Hvad er grunden til at tråde i denne sektion af forummet slettes hurtigere end andre? Jeg går ud fra at dette er en FAN forum og derved vil jeg mene at debatter omkring stemningen på Aalborg Stadion har langt mere relevans end de sidste 3000 tråde i AaB-fodbold forummet, som bare ligger der, ikke bliver besvaret og omhandler Steve-O's nakkegarn..
Eksempelvis er der de sidste par år blevet slettet op til flere yderst vigtige debatter, man kunne bruge som inspirationskilde i forhold til at kunne forbedre stemningen på stadion.
Sletning af tråde i Sange, Tifo, Stemning.
-
Debatjuntaen
- Administrator

- Indlæg: 1693
- Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57
Re: Sletning af tråde i Sange, Tifo, Stemning.
Tråde slettes automatisk, hvis de har været inaktive i 180 dage. Det gælder alle fora. 
//Debatjuntaen
//Debatjuntaen
-
Lindvang
Re: Sletning af tråde i Sange, Tifo, Stemning.
Det hedder fora. Alternativt forummer.Debatjuntaen skrev:Tråde slettes automatisk, hvis de har været inaktive i 180 dage. Det gælder alle forum.
//Debatjuntaen
- Lindmark
- Allstar

- Indlæg: 1957
- Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Re: Sletning af tråde i Sange, Tifo, Stemning.
Jeg troede det hed smartass. Alternativt flueknepper.Lindvang skrev:Det hedder fora. Alternativt forummer.Debatjuntaen skrev:Tråde slettes automatisk, hvis de har været inaktive i 180 dage. Det gælder alle forum.
//Debatjuntaen
Lindmark / Vendelbokartellet
-
Lindvang
Re: Sletning af tråde i Sange, Tifo, Stemning.
PræcisLindmark skrev:Jeg troede det hed smartass. Alternativt flueknepper.Lindvang skrev:Det hedder fora. Alternativt forummer.Debatjuntaen skrev:Tråde slettes automatisk, hvis de har været inaktive i 180 dage. Det gælder alle forum.
//Debatjuntaen