Lucas Andersen
Re: Lucas Andersen salg nært forestående
Lad os nu prøve at være lidt realistiske. Højdepunktet i drengens karriere hidtil, har været et par snævre driblinger engang. Jeg vil gerne strække den og sige maks 1 mio. euro, men så er han eddermugne også betalt.
Hvis han er FCM fan har han valgt et ret uheldigt brugernavn 
Men ja, enten fan af et andet hold, eller blot dum. Måske endda begge dele. Ved det ikke.
Hvis man tror Lucas købes for hans evner nu og her, så er man altså ikke for skarp. Det er naturligvis potentialet han købes for, det viser jo også hvorfor Lucas jagtes af Europæiske top-klubber frem for Ligue-2 klubber.
Men ja, enten fan af et andet hold, eller blot dum. Måske endda begge dele. Ved det ikke.
Hvis man tror Lucas købes for hans evner nu og her, så er man altså ikke for skarp. Det er naturligvis potentialet han købes for, det viser jo også hvorfor Lucas jagtes af Europæiske top-klubber frem for Ligue-2 klubber.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Apehunter har ikke lavet andet at komme med stikpiller siden han dukkede op på debatten.. Leave the Troll alone!
Ska' vi hak'?
25 samlet for både lucas og helenius, er da overhovedet ikk urealistisk. 10 for helenius og 15 for lucas - fordi han har et kæmpe potentiale.
lynge er gud!
...og køb begge to og få en Rolf Toft med i prisen?12mand skrev:25 samlet for både lucas og helenius, er da overhovedet ikk urealistisk. 10 for helenius og 15 for lucas - fordi han har et kæmpe potentiale.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Rolf han skal ingen steder!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Saadan som markedet er, jo det er urealistisk.12mand skrev:25 samlet for både lucas og helenius, er da overhovedet ikk urealistisk. 10 for helenius og 15 for lucas - fordi han har et kæmpe potentiale.
Det er Aalborg og ikke Koebenhavn hvor man kan snakke sig op i pris(fordi de har ligget i toppen konstant undtagen det aar AaB blev mestre).
-
csj.privat
- Miniput

- Geografisk sted: Aalborg
http://www.sportenkort.dk/nyhed/148611/ ... g-helenius" onclick="window.open(this.href);return false;
Er der nogen der ved om der er noget hold i dette?
Bold.dk har noget lignede, som de baserer på en artikel i De Telegraaf.csj.privat skrev:http://www.sportenkort.dk/nyhed/148611/ ... g-helenius
Der gættes på ca. 11 millioner. Det synes jeg lyder en anelse billigt, men med de rette klausuler, er det måske ok...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Lucas er en rigtigt dygtig spiller, men han kan også nemmere undværes end Helenius, især hvis de er cirka lige mange penge værd. Curth, Keyke og Rolf Toft kan alle spille 2. angriber, og så er spørgsmålet kun om vi skal fortsætte med den "hængende" angriber eller vi skal tilbage til 2 deciderede angribere.
Vi burde sgu indgå en eller anden form for samarbejde som talent fabrik med Ajax. Man kunne sagtens modne flere 19-23 årige spillere hvis de fik spilletid i superligaen
11 millioner er helt klart i den lette ende, så Lynge får noget at tænke over. Er sgu også selv meget i tvivl. På den korte bane kan vi bedre undvære Lucas end Helenius, men hans læringskurve i denne sæson er enormt stejl og jeg synes han har løftet sig utroligt meget i forhold til sidste sæson. Fortsætter han dette og hvis vi laver en top 3 placering så er han måske det dobbelte værd til næste sommer? I sidste ende kommer det også an på hvad han vil. Det er en god liga for ham, omvendt mister han helt sikkert spillertid, så måske han slet ikke er interesseret i at skifte nu.
Spændende hvad dagen byder på..
/556
/556
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen
15 millioner og så får han lov at liste af sted nu.556 skrev:11 millioner er helt klart i den lette ende, så Lynge får noget at tænke over. Er sgu også selv meget i tvivl. På den korte bane kan vi bedre undvære Lucas end Helenius, men hans læringskurve i denne sæson er enormt stejl og jeg synes han har løftet sig utroligt meget i forhold til sidste sæson. Fortsætter han dette og hvis vi laver en top 3 placering så er han måske det dobbelte værd til næste sommer? I sidste ende kommer det også an på hvad han vil. Det er en god liga for ham, omvendt mister han helt sikkert spillertid, så måske han slet ikke er interesseret i at skifte nu.
/556
11 millioner og så får vi lov at leje ham resten af sæsonen. Resten af dette halvår som minimum.
Alt sammen krydret med klausuler. Så er jeg tilfreds.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Tror ikke på historien... Lucas vil i Ajax blive købt som det talent de kan udvikle på. Altså ikke noget der skal ind på førsteholdet fra dag 1!
Hvorfor venter de så til sidste dag i deres transfer vindue med at vil have ham... hvorfor har de ikke hentet ham for 1 måned siden?
Skulle de se ham mere an... måske. Men så skulle historien jo være kommet i starten af ugen...
Og når de har scoutet ham i SÅ lang tid, virker det igen underligt hvorfor de først vil have ham på sidste dag i vinduet...
Hvorfor venter de så til sidste dag i deres transfer vindue med at vil have ham... hvorfor har de ikke hentet ham for 1 måned siden?
Skulle de se ham mere an... måske. Men så skulle historien jo være kommet i starten af ugen...
Og når de har scoutet ham i SÅ lang tid, virker det igen underligt hvorfor de først vil have ham på sidste dag i vinduet...
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Købmandskab, noget Lynge kunne lære meget af, især skulle han have blokken fremme og lære af de andres opførsel når han gerne vil købe.hje1980 skrev:Tror ikke på historien... Lucas vil i Ajax blive købt som det talent de kan udvikle på. Altså ikke noget der skal ind på førsteholdet fra dag 1!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Kan være de læste regnskabet som kom igår?hje1980 skrev:Tror ikke på historien... Lucas vil i Ajax blive købt som det talent de kan udvikle på. Altså ikke noget der skal ind på førsteholdet fra dag 1!
11 millioner er ganske fint, Lucas har kun kontrakt et år mere, bliver han ikke skudt af i dette vindue, stiger prisen ihvertfald ikke i det næste.
AaB - the Nordic gateway to Europe
Han er næppe det dobbelte værd i næste vindue med et halvt år til kontraktudløb.556 skrev:11 millioner er helt klart i den lette ende, så Lynge får noget at tænke over. Er sgu også selv meget i tvivl. På den korte bane kan vi bedre undvære Lucas end Helenius, men hans læringskurve i denne sæson er enormt stejl og jeg synes han har løftet sig utroligt meget i forhold til sidste sæson. Fortsætter han dette og hvis vi laver en top 3 placering så er han måske det dobbelte værd til næste sommer? I sidste ende kommer det også an på hvad han vil. Det er en god liga for ham, omvendt mister han helt sikkert spillertid, så måske han slet ikke er interesseret i at skifte nu.
/556
AaB - the Nordic gateway to Europe
Han har 1½ år til kontraktudløb pt (31/12-2013). Det er heller ikke blevet forbudt at tilbyde ham en ny kontrakt med en lønforhøjelse inden da.Brent skrev:Han er næppe det dobbelte værd i næste vindue med et halvt år til kontraktudløb.556 skrev:11 millioner er helt klart i den lette ende, så Lynge får noget at tænke over. Er sgu også selv meget i tvivl. På den korte bane kan vi bedre undvære Lucas end Helenius, men hans læringskurve i denne sæson er enormt stejl og jeg synes han har løftet sig utroligt meget i forhold til sidste sæson. Fortsætter han dette og hvis vi laver en top 3 placering så er han måske det dobbelte værd til næste sommer? I sidste ende kommer det også an på hvad han vil. Det er en god liga for ham, omvendt mister han helt sikkert spillertid, så måske han slet ikke er interesseret i at skifte nu.
/556
/Søgaard
Aalborg BK 1885!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Jeg tror ikke han skifter lige nu og her, og hvis han laver en aftale med Ajax, så tror jeg nærmere det bliver noget ala en aftale om at Lucas måske får lov til at blive i AaB 1 sæson eller 2 endnu og udvikler sig hvor efter Ajax så henter ham til Holland.
Baseret udfra tidligere udtalelser synes jeg ikke Lucas lyder som en der har travlt med at komme afsted allerede nu.
Baseret udfra tidligere udtalelser synes jeg ikke Lucas lyder som en der har travlt med at komme afsted allerede nu.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren