AaB i tv

Her kan AaB-fans annoncere initiativer eller nyheder fra deres lokalafdelinger og evt. hjemmesider. Informationer om arrangementer i forbindelse med AaBs kampe på TV eller Live. Herunder kan der også annonceres efter kørselspartnere til kampene.
Besvar
Bundgaard
1. div
1. div
Geografisk sted: 9670

AaB i tv

Indlæg af Bundgaard » 4. jul 2025, 13:54

Halløj alle med fans

For og gøre en lang historie kort, nå nu vi er rykket ned er det jo så via play der sender, men ind til 2-3 måneder siden kunne jeg stadig se bold men min udbyder Allente tilbyder ikke den helt store pakke så man kan se 1.div og jeg har ringet der ind men jeg skal betale 299 mere on måneden det er dyrt det har jeg ik råd til, kunne også ta med ud og se dem, det gør jeg men det er ikke altid mine arbejdstider passer ind men er der nogen der er i samme båd som mig og hvad gør I ???
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

DellOrto
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: AaB i tv

Indlæg af DellOrto » 13. jul 2025, 13:26

For mit vedkommende bliver det bare til færre sete AaB kampe, når de spiller på udebane.
Jeg har den arkaiske store flow pakke, hvor kun en enkelt 1.div kamp bliver vist hver runde.

Jeg var lige inde og se programplanlægningen for de første 8 runder.

AaB virker bevidst til at være nedprioriteret på flow-delen, hvor de ikke er tildelt en eneste kamp.
Det er nok et bevidste valg fra Viaplay´s side for, at tiltrække flere abonnenter til 299kr/m som du nævner.

Flowfordelingen er således:

AC Horsens: 4 kampe
Esbjerg: 3 kampe
Hvidovre: 2 kampe
Kolding: 2 kampe
Lyngby: 2 kampe
Hobro: 1 kamp
HB Køge: 1 Kamp
Aarhus Fremad: 1 kamp

Alternativt er der jo muligheder på det store internet.
Det er en prøvelse, at være forelsket i dig

Besvar