Det lyder rigtig godt mr. duckSirRubberduck skrev:Så vidt vides skulle AaB delen af quiz præmierne så småt være på plads.
Ang. billedet: Senior sender vel en invitation til den slagfærdige unge dame...
Hvem siger, at det er en dame

Det lyder rigtig godt mr. duckSirRubberduck skrev:Så vidt vides skulle AaB delen af quiz præmierne så småt være på plads.
Ang. billedet: Senior sender vel en invitation til den slagfærdige unge dame...
BoT har da ikke så store fødder, har han??MichaelLarsen skrev:Det lyder rigtig godt mr. duckSirRubberduck skrev:Så vidt vides skulle AaB delen af quiz præmierne så småt være på plads.
Ang. billedet: Senior sender vel en invitation til den slagfærdige unge dame...![]()
Hvem siger, at det er en dameDer er kommet et par gode bud, der hælder til, at med den flotte, baberede og muskuløse lægmuskel, så kunne den slagfærdige dame være identisk med en allerede inviteret gæst, der endda har indbetalt for julefrokosten. I daglig tale her kalder personen sig vist BoT

Tjah... Enhver kan jo tage fejl og mit syn er ikke hvad det har været! Hmm... Sidste års julefrokost = fancy dress party ??? God ide hvis det var tilfældet!MichaelLarsen skrev:Det lyder rigtig godt mr. duckSirRubberduck skrev:Så vidt vides skulle AaB delen af quiz præmierne så småt være på plads.
Ang. billedet: Senior sender vel en invitation til den slagfærdige unge dame...![]()
Hvem siger, at det er en dameDer er kommet et par gode bud, der hælder til, at med den flotte, baberede og muskuløse lægmuskel, så kunne den slagfærdige dame være identisk med en allerede inviteret gæst, der endda har indbetalt for julefrokosten. I daglig tale her kalder personen sig vist BoT
???BoT skrev:Endnu engang tak for ordene. Som medieluder elsker jeg al slags omtale. Og jo, jeg har meget store fødder. Og dillere.

Endnu et godt argument for at tilmelde sig julefrokostenBoT skrev:Rigtige mænd har mere end en diller.

Jeg kan kun være enig, men for lige at slå det fast, så er jeg KUN medlem af ASC og ikke med i ASC-København bestyrelse, men har selvfølgelig talt med et par stykker af dem omkring arrangementet, men initiativet kan de ikke tilskrives.SirRubberduck skrev:"Tyndt" er ikke ordet. Hvis vi går JF-deltagerne på klingen, kan 9 af 10 sikkert fremvise et gyldigt medlemskort på dagen.
Som jeg har forstået tingene, så er det arrangement i ASC-KBH regi. (Men hey... Det er jo menneskeligt at fejle...)
Desværre må jeg jo nok tilstå at den udtalte skræk for udgifter til PR og medlemshvervning er noget der er kommet til efter min tid i bestyrelsen.
Behøver jeg at sige, at FAR ER SKUFFET! Faktisk så meget at jeg overvejer om medlemskabet skal fornyes om 2 måneder... Vi får se til den tid!

Ahhh Lindvang - det er nok lige at give ASC KBH lidt for lidt credit for det der sker - dog enig i, at der sker for lidt.. Men havde der ikke været en lokalafdeling, så havde der eksempelvis ikke været et opvarmningsarrangement på Stafetten inden pokalfinalen!! Det kræver nok lidt mere end blot et løst fællesskab at få sådan et arrangement på benene...Lindvang skrev:Jeg synes det er lidt underligt, at ASC ikke vil byde ind her, men det er jo deres egen sag.
Med det sagt, så er jeg faktisk glad for, at denne julefrokost ikke bliver sovset ind i ASC. Det er ikke en ASC-begivenhed, men et arrangement for alle, der kommer på Utopia og følger AaB.
Jeg synes det er helt i orden, at der bliver arrangeret ASC-busser, grillet ASC-pølser og andet i ASC-regi. Men hvis der lige pludselig skulle stå ASC henover sådan et arrangement, så må jeg melde hus forbi.
Som SirRubberduck siger, så er ASCKBH jo ikke ret tydelige. Og det er jo godt, for det med Utopia er jo i bund og grund et fællesskab, som inkluderer alle med interesse for AaB. Det overflødiggør ASCKBH og viser måske, at det ikke er skide relevant at have en sådan lokalafdeling, da det løse fællesskab jo i bund og grund fungerer forrygende.
Der sker netop ikke for lidt! Det er sgu da fantastisk, at AaB-kampe kan trække så mange af huse, uden at det behøver at være sovset ind i diverse foreningsmedlemsskaber.MrBangDK skrev:Ahhh Lindvang - det er nok lige at give ASC KBH lidt for lidt credit for det der sker - dog enig i, at der sker for lidt.. Men havde der ikke været en lokalafdeling, så havde der eksempelvis ikke været et opvarmningsarrangement på Stafetten inden pokalfinalen!! Det kræver nok lidt mere end blot et løst fællesskab at få sådan et arrangement på benene...Lindvang skrev:Jeg synes det er lidt underligt, at ASC ikke vil byde ind her, men det er jo deres egen sag.
Med det sagt, så er jeg faktisk glad for, at denne julefrokost ikke bliver sovset ind i ASC. Det er ikke en ASC-begivenhed, men et arrangement for alle, der kommer på Utopia og følger AaB.
Jeg synes det er helt i orden, at der bliver arrangeret ASC-busser, grillet ASC-pølser og andet i ASC-regi. Men hvis der lige pludselig skulle stå ASC henover sådan et arrangement, så må jeg melde hus forbi.
Som SirRubberduck siger, så er ASCKBH jo ikke ret tydelige. Og det er jo godt, for det med Utopia er jo i bund og grund et fællesskab, som inkluderer alle med interesse for AaB. Det overflødiggør ASCKBH og viser måske, at det ikke er skide relevant at have en sådan lokalafdeling, da det løse fællesskab jo i bund og grund fungerer forrygende.
Men jo, alt i alt er det sgu dejligt at se, at der er så mange lidelsesfæller på Utopia. Faktisk imponerende så mange der var der til kampen i mandags...

Så misforstår du mig, Lindvang. Jeg siger ikke, at der sker for lidt - jeg siger, at der er for lidt initiativ fra ASC KBHs side..Lindvang skrev:
Der sker netop ikke for lidt! Det er sgu da fantastisk, at AaB-kampe kan trække så mange af huse, uden at det behøver at være sovset ind i diverse foreningsmedlemsskaber.
Al ære og respekt for, at folk gerne vil være medlem af ASC, men jeg synes da, at det er fantastisk, at det hele kører, uden at der skal stå ASC på det. Det ved jeg af erfaring også er værtshusejerens holdning.
Jeg mener faktisk, at det er en force, at Senior og jeg kan sætte os og arrangere et eller andet arrangement for alle, selvom han er medlem og jeg ikke. Fordi det er hyggeligt, og ikke fordi man er medlem af en "lukket klub".
Men så lad os vende den om: Synes du reelt, at der er brug for mere initiativ fra ASCKBH's side? Og i bekræftende fald, hvorfor?MrBangDK skrev:Så misforstår du mig, Lindvang. Jeg siger ikke, at der sker for lidt - jeg siger, at der er for lidt initiativ fra ASC KBHs side..Lindvang skrev:
Der sker netop ikke for lidt! Det er sgu da fantastisk, at AaB-kampe kan trække så mange af huse, uden at det behøver at være sovset ind i diverse foreningsmedlemsskaber.
Al ære og respekt for, at folk gerne vil være medlem af ASC, men jeg synes da, at det er fantastisk, at det hele kører, uden at der skal stå ASC på det. Det ved jeg af erfaring også er værtshusejerens holdning.
Jeg mener faktisk, at det er en force, at Senior og jeg kan sætte os og arrangere et eller andet arrangement for alle, selvom han er medlem og jeg ikke. Fordi det er hyggeligt, og ikke fordi man er medlem af en "lukket klub".

Der har indsneget sig en mindre misforståelse, idet ASC København havde forstået, at ASC princip-beslutningen er truffet pga. arrangørerne, men det er grundet deltagerne, der ikke alle er ASC medlemmer.MrBangDK skrev:Ahhh Lindvang - det er nok lige at give ASC KBH lidt for lidt credit for det der sker - dog enig i, at der sker for lidt.. Men havde der ikke været en lokalafdeling, så havde der eksempelvis ikke været et opvarmningsarrangement på Stafetten inden pokalfinalen!! Det kræver nok lidt mere end blot et løst fællesskab at få sådan et arrangement på benene...Lindvang skrev:Jeg synes det er lidt underligt, at ASC ikke vil byde ind her, men det er jo deres egen sag.
Men jo, alt i alt er det sgu dejligt at se, at der er så mange lidelsesfæller på Utopia. Faktisk imponerende så mange der var der til kampen i mandags...

Ja - fordi:Lindvang skrev:Men så lad os vende den om: Synes du reelt, at der er brug for mere initiativ fra ASCKBH's side? Og i bekræftende fald, hvorfor?MrBangDK skrev:Så misforstår du mig, Lindvang. Jeg siger ikke, at der sker for lidt - jeg siger, at der er for lidt initiativ fra ASC KBHs side..Lindvang skrev:
Flere busture: Kan disse ikke ligeså vel arrangeres uden for ASC-regi? Det er jo ikke fordi busserne er væltet over hinanden i forbindelse med stadionture, og man kan jo godt betale eller finde ud af at køre i bus, selvom man ikke er medlem af klubben.MrBangDK skrev:Ja - fordi:Lindvang skrev:Men så lad os vende den om: Synes du reelt, at der er brug for mere initiativ fra ASCKBH's side? Og i bekræftende fald, hvorfor?MrBangDK skrev: Så misforstår du mig, Lindvang. Jeg siger ikke, at der sker for lidt - jeg siger, at der er for lidt initiativ fra ASC KBHs side..
Flere busture
Flere arrangementer
Mere fokus på hvervning (så der er større chance for at busser kommer afsted!)
Jeg synes det er pisse hyggeligt, at der sker en masse på Utopia. Og jeg er ovenud begejstret for de ting som ASC medlemskabet har givet mig (både i "hovedforeningens" regi og ASC KBH). Jeg kan sagtens se begge dele ske uden at man skal klandre ASC for at "sovse sig ind", eller hvad du nu plejer at sige...