Det kunne være reklamebanner til diverse fodbold hjemmesider.
Bare en tanke fra en AaB fan?
Hep AaB


Hahah, ja det kunne sq være kønt!John Deacon skrev:Haha, eller et reklamebanner for Nordjyske mod at vi så gerne må deeplinke til deres side

Jeg kunne ikke holde mig væk - tror ikke vi er i top 10 (AaBsport.dk er nr. 223)astonvilla skrev:Nu har jeg, som nogle hundrede andre, siddet limet til debatsiden i 3 døgn med sidste nyt på transfer-fronten.
Det må være på tide at vække denne tråd til live igen.
Admin: Synes I skal foreslå bestyrelsen at der sælges lidt bannerreklameplads på debatsiden! Denne side må være ret langt oppe på listerne over de mest besøgte hjemmesider i landet (i top 100 måske? Kan man ikke finde sådan en statistik someone?), hvorfår det må være økonomisk attraktivt at sælge lidt reklameplads. Pengene går så direkte ned i ASC's kasse til tifo, billige away ture, og alle de andre fremragende tiltag der udføres.
Det kan vel for pokker i dagens Danmark ikke pisse nogen af at der står et eller andet Burger King skilt eller noget oppe i hjørnet. Tænk på penge i kassen og halv pris på aways, der tilsikrer endnu større opbakning til drengene (og DE har sku brug for det!).
Sæt igang
EDIT: Man kunne jo evt lodde stemningen blandt brugerne ved en simpel afstemning, som en del af bestyrelsens beslutningsgrundlag?
Jeg gad vide, om det er alle sites, der er med på den liste eller kun virksomheder. For mit bud er, at der er væsentligt flere, der besøger denne side end aabsport.dkThorshauge skrev:Jeg kunne ikke holde mig væk - tror ikke vi er i top 10 (AaBsport.dk er nr. 223)astonvilla skrev:Nu har jeg, som nogle hundrede andre, siddet limet til debatsiden i 3 døgn med sidste nyt på transfer-fronten.
Det må være på tide at vække denne tråd til live igen.
Admin: Synes I skal foreslå bestyrelsen at der sælges lidt bannerreklameplads på debatsiden! Denne side må være ret langt oppe på listerne over de mest besøgte hjemmesider i landet (i top 100 måske? Kan man ikke finde sådan en statistik someone?), hvorfår det må være økonomisk attraktivt at sælge lidt reklameplads. Pengene går så direkte ned i ASC's kasse til tifo, billige away ture, og alle de andre fremragende tiltag der udføres.
Det kan vel for pokker i dagens Danmark ikke pisse nogen af at der står et eller andet Burger King skilt eller noget oppe i hjørnet. Tænk på penge i kassen og halv pris på aways, der tilsikrer endnu større opbakning til drengene (og DE har sku brug for det!).
Sæt igang
EDIT: Man kunne jo evt lodde stemningen blandt brugerne ved en simpel afstemning, som en del af bestyrelsens beslutningsgrundlag?
http://www.fdim.dk/Statistik/internet/toplisten

Så vidt jeg ved, omfatter den kun medlemmer af Foreningen af Danske Interaktive Medier.Lindvang skrev:Jeg gad vide, om det er alle sites, der er med på den liste eller kun virksomheder. For mit bud er, at der er væsentligt flere, der besøger denne side end aabsport.dkThorshauge skrev:Jeg kunne ikke holde mig væk - tror ikke vi er i top 10 (AaBsport.dk er nr. 223)astonvilla skrev:Nu har jeg, som nogle hundrede andre, siddet limet til debatsiden i 3 døgn med sidste nyt på transfer-fronten.
Det må være på tide at vække denne tråd til live igen.
Admin: Synes I skal foreslå bestyrelsen at der sælges lidt bannerreklameplads på debatsiden! Denne side må være ret langt oppe på listerne over de mest besøgte hjemmesider i landet (i top 100 måske? Kan man ikke finde sådan en statistik someone?), hvorfår det må være økonomisk attraktivt at sælge lidt reklameplads. Pengene går så direkte ned i ASC's kasse til tifo, billige away ture, og alle de andre fremragende tiltag der udføres.
Det kan vel for pokker i dagens Danmark ikke pisse nogen af at der står et eller andet Burger King skilt eller noget oppe i hjørnet. Tænk på penge i kassen og halv pris på aways, der tilsikrer endnu større opbakning til drengene (og DE har sku brug for det!).
Sæt igang
EDIT: Man kunne jo evt lodde stemningen blandt brugerne ved en simpel afstemning, som en del af bestyrelsens beslutningsgrundlag?
http://www.fdim.dk/Statistik/internet/toplisten

Jeg skal ikke kloge mig på om denne liste er lødig eller ej, jfr andre mere kyndige debattører herom. Men jeg vil være så fræk at komme med en påstand om at debatside har en del flere hits en aabsport!Thorshauge skrev:Jeg kunne ikke holde mig væk - tror ikke vi er i top 10 (AaBsport.dk er nr. 223)astonvilla skrev:Nu har jeg, som nogle hundrede andre, siddet limet til debatsiden i 3 døgn med sidste nyt på transfer-fronten.
Det må være på tide at vække denne tråd til live igen.
Admin: Synes I skal foreslå bestyrelsen at der sælges lidt bannerreklameplads på debatsiden! Denne side må være ret langt oppe på listerne over de mest besøgte hjemmesider i landet (i top 100 måske? Kan man ikke finde sådan en statistik someone?), hvorfår det må være økonomisk attraktivt at sælge lidt reklameplads. Pengene går så direkte ned i ASC's kasse til tifo, billige away ture, og alle de andre fremragende tiltag der udføres.
Det kan vel for pokker i dagens Danmark ikke pisse nogen af at der står et eller andet Burger King skilt eller noget oppe i hjørnet. Tænk på penge i kassen og halv pris på aways, der tilsikrer endnu større opbakning til drengene (og DE har sku brug for det!).
Sæt igang
EDIT: Man kunne jo evt lodde stemningen blandt brugerne ved en simpel afstemning, som en del af bestyrelsens beslutningsgrundlag?
http://www.fdim.dk/Statistik/internet/toplisten

Umiddelbart tror jeg det kommer an på om man regner med antal hits eller antal unikke hits. Hvis man kigger på antal hits er jeg sikker på at debatside.dk har flere hits end AaBSport.dk, men hvad angår unikke hits ved jeg ikke. Personligt tjekker jeg selv begge sider dagligt. (Debatside.dk mere end AaBSport.dk)astonvilla skrev:Jeg skal ikke kloge mig på om denne liste er lødig eller ej, jfr andre mere kyndige debattører herom. Men jeg vil være så fræk at komme med en påstand om at debatside har en del flere hits en aabsport!Thorshauge skrev:Jeg kunne ikke holde mig væk - tror ikke vi er i top 10 (AaBsport.dk er nr. 223)astonvilla skrev:Nu har jeg, som nogle hundrede andre, siddet limet til debatsiden i 3 døgn med sidste nyt på transfer-fronten.
Det må være på tide at vække denne tråd til live igen.
Admin: Synes I skal foreslå bestyrelsen at der sælges lidt bannerreklameplads på debatsiden! Denne side må være ret langt oppe på listerne over de mest besøgte hjemmesider i landet (i top 100 måske? Kan man ikke finde sådan en statistik someone?), hvorfår det må være økonomisk attraktivt at sælge lidt reklameplads. Pengene går så direkte ned i ASC's kasse til tifo, billige away ture, og alle de andre fremragende tiltag der udføres.
Det kan vel for pokker i dagens Danmark ikke pisse nogen af at der står et eller andet Burger King skilt eller noget oppe i hjørnet. Tænk på penge i kassen og halv pris på aways, der tilsikrer endnu større opbakning til drengene (og DE har sku brug for det!).
Sæt igang
EDIT: Man kunne jo evt lodde stemningen blandt brugerne ved en simpel afstemning, som en del af bestyrelsens beslutningsgrundlag?
http://www.fdim.dk/Statistik/internet/toplisten