Hahahahahaha!Konsulenten skrev:Så foreslår jeg, at du arbejder hurtigere end MrBang kan sige "Et styk sofistikeret balletmenu, tak".Lindvang skrev:Jeg foreslår, at vi enten arbejder hurtigt og laver noget d. 31. eller lidt langsommere og laver det d. 14.
Indendørsbold
Re: Indendørsbold
Allan Kuhn er Liverpool fan!
Den gang svin de smider over disken på Bravoen, er satme i orden - lige en pløk' højere niveau, end Parnas' og usammenlignelig med Klubbens vage ditto. Jeg har fået gris på gaflen dernede for sidste gang.MichaelLarsen skrev:I krostuen på Rio Bravo(kun der kan du få den stegte flæsk) serverer de også en fortrinlig mørbradgryde. Du kan vel spise brun sovs??
Mærkelig??.....ikke pga. smagsløgene
-
Lindvang
Så er hallen på plads!
Vi kan vælge mellem 31. januar, 14. februar eller 21. februar!
Meld på hurtigt (så der ikke kommer nogen og napper den for næsen af os), hvilke dage I kan, så tager vi den efter flest mulige deltagere.
Meld på hurtigt (så der ikke kommer nogen og napper den for næsen af os), hvilke dage I kan, så tager vi den efter flest mulige deltagere.
-
Lindvang
Fremragende svinebas på floden! Klubben er faldet gevaldigt af på den i løbet af de sidste to år. Det var fremragende engang. En skam, for det er byens hyggeligste og mest stemningsfyldte spisested.Gerrard skrev:Den gang svin de smider over disken på Bravoen, er satme i orden - lige en pløk' højere niveau, end Parnas' og usammenlignelig med Klubbens vage ditto. Jeg har fået gris på gaflen dernede for sidste gang.MichaelLarsen skrev:I krostuen på Rio Bravo(kun der kan du få den stegte flæsk) serverer de også en fortrinlig mørbradgryde. Du kan vel spise brun sovs??
Mærkelig??.....ikke pga. smagsløgene
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Jeg er klar alle tre dage - evt. kan vi tage to omgange? Så er der mulighed for en rematch?
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
- Steve-Dave
- Landshold

Jeg er også klar på alle de nævnte datoer. Endda med tømmermænd den 14.
14. eller 21. - das ist mir egal!Lindvang skrev:Så er hallen på plads!
- Søndergaard
- 1. div

Kan alle dage.Gerrard skrev:14. eller 21. - das ist mir egal!Lindvang skrev:Så er hallen på plads!
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
31/1 og 21/2
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- MichaelLarsen
- Landshold

-
Peter Larsen
- Ynglinge

- Geografisk sted: Frederiksberg
14. og 21. februar.
-
Lindvang
Det er umuligt at alle kan være der og Konsulenten må kunne tage fri et par timer eller seks eller tage ophavet med.
Jeg stemmer på d. 14.
Jeg stemmer på d. 14.
Jeg kan alle dagene. Jeg er også med på ideen om at spille en rematch, hvis andre er friske. Lindvang? Har du hørt Buur om han er frisk? Han praler jo med at han er Strandli 
MIT HJERTE VIL FORBLIVE RØDT OG HVIDT
Dansk Mester: 95 - 99 - 08
Dansk Mester: 95 - 99 - 08
-
Lindvang
Manden flytter jo, ultimo januar, til det sted, der omend er ringere end København: Århus!Børme skrev:Jeg kan alle dagene. Jeg er også med på ideen om at spille en rematch, hvis andre er friske. Lindvang? Har du hørt Buur om han er frisk? Han praler jo med at han er Strandli
-
Lindvang
Status:
Den 31. kan følgende:
Det skal også nævnes, at vi nok sagtens kan finde ud af en turnering eller to mere i løbet af foråret.
Den 31. kan følgende:
- Lindvang
Konsulenten
Søndergaard
Senior
Junior
Steve-Dave
Martin
Bak
Bang
- Peter Larsen
Lindvang
Søndergaard
Senior
Junior
Steve-Dave
Martin
Bak
Bang
Hansen
Musse
Q
Night
BoT
Mørum
Det skal også nævnes, at vi nok sagtens kan finde ud af en turnering eller to mere i løbet af foråret.
- MichaelLarsen
- Landshold

Der er 34 medlemmer i AaB-fans på Utopia/Facebook, så nogen må da være glemt eller har glemt at svare tilbage. Er de alle inviteret der?
Non scholae, sed vitae discimus
-
Lindvang
Ja, jeg har sendt en mail rundt til alle i den gruppe. Men svarer man ikke indenfor en uges tid, er man nok ikke skide interesseret.MichaelLarsen skrev:Der er 34 medlemmer i AaB-fans på Utopia/Facebook, så nogen må da være glemt eller har glemt at svare tilbage. Er de alle inviteret der?
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Det lyder super hyggeligt, men jeg har desværre hverken nogen fodboldsmæssige evner eller tid til at udstille mine mangler de næste måneder. Men dejligt initiativ, som pædagogerne siger.
Også jeg er inviteret, men da mit korpus kombineret med firserfodboldskader umuliggør boldspil, må det være de aktivt deltagene, der sætter datoen. Når den så er sat, vil jeg da se om ikke man kan møve sig med på sidste del af programmet 
-
Lindvang
Alle er inviteretMojoman skrev:Også jeg er inviteret, men da mit korpus kombineret med firserfodboldskader umuliggør boldspil, må det være de aktivt deltagene, der sætter datoen. Når den så er sat, vil jeg da se om ikke man kan møve sig med på sidste del af programmet
Nu skal vi bare have fundet ud af, hvilke af de to datoer, det skal være.