Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af BoT » 26. maj 2011, 12:57

Køllen I Møllen skrev:
BoT skrev:
Køllen I Møllen skrev:
BoT skrev: Men igen - nu er det jo FCM, og så er alt de gør jo latterligt og bondsk set fra metropolen Aalborg...
Hvem er denne stikpille møntet på?
Mod alle AaB-fans, der anser Herning og opland for at være en laverestående bonderøvs-kultur. Og dem er der ikke så få af i denne tråd.

Det slog mig bare at vi har set "ammunitionen" før, der var den bare rettet mod en anden større by i Danmark hvis indbyggere tror de bor i verdens navle...

Iøvrigt føler jeg mig ramt :)
Det er jo det, der især falder mig paradoksalt: Aalborgenserne er sure over, at københavnerne synes, de er nogle bonderøve. Samtidig synes aalborgenserne, at midtjyderne er nogle bonderøve.

Personligt er jeg født på stenbroen i Århus og mener, at alle, der er født uden for Ringgaden er nogle bonderøve. Inkl. Tjøvenhavnerne.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 26. maj 2011, 13:03

BoT skrev: Det er jo det, der især falder mig paradoksalt: Aalborgenserne er sure over, at københavnerne synes, de er nogle bonderøve. Samtidig synes aalborgenserne, at midtjyderne er nogle bonderøve.

Personligt er jeg født på stenbroen i Århus og mener, at alle, der er født uden for Ringgaden er nogle bonderøve. Inkl. Tjøvenhavnerne.
Den officielle definition på en bonderøv er folk der er født i en by med under 10 millioner indbyggere.

Bonderøve!
Med venlig Hilsen
--
Robert

SimonJ
1. div
1. div

Indlæg af SimonJ » 26. maj 2011, 14:24

Hvorfor ikke hade FCM?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. maj 2011, 14:44

BoT skrev:
Køllen I Møllen skrev:
BoT skrev:
Køllen I Møllen skrev:
BoT skrev: Men igen - nu er det jo FCM, og så er alt de gør jo latterligt og bondsk set fra metropolen Aalborg...
Mod alle AaB-fans, der anser Herning og opland for at være en laverestående bonderøvs-kultur. Og dem er der ikke så få af i denne tråd.

Det slog mig bare at vi har set "ammunitionen" før, der var den bare rettet mod en anden større by i Danmark hvis indbyggere tror de bor i verdens navle...

Det er jo det, der især falder mig paradoksalt: Aalborgenserne er sure over, at københavnerne synes, de er nogle bonderøve. Samtidig synes aalborgenserne, at midtjyderne er nogle bonderøve.

Jamen du har da ret. Lige bortset fra at folk i Aalborg udemærket er klar over byens størrelse og at det ikke er en metropol. Det er mit umiddelbare indtryk at 75% af københavnere tror der bor 25 millioner mennesker i kbh og at det er Europas hovedstad...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar

Indlæg af BoT » 26. maj 2011, 14:45

Køllen I Møllen skrev:Jamen du har da ret. Lige bortset fra at folk i Aalborg udemærket er klar over byens størrelse og at det ikke er en metropol. Det er mit umiddelbare indtryk at 75% af københavnere tror der bor 25 millioner mennesker i kbh og at det er Europas hovedstad...
75% af københavnerne er fra Jylland og ved derfor udmærket, at Århus er Europas hovedstad.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 26. maj 2011, 15:37

BoT skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jamen du har da ret. Lige bortset fra at folk i Aalborg udemærket er klar over byens størrelse og at det ikke er en metropol. Det er mit umiddelbare indtryk at 75% af københavnere tror der bor 25 millioner mennesker i kbh og at det er Europas hovedstad...
75% af københavnerne er fra Jylland og ved derfor udmærket, at Århus er Europas hovedstad.
99% af alle københavnere har, i sympati med de perverse fra Pestegnen, hjerneskader.
Hader København!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar

Indlæg af BoT » 26. maj 2011, 15:44

alithebeast skrev: 99% af alle københavnere har, i sympati med de perverse fra Pestegnen, hjerneskader.
I modsætning til folk fra Vejgaard, der tydeligvis tilhører den mest intelligente del af befolkningen.

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Foran fjerneren

Indlæg af AaB1978 » 26. maj 2011, 16:04

Nu ser det sgu ud til, at de vælger sympatiske Brian Priske som ny assistenttræner

Han passer sgu da slet ikke ind i det cirkus dernede

http://www.sporten.dk/superligaen/profi ... cm-traener" onclick="window.open(this.href);return false;

salling23
Superliga
Superliga

Indlæg af salling23 » 26. maj 2011, 16:24

BoT skrev:
Køllen I Møllen skrev:
BoT skrev:
Køllen I Møllen skrev:

Århus (og ja det skal staves med Å) er verdens navle!
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 26. maj 2011, 16:25

Riddersholm er så genialt et menneske. Han er som skabt til at indgå i en trio med Ørgaard og Steinlein.

http://www.bold.dk/nyt/Riddersholm-roser-Riddersholm" onclick="window.open(this.href);return false;
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. maj 2011, 17:09

BoT skrev:
50% af os to er stædig :)
Janteloven eksisterer IKKE!

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 26. maj 2011, 17:36

Gaaaaab.

Kan i ikke lave en ny tråd, hvis i endelig skal køre den der Aalborg vs Lobotomi-byen debat?

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 26. maj 2011, 22:09

Hekler vil allerede af med Glenn (eller "trænern"):
Ulvegraven.dk - Fyr træneren>!!!

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Favoritspiller: Mæhle

Indlæg af vandmelonen » 26. maj 2011, 23:02

A_Strandfelt skrev:Hekler vil allerede af med Glenn (eller "trænern"):
Ulvegraven.dk - Fyr træneren>!!!
Så fik han da også indrømmet at han puler heste, way to go.

Joker
1. div
1. div

Indlæg af Joker » 29. maj 2011, 20:27

Man glemmer helt andre hold i glæden over at AaB blev i ligaen..men skal man liiiiiiiiiiiige stikke lidt ekstra til FcM, så fik de IKKE revance for den table pokalfinale mod FcN..og dermed fik de ikke bronze...INGEN POKAL ELLER MEDALJE !

Brugeravatar
Broendum
1. div
1. div
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Broendum » 29. maj 2011, 20:41

De er og bli'r et damehåndboldhold!

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 29. maj 2011, 20:59

Joker skrev:Man glemmer helt andre hold i glæden over at AaB blev i ligaen..men skal man liiiiiiiiiiiige stikke lidt ekstra til FcM, så fik de IKKE revance for den table pokalfinale mod FcN..og dermed fik de ikke bronze...INGEN POKAL ELLER MEDALJE !
Det er især sjovt efter at Riddersholm har været ude og rose sig selv for at få vindermentalitet ind i spillerne.....Jow deeeet.....

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 29. maj 2011, 21:11

Glenn Ridersholm er godt nok også en taber... Hvordan han kan få andet end i spillerne vil overraske mig meeeget. Hvis han fortsat er træner efter sæsonen så spår jeg en solid midterplacering til FCM... Især nu hvor man mister den eneste spiller der bare har LIDT vinder mentalitet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 30. maj 2011, 14:00

Jeg elsker denne tråd, så længe den ikke er afsporet og falder over i en kamp mellem Aalborg/København og nu åbenbart også optimisternes højborg, Århus.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 30. maj 2011, 14:01

salling23 skrev:
BoT skrev:
Køllen I Møllen skrev:
BoT skrev:
Køllen I Møllen skrev:

Århus (og ja det skal staves med Å) er verdens navle!
Jeg vil hellere vende den om, synke lidt mod syd (fra stående) og sige verdens røvhul.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Besvar