Antal indlæg pludseligt reduceret ?
- Henriksen
- Allstar

- Indlæg: 1461
- Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Antal indlæg pludseligt reduceret ?
Hvordan i helvede går det til.. jeg rundede 800 indlæg i går - nu har jeg lige skrevet et her til aften, og nu står jeg pludselig kun noteret for 41, samt en debat-status med 3 stjerne "drenge"...
WHAT?
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
-
Debatjuntaen
- Administrator

- Indlæg: 1693
- Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57
Re: Antal indlæg pludseligt reduceret ?
Det skyldes, at tælleren før talte gamle, arkiverede og slettede indlæg med. Men efter en opdatering af forummets software blev denne tæller tilsyneladende gjort op igen, hvorfor kun dine nuværende indlæg på forummet nu bliver talt med. Beklageligt.
Vi håber, at du overlever
//Debatjuntaen
Vi håber, at du overlever
//Debatjuntaen
- Henriksen
- Allstar

- Indlæg: 1461
- Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Re: Antal indlæg pludseligt reduceret ?
Jo, jo - men hold da kæft hvor nederenDebatjuntaen skrev:Det skyldes, at tælleren før talte gamle, arkiverede og slettede indlæg med. Men efter en opdatering af forummets software blev denne tæller tilsyneladende gjort op igen, hvorfor kun dine nuværende indlæg på forummet nu bliver talt med. Beklageligt.
Vi håber, at du overlever
//Debatjuntaen
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
-
jydenfranord
- Allstar

- Indlæg: 3393
- Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Re: Antal indlæg pludseligt reduceret ?
Antallet af indlæg man har skrevet er i og for sig ligegyldigt, men der er et rangsystem der bygger på hvor mange indlæg man har skrevet. Derfor havde det alt andet end lige været forventeligt at debatjuntaen selv havde gjort opmærksom på det som er sket, fremfor tale ned til en bruger der henvender sig pga. forundring over hvorfor antallet af indlæg pludselig er styrtdykket. Men det er måske ok at debatjuntaen kommer med stikpiller, det er bare den alm. bruger herinde der ikke må?Debatjuntaen skrev:Det skyldes, at tælleren før talte gamle, arkiverede og slettede indlæg med. Men efter en opdatering af forummets software blev denne tæller tilsyneladende gjort op igen, hvorfor kun dine nuværende indlæg på forummet nu bliver talt med. Beklageligt.
Vi håber, at du overlever
//Debatjuntaen
Re: Antal indlæg pludseligt reduceret ?
Hvordan vil det blive fremover - bliver arkiverede og slettede indlæg igen talt med, eller er det fra nu af, kun de nuværende? Kan man forvente yderligere softwareopdateringer som sletter gamle indlæg?Debatjuntaen skrev:Det skyldes, at tælleren før talte gamle, arkiverede og slettede indlæg med. Men efter en opdatering af forummets software blev denne tæller tilsyneladende gjort op igen, hvorfor kun dine nuværende indlæg på forummet nu bliver talt med. Beklageligt.
Personligt har jeg nogen gange været lidt flov over at have lavet så mange indlæg, men alligevel synes jeg det er ærgerligt, at denne tæller nu tilsyneladende er slettet fra historien, fordi det på mange måder har afspejlet den enkelte brugers engagement på debatsiden.
-
Debatjuntaen
- Administrator

- Indlæg: 1693
- Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57
Re: Antal indlæg pludseligt reduceret ?
Rolig nu. Vi vidste det ikke, før vi her i tråden blev gjort opmærksom på det.jydenfranord skrev:Antallet af indlæg man har skrevet er i og for sig ligegyldigt, men der er et rangsystem der bygger på hvor mange indlæg man har skrevet. Derfor havde det alt andet end lige været forventeligt at debatjuntaen selv havde gjort opmærksom på det som er sket, fremfor tale ned til en bruger der henvender sig pga. forundring over hvorfor antallet af indlæg pludselig er styrtdykket. Men det er måske ok at debatjuntaen kommer med stikpiller, det er bare den alm. bruger herinde der ikke må?Debatjuntaen skrev:Det skyldes, at tælleren før talte gamle, arkiverede og slettede indlæg med. Men efter en opdatering af forummets software blev denne tæller tilsyneladende gjort op igen, hvorfor kun dine nuværende indlæg på forummet nu bliver talt med. Beklageligt.
Vi håber, at du overlever
//Debatjuntaen
Der i øvrigt en mulighed for, at tælleren kan gendannes til værdien før. Vi ser på det i øjeblikket.
//Debatjuntaen
-
Debatjuntaen
- Administrator

- Indlæg: 1693
- Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57
Re: Antal indlæg pludseligt reduceret ?
Så er det ordnet.
Hav en god kampdag.
//Debatjuntaen
Hav en god kampdag.
//Debatjuntaen
- Henriksen
- Allstar

- Indlæg: 1461
- Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Re: Antal indlæg pludseligt reduceret ?
A thousand thanks...
Det er så
for god stil...
Det er så
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...