Indendørsbold

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Peter Larsen
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Frederiksberg

Indendørsbold

Indlæg af Peter Larsen » 14. jan 2009, 00:11

Den gode Lindvang har adgang til en idrætshal på Christianshavn, så ham og jeg har snakket om at afvikle et lille Utopia-stævne derude som optakt til forårssæsonen. Nu gik flæskedagen jo i vasken.

Vi snakker formentlig en lørdag i februar.

Er det noget, der kunne lokke folket?

Lindvang

Re: Indendørsbold

Indlæg af Lindvang » 14. jan 2009, 00:14

Det skal lige anføres, at flæskedagen ingenlunde er gået i vasken, den er blot gået i stå.

Hvorfor egentlig ikke afvikle en lille turnering på Christianshavn, fortsætte festen på Utopia, men på vejen (og ja, det er på vejen) stoppe ved Rio Bravo og hælde en side flæsk og et par dram i ansigtet.

Adskillige fluer med ét smæk!

Jeg får en afklaring på mulige datoer, hvor vi kan benytte ovenstående hal en af de nærmeste dage

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 14. jan 2009, 08:57

Glimrende idé. Jeg er frisk. Og det på bold, flæsk, drammer - hele molevitten, fandeme.

Brugeravatar
Søndergaard
1. div
1. div

Indlæg af Søndergaard » 14. jan 2009, 09:11

Det er jeg bestemt også klar på!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 14. jan 2009, 09:18

Mener bestemt at den falske dato blev skiftet ud med en ny i februar, hvor flæskedagen skal afvikles jf. denne tråd http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f ... 0&start=15 men vi er måske ude i endnu en ændring :S
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 14. jan 2009, 10:49

Kunne I diske op med, hvilke lørdage frem til 1.marts I kan, så kan vi danne lidt overblik?

Og nej, den faste flæskedag er ikke udskiftet, men måske man kunne flytte den og slå de to ting sammen? Hvad siger Senior til det?

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 14. jan 2009, 10:59

Senior kan alle dage frem til den 18., hvorefter han kigger på noget helt andet flæsk i Thailand :cool:

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 14. jan 2009, 11:07

MichaelLarsen skrev:Senior kan alle dage frem til den 18., hvorefter han kigger på noget helt andet flæsk i Thailand :cool:
Der ligger et par billeder fra Thailand på min facebook, du kan kigge lidt på og få inspiration!

Som sagt skal jeg først undersøg, hvornår hallen er ledig, men tror ikke den er så brugt i weekenderne. Selv er jeg meget kær på d. 14. februar.

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 14. jan 2009, 14:29

Jeg kommer gerne og fisker foran et mål. Deltager naturligvis også gerne i dram og flæsk, hvor man må vurdere mine evner til at være mere fyldestgørende.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Garderen
1. div
1. div
Geografisk sted: lorteøen

Indlæg af Garderen » 14. jan 2009, 15:24

Som udgangspunkt kan jeg alle lørdagene frem til den 1. marts. Og jeg er naturligvis interesseret. Bliver det så et ASC stævne ? ;)

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 14. jan 2009, 15:26

Garderen skrev:Som udgangspunkt kan jeg alle lørdagene frem til den 1. marts. Og jeg er naturligvis interesseret. Bliver det så et ASC stævne ? ;)
Naturligvis ikke, hehe... Det bliver også for os, der ikke er så vigtige!

Børme
1. div
1. div
Geografisk sted: Kastrup

Indlæg af Børme » 14. jan 2009, 15:35

Jeg er naturligvis os med på den fede ide. Glæder mig til at køre lidt rundt med dig Lindvang :thumbsup:
MIT HJERTE VIL FORBLIVE RØDT OG HVIDT

Dansk Mester: 95 - 99 - 08

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 14. jan 2009, 15:39

Børme skrev:Jeg er naturligvis os med på den fede ide. Glæder mig til at køre lidt rundt med dig Lindvang :thumbsup:
Hehe, det bliver jo heller ikke svært. Jeg vejer jo tre gange så meget som dig!

Så kan jeg køre rundt med dig ved flæskebordet bagefter!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave

Indlæg af Konsulenten » 14. jan 2009, 15:43

Jeg kan 31/1, 21/2 og 28/2.

Edit: Samt 24/1
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 14. jan 2009, 15:49

Konsulenten skrev:Jeg kan 31/1, 21/2 og 28/2.
Kunne du ikke lige sørge for at kunne 14/2 også?

Jeg kan 24/1, 31/1 og 14/2. Evt. 21/2, men den vil jeg helst udenom.

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave

Indlæg af Konsulenten » 14. jan 2009, 15:58

Lindvang skrev:

14/2 er desværre no go for mig, da mine forældre tomler den fra Aalborg til København for at fejre undertegnedes fødselsdag. Min far praler dog til stadighed over tre oprykninger i træk for Saltum Idrætsforening engang i 60'erne, så jeg kan selvfølgelig spørge ham, omend hans evner som halfback, får Jens Risager til at ligne Dani Alves.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 14. jan 2009, 16:28

Konsulenten skrev:14/2 er desværre no go for mig, da mine forældre tomler den fra Aalborg til København for at fejre undertegnedes fødselsdag. Min far praler dog til stadighed over tre oprykninger i træk for Saltum Idrætsforening engang i 60'erne, så jeg kan selvfølgelig spørge ham, omend hans evner som halfback, får Jens Risager til at ligne Dani Alves.
Er dine forældre virkeligt villige til at slippe stambordet på bodegaen for det? Jeg er chokeret.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 14. jan 2009, 16:32

Konsulenten skrev:
Lindvang skrev:

14/2 er desværre no go for mig, da mine forældre tomler den fra Aalborg til København for at fejre undertegnedes fødselsdag. Min far praler dog til stadighed over tre oprykninger i træk for Saltum Idrætsforening engang i 60'erne, så jeg kan selvfølgelig spørge ham, omend hans evner som halfback, får Jens Risager til at ligne Dani Alves.
Det lyder ellers smukt.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 14. jan 2009, 17:39

Konsulenten skrev:
Lindvang skrev:

Hvis vi skaffer din mor en biograftur til et helaftens melodrama, så hiver du den "gamle" med til bold, flæsk og øl og får en fødselsdag af en helt anden klasse :thumbsup:

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 14. jan 2009, 18:38

Jeg kan alle datoer indtil videre. Meld et par datoer ud Lindvang! Så må vi se hvilken der har mest tilslutning.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Besvar