Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
ThomasKallehave
2. div
2. div

Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af ThomasKallehave » 29. aug 2008, 15:48

Til orientering.

ASC København arrangerer busture til Aalborg i forbindelse med Champions League kampene i Aalborg, som er følgende dage:

AaB - Manchester United tirsdag d. 30. september kl. 20.45

AaB - Villarreal onsdag d. 5 november kl. 20.45

AaB - Celtic tirsdag d. 25. november kl. 20.45

Planen er tidlig afgang fra København på kampdagen, så vi kan nå at opleve stemningen i Nordens Paris nogle timer og så afgang kort efter slutfløjtet.
Pris følger.

Med hensyn til billetter må vi se hvordan det arrangeres, når der kommer mere information på tirsdag

Eventuelle interesserede må meget gerne skrive sig på i denne tråd - angiv hvilket kampe du eventuelt kunne være interesseret i!

Med venlig hilsen

ASC København

Brugeravatar
Ronja
Drenge
Drenge
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af Ronja » 29. aug 2008, 16:36

Jeg er på. Vil nok gerne med til United kampen og Celtic. Men må lige se hvad de siger på tirsdag.. For det kan godt være jeg bliver et par dage i Aalborg når United kommer. Til Celtic vil jeg dog gerne med frem og tilbage med bus, da jeg til den tid er startet i skole.

Brugeravatar
ksorensen
Miniput
Miniput

Indlæg af ksorensen » 29. aug 2008, 22:45

Det er så stort det her... Kan ikke få armene ned..

Jeg er med på United kampen og forhåbentlig også de to andre hvis jeg kan få fri!!!

Garderen
1. div
1. div
Geografisk sted: lorteøen

Indlæg af Garderen » 29. aug 2008, 23:59

Jeg er med til United.

Jeg ved ikke lige hvordan jeg kommer op til de to sidste endnu, da jeg ikke kender skemaet i blok 2, altså fra primo november. Men derop det skal jeg nok komme.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 31. aug 2008, 00:56

Rigtig godt initiativ og som udgangspunkt er vi klar til alle tre kampe, men af hensyn til job kan det være, at det bliver "flyvende". Har formanden mulighed for en aftale vedr. billetter, som til Kaunas-kampen, så får du vores dybeste respekt :thumbsup:
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
SB >> 9000
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Vestsjælland

Indlæg af SB >> 9000 » 31. aug 2008, 10:27

Fedt! Jeg er på United og Villareal kampen, ligesom jeg stærkt regner med at kunne hive min. 3 andre med..

Mojoman
ASC Kbh.
ASC Kbh.
Geografisk sted: 2000

Indlæg af Mojoman » 31. aug 2008, 19:49

Som udgangspunkt alle tre kampe.
Har dog ferie lige nu og skal først have tilranet mig fri på de aktuelle datoer

Så er den fikset - jeg er klar :cool:

- og billetter er også i hus, så jeg fastholder tilmelding til alle tre ture :aabfan:

raslee
2. div
2. div
Geografisk sted: København

Indlæg af raslee » 31. aug 2008, 22:39

Det er sgu godt arbejde drengene! Jeg er på fin ferie i det nordjyske omkring Man U. kampen, men kunne godt være interesseret i de to andre ture.

Muzz
raslee

Garderen
1. div
1. div

Indlæg af Garderen » 1. sep 2008, 17:04

Jeg vil også gerne melde ud at jeg er interesseret i turen mod Villareal da jeg har fri den dag.

Don Diavolo
Lilleput
Lilleput
Geografisk sted: København V

Indlæg af Don Diavolo » 1. sep 2008, 18:03

Jeg er på til Villarreal og Celtic

Martin P om den forestående duel mod Cristiano Ronaldo." Det kan godt være, at jeg ikke fanger ham alle gange, men jeg skal nok få fat i ham!"
Aalborg BK 1885!

SEMPER FIDELIS!

Nicolai
Lilleput
Lilleput

Indlæg af Nicolai » 2. sep 2008, 23:55

Jeg er klar på Man U og Celtic kampene... Det bliver så vildt !!

Brugeravatar
Durianz
Drenge
Drenge
Geografisk sted: Hamburg

Indlæg af Durianz » 3. sep 2008, 19:50

Jeg er klar på alle 3 ...

Det bliver nogle hårde dage på kontoret dagen efter, men det må man jo tage med.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar

Indlæg af BoT » 4. sep 2008, 09:44

Det lyder grumme meget, som om I alle sammen har billetter til alle kampene? Er der nogle mafia-forbindelser involveret eller hvad?? For mig bekendt - og især baseret på konstruktive og oplysende tråde som Denne er det ikke helt nemt at skaffe adgang til Aalborg stadion til CL-kampene...

Garderen
1. div
1. div

Indlæg af Garderen » 4. sep 2008, 16:00

De fleste indlæg er skrevet inden der kom info om billetter. Så naturligvis er folk interesserede, hvis man skulle være så heldig at få en billet.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar

Indlæg af BoT » 4. sep 2008, 17:08

Oki. Jeg har dog selv kontakter i den skumle underverden og skal nok skaffe en billet. Alle lød bare så kæphøje...

maius
Lilleput
Lilleput

Indlæg af maius » 5. sep 2008, 19:19

Såfremt at jeg får billet vil jeg rigtig gerne med til villa real kampen :) skal desværre flytte den 30 så man u bliver på utopia, og celtic arbejder jeg stærkt på at få fly til, da jeg ikke kan få fri fra min praktik der :(

Brugeravatar
ksorensen
Miniput
Miniput

Indlæg af ksorensen » 5. sep 2008, 23:40

Ja jeg var en af dem der var "kæphøje"... Jeg er jo ikke en "rigtig og ægte" AaB fan da jeg har nr. 3967... Selvom jeg i tidernes morgen var blandt de 200 første medlemmer. Dengang Daniel Tripler var formand.... Det var tider.... Jeg meldte mig ud bl. a. fordi jeg flyttede til FUCK land (københavn) for 5 år siden.. Jeg meldte mig ind i Support Clubben igen i maj (hvilket jeg har fortrudt), da det kom frem, at den eneste måde for at stå sammen med andre AaB supportere til guldkampen var at melde sig ind i support clubben, (hvilket så heller ikke var sandt).... Håber fandme at der er nogen der har en dårlig smag i munden!!!

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Indlæg af Elvis lever » 6. sep 2008, 11:44

ksorensen skrev:Ja jeg var en af dem der var "kæphøje"... Jeg er jo ikke en "rigtig og ægte" AaB fan da jeg har nr. 3967... Selvom jeg i tidernes morgen var blandt de 200 første medlemmer. Dengang Daniel Tripler var formand.... Det var tider.... Jeg meldte mig ud bl. a. fordi jeg flyttede til FUCK land (københavn) for 5 år siden.. Jeg meldte mig ind i Support Clubben igen i maj (hvilket jeg har fortrudt), da det kom frem, at den eneste måde for at stå sammen med andre AaB supportere til guldkampen var at melde sig ind i support clubben, (hvilket så heller ikke var sandt).... Håber fandme at der er nogen der har en dårlig smag i munden!!!
Har du overvejet på et tidspunkt, at tage ansvaret for dine egne handlinger?? Succeser såvel som fiaskoer bliver meget mere håndterlige på den måde.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 6. sep 2008, 16:38

ksorensen skrev:da det kom frem, at den eneste måde for at stå sammen med andre AaB supportere til guldkampen var at melde sig ind i support clubben, (hvilket så heller ikke var sandt).... Håber fandme at der er nogen der har en dårlig smag i munden
Hvorledes kom det frem, og hvordan fanden kunne du tro på det ??

Og forklar lige hvem det er, der skal have dårlig smag i munden, for "historien" kommer næppe fra nogen "officiel" kant.
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 6. sep 2008, 16:56

ksorensen skrev:Ja jeg var en af dem der var "kæphøje"... Jeg er jo ikke en "rigtig og ægte" AaB fan da jeg har nr. 3967... Selvom jeg i tidernes morgen var blandt de 200 første medlemmer. Dengang Daniel Tripler var formand.... Det var tider.... Jeg meldte mig ud bl. a. fordi jeg flyttede til FUCK land (københavn) for 5 år siden.. Jeg meldte mig ind i Support Clubben igen i maj (hvilket jeg har fortrudt), da det kom frem, at den eneste måde for at stå sammen med andre AaB supportere til guldkampen var at melde sig ind i support clubben, (hvilket så heller ikke var sandt).... Håber fandme at der er nogen der har en dårlig smag i munden!!!
Det lyder umiddelbart til du sidder med en dårlig smag i munden, så det er vel meget godt? for så er der jo en der gør det.

Helt ærligt, så synes jeg dit indlæg/indstilling er meget typisk for den seneste tid her på debatsiden. Det hele er alle andres skyld, man skal ihvertfald ikke sætte sig ind i tingene selv. Men naturligvis er det da ASCs skyld at du meldte dig ud for 5 år siden, og naturligvis er det ASCs skyld at der er nogen der har fortalt dig en løgn......

Besvar