Indendørsbold
- MichaelLarsen
- Landshold

Re: Indendørsbold
Det kan vel ikke være så svært, når man ser antallet på de 2 datoer
Det anbefales, at få bestilt bord i god tid på Rio Bravo!
Non scholae, sed vitae discimus
- Agge
- 2. div

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Udlandet
Jeg er frisk på d. 14.!!
//Ask
//Ask
- Søndergaard
- 1. div

Lindvang - melder du ikke dato ud? Ellers risikerer vi at folk pludselig skal noget andet, eller at rio bravo ikke har plads.
-
Peter Larsen
- Ynglinge

- Geografisk sted: Frederiksberg
Der er ikke så meget at rafle om, så Lindvang og undertegnede har taget den lette beslutning og fastlagt arrangementet til LØRDAG D. 14. FEBRUAR. De nærmere detaljer meldes ud inden for de næste par dage.
Fino. Men bestil ikke bord til mig. Jeg bliver nødt til at nøjes med bold og evt. et par pils senere om aftenen.
-
Lindvang
Ikke den gamle sang igen...BoT skrev:Fino. Men bestil ikke bord til mig. Jeg bliver nødt til at nøjes med bold og evt. et par pils senere om aftenen.
- MichaelLarsen
- Landshold

Hvis jeg kan hoppe over fodbolddelen, så skal jeg nok nappe Bo´s flæsk på Rio Bravo og Bo himself på Utopia!
-
Lindvang
Nu er der summet ind omkring, hvem der er med og hvornår det skal være. Jeg reserverer hallen lørdag d. 14. februar, så nu kunne jeg godt tænke mig at høre, hvem som helt sikkert er klar, og hvad man er med til, så vi kan lave puljer og reservere bord?
1. Lindvang (bold, flæsk og Utopia)
- Steve-Dave
- Landshold

2. Steve-Dave (hele molevitten).Lindvang skrev:Nu er der summet ind omkring, hvem der er med og hvornår det skal være. Jeg reserverer hallen lørdag d. 14. februar, så nu kunne jeg godt tænke mig at høre, hvem som helt sikkert er klar, og hvad man er med til, så vi kan lave puljer og reservere bord?
- Søndergaard
- 1. div

3. Søndergaard (det hele)
- MichaelLarsen
- Landshold

5. Bak: (Det hele)
6: Andreas Børme / Junior (Fodbold, flæsk og øl)
MIT HJERTE VIL FORBLIVE RØDT OG HVIDT
Dansk Mester: 95 - 99 - 08
Dansk Mester: 95 - 99 - 08
-
Peter Larsen
- Ynglinge

- Geografisk sted: Frederiksberg
7. Peter Larsen (alle tre)
-
otto the great
- Drenge

- Geografisk sted: Hjørring
Jeg møder desværre ikke op da jeg synes arrangamentet ligger for langt væk. Desuden skylder jeg også penge til Musse.
I må ha en god dag
I må ha en god dag
otto
- MichaelLarsen
- Landshold

Det ville sg. ellers være hyggeligt, hvis du kunne være med og langt væk....?? CimberSterling har en flyvetid på 45 min. og for en pris på ca. 600 kr. for en retur http://www.cimber.dk/. Vi skal nok finde indkvartering til dig og holde Musse hen med et par ølotto the great skrev:Jeg møder desværre ikke op da jeg synes arrangamentet ligger for langt væk. Desuden skylder jeg også penge til Musse.
I må ha en god dag
-
Lindvang
Det er sgu heller ikke helt ufarligt at skylde Musse penge!!!otto the great skrev:Jeg møder desværre ikke op da jeg synes arrangamentet ligger for langt væk. Desuden skylder jeg også penge til Musse.
I må ha en god dag
Han kunne jo finde på fx at drysse skæg-skæl på én!
Bo: Fuss. Måske lidt pils senere.
Jeg ved godt, at jeg slet ikke må være herinde i kjøwenhawnerland (selv om jeg har parkeret lillebror i Sydhavnen). Men du kan altså ikke stave til "buksen" ...Lindvang skrev:Kom nu ud af busken, røvhuller!
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson