Den sidste sørgelige sjæl

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
otto the great
Drenge
Drenge
Geografisk sted: Hjørring

Den sidste sørgelige sjæl

Indlæg af otto the great » 23. maj 2008, 20:05

Er jeg virkelig den eneste sørgelig sjæl der ikke skal på stadion i morgen.
Det gør ondt i min mave og hele min sjæl, fordi jeg ikke kan deltage i det der nok må være den største fest i Aalborg i dette årtusinde og måske også det forrige.
Jeg ønsker god tur til alle billetholdere og dem der bare tager afsted for festens skyld.
Hvis der skulle være en enkelt AaBer tilbage i Kbh, der skal se kampen, kan vi jo mødes det sædvanlige sted, og spytte i Eamonn´s udmærkede øl.
Tillykke AaB, Tillykke Aalborg og ikke mindst tillykke Danmark, endelig er det det rigtige hold.
otto

Botucatuense
Miniput
Miniput
Geografisk sted: København

Re: Den sidste sørgelige sjæl

Indlæg af Botucatuense » 23. maj 2008, 21:17

Det er du desværre ikke! :'(
Er selv fanget her i København pga. en femdages, skriftlig eksamen, men jeg håber da trods alt på at få muligheden for at se kampen i tv, og se drengene løfte pokalen.
God fornøjelse og godt karneval til alle jer, der er så heldige at befinde jer i det nordjyske i morgen.

Kristoffer

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 24. maj 2008, 09:45

otto the great skrev:Er jeg virkelig den eneste sørgelig sjæl der ikke skal på stadion i morgen.
Det gør ondt i min mave og hele min sjæl, fordi jeg ikke kan deltage i det der nok må være den største fest i Aalborg i dette årtusinde og måske også det forrige.
Jeg ønsker god tur til alle billetholdere og dem der bare tager afsted for festens skyld.
Hvis der skulle være en enkelt AaBer tilbage i Kbh, der skal se kampen, kan vi jo mødes det sædvanlige sted, og spytte i Eamonn´s udmærkede øl.
Tillykke AaB, Tillykke Aalborg og ikke mindst tillykke Danmark, endelig er det det rigtige hold.
Du vil satme også være savnet, Otto! Du og det fremragende knæk!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 25. maj 2008, 12:20

Hej Otto.

Du var savnet med dit gode humør og store AaB-hjerte ;) Håber du fik "stemningsbilledet" på sms og hyggede på Utopia. Mon ikke vi kan få ASC København med på et Utopia-arrangement og GULD-sæsonen i tilbageblik, inden den nye sæson, så Eamon ikke glemmer os helt :cheers:

Vi ses.
:thumbsup:
Non scholae, sed vitae discimus

Besvar