Køb, Salg og Bytte?
Hver gang der er en afgørende eller generelt stor kamp (fck eller bif ) - vælter det ind med Køb og Salg af billetter, og det fylder en del, selvom det kun er i en lille uge.
Kan man ikke oprette en køb, salg og bytte forum under Diverse?
Er det bare mig der syntes de fylder meget i billedet?
Køb, Salg og Bytte?
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Køb, Salg og Bytte?
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Re: Køb, Salg og Bytte?
Jeg synes det kunne være en god idé. Også med henblik på overskueligheden i det, så man er fri for at skrive/læse sig igennem flere fora og tråde.
Og så måske en gang retningslinjer for, hvad der må og hvad der ikke må sælges.
Og så måske en gang retningslinjer for, hvad der må og hvad der ikke må sælges.
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
-
Lindvang
Vi må lige have denne tråd til tops igen, i fald at juntaen ikke har set den.
Det ville være MEGET rart, for det er lidt små-irriterende med alle de tråde om køb og salg, nu igen.
Det ville være MEGET rart, for det er lidt små-irriterende med alle de tråde om køb og salg, nu igen.
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg vil på trods af City kampen igen efterspørge dette?!?
- Winning doesn't really matter as long as you win.
-
Debatjuntaen
- Administrator

Der er jo sådan set en Fan-netværk tråd, men af uvisse årsager kan folk ikke helt finde ud af at oprette trådene derinde.
Vi tager lige endnu en snak om det, men noget af det der taler imod er at vi godt kan få lidt for mange sub-forums efterhånden. Omvendt kan det blive et forum for sig selv a la det internationale forum, der blive sporadisk brugt omkring de store kampe, og derfor ikke bliver så stort et problem for folk.
For/Imod at det bliver i Fan-netværk tråden og der kommer et opslag op? For/Imod at lave et nyt sub-forum. Kom med jeres indputs!
/Juntaen
Vi tager lige endnu en snak om det, men noget af det der taler imod er at vi godt kan få lidt for mange sub-forums efterhånden. Omvendt kan det blive et forum for sig selv a la det internationale forum, der blive sporadisk brugt omkring de store kampe, og derfor ikke bliver så stort et problem for folk.
For/Imod at det bliver i Fan-netværk tråden og der kommer et opslag op? For/Imod at lave et nyt sub-forum. Kom med jeres indputs!
/Juntaen
-
Lindvang
Jeg kan godt se problematikken omkring, at der bliver for mange fora. Omvendt er det lidt irriterende, at det vælter ind med tråde om billetter i Fodbold-forummet.Debatjuntaen skrev:Der er jo sådan set en Fan-netværk tråd, men af uvisse årsager kan folk ikke helt finde ud af at oprette trådene derinde.
/Juntaen
Jeg synes man skulle lave et køb/salg-forum. Det kræver selvfølgelig også, at brugerne respekter, at det så altså er dét, man bruger, og at I er relativt hurtige til at flytte tråde derover, hvis de bliver oprettet i Fodbold-