Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg
-
ThomasKallehave
- 2. div

Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg
Til orientering.
ASC København arrangerer busture til Aalborg i forbindelse med Champions League kampene i Aalborg, som er følgende dage:
AaB - Manchester United tirsdag d. 30. september kl. 20.45
AaB - Villarreal onsdag d. 5 november kl. 20.45
AaB - Celtic tirsdag d. 25. november kl. 20.45
Planen er tidlig afgang fra København på kampdagen, så vi kan nå at opleve stemningen i Nordens Paris nogle timer og så afgang kort efter slutfløjtet.
Pris følger.
Med hensyn til billetter må vi se hvordan det arrangeres, når der kommer mere information på tirsdag
Eventuelle interesserede må meget gerne skrive sig på i denne tråd - angiv hvilket kampe du eventuelt kunne være interesseret i!
Med venlig hilsen
ASC København
ASC København arrangerer busture til Aalborg i forbindelse med Champions League kampene i Aalborg, som er følgende dage:
AaB - Manchester United tirsdag d. 30. september kl. 20.45
AaB - Villarreal onsdag d. 5 november kl. 20.45
AaB - Celtic tirsdag d. 25. november kl. 20.45
Planen er tidlig afgang fra København på kampdagen, så vi kan nå at opleve stemningen i Nordens Paris nogle timer og så afgang kort efter slutfløjtet.
Pris følger.
Med hensyn til billetter må vi se hvordan det arrangeres, når der kommer mere information på tirsdag
Eventuelle interesserede må meget gerne skrive sig på i denne tråd - angiv hvilket kampe du eventuelt kunne være interesseret i!
Med venlig hilsen
ASC København
Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg
Jeg er på. Vil nok gerne med til United kampen og Celtic. Men må lige se hvad de siger på tirsdag.. For det kan godt være jeg bliver et par dage i Aalborg når United kommer. Til Celtic vil jeg dog gerne med frem og tilbage med bus, da jeg til den tid er startet i skole.
Det er så stort det her... Kan ikke få armene ned..
Jeg er med på United kampen og forhåbentlig også de to andre hvis jeg kan få fri!!!
Jeg er med på United kampen og forhåbentlig også de to andre hvis jeg kan få fri!!!
Jeg er med til United.
Jeg ved ikke lige hvordan jeg kommer op til de to sidste endnu, da jeg ikke kender skemaet i blok 2, altså fra primo november. Men derop det skal jeg nok komme.
Jeg ved ikke lige hvordan jeg kommer op til de to sidste endnu, da jeg ikke kender skemaet i blok 2, altså fra primo november. Men derop det skal jeg nok komme.
- MichaelLarsen
- Landshold

Rigtig godt initiativ og som udgangspunkt er vi klar til alle tre kampe, men af hensyn til job kan det være, at det bliver "flyvende". Har formanden mulighed for en aftale vedr. billetter, som til Kaunas-kampen, så får du vores dybeste respekt 
Non scholae, sed vitae discimus
- SB >> 9000
- Superliga

- Geografisk sted: Vestsjælland
Fedt! Jeg er på United og Villareal kampen, ligesom jeg stærkt regner med at kunne hive min. 3 andre med..
Som udgangspunkt alle tre kampe.
Har dog ferie lige nu og skal først have tilranet mig fri på de aktuelle datoer
Så er den fikset - jeg er klar
- og billetter er også i hus, så jeg fastholder tilmelding til alle tre ture
Har dog ferie lige nu og skal først have tilranet mig fri på de aktuelle datoer
Så er den fikset - jeg er klar
- og billetter er også i hus, så jeg fastholder tilmelding til alle tre ture
Det er sgu godt arbejde drengene! Jeg er på fin ferie i det nordjyske omkring Man U. kampen, men kunne godt være interesseret i de to andre ture.
Muzz
Muzz
raslee
Jeg vil også gerne melde ud at jeg er interesseret i turen mod Villareal da jeg har fri den dag.
-
Don Diavolo
- Lilleput

- Geografisk sted: København V
Jeg er på til Villarreal og Celtic
Martin P om den forestående duel mod Cristiano Ronaldo." Det kan godt være, at jeg ikke fanger ham alle gange, men jeg skal nok få fat i ham!"
Martin P om den forestående duel mod Cristiano Ronaldo." Det kan godt være, at jeg ikke fanger ham alle gange, men jeg skal nok få fat i ham!"
Aalborg BK 1885!
SEMPER FIDELIS!
SEMPER FIDELIS!
Jeg er klar på Man U og Celtic kampene... Det bliver så vildt !!
Jeg er klar på alle 3 ...
Det bliver nogle hårde dage på kontoret dagen efter, men det må man jo tage med.
Det bliver nogle hårde dage på kontoret dagen efter, men det må man jo tage med.
Det lyder grumme meget, som om I alle sammen har billetter til alle kampene? Er der nogle mafia-forbindelser involveret eller hvad?? For mig bekendt - og især baseret på konstruktive og oplysende tråde som Denne er det ikke helt nemt at skaffe adgang til Aalborg stadion til CL-kampene...
De fleste indlæg er skrevet inden der kom info om billetter. Så naturligvis er folk interesserede, hvis man skulle være så heldig at få en billet.
Oki. Jeg har dog selv kontakter i den skumle underverden og skal nok skaffe en billet. Alle lød bare så kæphøje...
Såfremt at jeg får billet vil jeg rigtig gerne med til villa real kampen
skal desværre flytte den 30 så man u bliver på utopia, og celtic arbejder jeg stærkt på at få fly til, da jeg ikke kan få fri fra min praktik der 
Ja jeg var en af dem der var "kæphøje"... Jeg er jo ikke en "rigtig og ægte" AaB fan da jeg har nr. 3967... Selvom jeg i tidernes morgen var blandt de 200 første medlemmer. Dengang Daniel Tripler var formand.... Det var tider.... Jeg meldte mig ud bl. a. fordi jeg flyttede til FUCK land (københavn) for 5 år siden.. Jeg meldte mig ind i Support Clubben igen i maj (hvilket jeg har fortrudt), da det kom frem, at den eneste måde for at stå sammen med andre AaB supportere til guldkampen var at melde sig ind i support clubben, (hvilket så heller ikke var sandt).... Håber fandme at der er nogen der har en dårlig smag i munden!!!
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Har du overvejet på et tidspunkt, at tage ansvaret for dine egne handlinger?? Succeser såvel som fiaskoer bliver meget mere håndterlige på den måde.ksorensen skrev:Ja jeg var en af dem der var "kæphøje"... Jeg er jo ikke en "rigtig og ægte" AaB fan da jeg har nr. 3967... Selvom jeg i tidernes morgen var blandt de 200 første medlemmer. Dengang Daniel Tripler var formand.... Det var tider.... Jeg meldte mig ud bl. a. fordi jeg flyttede til FUCK land (københavn) for 5 år siden.. Jeg meldte mig ind i Support Clubben igen i maj (hvilket jeg har fortrudt), da det kom frem, at den eneste måde for at stå sammen med andre AaB supportere til guldkampen var at melde sig ind i support clubben, (hvilket så heller ikke var sandt).... Håber fandme at der er nogen der har en dårlig smag i munden!!!
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
Hvorledes kom det frem, og hvordan fanden kunne du tro på det ??ksorensen skrev:da det kom frem, at den eneste måde for at stå sammen med andre AaB supportere til guldkampen var at melde sig ind i support clubben, (hvilket så heller ikke var sandt).... Håber fandme at der er nogen der har en dårlig smag i munden
Og forklar lige hvem det er, der skal have dårlig smag i munden, for "historien" kommer næppe fra nogen "officiel" kant.
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Det lyder umiddelbart til du sidder med en dårlig smag i munden, så det er vel meget godt? for så er der jo en der gør det.ksorensen skrev:Ja jeg var en af dem der var "kæphøje"... Jeg er jo ikke en "rigtig og ægte" AaB fan da jeg har nr. 3967... Selvom jeg i tidernes morgen var blandt de 200 første medlemmer. Dengang Daniel Tripler var formand.... Det var tider.... Jeg meldte mig ud bl. a. fordi jeg flyttede til FUCK land (københavn) for 5 år siden.. Jeg meldte mig ind i Support Clubben igen i maj (hvilket jeg har fortrudt), da det kom frem, at den eneste måde for at stå sammen med andre AaB supportere til guldkampen var at melde sig ind i support clubben, (hvilket så heller ikke var sandt).... Håber fandme at der er nogen der har en dårlig smag i munden!!!
Helt ærligt, så synes jeg dit indlæg/indstilling er meget typisk for den seneste tid her på debatsiden. Det hele er alle andres skyld, man skal ihvertfald ikke sætte sig ind i tingene selv. Men naturligvis er det da ASCs skyld at du meldte dig ud for 5 år siden, og naturligvis er det ASCs skyld at der er nogen der har fortalt dig en løgn......