Der er skam ikke noget ulovligt i at deeplinke til DMI - heller ikke for Nordjyske. Nordjyske mener bare at de har retten til at bestemme hvordan andre linker til deres egne sider, ikke at deeplinking er forbudt helt generelt.Viking skrev:Glemte at tilføje, at Nordjyske benytte sig af at linke til andre med deep links.
I artiklen "Sensommer over Nordjylland" linker de til http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/reg ... ylland.htm" onclick="window.open(this.href);return false;. At de selv vil slæbe folk i retten for at gøre det, men selv gør det er lidt pinligt.
Re: Links til Nordjyske - Forbudt og ikke længere muligt
Re: Reaktioner på blokeringen af deeplinking til Nordjyske
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Metal'n Roll skrev:Jeg fik afreageret lidt nede på Nytorv idag, hvor de stoppede travle mennesker op for at prikke dem på deres avis-abonnementer...
ung fyr i flis: Undskyld, holder du Nordjyske Stiftidende?
Mæ: Nej, det gør jeg bestemt ikke..
ung fyr i flis: hvordan kan det være, om jeg må spørge? Det k....
Mæ: Fordi man ikke må deeplinke jeres artikler på Debatten...
ung fyr i flis: Øhhh .... (ligner et stort spørgsmålstegn)
Mæ: Men jeg skal hjem og hænge et billede op, hej...
Hertil skal det tilføjes at jeg slet ikke gik hjem og hængte det billede op, hvilket vil sige, at jeg totalt tog røven på ham. Sucker!!.. Jeg gik bare ned og købte en Chinabox i modsatte ende af gågaden. Dem der koster 30 nu i stedet for de 25 tidligere..Muhahahah, han tror sikkert stadig jeg retter på rammerne, og banker søm i...
Så fik man lige en griner at gå i seng på
-
Elegia
Systemet: 0Metal'n Roll skrev:Jeg fik afreageret lidt nede på Nytorv idag, hvor de stoppede travle mennesker op for at prikke dem på deres avis-abonnementer...
ung fyr i flis: Undskyld, holder du Nordjyske Stiftidende?
Mæ: Nej, det gør jeg bestemt ikke..
ung fyr i flis: hvordan kan det være, om jeg må spørge? Det k....
Mæ: Fordi man ikke må deeplinke jeres artikler på Debatten...
ung fyr i flis: Øhhh .... (ligner et stort spørgsmålstegn)
Mæ: Men jeg skal hjem og hænge et billede op, hej...
Hertil skal det tilføjes at jeg slet ikke gik hjem og hængte det billede op, hvilket vil sige, at jeg totalt tog røven på ham. Sucker!!.. Jeg gik bare ned og købte en Chinabox i modsatte ende af gågaden. Dem der koster 30 nu i stedet for de 25 tidligere..Muhahahah, han tror sikkert stadig jeg retter på rammerne, og banker søm i...
Metal n' roll: 1
Note til mig selv: hver gang en avissælger ringer til mig, skal jeg blot sige, at jeg skal ind og hænge et billede op.
Det er genialt!
Det er genialt!
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Jeg kipper med flaget, og konstaterer med tilfredshed, at Nordjyske omsider er kommet til fornuft og nu tillader dybe links.
Alligevel kan jeg ikke undgå at ryste på hovedet over Nordjyskes pinlige ageren i sagen her.
Alligevel kan jeg ikke undgå at ryste på hovedet over Nordjyskes pinlige ageren i sagen her.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Hvor har du den oplysning fra..?Gnu skrev:Jeg kipper med flaget, og konstaterer med tilfredshed, at Nordjyske omsider er kommet til fornuft og nu tillader dybe links.
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
- MichaelLarsen
- Landshold

Der tænkes vist på denne meddelelse: http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=1&t=12773
Non scholae, sed vitae discimus
Gud skæbne - nu skal den unævnelige møgavis så forestille at være storsindede ved at "give os lov" til at deeplinke til dem? Vor herre bevares.
Lige en kommentar til overredaktør Ottesens regler. Vi er faktisk i vores gode ret til at kopiere dele af deres artikler og viderebringe dem - når bare vi angiver tydelig kilde. Det er ganske almindelig god citatskik. Man må naturligvis ikke planke hele deres artikel og poste den her, men hverken supersportsjournalisten eller andre i Langagervej-bunkeren kan hindre os i at citere dele af deres artikler.
Men jeg mener nu, at et generelt boykot af møgavisen bør fortsætte. De vil så gerne vise, at de er med helt fremme, når det gælder stof om AaB, men her har de da for alvor skudt sig selv i foden.
Lige en kommentar til overredaktør Ottesens regler. Vi er faktisk i vores gode ret til at kopiere dele af deres artikler og viderebringe dem - når bare vi angiver tydelig kilde. Det er ganske almindelig god citatskik. Man må naturligvis ikke planke hele deres artikel og poste den her, men hverken supersportsjournalisten eller andre i Langagervej-bunkeren kan hindre os i at citere dele af deres artikler.
Men jeg mener nu, at et generelt boykot af møgavisen bør fortsætte. De vil så gerne vise, at de er med helt fremme, når det gælder stof om AaB, men her har de da for alvor skudt sig selv i foden.
Rød Aalborg - det eneste rigtige navn til hockeyen i Aalborg!