Julefrokost og efterårssæsonafslutning på Utopia

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Re: Julefrokost og efterårssæsonafslutning på Utopia

Indlæg af MichaelLarsen » 1. dec 2009, 13:21

Husk lige sidste tilmeldingsfrist OG BETALING lørdag den 5. december. Det kræver stadig, at såfremt i ønsker at betale kontant på lørdag til kampen AaB-Sønderjyske, så send mig lige en mail ellers er det indbetaling på kontonr. anført i begivenheden på Facebook. Der bliver kun bestilt mad til de personer, der har indbetalt pengene på kontoen eller truffet aftale.
:cheers:
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 8. dec 2009, 16:50

Vi er nu klar til den store sæsonafslutning/julefrokost på Utopia lørdag den 12. december kl. 1600. Efter fintælling og indbetaling er vi landet på 28 deltagere, hvilket er virkelig flot og næsten max. deltagere antal.

Kom venligst til tiden, da spisningen begynder kl. 1615.

Der vil under spisningen blive udleveret et spørgeskema med AaB relaterede spørgsmål. De 4 personer med flest rigtige svarede spørgsmål vil efter spisningen deltage i en AaB-quiz finale, hvor jeres AaB viden virkelig bliver sat på en prøve, så i har et par dage til at få læst op på jeres AaB-historie :thumbsup:

Vinderen af finalen vinder hver en flot præmie/overraskelse venligst sponseret af AaB Boldklub.
De tabende finaledeltagere vinder hver en flot Hummel ”vintage” læderbold med autografer venligst sponseret af Nørresundby Bank.

Der vil løbende under hele arrangementet blive trukket flotte sponsorpræmier. Hver deltagere har fra start 3 lodder i puljen og kan således vinde op til 3 præmier, så ALLE vil have muligheden for at vinde dagens hovedgevinst venligst sponseret af CimberSterling.

Der vil blive trukket lod om:

2 sportstasker, 1 menu vinprop med vakumpumpe, proff. golfbolde, keyhængere, kuffertbælte med lås alle venligst sponseret af Danske Bank, Aalborg.
Skrabelodder, øl og snaps sponseret af arrangøren og Utopia.
Merchandise venligst sponseret af Tuborg/Carlsberg.
Gavekort til 2 flybilletter fra København - Aalborg og retur venligst sponseret af CimberSterling.

Vi takker AaB Boldklub og de øvrige sponsorer, der har været meget positive overfor arrangementet og fremsendt de flotte præmier. Samtidig en tak til Tullip, der har leveret en kasse pølser til brug for senere arrangement.

Vi ses til et brag af en julefrokost. :cheers:
AaB Fans på Utopia

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 8. dec 2009, 20:34

MichaelLarsen skrev:Vi er nu klar til den store sæsonafslutning/julefrokost på Utopia lørdag den 12. december kl. 1600. Efter fintælling og indbetaling er vi landet på 28 deltagere, hvilket er virkelig flot og næsten max. deltagere antal.

Der vil under spisningen blive udleveret et spørgeskema med AaB relaterede spørgsmål. De 4 personer med flest rigtige svarede spørgsmål vil efter spisningen deltage i en AaB-quiz finale, hvor jeres AaB viden virkelig bliver sat på en prøve, så i har et par dage til at få læst op på jeres AaB-historie :thumbsup:

Vinderen af finalen vinder hver en flot præmie/overraskelse venligst sponseret af AaB Boldklub.
De tabende finaledeltagere vinder hver en flot Hummel ”vintage” læderbold med autografer venligst sponseret af Nørresundby Bank.

Der vil løbende under hele arrangementet blive trukket flotte sponsorpræmier. Hver deltagere har fra start 3 lodder i puljen og kan således vinde op til 3 præmier, så ALLE vil have muligheden for at vinde dagens hovedgevinst venligst sponseret af CimberSterling.

2 sportstasker, 1 menu vinprop med vakumpumpe, proff. golfbolde, keyhængere, kuffertbælte med lås alle venligst sponseret af Danske Bank, Aalborg.
Gavekort til 2 flybilletter fra København - Aalborg og retur venligst sponseret af CimberSterling.

Vi takker AaB Boldklub og de øvrige sponsorer, der har været meget positive overfor arrangementet og fremsendt de flotte præmier. Samtidig en tak til Tullip, der har leveret en kasse pølser til brug for senere arrangement.

AaB Fans på Utopia
Jeg er der til tiden, medmindre lømmelpakken virkelig skal stå sin prøve denne dag!

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 8. dec 2009, 21:14

Lindvang skrev:Jeg er der til tiden, medmindre lømmelpakken virkelig skal stå sin prøve denne dag!
Pas nu på,....de læser sikkert også med herinde.!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 8. dec 2009, 21:23

Lindvang skrev:
MichaelLarsen skrev:Vi er nu klar til den store sæsonafslutning/julefrokost på Utopia lørdag den 12. december kl. 1600. Efter fintælling og indbetaling er vi landet på 28 deltagere, hvilket er virkelig flot og næsten max. deltagere antal.

AaB Fans på Utopia
Jeg er der til tiden, medmindre lømmelpakken virkelig skal stå sin prøve denne dag!
Hvis du bare opfører dig som et normalt civiliseret menneske, så overlever du nok!!!

God julefrokost... og drik lige en øl eller to for mig!
Ska' vi hak'?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 8. dec 2009, 22:16

MrBangDK skrev:
Lindvang skrev:

AaB Fans på Utopia
Hvis du bare opfører dig som et normalt civiliseret menneske, så overlever du nok!!!

God julefrokost... og drik lige en øl eller to for mig!
Også personer, der ikke deltager direkte i optøjerne, men som befinder sig i området, kan anholdes og straffes med fængsel i op til 40 dage.
Så kan man nok opføre sig nok så civiliseret! Men omvendt, så er demonstranter jo pr. definition uciviliserede mennesker, hvis du spørger VKO.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 8. dec 2009, 22:55

Lindvang skrev:
Også personer, der ikke deltager direkte i optøjerne, men som befinder sig i området, kan anholdes og straffes med fængsel i op til 40 dage.
Så kan man nok opføre sig nok så civiliseret! Men omvendt, så er demonstranter jo pr. definition uciviliserede mennesker, hvis du spørger VKO.
Ja ja... og du kan jo så træffe et valg om du har lyst til at være i området, hvis der bliver ballade.. Lang diskussion, men jeg tror som tidligere skrevet nok at du klarer den - du er vel en fornuftig ung mand?? ;)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 8. dec 2009, 23:08

MrBangDK skrev:
Lindvang skrev:
Ja ja... og du kan jo så træffe et valg om du har lyst til at være i området, hvis der bliver ballade.. Lang diskussion, men jeg tror som tidligere skrevet nok at du klarer den - du er vel en fornuftig ung mand?? ;)
Nu er jeg ikke på Lindvangs røde hestevogn, men hvis ikke man se det problematiske i lømmelpakken, bør man hurtigst muligt få hovedet op fra Weberen, så der igen kan komme ilt til øverste etage.

Lad mig i øvrigt fastslå, at jeg ser frem til pølsegilde og snaps lørdag.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 8. dec 2009, 23:11

Konsulenten skrev:
Nu er jeg ikke på Lindvangs røde hestevogn, men hvis ikke man se det problematiske i lømmelpakken, bør man hurtigst muligt få hovedet op fra Weberen, så der igen kan komme ilt til øverste etage.

Lad mig i øvrigt fastslå, at jeg ser frem til pølsegilde og snaps lørdag.
Jeg ser klart at lømmelpakken er noget gøgl - men jeg ser også, at alt for mange personer tror de bliver arresteret, så snart de bare deltager i en fredelig demonstration. Man har sgu lov til at tænke selv og tage ansvar for at man ikke havner i en kreds af mennesker, som pakken er tiltænkt at ramme..

Og lad mig så lige slutte med at ønske alle, ikke kun Lindvang, en god julefrokost på lørdag....
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 9. dec 2009, 11:57

Ikke et ord om lømmelpakke. Derimod en stor ros til arrangørerne af julefrokosten. Det ser ud til, at I virkelig har lagt et stort stykke arbejde i det. Tak for det.

Jeg vil læse lidt op på topscorerne i AaB i 196'erne, og regner mig selv blandt favoritterne til finalen...!

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 9. dec 2009, 13:41

Herfra også kun den største ros til Senior for dette arrangement, som i min bog er ved at indtage en nærmest alfaderlig rolle for os nordjyder i København. Fortsætter denne udvikling er der vel ikke noget ulogisk i, at han efterfølger bingoværten som bykonge.

Senior 2013 - the popular and reasonable choice!

I øvrigt i skærende kontrast til den blåøjede optimist Bang, som dog skal have tak for ønsker om god julefrokost:
MrBangDK skrev: [. . . ]JMan har sgu lov til at tænke selv og tage ansvar for at man ikke havner i en kreds af mennesker, som pakken er tiltænkt at ramme..
Skal man forstå det som om, at du går ind for administrativ frihedsberøvelse selvom man ikke har foretaget en strafbar handling, bare det ikke lige er pæne mennesker? Der er for helvede ingen defination på din 'kreds af mennesker'. Det er jo en fuldstændig ugennemsigtig lov med gigantisk grundlag for misbrug og en helt oplagt trussel mod den personlige frihed, og samtidig opløses grænserne imellem den udøvende og den lovgivende magt.
Men selvfølgelig, hvis Weber'en er truet, så er intet offer for stort!
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Elegia

Indlæg af Elegia » 9. dec 2009, 14:32

Martin skrev:Herfra også kun den største ros til Senior for dette arrangement, som i min bog er ved at indtage en nærmest alfaderlig rolle for os nordjyder i København. Fortsætter denne udvikling er der vel ikke noget ulogisk i, at han efterfølger bingoværten som bykonge.

Senior 2013 - the popular and reasonable choice!
Billede

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 9. dec 2009, 15:39

Aaaar Elegia - tvivler på, Senior finder den plakat særlig smigrende...!

Elegia

Indlæg af Elegia » 9. dec 2009, 15:48

BoT skrev:Aaaar Elegia - tvivler på, Senior finder den plakat særlig smigrende...!
Årh, mon ikke han kan se det sjove i den. Men hvis der skal være den mindste tvivl, fjerner jeg den da prompte.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 9. dec 2009, 15:55

Nu er jeg ikke speciel nærtagende og grinte faktisk af plakaten, som jeg heldigvis nåede at se :thumbsup:

Smid du roligt den på igen, selvom jeg dog ikke syntes, at jeg har så stirrende øjne :S men tak for de pæne ord fra jer alle sammen.....og til de sædvanlige havenisser, så forsøg at holde tråden On-topic og brug evt. "Det pisser mig af tråden" til jeres lovændringsforslag!

Jeg skal hilse jer alle fra Lynge, der desværre ikke kan deltage :'( Dejligt med præmier, der også dufter af drengene fra AaB!

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 9. dec 2009, 16:01

MichaelLarsen skrev:Smid du roligt den på igen, selvom jeg dog ikke syntes, at jeg har så stirrende øjne :S
Det synes jeg heller ikke. De plejer at være mere sejlende.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 10. dec 2009, 09:33

Husk i øvrigt at sige tillykke til Louise, såfremt hun er på arbejde - hun fylder år på fredag!! :danmarkfan:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 12. dec 2009, 02:51

Jeg har taget mig den frihed at smide lidt i kakkelovnen indne morgenndagens stravbaziss.

Jeeg vil sætte pris på, hvis en eller nade søregr for, atr joge rår et stykke med brie. Gerne med et par vindruer til.

Ũ¨ forgånd tak.

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 12. dec 2009, 03:29

Billede

Brugeravatar
Poul Hat
2. div
2. div
Favoritspiller: Poul Hübertz

Indlæg af Poul Hat » 12. dec 2009, 08:57

Steve-Dave skrev:Jeg har taget mig den frihed at smide lidt i kakkelovnen indne morgenndagens stravbaziss.

Jeeg vil sætte pris på, hvis en eller nade søregr for, atr joge rår et stykke med brie. Gerne med et par vindruer til.

Ũ¨ forgånd tak.
Måske en alkolås til computeren i julegave til Stive-Dave var en ide? På den anden side, så havde han jo nok ikke haft muligheden for at poste den yndige dame...

Under alle omstændigheder, så ønskes alle på Utopia en god julefrokost og en glædelig jul.

MVH Hatten, som vil stamme sig an for at frekventere Hullet oftere til foråret. :oops:
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"

Besvar