Kasper Kusk

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Mikkel9000
Drenge
Drenge
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kasper Kusk

Indlæg af Mikkel9000 » 24. maj 2014, 18:16

le Cid skrev:
Mikkel9000 skrev:ved ikke om denne er postet før, men enes agent, som også er kusks, siger noget jeg ikke kan lide :s

http://www.tv2nord.dk/artikel/305653:Sp ... Enevoldsen" onclick="window.open(this.href);return false;
De kunne jo også tale om en forlængelse...

det tvivler jeg godt nok stærkt på, men man har lov at håbe :thumbsup:

Mikkel9000
Drenge
Drenge

Indlæg af Mikkel9000 » 24. maj 2014, 18:17

dmadk skrev:Han er Kusks agent men han ved ikke om der er forhandlinger med AaB...
det skal han jo sige.. han kan jo ikke gå ud og erklære noget på AaB's vegne..

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 24. maj 2014, 19:09

Kusk ryger før eller siden. Jeg kunne da forestille mig en handel, hvor Kusk spiller efteråret med for AaB.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 24. maj 2014, 20:37

Enhver handel med Kusk med 1 år tilbage af kontrakten og med den Klausul vil det bedste være at han spiller kontrakten ud.
AaB vil tjene mere med ham på holdet end en transfer...

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Indlæg af YesAaBcan » 25. maj 2014, 10:19

Mikkel9000 skrev:ved ikke om denne er postet før, men enes agent, som også er kusks, siger noget jeg ikke kan lide :s

http://www.tv2nord.dk/artikel/305653:Sp ... Enevoldsen" onclick="window.open(this.href);return false;
Som jeg læser det, svarer han på om der er forhandlinger mellem AaB og anden klub. Og så er det jeg tænker, hvis den klausul alle taler om, men kun få ved om eksisterer og endnu færre kender indholdet af, reelt findes, hvorfor så overhoved nævne "forhandle"? Jeg mener den halve pose pebernødder (eller hvad der herinde mere eller mindre er ophøjet til fakta) der skal smides på Gaardes bord er jo en ren formalitet uden nævneværdig betydning.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Mikkel9000
Drenge
Drenge

Indlæg af Mikkel9000 » 25. maj 2014, 14:53

YesAaBcan skrev:

Som jeg læser det, svarer han på om der er forhandlinger mellem AaB og anden klub. Og så er det jeg tænker, hvis den klausul alle taler om, men kun få ved om eksisterer og endnu færre kender indholdet af, reelt findes, hvorfor så overhoved nævne "forhandle"? Jeg mener den halve pose pebernødder (eller hvad der herinde mere eller mindre er ophøjet til fakta) der skal smides på Gaardes bord er jo en ren formalitet uden nævneværdig betydning.
jeg håber, at kusk og hans agent, som det er sket tidligere med andre aalborg-drenge, lader AaB forhandle om en pris, på trods af hans frikøbsklausul. det ville være gentleman-stil af Kusk og en flot gestus ift. alt det arbejde, som AaB formegentlig har lagt i ham. men man kan jo kun gætte :s

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 25. maj 2014, 15:20

Mikkel9000 skrev:
YesAaBcan skrev:

jeg håber, at kusk og hans agent, som det er sket tidligere med andre aalborg-drenge, lader AaB forhandle om en pris, på trods af hans frikøbsklausul. det ville være gentleman-stil af Kusk og en flot gestus ift. alt det arbejde, som AaB formegentlig har lagt i ham. men man kan jo kun gætte :s
Hvilke spillere har AaB fået en højere pris end deres frikøbsklausul?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 25. maj 2014, 15:36

Trond Andersen
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 25. maj 2014, 16:36

jonas386 skrev:Trond Andersen
Har du et bedre link til det end mit?
http://www.vg.no/sport/fotball/dansk-fo ... /a/288791/" onclick="window.open(this.href);return false;

Det står specifikt i meddelelsen til børsen at Trond gør brug af sin klausul.
https://newsclient.omxgroup.com/cdsPubl ... 05&lang=da" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 5. jun 2014, 10:24

Dagens regnskabsudmelding der inkluderer en transferindtægt på 5 mill. indikerer desværre kraftigt at Kusk er på vej væk. Måske Gaardes formål med turen til A'dam var at forhandle de sidste detaljer på plads i forhold til et salg.

Desværre bekræfter regnskabsudmeldingen mere eller mindre Kusks famøse klausul :@

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 5. jun 2014, 10:58

frederikshavneren skrev:Dagens regnskabsudmelding der inkluderer en transferindtægt på 5 mill. indikerer desværre kraftigt at Kusk er på vej væk. Måske Gaardes formål med turen til A'dam var at forhandle de sidste detaljer på plads i forhold til et salg.

Desværre bekræfter regnskabsudmeldingen mere eller mindre Kusks famøse klausul :@
Ikke nødvendigvis, det er jo en nettotransferindtægt. Så hvis Kusk sælges for 8 mille og vi køber for 3 mille, har vi opnået en nettoindtægt på 5 mille.

Jeg er dog ret overbevist om, at der er tale om Kusk, og at han højest sandsynligt har klausulen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 5. jun 2014, 11:59

Hanga skrev:
frederikshavneren skrev:Dagens regnskabsudmelding der inkluderer en transferindtægt på 5 mill. indikerer desværre kraftigt at Kusk er på vej væk. Måske Gaardes formål med turen til A'dam var at forhandle de sidste detaljer på plads i forhold til et salg.

Ikke nødvendigvis, det er jo en nettotransferindtægt. Så hvis Kusk sælges for 8 mille og vi køber for 3 mille, har vi opnået en nettoindtægt på 5 mille.

Jeg er dog ret overbevist om, at der er tale om Kusk, og at han højest sandsynligt har klausulen.
Dagens udmelding bekræfter reelt frikøbsklausulen, ligesom den viser, at fokus i AaB ligger på salg og ikke på investeringer i spillertruppen. Også dette transfervindue bliver et "intet-nyt-er-godt-nyt" - vindue.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 5. jun 2014, 12:07

Hovedet skrev:
Hanga skrev:

Dagens udmelding bekræfter reelt frikøbsklausulen, ligesom den viser, at fokus i AaB ligger på salg og ikke på investeringer i spillertruppen. Også dette transfervindue bliver et "intet-nyt-er-godt-nyt" - vindue.
Hold da op det er godt set (Eller sort set) om man vil.
Hvordan pokker kan du få det ud af den artikel ? At man har fokus på salg og ikke investeringer ??

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 5. jun 2014, 12:26

Gaarde6 skrev:
Hovedet skrev:
Hanga skrev:

Hold da op det er godt set (Eller sort set) om man vil.
Hvordan pokker kan du få det ud af den artikel ? At man har fokus på salg og ikke investeringer ??
Kronisk sortsyn.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 5. jun 2014, 12:38

Hovedet skrev:
Hanga skrev:

Kom så, smil!

Billede
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 5. jun 2014, 17:06

Jeg er sikker på, at seneste udmelding fra AaB vedr. regnskabet går på, at Kusk bliver solgt og vi får Lasse, Helenius og Ene retur med et overskud på 5 mio :cool:
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Joker
1. div
1. div

Indlæg af Joker » 6. jun 2014, 07:04

http://www.bt.dk/superligaen/AaB-landsh ... k-storklub" onclick="window.open(this.href);return false;

Så er det måske derfor at Gaarde er i det Hollanske...

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 6. jun 2014, 07:54

Joker skrev:http://www.bt.dk/superligaen/AaB-landsh ... k-storklub

Så er det måske derfor at Gaarde er i det Hollanske...
I det mindste er det 700.000 euro, det er vel ikke del større end hvad tidligere er skrevet.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 6. jun 2014, 09:35

Mogens skrev:Jeg er sikker på, at seneste udmelding fra AaB vedr. regnskabet går på, at Kusk bliver solgt og vi får Lasse, Helenius og Ene retur med et overskud på 5 mio :cool:
Hæhæ den løsning ku jeg godt leve med :)

Mht Kusk, så lyder begge klubber meget spændende, jeg er sikker på knægten kan få succes i Holland og jeg under ham sgu chancen. Hans "værnepligt" er overstået, vi har vundet 2 fantastiske titler i denne sæson :)

Det bliver spændende at se om nogen af de unge kan tage det næste skridt op og erstatte Kusk på sigt :)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Remark
1. div
1. div
Geografisk sted: Amager

Indlæg af Remark » 6. jun 2014, 09:45

Det dufter gevaldigt af et farvel til Kusken.

Superærgerligt med den frikøbsklausul, men det er dyrt at være fattig. Vi må håbe, at der ikke gemmer sig flere af dem hos fx Thomsen, Larsen og Ahlmann.

Mit håb er, at aftalen lukkes hurtigt, så det ikke fylder i mere end højst nødvendigt i opstarten til den nye sæson.

Besvar