En ting er løn til Dalsgaard, men hvad har vi budt AGF for ham?baresi skrev: ↑15. jul 2025, 17:39Jeg tror ikke den er lukket og hører at AaB går ret dybt for at få det til at lykkes men indenfor nogle rammer man generelt vil være troværdige omkring ift alle spilleretroelsh skrev: ↑15. jul 2025, 16:38Satme ærgerligt hvis man ikke kan blive enige med Dalsgaard, personligt tror jeg det kan betyde forskellen på oprykning eller ej om vi kan lande en leder til forsvaret.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 16:15Man har fået 3 nej fra sportsdirektører ( jeg kender kun til at Jan Laursen og Steen nedergaard har takket nej så dem har man sigtet højt med. Historien om fredberg aner jeg ikke om er korrekt. Men det er det 100% at jan Laursen og nedergaard har takket nej.haghdk skrev: ↑15. jul 2025, 16:02I hvert fald mange af dem, ja. Bl.a. fordi at jeg ikke har særlig stor tiltro til at de kan blande sig fuldstændig uden om den daglige drift og lade Hornevej styre det selv. Jeg er vitterligt ikke sikker på at Bernhard Peters ikke sidder i Hamborg og stadig forsøger at bestemme.Pontoppi skrev: ↑15. jul 2025, 15:51du får alle dine indlæg til at handle om sse… den logiske forklaring kunne også være at vi sigter højere end bare bundskrabet af muligheder….haghdk skrev: ↑15. jul 2025, 13:25Hvis det passer at SSE22 ikke har planer om at sælge tror jeg at en af grundene kan være, at der ikke er nogle der vil arbejde under dem, hvilket så betyder at vi har meget større udfordringer end vi regnede med. Så er vi ude i at de bare finder en James Gow 2.0. Det er det scenarie jeg ser som det mest realistiske og så bør tyskerne snart indse, at de er problemet og de kun ejer klubben for deres egen skyld - ingen andres.
som vi har set mange gange når vi har jagtet trænere, sportschefer og spillere mm
Så det handler ikke om at vente på den rigtige det handler om at de får nej og at nyansatte er forsigtige.
Når man fyrer wichmann efter 5 kampe med kommentarer om at man er uenig i retningen efter 1 måned ja så er nye folk jo nok forsigtige.
Dalsgaard - AaB og Dalsgaard kan ikke blive enige om løn og varighed, det er der den er begravet
Seydel og Jimenez forsøges afhændet
Der er snart en offensiv spiller på vej ind (hører jeg) måske ikke inden kampen lørdag men snart.
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
På nuværende tidspunkt vil han komme som ubestridt leder og bærende kraft og skal derfor lønnes efter det. En no brainer indenfor de rammer vi kan forsvare.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 17:39Jeg tror ikke den er lukket og hører at AaB går ret dybt for at få det til at lykkes men indenfor nogle rammer man generelt vil være troværdige omkring ift alle spilleretroelsh skrev: ↑15. jul 2025, 16:38Satme ærgerligt hvis man ikke kan blive enige med Dalsgaard, personligt tror jeg det kan betyde forskellen på oprykning eller ej om vi kan lande en leder til forsvaret.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 16:15Man har fået 3 nej fra sportsdirektører ( jeg kender kun til at Jan Laursen og Steen nedergaard har takket nej så dem har man sigtet højt med. Historien om fredberg aner jeg ikke om er korrekt. Men det er det 100% at jan Laursen og nedergaard har takket nej.haghdk skrev: ↑15. jul 2025, 16:02I hvert fald mange af dem, ja. Bl.a. fordi at jeg ikke har særlig stor tiltro til at de kan blande sig fuldstændig uden om den daglige drift og lade Hornevej styre det selv. Jeg er vitterligt ikke sikker på at Bernhard Peters ikke sidder i Hamborg og stadig forsøger at bestemme.Pontoppi skrev: ↑15. jul 2025, 15:51du får alle dine indlæg til at handle om sse… den logiske forklaring kunne også være at vi sigter højere end bare bundskrabet af muligheder….haghdk skrev: ↑15. jul 2025, 13:25Hvis det passer at SSE22 ikke har planer om at sælge tror jeg at en af grundene kan være, at der ikke er nogle der vil arbejde under dem, hvilket så betyder at vi har meget større udfordringer end vi regnede med. Så er vi ude i at de bare finder en James Gow 2.0. Det er det scenarie jeg ser som det mest realistiske og så bør tyskerne snart indse, at de er problemet og de kun ejer klubben for deres egen skyld - ingen andres.
som vi har set mange gange når vi har jagtet trænere, sportschefer og spillere mm
Så det handler ikke om at vente på den rigtige det handler om at de får nej og at nyansatte er forsigtige.
Når man fyrer wichmann efter 5 kampe med kommentarer om at man er uenig i retningen efter 1 måned ja så er nye folk jo nok forsigtige.
Dalsgaard - AaB og Dalsgaard kan ikke blive enige om løn og varighed, det er der den er begravet
Der er snart en offensiv spiller på vej ind (hører jeg) måske ikke inden kampen lørdag men snart.
Ville være ultra vigtigt at få en leder som ham til det her hold lige nu.
Shit håber virkelig det lykkedes
Hvad skal der betales i transfer?Kristian skrev: ↑15. jul 2025, 18:28På nuværende tidspunkt vil han komme som ubestridt leder og bærende kraft og skal derfor lønnes efter det. En no brainer indenfor de rammer vi kan forsvare.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 17:39Jeg tror ikke den er lukket og hører at AaB går ret dybt for at få det til at lykkes men indenfor nogle rammer man generelt vil være troværdige omkring ift alle spilleretroelsh skrev: ↑15. jul 2025, 16:38Satme ærgerligt hvis man ikke kan blive enige med Dalsgaard, personligt tror jeg det kan betyde forskellen på oprykning eller ej om vi kan lande en leder til forsvaret.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 16:15Man har fået 3 nej fra sportsdirektører ( jeg kender kun til at Jan Laursen og Steen nedergaard har takket nej så dem har man sigtet højt med. Historien om fredberg aner jeg ikke om er korrekt. Men det er det 100% at jan Laursen og nedergaard har takket nej.haghdk skrev: ↑15. jul 2025, 16:02I hvert fald mange af dem, ja. Bl.a. fordi at jeg ikke har særlig stor tiltro til at de kan blande sig fuldstændig uden om den daglige drift og lade Hornevej styre det selv. Jeg er vitterligt ikke sikker på at Bernhard Peters ikke sidder i Hamborg og stadig forsøger at bestemme.
Det blev så ikke en tur i Fårup i dag måske i morgen….?
AaB AaB AaB AaB
Der er jeg lige svar skyldig men tror det er et mindre beløb.Portland skrev: ↑15. jul 2025, 18:26En ting er løn til Dalsgaard, men hvad har vi budt AGF for ham?baresi skrev: ↑15. jul 2025, 17:39Jeg tror ikke den er lukket og hører at AaB går ret dybt for at få det til at lykkes men indenfor nogle rammer man generelt vil være troværdige omkring ift alle spilleretroelsh skrev: ↑15. jul 2025, 16:38Satme ærgerligt hvis man ikke kan blive enige med Dalsgaard, personligt tror jeg det kan betyde forskellen på oprykning eller ej om vi kan lande en leder til forsvaret.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 16:15Man har fået 3 nej fra sportsdirektører ( jeg kender kun til at Jan Laursen og Steen nedergaard har takket nej så dem har man sigtet højt med. Historien om fredberg aner jeg ikke om er korrekt. Men det er det 100% at jan Laursen og nedergaard har takket nej.haghdk skrev: ↑15. jul 2025, 16:02I hvert fald mange af dem, ja. Bl.a. fordi at jeg ikke har særlig stor tiltro til at de kan blande sig fuldstændig uden om den daglige drift og lade Hornevej styre det selv. Jeg er vitterligt ikke sikker på at Bernhard Peters ikke sidder i Hamborg og stadig forsøger at bestemme.
Og det er ikke transfer delen der er problematikken.
Han kan vel næppe købes for de småpenge, som vi plejer at bruge, når han spiller fast for AGF?baresi skrev: ↑15. jul 2025, 18:54Der er jeg lige svar skyldig men tror det er et mindre beløb.Portland skrev: ↑15. jul 2025, 18:26En ting er løn til Dalsgaard, men hvad har vi budt AGF for ham?baresi skrev: ↑15. jul 2025, 17:39Jeg tror ikke den er lukket og hører at AaB går ret dybt for at få det til at lykkes men indenfor nogle rammer man generelt vil være troværdige omkring ift alle spilleretroelsh skrev: ↑15. jul 2025, 16:38Satme ærgerligt hvis man ikke kan blive enige med Dalsgaard, personligt tror jeg det kan betyde forskellen på oprykning eller ej om vi kan lande en leder til forsvaret.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 16:15Man har fået 3 nej fra sportsdirektører ( jeg kender kun til at Jan Laursen og Steen nedergaard har takket nej så dem har man sigtet højt med. Historien om fredberg aner jeg ikke om er korrekt. Men det er det 100% at jan Laursen og nedergaard har takket nej.haghdk skrev: ↑15. jul 2025, 16:02
I hvert fald mange af dem, ja. Bl.a. fordi at jeg ikke har særlig stor tiltro til at de kan blande sig fuldstændig uden om den daglige drift og lade Hornevej styre det selv. Jeg er vitterligt ikke sikker på at Bernhard Peters ikke sidder i Hamborg og stadig forsøger at bestemme.
Jeg er skeptisk!
Altså skeptisk over ??Portland skrev: ↑15. jul 2025, 18:58Han kan vel næppe købes for de småpenge, som vi plejer at bruge, når han spiller fast for AGF?baresi skrev: ↑15. jul 2025, 18:54Der er jeg lige svar skyldig men tror det er et mindre beløb.Portland skrev: ↑15. jul 2025, 18:26En ting er løn til Dalsgaard, men hvad har vi budt AGF for ham?baresi skrev: ↑15. jul 2025, 17:39Jeg tror ikke den er lukket og hører at AaB går ret dybt for at få det til at lykkes men indenfor nogle rammer man generelt vil være troværdige omkring ift alle spilleretroelsh skrev: ↑15. jul 2025, 16:38Satme ærgerligt hvis man ikke kan blive enige med Dalsgaard, personligt tror jeg det kan betyde forskellen på oprykning eller ej om vi kan lande en leder til forsvaret.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 16:15
Man har fået 3 nej fra sportsdirektører ( jeg kender kun til at Jan Laursen og Steen nedergaard har takket nej så dem har man sigtet højt med. Historien om fredberg aner jeg ikke om er korrekt. Men det er det 100% at jan Laursen og nedergaard har takket nej.
Jeg er skeptisk!
Jeg ved ikke hvad transferdelen er ift at købe ham fri af agf
Men AaB vil ikke bruge større summer
Og AaB og agf er enige om Dalsgaard - der er ingen twist der
Dalsgaard har kontrakt til sommer, så med et år igen, så vil 5 mio. kr. være meget billig.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 19:00Altså skeptisk over ??Portland skrev: ↑15. jul 2025, 18:58Han kan vel næppe købes for de småpenge, som vi plejer at bruge, når han spiller fast for AGF?baresi skrev: ↑15. jul 2025, 18:54Der er jeg lige svar skyldig men tror det er et mindre beløb.Portland skrev: ↑15. jul 2025, 18:26En ting er løn til Dalsgaard, men hvad har vi budt AGF for ham?
Jeg er skeptisk!
Jeg er skeptisk over, at der skulle være enighed mellem AGF og AaB om beløbet.
Hvis vi skal smide noget der minder om 5 mio. kr. og en 2-årig kontrakt efter en 35-årig bliver det pænt nej tak herfra. Dalsgaard bør kun være relevant, hvis AGF gerne vil af med ham, og vi snakker symbolsk beløb i overgangssum. Jeg ved ikke hvilken rolle han er udset, men havde taget det lidt for givet, han ikke var tiltænkt det helt store, siden en transfer overhovedet kunne komme på tale.Portland skrev: ↑15. jul 2025, 19:11Dalsgaard har kontrakt til sommer, så med et år igen, så vil 5 mio. kr. være meget billig.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 19:00Altså skeptisk over ??Portland skrev: ↑15. jul 2025, 18:58Han kan vel næppe købes for de småpenge, som vi plejer at bruge, når han spiller fast for AGF?
Jeg er skeptisk!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Endda 36 i slutningen af denne måned...jonas386 skrev: ↑15. jul 2025, 19:13Hvis vi skal smide noget der minder om 5 mio. kr. og en 2-årig kontrakt efter en 35-årig bliver det pænt nej tak herfra. Dalsgaard bør kun være relevant, hvis AGF gerne vil af med ham, og vi snakker symbolsk beløb i overgangssum. Jeg ved ikke hvilken rolle han er udset, men havde taget det lidt for givet, han ikke var tiltænkt det helt store, siden en transfer overhovedet kunne komme på tale.Portland skrev: ↑15. jul 2025, 19:11Dalsgaard har kontrakt til sommer, så med et år igen, så vil 5 mio. kr. være meget billig.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 19:00Altså skeptisk over ??
// gwailo
Symbolsk pris for en fast mand i superligaen?gwailo skrev: ↑15. jul 2025, 19:14Endda 36 i slutningen af denne måned...jonas386 skrev: ↑15. jul 2025, 19:13Hvis vi skal smide noget der minder om 5 mio. kr. og en 2-årig kontrakt efter en 35-årig bliver det pænt nej tak herfra. Dalsgaard bør kun være relevant, hvis AGF gerne vil af med ham, og vi snakker symbolsk beløb i overgangssum. Jeg ved ikke hvilken rolle han er udset, men havde taget det lidt for givet, han ikke var tiltænkt det helt store, siden en transfer overhovedet kunne komme på tale.Portland skrev: ↑15. jul 2025, 19:11Dalsgaard har kontrakt til sommer, så med et år igen, så vil 5 mio. kr. være meget billig.
Jeg tror ikke på det.
-
Munken83
- 2. div

- Favoritspiller: Würtz - Thelander -
- Geografisk sted: Ikast (fraflytter fra Brønderslev)
Blandt AGF fansene snakkes der om 4-5 valg i næste sæson, så tvivler på han er tiltænkt en større rolle.Portland skrev: ↑15. jul 2025, 19:17Symbolsk pris for en fast mand i superligaen?gwailo skrev: ↑15. jul 2025, 19:14Endda 36 i slutningen af denne måned...jonas386 skrev: ↑15. jul 2025, 19:13Hvis vi skal smide noget der minder om 5 mio. kr. og en 2-årig kontrakt efter en 35-årig bliver det pænt nej tak herfra. Dalsgaard bør kun være relevant, hvis AGF gerne vil af med ham, og vi snakker symbolsk beløb i overgangssum. Jeg ved ikke hvilken rolle han er udset, men havde taget det lidt for givet, han ikke var tiltænkt det helt store, siden en transfer overhovedet kunne komme på tale.Portland skrev: ↑15. jul 2025, 19:11Dalsgaard har kontrakt til sommer, så med et år igen, så vil 5 mio. kr. være meget billig.
Jeg tror ikke på det.
Underligt, det harmonere ikke rigtig med forlydende herinde om at han nærmest ville gå til en elevløn, da han selv tudede i pressen over at han falbød sig til AaB og at han blev nægtet sin ret til heltemodtagelse i Aalborg.Kristian skrev: ↑15. jul 2025, 18:28På nuværende tidspunkt vil han komme som ubestridt leder og bærende kraft og skal derfor lønnes efter det. En no brainer indenfor de rammer vi kan forsvare.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 17:39Jeg tror ikke den er lukket og hører at AaB går ret dybt for at få det til at lykkes men indenfor nogle rammer man generelt vil være troværdige omkring ift alle spilleretroelsh skrev: ↑15. jul 2025, 16:38Satme ærgerligt hvis man ikke kan blive enige med Dalsgaard, personligt tror jeg det kan betyde forskellen på oprykning eller ej om vi kan lande en leder til forsvaret.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 16:15Man har fået 3 nej fra sportsdirektører ( jeg kender kun til at Jan Laursen og Steen nedergaard har takket nej så dem har man sigtet højt med. Historien om fredberg aner jeg ikke om er korrekt. Men det er det 100% at jan Laursen og nedergaard har takket nej.haghdk skrev: ↑15. jul 2025, 16:02I hvert fald mange af dem, ja. Bl.a. fordi at jeg ikke har særlig stor tiltro til at de kan blande sig fuldstændig uden om den daglige drift og lade Hornevej styre det selv. Jeg er vitterligt ikke sikker på at Bernhard Peters ikke sidder i Hamborg og stadig forsøger at bestemme.
Det var ikke et forlydende, det var mere eller mindre det billede, han selv tegnede i pressen.AnyFellow skrev: ↑15. jul 2025, 19:27Underligt, det harmonere ikke rigtig med forlydende herinde om at han nærmest ville gå til en elevløn, da han selv tudede i pressen over at han falbød sig til AaB og at han blev nægtet sin ret til heltemodtagelse i Aalborg.Kristian skrev: ↑15. jul 2025, 18:28På nuværende tidspunkt vil han komme som ubestridt leder og bærende kraft og skal derfor lønnes efter det. En no brainer indenfor de rammer vi kan forsvare.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 17:39Jeg tror ikke den er lukket og hører at AaB går ret dybt for at få det til at lykkes men indenfor nogle rammer man generelt vil være troværdige omkring ift alle spilleretroelsh skrev: ↑15. jul 2025, 16:38Satme ærgerligt hvis man ikke kan blive enige med Dalsgaard, personligt tror jeg det kan betyde forskellen på oprykning eller ej om vi kan lande en leder til forsvaret.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 16:15Man har fået 3 nej fra sportsdirektører ( jeg kender kun til at Jan Laursen og Steen nedergaard har takket nej så dem har man sigtet højt med. Historien om fredberg aner jeg ikke om er korrekt. Men det er det 100% at jan Laursen og nedergaard har takket nej.haghdk skrev: ↑15. jul 2025, 16:02
I hvert fald mange af dem, ja. Bl.a. fordi at jeg ikke har særlig stor tiltro til at de kan blande sig fuldstændig uden om den daglige drift og lade Hornevej styre det selv. Jeg er vitterligt ikke sikker på at Bernhard Peters ikke sidder i Hamborg og stadig forsøger at bestemme.
Nuvel, det var på et andet tidspunkt, et andet AaB med en anden økonomi, så det er jo ikke til at vide, hvad han så som en mulig løsning på daværende tidspunkt, og hvor det ligger i fht de muligheder, AaB har nu.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
For mig viser det bare, at man kan sige hvad man vil uanset om det er rigtigt eller ej, og personer herinde straks hopper i med begge ben og fremfører det som de 10 bud.Funky skrev: ↑15. jul 2025, 19:31Det var ikke et forlydende, det var mere eller mindre det billede, han selv tegnede i pressen.AnyFellow skrev: ↑15. jul 2025, 19:27Underligt, det harmonere ikke rigtig med forlydende herinde om at han nærmest ville gå til en elevløn, da han selv tudede i pressen over at han falbød sig til AaB og at han blev nægtet sin ret til heltemodtagelse i Aalborg.Kristian skrev: ↑15. jul 2025, 18:28På nuværende tidspunkt vil han komme som ubestridt leder og bærende kraft og skal derfor lønnes efter det. En no brainer indenfor de rammer vi kan forsvare.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 17:39Jeg tror ikke den er lukket og hører at AaB går ret dybt for at få det til at lykkes men indenfor nogle rammer man generelt vil være troværdige omkring ift alle spilleretroelsh skrev: ↑15. jul 2025, 16:38Satme ærgerligt hvis man ikke kan blive enige med Dalsgaard, personligt tror jeg det kan betyde forskellen på oprykning eller ej om vi kan lande en leder til forsvaret.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 16:15
Man har fået 3 nej fra sportsdirektører ( jeg kender kun til at Jan Laursen og Steen nedergaard har takket nej så dem har man sigtet højt med. Historien om fredberg aner jeg ikke om er korrekt. Men det er det 100% at jan Laursen og nedergaard har takket nej.
Nuvel, det var på et andet tidspunkt, et andet AaB med en anden økonomi, så det er jo ikke til at vide, hvad han så som en mulig løsning på daværende tidspunkt, og hvor det ligger i fht de muligheder, AaB har nu.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
'Nærmest' bærer ret meget i den sætning.AnyFellow skrev: ↑15. jul 2025, 19:27Underligt, det harmonere ikke rigtig med forlydende herinde om at han nærmest ville gå til en elevløn, da han selv tudede i pressen over at han falbød sig til AaB og at han blev nægtet sin ret til heltemodtagelse i Aalborg.Kristian skrev: ↑15. jul 2025, 18:28På nuværende tidspunkt vil han komme som ubestridt leder og bærende kraft og skal derfor lønnes efter det. En no brainer indenfor de rammer vi kan forsvare.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 17:39Jeg tror ikke den er lukket og hører at AaB går ret dybt for at få det til at lykkes men indenfor nogle rammer man generelt vil være troværdige omkring ift alle spilleretroelsh skrev: ↑15. jul 2025, 16:38Satme ærgerligt hvis man ikke kan blive enige med Dalsgaard, personligt tror jeg det kan betyde forskellen på oprykning eller ej om vi kan lande en leder til forsvaret.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 16:15Man har fået 3 nej fra sportsdirektører ( jeg kender kun til at Jan Laursen og Steen nedergaard har takket nej så dem har man sigtet højt med. Historien om fredberg aner jeg ikke om er korrekt. Men det er det 100% at jan Laursen og nedergaard har takket nej.haghdk skrev: ↑15. jul 2025, 16:02
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Men det var sådan det blev fremført af flere herinde, der tilsyneladende var tæt på nogen der kendte nogen. At AaB var blevet tilbudt ham til så lav en løn, at det var fuldstændig vanvittigt, at man havde afvist ham.Brodernumsi skrev: ↑15. jul 2025, 19:44'Nærmest' bærer ret meget i den sætning.AnyFellow skrev: ↑15. jul 2025, 19:27Underligt, det harmonere ikke rigtig med forlydende herinde om at han nærmest ville gå til en elevløn, da han selv tudede i pressen over at han falbød sig til AaB og at han blev nægtet sin ret til heltemodtagelse i Aalborg.Kristian skrev: ↑15. jul 2025, 18:28På nuværende tidspunkt vil han komme som ubestridt leder og bærende kraft og skal derfor lønnes efter det. En no brainer indenfor de rammer vi kan forsvare.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 17:39Jeg tror ikke den er lukket og hører at AaB går ret dybt for at få det til at lykkes men indenfor nogle rammer man generelt vil være troværdige omkring ift alle spilleretroelsh skrev: ↑15. jul 2025, 16:38Satme ærgerligt hvis man ikke kan blive enige med Dalsgaard, personligt tror jeg det kan betyde forskellen på oprykning eller ej om vi kan lande en leder til forsvaret.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 16:15
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Man skal ikke sprænge banken eller noget for dalagaard, man skulle have taget ham da han kom første gang men nu? Nah kunne man få ham for et symbols beløb og give ham 2 år til en fair løn så måske men manden er 36 snart og er altså ikke hvad han har været.. Tåbelig at bruge penge på ham giver mig minder om da man gik i panik og hentede Helenius, Kasper Jørgensen og thelander, men nu har man jo hentet børstning så måske man kan lave en 3 på stribe igen
Jeg forstår heller ikke fascinationen af ham. De AGF fans jeg snakker med har ikke haft positive ting at sige om ham i sidste sæson. Jeg så også hellere vi brugte pengene andetsteds.DenSataniskeHest skrev: ↑15. jul 2025, 20:26Man skal ikke sprænge banken eller noget for dalagaard, man skulle have taget ham da han kom første gang men nu? Nah kunne man få ham for et symbols beløb og give ham 2 år til en fair løn så måske men manden er 36 snart og er altså ikke hvad han har været.. Tåbelig at bruge penge på ham giver mig minder om da man gik i panik og hentede Helenius, Kasper Jørgensen og thelander, men nu har man jo hentet børstning så måske man kan lave en 3 på stribe igen
-
Dunkel
- Ynglinge

- Favoritspiller: Patrick Kristensen, Jozo Matovac & Frank Strandli
- Geografisk sted: 9000
Ikke for noget, men det der er jo en gratis omgang. Du bringer ikke rigtig noget nyt til bordet, men genfortæller bare det, andre har nævnt den seneste tid.baresi skrev: ↑15. jul 2025, 16:15Man har fået 3 nej fra sportsdirektører ( jeg kender kun til at Jan Laursen og Steen nedergaard har takket nej så dem har man sigtet højt med. Historien om fredberg aner jeg ikke om er korrekt. Men det er det 100% at jan Laursen og nedergaard har takket nej.haghdk skrev: ↑15. jul 2025, 16:02I hvert fald mange af dem, ja. Bl.a. fordi at jeg ikke har særlig stor tiltro til at de kan blande sig fuldstændig uden om den daglige drift og lade Hornevej styre det selv. Jeg er vitterligt ikke sikker på at Bernhard Peters ikke sidder i Hamborg og stadig forsøger at bestemme.Pontoppi skrev: ↑15. jul 2025, 15:51du får alle dine indlæg til at handle om sse… den logiske forklaring kunne også være at vi sigter højere end bare bundskrabet af muligheder….haghdk skrev: ↑15. jul 2025, 13:25Hvis det passer at SSE22 ikke har planer om at sælge tror jeg at en af grundene kan være, at der ikke er nogle der vil arbejde under dem, hvilket så betyder at vi har meget større udfordringer end vi regnede med. Så er vi ude i at de bare finder en James Gow 2.0. Det er det scenarie jeg ser som det mest realistiske og så bør tyskerne snart indse, at de er problemet og de kun ejer klubben for deres egen skyld - ingen andres.
Alt Dalsgaard og AaB ikke kan blive enige om lønnen er jo logik ud fra det Ydesen skriver på Twitter.
Hvilken type offensiv spiller? Angriber? Kant? Erfaren? Ung? Dansk? Udlænding? Du må være noget mere konkret.
Du har jo ikke noget tøj på!