandlinger?
-
sulakvelidze
- Allstar

Jeg er enig i, at det er rigtig skidt. Og "katastrofe" kan da sikkert også bruges, selv om det i min bog er noget med snarlig konkurs, nedrykning og lignende ulykker. AaB er under alle omstændigheder sikret for mange millioner kroners gruppespil (med mindre da vi smides ud af UEFA, hvilket jeg ikke har fantasi til at tro, at det ender med), og derfor har jeg svært ved at se et U19-holds nederlag mod APOEL som den største katastrofe i klubbens 129 år lange historie. Vi var trods alt få point fra at ryge ud af 3. division i 1982.NIN den fromme skrev:Tabber vi med det bedste hold over to kampe - fair nok, sådan er spillet (på banen) men taber vi fordi en latterlig konflikt forhindrer os i at forfølge vores chance for at komme i CL. det er en katastrofe.sulakvelidze skrev:Det vil altså sige, at et samlet nederlag mod APOEL er en katastrofe for klubbens fremtid - også med det bedste hold? Hvorfor egentlig?frederikshavneren skrev:Imponerende at du kan se så lyst på situationen.doukas skrev:Det kræver vist en advokat og en længere sagsbehandlingfrederikshavneren skrev:Tja de kan melde sig ud af SF.doukas skrev:Hør nu her venner. Jeg er 100 % sikker på ingen i og omkring AaB ønsker at stejke. Selvom vi allesammen er pisse skuffet den mulige konflikt, så kan vi sgu da ikke bebrejde spillerne for at støtte solidarisk, heller ikke selvom SF er nogle pengegriske svin. Og det er jo dejligt at se Würtz, Ris og Augo på eget initiativ prøve at støtte klubben og os fans.
Men anyway, jeg tror stadig ikke, at det når så vidt, som mange frygter. Vi spiller med de gode både lørdag og onsdag.
-
sulakvelidze
- Allstar

Ok, fair nok. Det er også bare mig, der ordkløver på et dumt tidspunkt.frederikshavneren skrev:Du misforstår mig. Det er den største katastrofe hvis vi må stille med et sekundahold på onsdag.sulakvelidze skrev:Det vil altså sige, at et samlet nederlag mod APOEL er en katastrofe for klubbens fremtid - også med det bedste hold? Hvorfor egentlig?frederikshavneren skrev:Imponerende at du kan se så lyst på situationen.doukas skrev:Det kræver vist en advokat og en længere sagsbehandlingfrederikshavneren skrev:Tja de kan melde sig ud af SF.doukas skrev:Hør nu her venner. Jeg er 100 % sikker på ingen i og omkring AaB ønsker at stejke. Selvom vi allesammen er pisse skuffet den mulige konflikt, så kan vi sgu da ikke bebrejde spillerne for at støtte solidarisk, heller ikke selvom SF er nogle pengegriske svin. Og det er jo dejligt at se Würtz, Ris og Augo på eget initiativ prøve at støtte klubben og os fans.
http://sporten.tv2.dk/2014-08-14-bestyr ... m-dage-til" onclick="window.open(this.href);return false;
-
frederikshavneren
- Allstar

Ser ikke News. Er der kø ved håndvasken eller hvad sker der?
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Det sidste er jeg helt enig i. Der ud over, er der vel ingen der skrev at det var den største katastofe i klubbens historie? Men når en klub med vores midler og den økonomiske nedtur og hestekur vi har været igennem og sekunder fra nedrykning, så er det i min optik en katastrofe, hvis en skrivebordskonflikt mellem spillere og klubberne skal spille chancen ud af hænderne på os for at kvalificere os til den ypperste turnering der er. Klubben, spillere, træner og fans fortjener den chance og forhåbenlig oplevelse.sulakvelidze
Jeg er enig i, at det er rigtig skidt. Og "katastrofe" kan da sikkert også bruges, selv om det i min bog er noget med snarlig konkurs, nedrykning og lignende ulykker. AaB er under alle omstændigheder sikret for mange millioner kroners gruppespil (med mindre da vi smides ud af UEFA, hvilket jeg ikke har fantasi til at tro, at det ender med), og derfor har jeg svært ved at se et U19-holds nederlag mod APOEL som den største katastrofe i klubbens 129 år lange historie. Vi var trods alt få point fra at ryge ud af 3. division i 1982.
Men anyway, jeg tror stadig ikke, at det når så vidt, som mange frygter. Vi spiller med de gode både lørdag og onsdag.
News er gået på natsløjfe og genudsender den seneste nyhedstime (fra bånd - formoder jeg)frederikshavneren skrev:Ser ikke News. Er der kø ved håndvasken eller hvad sker der?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Det bliver simpelthen ikke til at holde ud til og vil skade vores forberedelser - endnu mere - hvis den udskydes i 5 dage.
Man er det ikke korrekt at forligskvinden skulle trække en streg i sandet her ved midnatstid og beslutte hvorvidt der skal udskydes eller om man lukker ned og melder konflikt så at sige fra foligsinstutionens side?
Man er det ikke korrekt at forligskvinden skulle trække en streg i sandet her ved midnatstid og beslutte hvorvidt der skal udskydes eller om man lukker ned og melder konflikt så at sige fra foligsinstutionens side?
Hey AaB!
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Men at der er kommet spillere til her i løbet af aftenen skulle man umiddelbart mene må tyde på at der er noget de skal give tilsagn til - evt. en udsættelse til efter europa-kampene.?
Hey AaB!
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Ok. Så det kan faktisk ende med, at FCK får lov at spille med stærkeste opstilling den 19., i mens vi selv risikerer at spille med en flok ynglinge dagen efter, såfremt SF og DF stadig ikke har fundet en løsning? Ha ha. Arh, det er nok heller ikke videre realistisk.Men hvis forligsmanden kan se, at begge parter forhandler med ønsket om at finde en løsning, kan han udskyde konflikten yderligere fem dage. Så den absolutte bagkant for forhandlingerne er den 19. august, siger Kristian Kirk til tv2.dk
Hair is not a right: it´s a privilege!