AGF-AaB

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Lindvang

AGF-AaB

Indlæg af Lindvang » 26. mar 2009, 15:20

For dem, der ikke skal med på ASCKBH's away, fordi de ikke må, eller bare fordi man har en anden grund:

http://www.facebook.com/event.php?eid=7 ... 211&ref=mf

Der står også noget om noget eventuel mad.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AGF-AaB

Indlæg af MrBangDK » 26. mar 2009, 16:31

Alle må, hvis bare de er medlem...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 26. mar 2009, 16:37

Og alle er meget velkomne til at melde sig ind, det vil give mulighed for flere ture i fremtiden.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 26. mar 2009, 19:47

MrBangDK skrev:Alle må, hvis bare de er medlem...
My point exactly!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 26. mar 2009, 19:54

Poker-One-Kenobi skrev:Og alle er meget velkomne til at melde sig ind, det vil give mulighed for flere ture i fremtiden.
Så turen er potentielt åben for alle - nu bliver den ikke til noget, men det kunne den være!!!

Der er mange fordele ved at være medlem af ASC København. En af dem er jo busturene.. Og dem kommer der flere af senere på året!!!
Ska' vi hak'?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 26. mar 2009, 20:09

MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Og alle er meget velkomne til at melde sig ind, det vil give mulighed for flere ture i fremtiden.
Så turen er potentielt åben for alle - nu bliver den ikke til noget, men det kunne den være!!!

Der er mange fordele ved at være medlem af ASC København. En af dem er jo busturene.. Og dem kommer der flere af senere på året!!!
Jojo, det er også fint. Men af en eller anden grund er den ikke blevet til noget. Det må man jo så evaluere på...

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 26. mar 2009, 20:11

Lindvang skrev: Jojo, det er også fint. Men af en eller anden grund er den ikke blevet til noget. Det må man jo så evaluere på...
Ja, præcis. Du må hellere melde dig ind og blive en del af bestyrelsen - så kan vi være sikre på at sende en bus afsted til alle kampe!!!
Ska' vi hak'?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 26. mar 2009, 20:43

MrBangDK skrev:
Lindvang skrev: Jojo, det er også fint. Men af en eller anden grund er den ikke blevet til noget. Det må man jo så evaluere på...
Ja, præcis. Du må hellere melde dig ind og blive en del af bestyrelsen - så kan vi være sikre på at sende en bus afsted til alle kampe!!!
Det var den nemme løsning, Bang. At hælde ansvaret over på andre end en selv.

Desuden har jeg ikke behov for at være medlem af en forening for at se fodbold... Men, måske en dag, når de rette vinde blæser.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 26. mar 2009, 20:44

Lindvang som tur-guide! Under turen vil han pege og fortælle om alle de ting han hader mens vi kører forbi dem :D

Og lad nu vær at hidse dig op, det er for sjov!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 26. mar 2009, 20:47

Poker-One-Kenobi skrev:Lindvang som tur-guide! Under turen vil han pege og fortælle om alle de ting han hader mens vi kører forbi dem :D

Og lad nu vær at hidse dig op, det er for sjov!
Ork, der skal meget mere til for at hidse mig op. Arrogante, bedrevidende mennesker, fx. Og sushi.

I øvrigt kunne jeg godt se en pointe i dit indslag. Problemet er jo bare, at jeg ville være helt hæs, før vi nåede stadion.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 26. mar 2009, 20:47

Lindvang skrev:
Præcis, og det er du jo super god til!!
Lindvang skrev:Desuden har jeg ikke behov for at være medlem af en forening for at se fodbold... Men, måske en dag, når de rette vinde blæser.
Nej, men du har mulighed for at få en masse fordele ved at være medlem af ASC.. Men det er vel lettere at leve lidt med på sidelinien. Du ved, købe pølserne når de nu alligevel bliver grillet og sådan noget..
Ska' vi hak'?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 26. mar 2009, 20:49

MrBangDK skrev:
Lindvang skrev:
Præcis, og det er du jo super god til!!!
Lindvang skrev:Desuden har jeg ikke behov for at være medlem af en forening for at se fodbold... Men, måske en dag, når de rette vinde blæser.
Nej, men du har mulighed for at få en masse fordele ved at være medlem af ASC.. Men det er vel lettere at leve lidt med på sidelinien. Du ved, købe pølserne når de nu alligevel bliver grillet og sådan noget..
Haha, good one! Du er sgu skarpere, end jeg havde forventet... Det må være al den sushi!

Gider du ikke lige at uddybe den første, for den fanger jeg ikke helt. Men jeg spiser jo heller ikke sushi og er finkulturel...

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 26. mar 2009, 20:57

Lindvang skrev:
MrBangDK skrev:
Lindvang skrev:
Præcis, og det er du jo super god til!!!
Haha, good one! Du er sgu skarpere, end jeg havde forventet... Det må være al den sushi!

Gider du ikke lige at uddybe den første, for den fanger jeg ikke helt. Men jeg spiser jo heller ikke sushi og er finkulturel...
Gerne - jeg elsker nemlig sushi, og jeg har ikke brug for at bruge min fredag aften på at se DR2 og opdatere min vidensbase..

Du vil gerne have, at der kommer rigtigt mange på stadion, folk skal være lidenskabelige, etc. Når så ASC laver en masse frivilligt arbejde, og skaber nogle gode tilbud til deres medlemmer, bl.a. billige busture, så skal du liiiiige nævne, at dem som ikke er medlem ikke må komme med.. Det er sgu da at smide ansvaret fra sig - et ansvar for selv at være med til at skabe stemningen på stadion, når der er mulighed for det.. At du af princip vælger IKKE vil være medlem af ASC KBH, er dit valg, og det respekterer jeg.. Men det er fandme ynkeligt, at du lige skal prikke til de begrænsninger der ligger i IKKE at være medlem, når du alligevel godt lige vil købe den ekstra pølse når vi griller!!

Ansvarsforflygtigelse er måske ikke det rigtige ord - dobbeltmoral er nok mere rigtigt!!!
Ska' vi hak'?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 26. mar 2009, 21:07

MrBangDK skrev:
Gerne - jeg elsker nemlig sushi, og jeg har ikke brug for at bruge min fredag aften på at se DR2 og opdatere min vidensbase..

Du vil gerne have, at der kommer rigtigt mange på stadion, folk skal være lidenskabelige, etc. Når så ASC laver en masse frivilligt arbejde, og skaber nogle gode tilbud til deres medlemmer, bl.a. billige busture, så skal du liiiiige nævne, at dem som ikke er medlem ikke må komme med.. Det er sgu da at smide ansvaret fra sig - et ansvar for selv at være med til at skabe stemningen på stadion, når der er mulighed for det.. At du af princip vælger IKKE vil være medlem af ASC KBH, er dit valg, og det respekterer jeg.. Men det er fandme ynkeligt, at du lige skal prikke til de begrænsninger der ligger i IKKE at være medlem, når du alligevel godt lige vil købe den ekstra pølse når vi griller!!

Ansvarsforflygtigelse er måske ikke det rigtige ord - dobbeltmoral er nok mere rigtigt!!!
Sikke du kan, min kære ven.

Det jeg sagde var såmænd blot, at for dem, der frekventerer Utopia, men som ikke er medlem af jeres forening og derfor ikke kan deltage i jeres bustur, ville jeg blot gøre opmærksom på, at vi kunne mødes til noget mad. At det skal blandes sammen med mit manglende medlemsskab af jeres forening, som du bl.a. er en del af, kan jeg ikke rigtigt se hensigten med. Jeg konstaterer blot, at I ikke får en bus afsted, og det kan du jo, kære næstformand, så give dig til at evaluere lidt på årsagerne til. Det var såmænd ikke for at prikke...

Mht., at jeg købte en af jeres pølser, så skal det selvfølgelig ikke gentage sig. Jeg så ikke ASHKBH-stemplet på dem. Det burde jeg selvfølgelig have gjort. Næste gang I(!) griller, vil jeg selvfølgelig stille min egen grill op ved siden af, og grille en enkelt diller selv. Kan du selv se, hvor åndssvagt det lyder, Bang? Og hvori ligger dobbeltmoralen egentlig i det? Utopia er ikke ASC's sted, til din orientering. Spørg du bare den kære ejer, hvis du skulle komme forbi.

DR2? Hvorfor? Hvordan? Jeg er igen "short of sushi"!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 26. mar 2009, 21:38

Lindvang skrev:
Det jeg sagde var såmænd blot, at for dem, der frekventerer Utopia, men som ikke er medlem af jeres forening og derfor ikke kan deltage i jeres bustur, ville jeg blot gøre opmærksom på, at vi kunne mødes til noget mad. At det skal blandes sammen med mit manglende medlemsskab af jeres forening, som du bl.a. er en del af, kan jeg ikke rigtigt se hensigten med. Jeg konstaterer blot, at I ikke får en bus afsted, og det kan du jo, kære næstformand, så give dig til at evaluere lidt på årsagerne til. Det var såmænd ikke for at prikke...

Mht., at jeg købte en af jeres pølser, så skal det selvfølgelig ikke gentage sig. Jeg så ikke ASHKBH-stemplet på dem. Det burde jeg selvfølgelig have gjort. Næste gang I(!) griller, vil jeg selvfølgelig stille min egen grill op ved siden af, og grille en enkelt diller selv. Kan du selv se, hvor åndssvagt det lyder, Bang? Og hvori ligger dobbeltmoralen egentlig i det? Utopia er ikke ASC's sted, til din orientering. Spørg du bare den kære ejer, hvis du skulle komme forbi.

Til din orientering kan jeg fortælle, at jeg ikke er næstformand!!! :)

Nej, du har ret i at Utopia ikke er et ASC sted, og det ved du udermærket at jeg godt ved.. men alligevel laver ASC aktiviteter som du også nyder godt af - og det synes jeg da bare at du skal fortsætte med - har jeg bedt dig om andet? Jeg synes så bare det er sjovt, at du lige skal få de manglende tilmeldinger til ASC turen til Århus koblet sammen med, at ikke-medlemmer ikke må komme med - nej, det står ikke direkte, men Lindvang, jeg kender dig sgu godt nok til ikke at kunne lade være med at læse det der står mellem linierne.

Hvis nu jeg tolker dig forkert, kan du så ikke fortælle mig, hvad vi kunne have gjort for at få fyldt bussen til Århus?

Og det med det finkulturelle i... jeg ved udemærket godt at du ikke kan lide den spise og X-factor - men behøver
Ska' vi hak'?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 26. mar 2009, 22:10

MrBangDK skrev:
Lindvang skrev:

Til din orientering kan jeg fortælle, at jeg ikke er næstformand!!! :)

Nej, du har ret i at Utopia ikke er et ASC sted, og det ved du udermærket at jeg godt ved.. men alligevel laver ASC aktiviteter som du også nyder godt af - og det synes jeg da bare at du skal fortsætte med - har jeg bedt dig om andet? Jeg synes så bare det er sjovt, at du lige skal få de manglende tilmeldinger til ASC turen til Århus koblet sammen med, at ikke-medlemmer ikke må komme med - nej, det står ikke direkte, men Lindvang, jeg kender dig sgu godt nok til ikke at kunne lade være med at læse det der står mellem linierne. Hvis nu jeg tolker dig forkert, kan du så ikke fortælle mig, hvad vi kunne have gjort for at få fyldt bussen til Århus?
Tja, jeg har mine egne idéer til, hvad der kunne være årsager. Det må jeg jo nok bare hellere holde for mig selv, da jeg ikke vil tage folk til indtægt for noget, de ikke selv har meldt ud. Det håber jeg du forstår.

Helt ærligt, så kan jeg ikke se nogen grund til at fare sådan i flint over min måde at formulere et forslag til bold og spisning med gode mennesker, som jeg gerne bedriver meget af min fritid med. Men det er jo din egen sag.

Jeg vil også gerne høre, hvad det er for ting ASC laver, som jeg nyder så godt af. Der er selvfølgelig lige den der pølse, som jeg købte af jer sidste forår, men ellers kan jeg da ikke komme på noget, I gør, der er skide fantastisk for eksempelvis mig. Kan du?

I den henseende, vil jeg da gerne gøre dig opmærksom på, at langt de fleste tiltag, der bliver arrangeret dernede, i forhold til mad, indendørsbold, bajere på andre tidspunkter end kampdage, etc. bliver iværksat af folk, som overhovedet ikke gør det i ASC-regi. Deriblandt mig selv og Senior. Dette faktum gør det bare endnu mere interessant at høre, hvad det er for aktiviteter, som ASC laver, og som jeg nyder godt af.

forstå mig ret, jeg synes det er helt på sin plads, at for eksempel busture, som I arrangerer, er forbeholdt medlemmer. De har spyttet i kassen via kontingent, så det er da kun logisk, at det kun er for dem.

Jeg synes bare, at du måske skulle overveje, at LANGT størsteparten af de ting, der sker på og omkring Utopia ikke har en bjælde med ASC at gøre, og at det er ikke-ASC'ere, der står for disse ting.

Jeg har intet problem med ASC eller ASCKBH, men jeg synes du skal vogte dig lidt for at glorificere jer selv med jeres tiltag og lidt mellem linjerne tagen patent på Utopia som et ASC-sted, for det er ikke virkeligheden. Den er en helt anden, og det ville du også vide, hvis du tog en pause fra bleer, sushi og x-faktor. (Som Morten skrev, så lad nu være med at hidse dig op. Det sidste er ment som kammeratligt prikken).

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 27. mar 2009, 01:11

Jeg synes så stadigvæk at det er lidt komisk, at man skal sidde på et forum, som er drevet og betalt af ASC, og nævne noget som ASC nogensinde har gjort for dig. Du har nu skrevet 4027 indlæg på selvsamme forum. Det er da alligevel noget, eller hvad?

Jeg husker du skrev at det var ærgerligt at "Utopia skulle blandes sammen med ASC" i sin tid da ASC-KBH blev startet op igen, og den holdning har du selvfølgelig lov at have.
Men jeg synes personligt det er møgærgerligt at du ikke kan slå et glimrende forslag om spisning i forbindelse med AGF-kampen op uden at komme med en "for dem som ikke MÅ komme med" stikpille til dem som har brugt tid på at prøve at arrangere en bustur til den dødssyge by Århus. Jeg tror de fleste godt kan forstå, at når en forening arrangerer noget for dens medlemmer, som medlemmerne delvist har betalt for gennem kontigentet, kræver det at man er medlem for at komme med. Og at det ikke er et spørgsmål om man MÅ komme med eller ej. Alle MÅ komme med, også dig, og derfor er det en unødvendig fordrejning at sige andet.

Utopia er stedet for alle, medlemmer eller ej, og sådan skal en bar selvfølgelig være. Jeg mener også at de arrangementer som foregår der skal være for alle, men derfor kan man jo godt sætte pris på folks arbejde, som når Bang sveder et par timer over grillen eller når Senior banker en gang smørrebrød på bordet, eller når man som du får lyst til at samle folk til en gang fodbold et sted i byen. Istedet virker det ærligt talt som om at du hellere vil gøre en deal ud af de ting som ASC ikke gør, eller som du ikke kan deltage i, fordi du ikke er med til at betale for dem. Ærgerligt.

Og lad så denne diskussion stoppe snart, og lad os komme tilbage til at elske AaB og i dette tilfælde hade dem fra århus. Alt andet må være sekundært.

Brugeravatar
Asger
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Jens Madsen
Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ
Kontakt:

Indlæg af Asger » 27. mar 2009, 03:12

Poker-One-Kenobi skrev:Jeg synes så stadigvæk at det er lidt komisk, at man skal sidde på et forum, som er drevet og betalt af ASC, og nævne noget som ASC nogensinde har gjort for dig. Du har nu skrevet 4027 indlæg på selvsamme forum. Det er da alligevel noget, eller hvad?

Jeg husker du skrev at det var ærgerligt at "Utopia skulle blandes sammen med ASC" i sin tid da ASC-KBH blev startet op igen, og den holdning har du selvfølgelig lov at have.
Men jeg synes personligt det er møgærgerligt at du ikke kan slå et glimrende forslag om spisning i forbindelse med AGF-kampen op uden at komme med en "for dem som ikke MÅ komme med" stikpille til dem som har brugt tid på at prøve at arrangere en bustur til den dødssyge by Århus. Jeg tror de fleste godt kan forstå, at når en forening arrangerer noget for dens medlemmer, som medlemmerne delvist har betalt for gennem kontigentet, kræver det at man er medlem for at komme med. Og at det ikke er et spørgsmål om man MÅ komme med eller ej. Alle MÅ komme med, også dig, og derfor er det en unødvendig fordrejning at sige andet.

Utopia er stedet for alle, medlemmer eller ej, og sådan skal en bar selvfølgelig være. Jeg mener også at de arrangementer som foregår der skal være for alle, men derfor kan man jo godt sætte pris på folks arbejde, som når Bang sveder et par timer over grillen eller når Senior banker en gang smørrebrød på bordet, eller når man som du får lyst til at samle folk til en gang fodbold et sted i byen. Istedet virker det ærligt talt som om at du hellere vil gøre en deal ud af de ting som ASC ikke gør, eller som du ikke kan deltage i, fordi du ikke er med til at betale for dem. Ærgerligt.

Og lad så denne diskussion stoppe snart, og lad os komme tilbage til at elske AaB og i dette tilfælde hade dem fra århus. Alt andet må være sekundært.
HØRT!!!

/Asger
AaB vinder pokalturneringen før at Liverpool FC vinder det engelske mesterskab!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 27. mar 2009, 06:34

Lindvang skrev: Tja, jeg har mine egne idéer til, hvad der kunne være årsager. Det må jeg jo nok bare hellere holde for mig selv, da jeg ikke vil tage folk til indtægt for noget, de ikke selv har meldt ud. Det håber jeg du forstår.

Helt ærligt, så kan jeg ikke se nogen grund til at fare sådan i flint over min måde at formulere et forslag til bold og spisning med gode mennesker, som jeg gerne bedriver meget af min fritid med. Men det er jo din egen sag.

Jeg vil også gerne høre, hvad det er for ting ASC laver, som jeg nyder så godt af. Der er selvfølgelig lige den der pølse, som jeg købte af jer sidste forår, men ellers kan jeg da ikke komme på noget, I gør, der er skide fantastisk for eksempelvis mig. Kan du?

I den henseende, vil jeg da gerne gøre dig opmærksom på, at langt de fleste tiltag, der bliver arrangeret dernede, i forhold til mad, indendørsbold, bajere på andre tidspunkter end kampdage, etc. bliver iværksat af folk, som overhovedet ikke gør det i ASC-regi. Deriblandt mig selv og Senior. Dette faktum gør det bare endnu mere interessant at høre, hvad det er for aktiviteter, som ASC laver, og som jeg nyder godt af.

forstå mig ret, jeg synes det er helt på sin plads, at for eksempel busture, som I arrangerer, er forbeholdt medlemmer. De har spyttet i kassen via kontingent, så det er da kun logisk, at det kun er for dem.

Jeg synes bare, at du måske skulle overveje, at LANGT størsteparten af de ting, der sker på og omkring Utopia ikke har en bjælde med ASC at gøre, og at det er ikke-ASC'ere, der står for disse ting.

Jeg har intet problem med ASC eller ASCKBH, men jeg synes du skal vogte dig lidt for at glorificere jer selv med jeres tiltag og lidt mellem linjerne tagen patent på Utopia som et ASC-sted, for det er ikke virkeligheden. Den er en helt anden, og det ville du også vide, hvis du tog en pause fra bleer, sushi og x-faktor. (Som Morten skrev, så lad nu være med at hidse dig op. Det sidste er ment som kammeratligt prikken).
Jeg vælger ikke at svare, da Poker siger det hele i sit ovenstående indlæg!!! Han fik sagt det jeg ikke magtede.. Skulle der ligge nogle ubesvarede spørgmål, så skal jeg beklage - så er det fordi jeg ikke magtede at skrive det rigtigt i første omgang!!

:thumbsup:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Quentin T
1. div
1. div
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Quentin T » 27. mar 2009, 10:01

Blot et lille forslag: De penge I evt havde tænkt at fyre af på mad + øl (vigtige ting i kostpyramiden, det er helt sikkert) kunne de ikke med fordel være brugt på en togtur til Århus, hvor man så kan støtte de røde til sejr? Dem som havde tilmeldt sig ASC's tur, kan jo passende bruge deres tilbageført penge på selv samme togtur. Forslag til diskussionsemner på turen: Sushi, X-factor og Frank Jensens opstilling til posten som overborgermester.
Savner Strandli!

Besvar