AaB sæsonafslutning på Utopia – lørdag den 22. november 2008
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Re: AaB sæsonafslutning på Utopia – lørdag den 22. november 2008
1. Senior
2. Junior
3. Morten
4. Frederik
5. Hans B.
6. Brian (Vejle)
7. Flemming
8. Mikkel
9. Tore
10. Buur
11. Thomas Kallehave, AKA Jimmy Hoffa (pamperen som forsvandt)
12. BoT
13. Ask
14. Gregers
15. Jesper
16. Muzzzzz
2. Junior
3. Morten
4. Frederik
5. Hans B.
6. Brian (Vejle)
7. Flemming
8. Mikkel
9. Tore
10. Buur
11. Thomas Kallehave, AKA Jimmy Hoffa (pamperen som forsvandt)
12. BoT
13. Ask
14. Gregers
15. Jesper
16. Muzzzzz
Hvis det så skal blive RIGTIG perfekt, skal vi starte med et AaB-nederlag, for så bliver jeg RIGTIG sur.Poker-One-Kenobi skrev:Hvilket for mig er en perfekt lørdag aften, sure mænd i snaps og så en AaB-sejr!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Hehe, i det mindste er Nomvethe tilbage så du kan give ham skylden!
- MichaelLarsen
- Landshold

Det er sg. en dejlig opbakning til arrangementet 
Vi skal helst have de sidste tilmeldinger senest i morgen torsdag kl. 1200 af hensyn til vores leverandør af maden.
Vi ses til en sejr og gnaven er JEG aldrig
Vi skal helst have de sidste tilmeldinger senest i morgen torsdag kl. 1200 af hensyn til vores leverandør af maden.
Vi ses til en sejr og gnaven er JEG aldrig
Non scholae, sed vitae discimus
-
Lindvang
Ja, det er satme et fjong klientel, der kommer!Poker-One-Kenobi skrev:Hvilket for mig er en perfekt lørdag aften, sure mænd i snaps og så en AaB-sejr!
Og vi skiftes til at strippe på bordene. Olé!
-
Lindvang
Vi skal være kloge, nøgne og som de gamle grækere, hygge os med vore ynglinge mens vi drikker vin!
-
Elegia
Helle for IKKE at være yngling.Lindvang skrev:Vi skal være kloge, nøgne og som de gamle grækere, hygge os med vore ynglinge mens vi drikker vin!
-
Lindvang
Det er du! Du er nemlig lige præcis én af de få, der kommer... Du og Junior vil få en dejlig aften!Elegia skrev:Helle for IKKE at være yngling.Lindvang skrev:Vi skal være kloge, nøgne og som de gamle grækere, hygge os med vore ynglinge mens vi drikker vin!
Lindvang har ret. Man kan ikke selv vælge, om man er yngling eller ej. Knægte som Frederik, Junior og Elegia må skyde skylden på deres forældre for den omgang opdragelse, som vil finde sted på Utopia lørdag. Ligesom det lidt ældre segment som Lindvang, Hoffa og jeg selv alle må acceptere, at Michael er Senior i alle henseender, og derfor vores læremester.
Havde det ikke været for disse traditionelle skikke, ville Grækenland ikke være det foregangsland i Europa for civilisation, lovlydighed og gensidig respekt, som det er i dag...
Havde det ikke været for disse traditionelle skikke, ville Grækenland ikke være det foregangsland i Europa for civilisation, lovlydighed og gensidig respekt, som det er i dag...
-
Lindvang
AAAAAMEN! (Og nu glæder jeg mig endnu mere!)BoT skrev:Lindvang har ret. Man kan ikke selv vælge, om man er yngling eller ej. Knægte som Frederik, Junior og Elegia må skyde skylden på deres forældre for den omgang opdragelse, som vil finde sted på Utopia lørdag. Ligesom det lidt ældre segment som Lindvang, Hoffa og jeg selv alle må acceptere, at Michael er Senior i alle henseender, og derfor vores læremester.
-
Elegia
BoT…BoT… hmmm, navnet siger mig ét eller andet, men jeg kan ikke sætte en finger på, hvad der er.BoT skrev:Lindvang har ret. Man kan ikke selv vælge, om man er yngling eller ej. Knægte som Frederik, Junior og Elegia må skyde skylden på deres forældre for den omgang opdragelse, som vil finde sted på Utopia lørdag. Ligesom det lidt ældre segment som Lindvang, Hoffa og jeg selv alle må acceptere, at Michael er Senior i alle henseender, og derfor vores læremester.
I sagnverdenen taler man dog om en ”BoT”, som engang så fodbold og kunne lide øl, men han er vist for længst forsvundet fra vores dødelige verden.
- MichaelLarsen
- Landshold

Den skal vi vist lige have en snak om BoBoT skrev:Lindvang har ret. Man kan ikke selv vælge, om man er yngling eller ej. Knægte som Frederik, Junior og Elegia må skyde skylden på deres forældre for den omgang opdragelse, som vil finde sted på Utopia lørdag. Ligesom det lidt ældre segment som Lindvang, Hoffa og jeg selv alle må acceptere, at Michael er Senior i alle henseender, og derfor vores læremester.
http://www.youtube.com/watch?v=mdgn1qQM3RQ
1. Senior
2. Junior
3. Morten
4. Hans B.
5. Brian (Vejle)
6. Flemming
7. Mikkel
8. Tore
9. Buur
10. Thomas Kallehave, AKA Jimmy Hoffa (pamperen som forsvandt)
11. BoT
12. Ask
13. Gregers
14. Jesper
15. Muzzzzz
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

AAARRRGHHH! Du må sgu ikke linke til sådan noget smuds Senior, hvordan skal jeg forklare det hvis kæresten ser jeg har været inde og se noget så perverteret?
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Fuck, jeg gad godt at drikke mig vissen i øl og snaps, og så ellers krydre aftenen med lidt smørrebrød. Dog har ankomsten af Rasmus Bang, og en lidt hård start på livet, gjort det umuligt for mig at deltage. God druk, mad og kamp!!
Michael
P.s. Rapport fra Herlev - vi har det alle godt nu og er kommet hjem fra hospitalet!
Michael
P.s. Rapport fra Herlev - vi har det alle godt nu og er kommet hjem fra hospitalet!
Ska' vi hak'?
- MichaelLarsen
- Landshold

Endnu engang et STORT TILLYKKE med den lille ny Rasmus AaB-supporter og dejlig at høre, at I alle er hjemme
Trænger du alligevel til en gang frisk Frederiksbergsk luft med ligesindede, så drikker vi gerne en skål med dig
Listen er nu:
1. Senior
2. Junior
3. Morten
4. Hans B.
5. Brian (Vejle)
6. Flemming
7. Mikkel
8. Tore
9. Buur
11. BoT
12. Ask
13. Gregers
14. Jesper
15. Muzzzzz
16. Morten Brix
Listen er nu:
1. Senior
2. Junior
3. Morten
4. Hans B.
5. Brian (Vejle)
6. Flemming
7. Mikkel
8. Tore
9. Buur
11. BoT
12. Ask
13. Gregers
14. Jesper
15. Muzzzzz
16. Morten Brix
- MichaelLarsen
- Landshold

Vi har fået endnu en tilmelding og deltagerlisten er nu:
1. Senior
2. Junior
3. Morten
4. Hans B.
5. Brian (Vejle)
6. Flemming
7. Mikkel
8. Tore
9. Buur
11. BoT
12. Ask
13. Gregers
14. Jesper
15. Muzzzzz
16. Morten Brix
17. Per Topp
Herefter accepteres kun tilmeldinger fra personer, der i mangel på ynglinge, vil træde til som hyggedyr for BoT og Lindvang
1. Senior
2. Junior
3. Morten
4. Hans B.
5. Brian (Vejle)
6. Flemming
7. Mikkel
8. Tore
9. Buur
11. BoT
12. Ask
13. Gregers
14. Jesper
15. Muzzzzz
16. Morten Brix
17. Per Topp
Herefter accepteres kun tilmeldinger fra personer, der i mangel på ynglinge, vil træde til som hyggedyr for BoT og Lindvang
-
Lindvang
Hvad fanden, kommer Bak ikke???MichaelLarsen skrev:Den skal vi vist lige have en snak om BoBoT skrev:Lindvang har ret. Man kan ikke selv vælge, om man er yngling eller ej. Knægte som Frederik, Junior og Elegia må skyde skylden på deres forældre for den omgang opdragelse, som vil finde sted på Utopia lørdag. Ligesom det lidt ældre segment som Lindvang, Hoffa og jeg selv alle må acceptere, at Michael er Senior i alle henseender, og derfor vores læremester.
Havde det ikke været for disse traditionelle skikke, ville Grækenland ikke være det foregangsland i Europa for civilisation, lovlydighed og gensidig respekt, som det er i dag...I bliver nød til at nøjes med at opdrage på Junior og Elegia, da den varslede græske hygge, desværre har fået Frederik til at trække sig
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=mdgn1qQM3RQ
1. Senior
2. Junior
3. Morten
4. Hans B.
5. Brian (Vejle)
6. Flemming
7. Mikkel
8. Tore
9. Buur
11. BoT
12. Ask
13. Gregers
14. Jesper
15. Muzzzzz
Det er ellers Buurs yngling. De er faktisk jævnaldrende, Buur ser bare væsentlig ældre ud! De har ofte pettet på bagsiden af Astra'en!
Nej jeg kommer desværre ikke. Jeg er blevet inviteret med som en date til et bryllup og når man nu har flirtet med damen i noget tid, er det vel til et bryllup slaget skal stå
Jeg holder mig os ekstremt godt, så er ikke noget under Buur ser ældre ud.
-
Lindvang
Undskyldning næsten accepteret! Meeeen....Garderen skrev:Nej jeg kommer desværre ikke. Jeg er blevet inviteret med som en date til et bryllup og når man nu har flirtet med damen i noget tid, er det vel til et bryllup slaget skal stå![]()
Ja, det er noget af forklaringen, men kun noget!