Inge Andre Olsen
Re: Inge Andre Olsen
Alle de store AaB planer røg da man ikke fik fuld udnytte af aktie udvidelsen. Det er en af grundene til AaB ikke har gjort mere på talent delen, men uden de invistering er det svært at se hvordan det skal blive en stabil fødekæde til første holdet og til store salg.
AaB bestyrelse er uden ambition og vission og mest af alt uden lyst til at smide de penge i AaB der skal til for at rykke os op af dynger og skabe en platform der er til at bygge på. Derfor bliver det hele ved med at være så halvhjertet
AaB bestyrelse er uden ambition og vission og mest af alt uden lyst til at smide de penge i AaB der skal til for at rykke os op af dynger og skabe en platform der er til at bygge på. Derfor bliver det hele ved med at være så halvhjertet
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Visionen var at hente Inge som har skabt Norges stærkeste akademi ᵀᴹ ud fra ingen midler overhovedet. Ambitionen er at sælge for min 30 mio per år. Ja, så ved jeg godt Magnus Christensen har ødelagt det hele med hans tsarhyre, men hvis du mener Inge er den rette mand til AaB, så kan jeg godt nok ikke se at du kan klandre bestyrelsen for ret meget andet end at de ikke smider penge i AaB (udover dem de mange millioner de har smidt i AaB selvfølgelig), eller sælger klubben til andre.gravballe skrev: ↑14. sep 2022, 11:09Alle de store AaB planer røg da man ikke fik fuld udnytte af aktie udvidelsen. Det er en af grundene til AaB ikke har gjort mere på talent delen, men uden de invistering er det svært at se hvordan det skal blive en stabil fødekæde til første holdet og til store salg.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Planerne var langt mere end det. Der skulle oprettes bygninger, ansættes flere special trænere osv.Buzz Killington skrev: ↑14. sep 2022, 11:22Visionen var at hente Inge som har skabt Norges stærkeste akademi ᵀᴹ ud fra ingen midler overhovedet. Ambitionen er at sælge for min 30 mio per år. Ja, så ved jeg godt Magnus Christensen har ødelagt det hele med hans tsarhyre, men hvis du mener Inge er den rette mand til AaB, så kan jeg godt nok ikke se at du kan klandre bestyrelsen for ret meget andet end at de ikke smider penge i AaB (udover dem de mange millioner de har smidt i AaB selvfølgelig), eller sælger klubben til andre.gravballe skrev: ↑14. sep 2022, 11:09Alle de store AaB planer røg da man ikke fik fuld udnytte af aktie udvidelsen. Det er en af grundene til AaB ikke har gjort mere på talent delen, men uden de invistering er det svært at se hvordan det skal blive en stabil fødekæde til første holdet og til store salg.
Men forsæt bare med dit bullshit
Nu ved jeg godt ynder at være sarkastisk, men jeg tillader mig alligevel at stille et oprigtigt spørgsmål: Er visionen er overhovedet realistisk? Et akademi der er langt under niveau med en række andre klubber i Suppen, ingen investeringer i det, men alligevel skabe et fantastisk akademi, og så oven i hatten lige sælge for 30 mio kr.Buzz Killington skrev: ↑14. sep 2022, 11:22Visionen var at hente Inge som har skabt Norges stærkeste akademi ᵀᴹ ud fra ingen midler overhovedet. Ambitionen er at sælge for min 30 mio per år. Ja, så ved jeg godt Magnus Christensen har ødelagt det hele med hans tsarhyre, men hvis du mener Inge er den rette mand til AaB, så kan jeg godt nok ikke se at du kan klandre bestyrelsen for ret meget andet end at de ikke smider penge i AaB (udover dem de mange millioner de har smidt i AaB selvfølgelig), eller sælger klubben til andre.gravballe skrev: ↑14. sep 2022, 11:09Alle de store AaB planer røg da man ikke fik fuld udnytte af aktie udvidelsen. Det er en af grundene til AaB ikke har gjort mere på talent delen, men uden de invistering er det svært at se hvordan det skal blive en stabil fødekæde til første holdet og til store salg.
Så kunne Inge til jobsamtalen selvfølgelig sige "Det kan jeg ikke opfylde", men så får man næppe jobbet. Det er nok de færreste der til jobsamtalen går direkte ind og modsiger forventningerne fra dem der hyrer dig.
Bestyrelsen har puttet mange penge i klubben, men med min indsigt (og den er ikke bedre end så mange andre fans') har de brugt dem ufornuftigt. Det virker i hvert fald ikke til de er brugt til strategisk udvikling af klubben (som fx. Silkeborg, der "fik" en profitabel forretning overdraget eller FCN der gik all-in på unge afrikanske talenter). Det virker til at være penge der er brugt til at lappe tingene hen ad vejen, og det bliver sgu dyrt i længden - Og pt slet ingen sportslig succes.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- Buzz Killington
- Allstar

Intet at det jeg skriver er da bullshit!?gravballe skrev: ↑14. sep 2022, 12:47Planerne var langt mere end det. Der skulle oprettes bygninger, ansættes flere special trænere osv.Buzz Killington skrev: ↑14. sep 2022, 11:22Visionen var at hente Inge som har skabt Norges stærkeste akademi ᵀᴹ ud fra ingen midler overhovedet. Ambitionen er at sælge for min 30 mio per år. Ja, så ved jeg godt Magnus Christensen har ødelagt det hele med hans tsarhyre, men hvis du mener Inge er den rette mand til AaB, så kan jeg godt nok ikke se at du kan klandre bestyrelsen for ret meget andet end at de ikke smider penge i AaB (udover dem de mange millioner de har smidt i AaB selvfølgelig), eller sælger klubben til andre.gravballe skrev: ↑14. sep 2022, 11:09Alle de store AaB planer røg da man ikke fik fuld udnytte af aktie udvidelsen. Det er en af grundene til AaB ikke har gjort mere på talent delen, men uden de invistering er det svært at se hvordan det skal blive en stabil fødekæde til første holdet og til store salg.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Så finder du bare det indlæg hvor folk har givet mc skylden for talent arbejdet man har snakket op siden 2014 stadig sejler og mangler retning og invisteringerBuzz Killington skrev: ↑14. sep 2022, 13:16Intet at det jeg skriver er da bullshit!?gravballe skrev: ↑14. sep 2022, 12:47Planerne var langt mere end det. Der skulle oprettes bygninger, ansættes flere special trænere osv.Buzz Killington skrev: ↑14. sep 2022, 11:22Visionen var at hente Inge som har skabt Norges stærkeste akademi ᵀᴹ ud fra ingen midler overhovedet. Ambitionen er at sælge for min 30 mio per år. Ja, så ved jeg godt Magnus Christensen har ødelagt det hele med hans tsarhyre, men hvis du mener Inge er den rette mand til AaB, så kan jeg godt nok ikke se at du kan klandre bestyrelsen for ret meget andet end at de ikke smider penge i AaB (udover dem de mange millioner de har smidt i AaB selvfølgelig), eller sælger klubben til andre.gravballe skrev: ↑14. sep 2022, 11:09Alle de store AaB planer røg da man ikke fik fuld udnytte af aktie udvidelsen. Det er en af grundene til AaB ikke har gjort mere på talent delen, men uden de invistering er det svært at se hvordan det skal blive en stabil fødekæde til første holdet og til store salg.
- Buzz Killington
- Allstar

Ej, C'mon. Det var godmodigt drilleri mod dig fordi du selv jævnligt nævner MC som et eksempel på de økonomiske forpligtelser som har bundet hænderne på Inge. Men Inge har altså sagt ja til opgaven, og når han er hentet med et cv der siger at han kan skabe et talentsetup til små penge, så er det ikke unfair hold at holde ham delansvarlig for at de mislykkes.gravballe skrev: ↑14. sep 2022, 13:27Så finder du bare det indlæg hvor folk har givet mc skylden for talent arbejdet man har snakket op siden 2014 stadig sejler og mangler retning og invisteringerBuzz Killington skrev: ↑14. sep 2022, 13:16Intet at det jeg skriver er da bullshit!?gravballe skrev: ↑14. sep 2022, 12:47Planerne var langt mere end det. Der skulle oprettes bygninger, ansættes flere special trænere osv.Buzz Killington skrev: ↑14. sep 2022, 11:22Visionen var at hente Inge som har skabt Norges stærkeste akademi ᵀᴹ ud fra ingen midler overhovedet. Ambitionen er at sælge for min 30 mio per år. Ja, så ved jeg godt Magnus Christensen har ødelagt det hele med hans tsarhyre, men hvis du mener Inge er den rette mand til AaB, så kan jeg godt nok ikke se at du kan klandre bestyrelsen for ret meget andet end at de ikke smider penge i AaB (udover dem de mange millioner de har smidt i AaB selvfølgelig), eller sælger klubben til andre.gravballe skrev: ↑14. sep 2022, 11:09Alle de store AaB planer røg da man ikke fik fuld udnytte af aktie udvidelsen. Det er en af grundene til AaB ikke har gjort mere på talent delen, men uden de invistering er det svært at se hvordan det skal blive en stabil fødekæde til første holdet og til store salg.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
MC har været på listen af de spillere der var bundet lange kontakter og derved løn på det var jo heller ikke forkert. Og når man så på hans udvikling var det en fejl, jeg havde dog længe her inde et godt øje til ham, men når han konstant lavede de samme fejl hele tiden må man bare erkende man tog fejl, jeg forstår godt man tog chancen med ham.Buzz Killington skrev: ↑14. sep 2022, 13:52Ej, C'mon. Det var godmodigt drilleri mod dig fordi du selv jævnligt nævner MC som et eksempel på de økonomiske forpligtelser som har bundet hænderne på Inge. Men Inge har altså sagt ja til opgaven, og når han er hentet med et cv der siger at han kan skabe et talentsetup til små penge, så er det ikke unfair hold at holde ham delansvarlig for at de mislykkes.gravballe skrev: ↑14. sep 2022, 13:27Så finder du bare det indlæg hvor folk har givet mc skylden for talent arbejdet man har snakket op siden 2014 stadig sejler og mangler retning og invisteringerBuzz Killington skrev: ↑14. sep 2022, 13:16Intet at det jeg skriver er da bullshit!?gravballe skrev: ↑14. sep 2022, 12:47Planerne var langt mere end det. Der skulle oprettes bygninger, ansættes flere special trænere osv.Buzz Killington skrev: ↑14. sep 2022, 11:22Visionen var at hente Inge som har skabt Norges stærkeste akademi ᵀᴹ ud fra ingen midler overhovedet. Ambitionen er at sælge for min 30 mio per år. Ja, så ved jeg godt Magnus Christensen har ødelagt det hele med hans tsarhyre, men hvis du mener Inge er den rette mand til AaB, så kan jeg godt nok ikke se at du kan klandre bestyrelsen for ret meget andet end at de ikke smider penge i AaB (udover dem de mange millioner de har smidt i AaB selvfølgelig), eller sælger klubben til andre.gravballe skrev: ↑14. sep 2022, 11:09Alle de store AaB planer røg da man ikke fik fuld udnytte af aktie udvidelsen. Det er en af grundene til AaB ikke har gjort mere på talent delen, men uden de invistering er det svært at se hvordan det skal blive en stabil fødekæde til første holdet og til store salg.
Det er da først under Inge der er begyndt at ske lidt på talent arbejdet... Du kan da ikke forvente man kan nå det hele på kort tid? Når faktum var mange af planerne blev lagt i skuffen igen da man ikke fik de penge fra aktie udvidelsen som man havde håbet.
modtaget rygter om at Inge kan ryge her i landskampspausen - måske allerede indenfor de nærmeste dage.
Ingen tager ansvar for hvor dybt af et hul vi har gravet os ned i for mange år
Ikke bestyrelsen. For så ville det betyde at de måtte tage ansvar for deres valg. For det kan di bare ikke.
Ikke sportchefen. For så ville det betyde at han må tage ansvar for hans valg. For det kan han bare ikke.
Okay måske spillerne. Men pointen er…
HVEM SKAL TAGE ANSVAR FOR DET HUL VI HAR GRAVT OS NED I SIDEN 2015/16 SÆAONEN?!?!?
Hvis ikke der sker noget drastigt snart. Mister vi vores ret til at sige at vi aldrig har rykket ned i superliga-æren.
(((((
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikke bestyrelsen. For så ville det betyde at de måtte tage ansvar for deres valg. For det kan di bare ikke.
Ikke sportchefen. For så ville det betyde at han må tage ansvar for hans valg. For det kan han bare ikke.
Okay måske spillerne. Men pointen er…
HVEM SKAL TAGE ANSVAR FOR DET HUL VI HAR GRAVT OS NED I SIDEN 2015/16 SÆAONEN?!?!?
Hvis ikke der sker noget drastigt snart. Mister vi vores ret til at sige at vi aldrig har rykket ned i superliga-æren.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Han skulle være røget istedet for Friis!!
Og så skulle Haysen have været præsenteret som
Ny sportsdirektør.
At Friis er røget er en skandale af rang. Vi er totalt til grin i hele Fodbold Danmark!!
Det bliver ik sjovt at være AaB fan de næste år, men sådan er det.
Håber Hamrén’s disciplin kan vække dem derude NU!!!
Hvis det sker, hentes Jesper Fredberg nok i VFF. Alt fra Viborg kan åbenbart bruges.
Faktisk er jeg sikker på at det smæde kampagne mod alt som er bestemmende i AaB
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
NO. FUCKING. WAY.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... enerfyring
Inge og bestyrelsen har valgt at erklære krig i mod alle som elsker klubben.
Jeg tror jeg kommer til at få et blodprop.
INGE RAUS.
INGE RAUS.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
Ham der ikke kunne lade de unger piger være i fred?Mr Gold skrev: ↑17. sep 2022, 21:08Han skulle være røget istedet for Friis!!
Og så skulle Haysen have været præsenteret som
Ny sportsdirektør.
At Friis er røget er en skandale af rang. Vi er totalt til grin i hele Fodbold Danmark!!
Det bliver ik sjovt at være AaB fan de næste år, men sådan er det.
Håber Hamrén’s disciplin kan vække dem derude NU!!!
Friis der har fået nivuet i truppen til at falde over tid? Folk her inde var efter Marti for væsenlig bedre resultater, det eneste Friis har formået er at få spillernes output til at falde støt over tid... Men hey han er jo flink, siger de rigtige ting... selvfølgelig er det ikke træneren come on.. det var direkte pinligt den indsats AaB levere i slutspillet under ham, hvor ALT blev smidt væk.. der iblandt AaBs fremtid.
-
SteelHead
- Drenge

- Favoritspiller: Andreas Johansson
- Geografisk sted: København
Dette citat fra artiklen er ret markant synes jeg:MrDomoon skrev: ↑17. sep 2022, 21:28NO. FUCKING. WAY.
INGE RAUS.
“- Fodbold er nemt at forstå. Vinder man ikke nok fodboldkampe, så kommer der en reaktion fra bestyrelsen, siger Inge Andre Olsen.”
Der hentyder han jo direkte til at Friis-fyringen er initieret af bestyrelsen…
Først et Ross-salg henover hovedet på sportschefen og nu tyder det på en trænerfyring, der muligvis også er presset igennem oppefra.
Hvad foregår der….
Inge er too way open i hans kommunikation.SteelHead skrev: ↑17. sep 2022, 23:09Dette citat fra artiklen er ret markant synes jeg:MrDomoon skrev: ↑17. sep 2022, 21:28NO. FUCKING. WAY.
INGE RAUS.
“- Fodbold er nemt at forstå. Vinder man ikke nok fodboldkampe, så kommer der en reaktion fra bestyrelsen, siger Inge Andre Olsen.”
Der hentyder han jo direkte til at Friis-fyringen er initieret af bestyrelsen…
Først et Ross-salg henover hovedet på sportschefen og nu tyder det på en trænerfyring, der muligvis også er presset igennem oppefra.
Hvad foregår der….